Diskuse: Vše o oblékání a módě :)

1 2 3 4 .. 8 .. 11 .. 14 Další »

Řadit:
200
Kamarádka nemá fotografii.

Ahoj mam otazku, zda nevíte někdo o nějakém eshopu, kde prodávají hezké neokoukané sportovní oblečení? Moc díky za tip.

Ahoj holky, nemáte nějaký tip, kde se dá levně sehnat oblečení Desigual? Nemám na mysli bazary, ale spíše nějaké outlety, weby s výhodnými nabídkami nebo nějaké ověřené zahraniční stránky. Děkuji za tipy.

leonela | 20.1.2015 16:34

Dobrý den, paní slečny a nevěsty,
Jsem studentkou textilní fakulty a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění dotazníku.
Máte před sebou velký den a spoustu vybírání a plánování. Mezi nejkrásnější povinnosti patří výběr těch nejkrásnějších svatebních šatů. Můj dotazník tento příjemný ale i někdy strastiplný výběr mapuje.
dotazník: https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/podle-ceho-si-vybirate-svate/

Děkuji za Váš čas a hodně štěstí nejen při výběru těch nejkrásnějších šatů.
L.Elanová

Ola | 19.11.2014 10:12

žužlina: Kabelky jsou super. A ty kupuješ kde? Objednáváš třeba i s internetu nebo výhradně v kamených obchodech?

žužlina | 12.11.2014 15:04

ola: čau čau Já mám doma jednu koženou bundu, to jsem koupila už ani nevím v kterém obchodě, ale zbožnuji kožené kabelky, těch mám doma mraky :-)

ola | 5.11.2014 12:21

Ahoj máte někdo rádi kožené věci? Bundy, kabelky? Kde nakupujete? Sháním nějakou pěknou bundu a kabelku, za nějaké rozumné ceny :-)

ahoj :), moje kamarádka si v červnu otevřela nový obchod s látkami, které dováží ze Spojených Arabských emirátů i jiných států a konfekci nechává šít u švadleny a kromě toho tam má k prodeji i šperky, kabelky..obchod má ve Žďáře nad Sázavou, zasílá i na dobírku. Jestli je zde mohu udělat reklamu, ráda to udělám :) má fakt krásné věci :) ukázka na fotce: nová konfekce z Itálie..

Janiča | 24.7.2014 11:52

TO Erika K: že? :D No výběr je vážně velký! Tak good luck :) at se líbí

Erika K | 18.7.2014 12:36