Sestava pro univerzální posilovač

Nevyhovuje vám cvičení v posilovně, nebo tělocvičnách a přesto byste ráda zpevnila a vytvarovala svou postavu? Pak vyzkoušejte v klidu domova univerzální posilovač.
Sestava pro univerzální posilovač
6.6.2006 0:00 |

Univerzální posilovač (někdy také zvaný motýlek) je k dostání skoro v každé prodejně sportovních potřeb a jeho cena se pohybuje přibližně od 130 kč. Zde jsou možné varianty cviků, které jistě každý zvládne. Před každým cvičením se nezapomeňte lehce rozcvičit. Stačí několik minut cvičení denně, ovšem důležitá je pravidelnost.



Cvik první -vnitřní strana stehen

1)
Posadíme se na podložku, rukama se opřeme za zády, pokrčíme nohy v kolenou a dáme je mírně od sebe.
2) Mezi kolena vložíme posilovač a oba konce koleny stlačíme k sobě.
3) V této pozici napočítáme do pěti a povolíme.
 4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
 
Cvik druhý -záda

1) Uchopte posilovač oběma rukama za zády.
2) V této pozici stlačte oba konce posilovače co nejvíce k sobě.

3) Napočítejte do pěti a povolte.
4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
5) Cvik můžete provádět ve stoje, nebo v sedě.


 Cvik třetí -prsa


1) Uchopte oběma rukama posilovač tak, aby byl před tělem v oblasti prsou.

2) Pořádně stlačte oba konce posilovače k sobě, napočítejte do pěti a povolte.

3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.
 4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.


Cvik čtvrtý -ruce a ramena

1) Uchopte posilovač a přiložte si ho do podpaží v pravém úhlu k tělu.
2) Horní rukou stlačujte posilovač směrem k boku.
3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.
4) Cvik opakujte i na druhou stranu.
5) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
 

Cvik pátý -prsní svaly a ramena
1)
Menší obměna minulého cviku. Posilovač uchopte oběma rukama seshora tak, aby byl před tělem v oblasti prsou, jeho prostřední část směřuje vzhůru.

2) Pořádně stlačte oba konce posilovače k sobě, napočítejte do pěti a povolte.

 3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.

4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
 

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

Slunce | 1.12.2011 18:54

Fungujeto?

anett | 15.3.2007 09:16

znám...

Jarka | 22.1.2007 18:30

stehna

Jana | 24.9.2006 09:05

Nevite kde sehnat?

Naďa | 13.7.2006 15:58

Zázrak

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění