Diskuse: Aurorix v hubnutí

   
Řadit:
3
příspěvků
Správce: cern
Kamarádka nemá fotografii.
cern Poslat vzkaz | 25.4.2011 16:56

Ono je to všechno prostě individuální:)::ano-ano::

Kamarádka nemá fotografii.
| 25.4.2011 02:01

Ty anorektické účinky jsou minimální, takřka žádné. rozhodně nepostřehnutelné.
Aurorix není typické AD, u ktrého by se hublo (samo od sebe), ale je pravda, že nezpůsobuje nárůst hmotnosti, jako mnohá jiná AD.

Užívala jsem Aurorix půl roku a později ještě 3 měsíce. Nic . Na mě nefungoval. U silnější dávky jsem cítila už nežádoucí účinky, deprese se mi zhoršovala, vysadili jsme to.

Není to pro každého.

Ale jinak jsem ho snášela dobře, nevolnost se nekonala (tak jako to dělají SSRI), co bylo pozitivní.
Ale antidepresivně na mě nepůsobil, ani neaktivizoval, jak slibovali. Nic takového.

Teď mám Wellbutrin, který se nesmí dávat anorektičkám, protože údajně snižuje chuť k jídlu a taky má aktivizovat.
Prd.
nesnižuje chuť k jídlu vůbec, neaktivizuje, ale jako antidepresivum mi zabral parádně, protože pracuje na bázi dopaminu a noradrenalinu, a to byl zřejmě můj problém, který jiná AD nemohla vyřešit.

Takže žádné strachy, Aurorix klidně zkuste, neuškodí, nepomůže.

Kamarádka nemá fotografii.
cern Poslat vzkaz | 24.4.2011 22:46

Dočetla jsem se na disuzi, kde slečna, paní si pochvalovala zhubnutí díky aurorixu, byt jsou to antidepresiva, uvádí vedlejším účinkem nechut k jídlu. Na příballvém létaku je zase uvedena plnost žaludku. Zvažuji, co je na tom pravdy, na druhou stranu, pokud člově tíhne k depresím, přejídá se atd....může ho antidepresivum dát do pohody, mohou odeznít určité stavy spojené s jídlem a může hubnout.
Jaké máte zkušenosti vy, nebo máte zušenost přímo s aurorixem?

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění