Tipy na dietní jídelníček 28.

Možná i vy máte problém, jak zdravě a dietně vymyslet váš jídelníček. Právě vy zde budete nacházet inspiraci...
Tipy na dietní jídelníček 28.
8.6.2006 0:00 |

Pozn.: Pitný režim- cílem je vypít okolo dvou litrů tekutin, množství uváděného pití u jednotlivých jídel nepijte najednou, ale postupně v průběhu celého dne.

Dietní jídelníček
Snídaně
Složeníšálek bylinkového čaje
zapečený rohlík
příprava zapečeného rohlíkuPostup: Rohlík rozkrojíme, vložíme plátek šunky, sýra, pokrájené papriky, posypeme mletou paprikou a zapečeme.

Svačina
Složenípůl litru vody s vymačkaným citronem
meruňkový salát s mrkví
Příprava meruňkového salátu s mrkví2 meruňky
mrkev
lžička medu
bílý jogurt
skořice
Postup: Meruňky pokrájíme, smícháme s postrouhanou mrkví, osladíme medem, přidáme bílý jogurt a posypeme skořicí.

Oběd
Složenípůl litru vody
pórkový salát s kuřetem a těstovinami
Příprava pórkového salátu s kuřetem a těstovinami50 g vařených kuřecích prs
pórek
olivový olej
mořská sůl
hrnek těstovin
pepř
Postup: Maso  pokrájíme, smícháme s vařenými těstovinami a pokrájeným pórkem, osolíme, opepříme a pokapeme olivovým olejem.

Svačina
Složenípůl litru vody
banán, bílý jogurt

Večeře
Složenípůl litru vody
papriková omeleta
Příprava paprikové omelety2 vejce
mořská sůl
pepř
2 uvařené brambory
cibule
paprika
stroužek česneku
Postup: Brambory pokrájíme na plátky, dáme do zapékací misky,  posypeme pokrájenou paprikou a cibulí, zalijeme vejcem s utřeným česnekem, osolíme, opepříme a dáme zapéct.

 

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

Nebyl vložen žádný komentář.

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění