Tipy na dietní jídelníček 24.

Možná i vy máte problém, jak zdravě a dietně vymyslet váš jídelníček. Právě vy zde budete nacházet inspiraci...
Tipy na dietní jídelníček 24.
25.5.2006 0:00 |

Pozn.: Pitný režim- cílem je vypít okolo dvou litrů tekutin, množství uváděného pití u jednotlivých jídel nepijte najednou, ale postupně v průběhu celého dne.

Dietní jídelníček
Snídaně
Složeníšálek bylinkového čaje
hrnek kukuřičných lupínků zalitých čtvrtlitrem nízkotučného mléka s pokrájeným banánem

Svačina
Složení
půl litru vody s vymačkaným pomerančem nebo citronem
salát z bílé ředkve
Příprava salátu z bílé ředkve1 bílá ředkev
1 mrkev
půl cibule
olivový olej
mořská sůl
Postup: Ředkev a mrekv postrouháme, přidáme pokrájenou cibuli, pokapeme olivovým olejem, osolíme a promícháme.

Oběd
Složenípůl litru vody
pórková omáčka
Příprava pórkové omáčkypórek
hrnek vývaru
2 lžíce hladké mouky
pepř
mořská sůl
Postup: Na olivovém oleji osmahneme mouku, zalijeme vývarem a povaříme. Přidáme pokrájený pórek a necháme přejít varem. Osolíme, opepříme a podáváme s 2 vařenými brambory.

Svačina
Složenípůl litru vody
šálek jahod

Večeře
Složenípůl litru vody
dušená rýže s majoránkou a česnekem
Příprava dušené rýže s majoránkou a česnekemhrnek rýže
3 hrnky vody
stroužek česneku
cibule
majoránka
mořská sůl
Postup: Vodu osolíme, přidáme utřený česnek, pokrájenou cibuli, majoránku a přivedeme k varu. Přidáme rýži a dusíme doměkka.

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

Nebyl vložen žádný komentář.

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění