Nadace Terezy Maxové otevřela charitativní internetový obchod

Charitativní projekt Teribear Nadace Terezy Maxové dětem opatří již několik let mezi její úspěšné projekty. U příležitosti nadační akce roku - přehlídky Fashion for kids nadace zároveň zveřejnila novou kolekci pro nejširší veřejnost a též internetový obchod.
Nadace Terezy Maxové otevřela charitativní internetový obchod
28.11.2013 18:00 |

K dostání budou např. obaly na iphone, dětská hra, kalendáře, zápisníky, pláštěnky, záložky do knížky, dárkové tašky či mentolové bonbóny. Koupí jakéhokoli výrobku s designem medvídka je automaticky odváděn příspěvek na podporu aktivit Nadace Terezy Maxové dětem v rámci pomoci pěstounským rodinám. Dlouhodobou snahou nadace je vrátit co nejvíce dětí z ústavů zpět do rodinného prostředí.

Hrdinou může být každý!, ústřední motto projektu TERIBEAR, což je zcela ojedinělý projekt cause-related marketingu v České republice. Od roku 2009 je realizovaný Nadací Terezy Maxové dětem, za vydatné podpory partnerů.

„Naší snahou je povýšit charitu na běžnou součást dennodenního života. Rádi bychom, aby produkty přinášely radost hned dvakrát. Těm, kdo si je zakoupí, i dětem, které se díky projektu budou moci vrátit domů“, uvedla k projektu patronka nadace, Tereza Maxová.
Již nyní můžeme slíbit, že se v blízké budoucnosti kolekce rozroste o další zajímavé produkty. I tentokráte vysokou laťku designu drží Vladimír Žák ze Studia Vrtiška.Žák, který s nadací spolupracuje od zahájení projektu.

Projekt podporuje celá řada osobností, z nichž vznikl TERIBEAR DREAMTEAM. Kampaň k projektu v minulosti nafotili a projekt podpořili např. Anna K, Patrik Eliáš, skupina CHINASKI, návrhářka Klára Nademlýnská či finalistky soutěže ČESKÁ MISS.

Autor článku: MK
Zdroj: archiv firmy

Komentáře

Nebyl vložen žádný komentář.

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění