Tipy na dietní jídelníček 19.

Možná i vy máte problém, jak zdravě a dietně vymyslet váš jídelníček. Právě vy zde budete nacházet inspiraci...
Tipy na dietní jídelníček 19.
23.2.2006 0:00 |

Pozn.: Pitný režim- cílem je vypít okolo dvou litrů tekutin, množství uváděného pití u jednotlivých jídel nepijte najednou, ale postupně v průběhu celého dne.

Dietní jídelníček
Snídaně
Složeníšálek bylinkového čaje
pažitková pomazánka
Příprava pažitkové pomazánkyPostup: 50 g nízkotučného tvarohu rozmíchejte s 2 lžičkami jogurtu, přidejte pokrájenou půlku cibule, pažitku a sůl. Podávejte s celozrnným rohlíkem.

Svačina
Složenípůl litru vody s vymačkaným pomerančem nebo citronem
salát z pečených cibulek
Příprava salátu z pečených cibulekPostup: 6 menších cibulek upečte v mírně vyhřáté troubě. Pak je oloupejte, rozkrojte, osolte, pokapejte pár kapkami oleje a octa a posypte petrželkou

Oběd
Složenípůl litru vody
zeleninová omeleta
Příprava zeleninové omelety
2 vejce
4 žampióny
lžíce kukuřice
lžíce hrášku
2 brambory
kousek pórku
Postup: Brambory uvařte, pokrájejte na plátky, dejte do zapékací misky, zasypte zeleninou a žampióny a zalijte vejcem. Osolte a dejte zapéct. Podávejte s hlávkovým salátem.

Svačina
Složenípůl litru vody
2 mrkve s nastrouhaným jablkem

Večeře
Složenípůl litru vody
zapečené rybí filé
Příprava zapečeného rybího filé
Postup: 150 g  rybího filé dejte do zapékací misky, osolte, poprašte mletou paprikou a kmínem, položte na něj rozpůlený nízkotučný sýr a dejte zapéct. Podávejte se salátem nebo 2 vařenými brambory.


Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění