4 letní dietní omyly

Nejteplejší roční období zamává s naším šatníkem, jídelníčkem i pitným režimem. Sestavili jsme seznam největších omylů, díky kterým svůj organismus v létě zahlcujeme zbytečnými kaloriemi navíc.
4 letní dietní omyly
19.8.2011 17:00 |

1. Teplé večery se skleničkou

Podle průzkumů je právě léto ročním obdobím, během něhož vypijeme více alkoholu než kdykoli jindy. Když už vás horký večer přiměje k tomu, abyste se zabydleli na restaurační zahrádce, vybírejte s rozvahou.

Půllitr piva může obsahovat 200 kalorií a spolu s koktejem Piňa kolada vysrkáte 275 kalorií. Alkoholové opojení také vystupňuje váš hlad, takže pak snadněji sáhnete po pytlíku
chipsů či jiné kalorické bombě, kterou byste si jinak odpustili.

Řešení: V kategorii neméně kalorický alkoholický drink vítězí na celé čáře osvěžující vinný střik. Pokud zatoužíte po míchaném nápoji, vyberte si cosmopolitan, bloody Mary nebo vodku s brusinkovým džusem.

A co dělat v případě, že to přece jen přeženete a druhý den se probudíte s třeštící hlavou a žaludkem na vodě? Výživoví poradci doporučují dvě míchaná vajíčka a plátek celozrnného chleba. Vejce pomohou vašim játrům k zotavení a celozrnné pečivo vyvolá v žaludku
pocit naplnění.

Další >>>>

Poslední články autora

Jessica Alba: Svou štíhlou postavu si udržuje sportem!

Zdraví za pár minut

Terapie pro odpůrce zeleniny

6 triků, jak vyzrát na svůj apetit

Zobrazit všechny články autora

SLEVÍN.CZ - KAŽDÝ DEN NOVÉ SLEVY NA JEDNOM MÍSTĚ!

Autor článku: Ilona Laužanská (Dieta)
Zdroj: Dieta

Komentáře

Nebyl vložen žádný komentář.

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění