Tipy na dietní jídelníček 31.

Možná i vy máte problém, jak zdravě a dietně vymyslet váš jídelníček. Právě vy zde budete nacházet inspiraci...
Tipy na dietní jídelníček 31.
20.7.2006 0:00 |

Pozn.: Pitný režim- cílem je vypít okolo dvou litrů tekutin, množství uváděného pití u jednotlivých jídel nepijte najednou, ale postupně v průběhu celého dne.

Dietní jídelníček
Snídaně
Složeníšálek bylinkového čaje
plněný rohlík
Příprava plněného rohlíkuPostup: Celozrnný rohlík rozpůlíme, namažeme nízkotučným sýrem, obložíme kolečky rajčete a papriky

Svačina
Složenípůl litru vody s vymačkaným citronem
kapustový salát
Příprava kapustového salátuPostup: Hrnek pokrájené kapusty smícháme s pokrájenou cibulí, přidáme sůl, kmín, pár kapek olivového oleje a octu.Podle potřeby dosladíme umělým sladidlem.

Oběd
Složenípůl litru vody
rýžový nákyp s rozinkami a ovocem
Příprava rýžového nákypu s hrozinkami a ovocemPostup: Pytlík rýže uvaříme v mléce, přidáme pokrájené čerstvé ovoce, posypeme rozinkami a ochutíme medem. Pak vše zapečeme v troubě.

Svačina
Složenípůl litru vody
grapefruit

Večeře
Složenípůl litru vody
zapékané těstoviny se smetanou
Příprava zapékaných těstovin se smetanouhrnek těstovin
pórek
1 zakysaná smetana
mořská sůl
oregáno
lžíce kukuřice
Postup: Těstoviny uvaříme v osolené vodě, přidáme kolečka pórku, kukuřici, posypeme oregánem, zalijeme smetanou a dáme zapéct.

 

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

Lilimi | 3.1.2008 17:17

smetana

Katka | 20.7.2006 19:37

???

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění