Což takhle dát si salát?: Waldorfský salát

Zdravý dospělý člověk by měl denně sníst aspoň pět porcí ovoce a zeleniny a právě saláty mohou být vhodným prostředkem, jak svému organismu dodat potřebné množství zeleniny nebo ovoce. Což takle zkusit jednou nějaký méně tradiční?
Což takhle dát si salát?: Waldorfský salát
11.6.2009 0:00 |

Suroviny (na 4 porce):


2 hrsti vlašských ořechů
2 červená jablka (i se slupkou)
šťáva z jedné limetky
3 stonky celeru
polníček nebo mix salátů
2 lžíce Majonézy Hellmann´s
1 lžíce medu
špetka muškátového květu
sůl, pepř



Příprava:

Vlašské ořechy orestujeme do zlatova na suché pánvi (nerestujeme je při vysoké teplotě ani příliš dlouho, jinak zhořknou), polovinu jader necháme vcelku a polovinu nasekáme na hrubo. Jablka rozkrojíme na osminky, odstraníme z nich jádřince a pokapeme limetkovou šťávou. Stonky celeru nakrájíme na tenké plátky (vzniknou podkovičky).

Do mísy dáme polníček, přidáme celé i nasekané ořechy, osminky jablek a nakrájený celer a promícháme s dresinkem z majonézy, medu, muškátového květu, soli a pepře.

Zdroj: Helmann´s

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění