Sestava podle Claudie Schiffer 3.

A je tu poslední část cvičení podle modelky Claudie Schiffer. Pokud budete cvičit poctivě a pravidelně, výsledky se určitě dostaví.
Sestava podle Claudie Schiffer 3.
3.2.2006 0:00 |

Modelka Claudie Schiffer si udržuje krásnou postavu jednoduchým a nenáročným cvičením, které je rozděleno do dvou částí- dolní partie a horní partie a obsahuje cviky na zahřátí, posílení i uvolnění.

Cvik 31. -hýždě


1) Klekneme si na kolena, lokty opřeme o zem, hlava je v protažení trupu.

2) Z této polohy zvedneme pravou nohu do pravého úhlu. Pozor- pohyb vychází z hýždí.

3) Pomalým pohybem zvedáme nohu ještě o několik centimetrů výš a zpátky. 
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti na každou nohu.

Cvik 32. -hýždě

1) Klekneme si na jedno koleno, druhou nohu protáhneme a opřeme se o lokty.
2) Protaženou nohu zvedneme do výšky tak, aby byla v jedné rovině s trupem a vrátíme se do výchozí polohy.
3) Cvik provádíme pomalu, plynule, pohyb musí vycházet z hýždí. 
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti na každou nohu.

Cvik 33. -hýždě, stehna
1)
Klekneme si na jedno koleno, druhou nohu protáhneme a opřeme se o lokty.
2) Protaženou nohu zvedneme do výšky tak, aby byla v jedné rovině s trupem.
3) Z této polohy provádíme pohyb ještě několik centimetrů výše a zpátky. Cvik provádíme pomalu, plynule, pohyb musí vycházet z hýždí. 
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti na každou nohu.

Cvik 34. -nohy, hýždě
1) Opřeme se o lokty, klečíme na jednom koleni, druhá noha je zvednutá a v pravém úhlu.
2) Z této polohy provedeme protažení pokrčené nohy a vrátíme se do původní polohy.
3) Pohyb musí být pomalý, plynulý, hlava je stále v protažení trupu. 
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti na každou nohu.

Cvik 35. -nohy, břicho, spodní část zad
1) K tomuto cviku budeme potřebovat činky, ale začátečníci se mohou bez zátěže obejít.
2) Lehneme si na záda, nohy pokrčíme v kolenou, činky přiložíme na spodní část břicha.
3) Z této polohy se odlepíme hýžděmi od země, napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do původní polohy. 
4) Cvik opakujeme 15x ve třech sériích.

Cvik 36. -lýtka
1) Postavíme se zpříma a rukama se přidržujeme opory- židle, parapetu, skříně…
2) Tělo držíme rovně a z této polohy provedeme stoj na špičky. 

3) Napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do původní polohy.

4) Cvik opakujeme 15x ve třech sériích.
 
Cvik 37. -zadní část stehen

1) Postavíme se zpříma a rukama se přidržujeme opory- židle, parapetu, skříně…
2) Tělo držíme rovně a zanožíme pravou nohu. 
3) Z této polohy ohneme nohu v koleni, napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do původní polohy.
4) Cvik opakujeme 15x ve třech sériích.
 

Cvik 38. -nohy
1) Lehneme si na bok, jednu ruku opřeme před tělem, druhou si podložíme hlavu.
 2) Nohy jsou položené na sobě a pokrčené v kolenou.
 3) Z této polohy zvedneme vrchní nohu, napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí polohy. 
4) Cvik opakujeme po deseti ve třech sériích na obě strany.

Cvik 39. -nohy
1) Lehneme si na bok, jednu ruku opřeme před tělem, druhou si podložíme hlavu.
2) Nohy jsou pokrčené v kolenou a vrchní noha je zvednutá.
3) Z této polohy zvedneme vrchní nohu ještě výše, napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí polohy. 
4) Cvik opakujeme po deseti ve třech sériích.

Cvik 40. -stehna, hýždě
& 1)
Lehneme si na bok, jednu ruku opřeme před tělem, druhou si podložíme hlavu.
2) Spodní noha je pokrčená, vrchní nohu natáhneme a zvedneme. 
&3) Z této polohy vrchní nohu pokrčíme v koleni, držíme ji stále nad zemí, napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí polohy.  
4) Cvik opakujeme po deseti ve třech sériích na každou nohu.

Cvik 41. -stehna, hýždě

1) Lehneme si na bok, jednu ruku opřeme před tělem, druhou si podložíme hlavu.
2) Spodní noha je pokrčená, vrchní nohu natáhneme a zvedneme.


 3) Z této polohy vrchní nohu ještě více zvedneme, napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí polohy.  
4) Cvik opakujeme po deseti ve třech sériích na každou nohu.

Cvik 42. -vnitřní strana stehen

1) Lehneme si na bok, jednu ruku opřeme před tělem, druhou si podložíme hlavu.
2) Spodní noha je natažená, horní noha je před tělem v pravém úhlu k tělu. 

3)Z této polohy zvedneme spodní nohu co nejvýš- je stále rovně natažená. V maximální poloze napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí polohy.  
4) Cvik opakujeme po deseti ve třech sériích na každou nohu.

Cvik 43. -cvik na uvolnění nohou

1) Lehneme si na záda, nohy natažené, ruce podél těla.
2) Levou nohu pokrčíme, přitáhneme rukama k tělu.

  
3) Napočítáme do deseti a pomalu se vrátíme do výchozí polohy. 
4) Cvik opakujeme desetkrát na každou nohu.


Cvik 44. -uvolnění a protažení
1) Posadíme se na podložku, pravá noha je natažená, levá je pokrčená v koleni a položená přes druhou nohu.

2) Pravá ruka je natažená a zapřená o koleno, druhou rukou se opíráme za trupem. Hlava směřuje vpřed. 


3) Z této polohy zatlačíme pravou stále nataženou rukou na koleno a hlavou se co otočíme za rameno tak, abychom provedli maximální protažení. Napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí polohy. 
4) Cvik opakujeme desetkrát na každou stranu.

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

kuba | 28.1.2007 19:59

chválím

Janina z Čáslavi | 19.10.2006 16:28

Cvičení podle Claudie Schiffer

Aneta | 17.3.2006 18:32

chvalím!

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění