Tipy na dietní jídelníček 32.

Možná i vy máte problém, jak zdravě a dietně vymyslet váš jídelníček. Právě vy zde budete nacházet inspiraci...
Tipy na dietní jídelníček 32.
27.7.2006 0:00 |

Pozn.: Pitný režim- cílem je vypít okolo dvou litrů tekutin, množství uváděného pití u jednotlivých jídel nepijte najednou, ale postupně v průběhu celého dne.

Dietní jídelníček
Snídaně
Složeníšálek bylinkového čaje
kukuřičný tvaroh
Příprava kukuřičného tvarohuPostup: 50 g tvarohu rozmícháme s lžící mléka, sterilovanou kukuřicí a solí. Podáváme s celozrnným rohlíkem

Svačina
Složení
půl litru vody s vymačkaným citronem meruňkový salát se skořicí
Příprava meruňkového salátu se skořicíPostup: 2 meruňky pokrájíme, smícháme s bílým jogurtem, posypeme skořicí a osladíme medem nebo umělým sladidlem

Oběd
Složenípůl litru vody
pečená ryba na zázvoru
Příprava pečené ryby na zázvoru150 g  ryby
olivový olej
zázvor
citrónová šťáva
bílé víno
mořská sůl
Postup: Rybu opečeme na olivovém oleji, zalijeme vínem, přidáme zázvor, citrónovou šťávu a sůl a krátce podusíme.

Svačina
Složenípůl litru vody
jablko

Večeře
Složenípůl litru vody
hráškové nudle
Příprava hráškových nudlí
Postup: Hrnek nudlí uvaříme v osolené vodě, vmícháme sterilovaný hrášek s kukuřicí, přidáme sójovou omáčku a osolíme.

 

Autor článku: Redakce
Zdroj: Ženy.cz

Komentáře

Nebyl vložen žádný komentář.

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění