Hledání nové práce - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Hledání nové práce

Diskuze

dolsonoson
| 30. 4. 2021 11:03
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuze.
anonym
| 8. 9. 2015 10:14
Zdravím,

po 5 letech, kdy naše firma zkrachla jsem zůstal bez práce. Docházel jsem na pracovní úřad a né a né najít si smysluplnou práci.
Proto jsem začal hledat na internetu, je to také nejvlivnější médium,kde si můžete vše zjisti a i vyhledat.
Prohledal jsem stovky českých pracovních portálů, kde se pracovní nabídky i opakovali. Až jsem narazail na jeden webový protál a to je www.jobkralle.cz, kde najdete všechny pracovní nabídky pohormadě. Meta vyhledávací mechanizmus vyhledá všechny pracovní nabídky na internetu a uloží si je v systému. Pracovní nabídky jsou denně aktualizované.
Dnes jsem spokojeným zaměstnancem u jedné nejmenované firmy, díky právě tomotu pracovnímu protálu.
Přeji hodně úspěchu!!!
anonym
| 19. 5. 2015 18:55
Ma niekto skúsenosť s prácou vo formicagroup? Ako prebieha pohovor? A čo prostredie, ľudia? velmi ďakujem
anonym
| 27. 5. 2015 01:33
TO Pajinka: Pájinko,já jsem tady chvilku ale kolektiv je super.Když si nevíš s něčím rady hned tě podrží a poradí.A i vedení je strašně fajn:)
anonym
| 24. 1. 2015 19:24
Faakt? Tyjo já to chci taky zkusit.
Tak doufám, že budu mí taky štěstí na dobré lidi kolem sebe :)
anonym
| 26. 5. 2015 22:41
TO Jitka: Ahoj, do jakého call centra jste nastoupila?? Taky hledám práci při studiu, v call centru jsem už dělala tak by to neměl být problém pro mě :)
anonym
| 23. 1. 2015 16:07
Já jsem před měsícem nastoupila do call centra v Praze..
Taky jsem se bála jaké to bude a je to úplně vpohodě, jsou tu hodní, milí, starají se tu o nás a vydělat se tu dají pěkné kačky :) Já jsem pokojená, víc, než kdekoli jinde.
anonym
| 22. 1. 2015 18:33
Máte někdo zkušenosti s prací v caal centru? Budu ráda za vaše zkušenosti, rady, tipy, doporučení.
Delší dobu nemůžu najít práci, tak zvažuji jít do caal centra, chtěla bych to zkusit :-\
anonym
| 25. 11. 2014 14:32
trápí mě nízky plat...premýslím, že odjedu pracovat do zahranicí
anonym
| 27. 8. 2014 13:06
Já hledala novou práci poměrně nedávno, tak tři měsíce zpátky. V předchozí práci jsem byla dva roky, ale firma šla postupně do úpadku a hlavně jsem několikrát málem nedostali výplatu. Což je dost blbý, když má člověk platit nájem a za něco jíst. Takže jsem začala hledat, ale byla jsem zároveň 4 měsíce na pracáku. Chtěla jsem místo v nějaké reklamní agentuře,takže jsem se zaměřila především na ty a ještě jsem si zaplatila dvě školení u agentury smarter. Naučila jsem se zase něco nového a myslím že i to mi pomohlo k současné práci. Školení a různé kurzy mám ráda a myslím že je potřeba se průběžně vzdělávat.
anonym
| 14. 4. 2014 21:07
ahoj, já hledám práci jako obchodnice, ale stále nemůžu sehnat, furt se dívám po praco. nabídkách, ale to je všechno hned plné. Ted vsechny nabídky práce smíchané dokupy, kolikrát pozice je popsaná nejak a pak je to uplne neco jiného, dneska to fakt není sranda sehnat práci :/
odpoved hledani prace
Marketa21
| 8. 6. 2011 11:12
Ahoj, ja stojim na druhém břehu, vybírám si lidi do firmy. Jestli hledáš už rok, tak je něco špatně. Na kolik jsi byla pohovorech? Co Ti řekli? V jakém hledáš oboru? Napiš mi víc informací, určitě poradím, co s tím.
Markéta
anonym
| 9. 8. 2012 17:56
TO Marketa21:
Nepříjde by mi, že by dělala něco špatně. Já například hledám práci ve svém oboru 6 let, každý měsíc jedu minimálně na 5 pohovorů. Všude mě chválej, jak jsem sympatická a komunikativní a že bych se jim přesně hodila.... Ve finále mi vždy pošlou mail, že vybrali vhodnějšího kandidáta. Takže sorry, ale příjde mi, že všechny pohovory jsou jen uměle vytvořená fraška, kde už dopředu stejně pro někoho to místo držej....
Ahoj,vsem
livcola
| 31. 5. 2011 22:26
Ahoj,kdyby jste vedeli o nejake praci nebo brigade,dejte mi prosim vedet na livcola@seznam.cz, jsem vyucena prodavacka,nejradeji bych nekam do vyroby,nebo etiketovani zbozi,nebo pomocna kucharka,nekam k pasu baleni kosmetiky masa td.....Nymburk,Podebrady a okoli.Zkratka neo,uz mi doma hrabe,dekuji predem.
Peníze
anonym
| 21. 3. 2010 21:36
Chápu vaše obavy, já stála před podobným rozhodnutím, ale pořád jsem si říkala, že to můžu vrátit a peníze dostanu zpět
poplatek
anonym
| 21. 3. 2010 21:33
poplatek to není, je to jen cena, za kterou Ti přijdou podklady, na základě kterých se pak můžeš rozhodnout. Pokud se rozhodneš, že do toho nejdeš, tak se ti tento "poplatek" vrací!!!
to Yfa
anonym
| 21. 3. 2010 21:24
ano to znám za vstupní poplatek 297 kč
:D
anonym
| 23. 1. 2010 16:30

jasně nestojí to za řeč,ale je pravda asi v praze byjsme si také něco našly jen tak na přilepšenou ,šak kdo nám co dá ? mimo státu ,který prý bude spíše ubírat než dávat jak jsem zaslechla danit důchody ,no to je fakt ,to tu ještě nebylo taky musíme se samy starat ,jinak to nepůjde klidně až do 80 ,se vidím jak v práci lidé budou umírat aby nestáli stát ani korunu ,protože nebude na vyplácení lidí co si naspořili do důchodu ,já jsem vlastně spořila do komunistickýho měšce a pak do demokratickýho a vyšlo to tak půl na půl Už vidím jakm ladí budou pracovat v úkole až do stáří (teda relativního)
Jo, Daisy,
Alka
| 23. 1. 2010 16:02
příspěvek na práci jsem přehlédla. Některé nestojí ani za ten pohled. Samý prodej, prezentace, nabízení zboží, ale kdo jim to bude kupovat, když lidé mají hlouběji do kapsy ...
Alko
anonym
| 23. 1. 2010 15:39
máš pravdu a ty příspěvky jsem neposunula já ale nějaká paní,která nabízela přivýdělek ,ale pro koho??? jak se dívám na diskuze a čtu to naše mládí,kteří by nejraději důchdoce viděly tak nejmíň 4 metry pod zemí tak mi je smutno ,ale je pravda jsou to jen jedinci ,ale z jedinců se stává celek,tak že mi je smuto z toho
:-)
Alka
| 23. 1. 2010 15:26
každému není dáno, aby podnikal. Firmy by se měly opírat o spolehlivé, loajální zaměstnance . To ony nepotřebují ...
Jééé, Daisy,
Alka
| 23. 1. 2010 15:23
Tys posunula nahoru tak staré příspěvky ?
Ano, máš pravdu, plně s tebou souhlasím. Firmy nepřímo ženou lidi do důchodu. Mladí proti nám prudí, jsme pro ně na obtíž společnosti, ale i po 2,5, letech bych klidně ráda do práce chodila. Jenže, není kam.
Všechno co fungovalo, je rozbito, vytunelováno, majitelé firem se přetransformují do jiných společností a naše nynější zákony jim jenom nahrávají.
Alko
anonym
| 23. 1. 2010 14:51
no vidíš kde my se potkáme Ale stojím za tebou ano máš pravdu ,s lidmi před důchodem se nejedná dobře,ono se nejedná ani s mladšími já vím,ale budu psát o mé zkušenosti ,nyní se rozmohl nešvar nadávat na důchodce ,ale proč přibývá důchodců,myslíte ,že oni chtějí jít do důchodu a hlavně,že chtějí jít do předčasného důchodu?
Ne ,ale naše podniky je tam přímo nahánějí ,pak se divme,že řada důchodců roste šíleným tempem,Kdyby byla zátěž na stranách podniků,kteří vyhazují lidé před důchodem z práce ,tak by to bylo o něčem jiném ,pokud vláda nezmění zákon,že podnik který vyhazuje ze svých řad lidi před důchodem a nemusí se o ně postarat nanejvýš nějakým odstupným ,tak se nám budou řady důchodců pořád bleskově zvyšovat.
Mělo by platit ,vyplacení odstupného na tu dobu,než má člověk nárok na řádný starobní důchod ,potom by lidé neřešili svou finanční stránku předčasným důchodem ,protože by to nešlo ,
samozřejmě že lidé,kteří mají zdravotní problémy těch by se to netýkalo ,já myslím,že kdyby se podnik postaral o své zaměsnance ,nebylo by důchodové číslo tak veliké
Co myslíte Vy ? Mluvím z své zkušenosti ,dostala jsem výpověď pro nadbytečnost i když to nebyla pravda ,nakonec to firma stáhla,protože dostala více zakázek ,ale kdyby je neměla šla bych do předčasného důchodu o tři roky dříve a byla bych odměněna sníženým důchodem
Mému muži se to stalo a vím o čem mluvím ,ten byl potrestán ,za to ,že byl 43 let u jednoho podniku a všichni byli pro podnik drazí,tudíž je vyhodili pro nadbytečnost a zaplatili si raději firmu ,no že to nedopadlo jak si oni mysleli je nabíledni ,vyhodii lidi ,kteří tomu rozuměli ,nyní jim stroje stojí a nebo jedou jen tak tak ,můj má zadostiučinění,ale není to ono
Nabízím práci
katevesel
| 23. 9. 2009 21:41
Nabízím možnost přivýdělku (brigády, práce) při prezentačních akcí u
firmy Avon. Vhodné pro maminky na MD, studentky, nezaměstnané...
Požadavek: komunikativnost, příjemné vystupování. V případě šikovnosti
velké finanční ohodnocení! Pro okresy: Příbram, Benešov, Tábor, České
Budějovice, Jindřichův Hradec. Více info na emailu: vesela69@email.cz
...
Valentina
| 15. 7. 2007 22:15
Nechtěla jsem se nikoho dotknout. Samozrejme, je to individualni. Ja se bohuzel vzdy setkala pouze s lidmi co toho nakecali jak by radi pracovali ale pri tom nehnuli ani prstem......sem tedy asi trochu zaujata.

Xxari, predstav si, ze si docela myslim, ze Praha je nafukovaci , za posledni roky se docela nafoukla .

Nejde jen o to zmenit bydliste, jde o pristup, o zmenu kvalifikace, atd. atd. Ale zcela jiste jsou i pripady kdy lidi opravdu nemohou nejit praci i kdyz se snazi. Vy to budete asi vedet lip jak ja.
Dobrou noc vsem
xxari
Alka
| 15. 7. 2007 22:04
Ano, ano, ve svém příspěvku máš pravdu. Mám s tím vlastní zkušenosti. Od 50ti let jsem byla 2x nezaměstnaná a nakonec , když jsem si myslila, že už vydržím do důchodu ve firmě, která mě byla ochotna zaměstnat , jsem byla nucena odejít předčasně do důchodu, protože ji páni majitelé zavřeli. Co mě to dalo úsilí, abych se řádně zapracovala a zapadla do kolektivu o mnoho mladšího než jsem byla já... I když to bylo pro mě vyčerpávající, dělala jsem to ráda. Do teď v sobě nosím kousek křivdy . Jako důchodce se necítím a myslím si, že bych mohla být ještě v zaměstnání užitečná, bohužel.
Prace
xxari
| 15. 7. 2007 21:14
Myslím, že je trochu absurdní myslet si, že by se všichni nezaměstnaní lidé měli přestěhovat z problémových regionů někam do velkých měst... To jsi snad ani nemohla myslet vazne....Nic neni nafukovaci, ani Praha ne! Hm, kazdy si muze najit praci... ale pak nevim, jestli se ti zda v poradku, ze lide s maturitou, ne - li vysokoskolaci, kteri do vzdelani investovali nemale penize, kopou nekde silnice. Tohle je proste fakt, ze nase politika zamestnanosti je nastavena uplne spatne! Lidi, kteri si praci nehledaji, pracak vyzivuje a naproti tomu jsou nekteri, co si praci tezce nasli, ale bohuzel v ni nevydrzeli (zavření firmy, změna poměru, propousteni atd.) potrebnou dobu =min. rok, jsou bez naroku na podporu. . . Dokud toto stat nezmeni, tak tu bohuzel budou lidi bez prace, a to i ti, kteri si ji aktivne hledaji... A prave ty svobodne matky, lidi kolem padesatky, ci zdravotne handicapovani tvori velke procento nezamestnanych! Neberte to, ze se tady chci do nekoho navazet, ale proste nazor, ze kdo praci chce, tak ji ma, me proste vzdycky dokaze 100% vytocit....
souhlasim
Valentina
| 15. 7. 2007 13:12
.........ze lidi nad padest to maji tezke (to ale neni tvuj pripad, ne?), co se tyce zen po materske, jiste je, ze to lehke nemaji, ale dnes si clovek musi vse dopredu promyslet a to plati i o zakladani rodiny, musi si najit praci do ktere se bude moci po materske vratit, eventuelne nasetrit, najit si spolehliveho partnera atd. atd.
Myslim, ze jako matka s malym ditetem to ma nesmirne tezke, ale opet to neni nemozne!!! Proc myslis, ze nejake matky s jednim deckem "hledaji" praci nekolik let a nektere treba i s vice detma praci maji? To bude asi tim stylem hledani, ne? Vim, ze spousta lidi rika, ze praci hledaji nekolik mesicu, nedejboze let, ale pak kdyz s nima mluvis dyl, zjistis, ze to jejich "hledani" obnasi pouze to, ze jednou za cas dojdou na urad prace tam se zeptaj, nic neni, ok, nic dal nehledaji, proste jsou laxni, nevezmou svuj osud do vlastnich rukou, jen cejkaji, ze jim ta prace sama spadne do klina!!!!
Omlouvam se, pokud to pisi trochu primo, ale takovych lidi co si stezuji a nic nedelaji je strasne moc! A ja neverim tomu, jak ty pises, ze ne kazdy si muze najit praci! NE! Kazdy si muze najit praci! ( Tady nemluvim o jakkoliv postizenych lidech, nemocnych apod, to ne, to je neco jineho.)
ne, to jistě ne.
anonym
| 15. 7. 2007 12:59
Ale nemám moc ráda řeči o tom, že každý může mít práci.
Nemůže. Někdo se jen vymlouvá, to je pravda. Ale skutečnost je taková, že těch míst je fakt míň než práceschopných lidí...
Mámy po MD a padesátníci před důchodem (nedejbože s nějakým zdravotním omezením) by mohli vyprávět.
??
Valentina
| 15. 7. 2007 12:48
Ja nemluvila pouze o Praze, ale i o jinch mestech, kde o praci neni nouzi viz Liberec, Plzen, Hradec atd. atd.
A podle tebe je cela republika nezamestnana? To snad ne

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
Mariana
19. 4. 2024 19:29
70260
2112Hana
19. 4. 2024 18:33
11798
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
2112Hana
30. 3. 2024 19:13
406
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video