Diskuse: Hormonální substituční léčba

   
Řadit:
18
příspěvků
Správce: Tinulinka
Kamarádka nemá fotografii.
Ajka | 12.5.2017 14:02

Ještě dodám ze mám suší kůži, často akné. Stačil mi jedna kostička čokolády a jsem jak puberťacka, nebo i jedna tatranka. Paměť a soustředění je taky mizerná. Hodně mi padají vlasy. Závratě někdy i kolaps. Bolesti zad a krční páteře. Rehabilitace opakovaně a nepomohlo nic.

Kamarádka nemá fotografii.
Ajka | 12.5.2017 13:31

Ahoj holky. Je mi 38 let. Před 7 roky jsem byla na operaci, nemám dělohu. Momentálně se moje tělo totálně zhroutilo. Dostala jsem injekci ať mi nakopne imunitu. Jsem teď od konce února stále nemocná a beru Atb. Včera mi tak nějak došlo zda by to nemohlo být nedostatkem hornonů. To ze jsem v noci nespala, byla podrážděná, unavená, pláčtivá jsem sváděla na stres v rodině. Během krátké doby jsem i přibrala, hodně mi zešedivěli vlasy, teď už se léčim na neurologii s migrénama které jsou bez příčiny. Různá vyšetření a nic nezjistili. Dnes jsem se objednala na gyndu, ale termín mám až za 3 týdny. Návaly horka nemám, spíše je mi pořad zima, ledové ruce a nohy i v létě. Myslíte ze jsem to zanedbala a měla se léčit na přechod dávno? Udělá lékař nějaké krevní vyšetření na hladinu hormon nebo bude rozhodovat dle mého povídání.

Kamarádka nemá fotografii.
A. | 27.10.2012 15:07

Požádejte o svůj Přehled vykázané zdravotní péče!
Zajímá vás, kolik stála zdravotní péče, kterou jste čerpali v loňském roce a chcete případně své pojišťovně pomoci odhalit nesrovnalosti? O vystavení Přehledu vykázané zdravotní péče můžete požádat dopisem, nebo osobně přímo na pobočce VZP.

http://www.vzp.cz/klienti/informace-a-zivotni-situace/prehled-vykazane-pece

Kamarádka nemá fotografii.
jenna | 26.10.2012 14:43

TO Tinulinka: Prekročila som 50-ku a nastali klimakterické obtiaže. Tiež som jedna z tých, čo váha nad nastavením na HST / antikoncepciu som nikdy neužívala/. Zatiaľ to riešim rastlinnými izoflavónmi, ale efekt moc výrazný nie jeAké sú vaše skúsenosti s HST? :-(

Kamarádka nemá fotografii.
.... | 10.8.2011 19:26

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když mám pálení,sveďění, ale i bolesti vagíny. Jestli je nutné chodit na gynekologii? Minulý týden(pátek) to bylo něco nesnesitelného, ale asi od ponděli je to v pořádku, dnes sme spolu spali s přítelem a strašně mě to bolelo. Tak se chci zeptat co mám dělat? Děkuji za odpověď.

Kamarádka nemá fotografii.
Tinulinka Poslat vzkaz | 13.3.2011 09:01

Nechápu proč tisíce žen berou hormonální antikoncepci, ale bojí se hormonální substituční léčby. Vždyť ta antikoncepce má obdobné vedlejší účinky jako HST.

Kamarádka nemá fotografii.
Tinulinka Poslat vzkaz | 13.3.2011 08:59

je to fakt bomba. Zmizí ti i problémy, které bys vůbec s přechodem nespojovala.  Stojí to za to.

Kamarádka nemá fotografii.
Tinulinka Poslat vzkaz | 13.3.2011 08:57

taky jsem používala tu Feminelu Hyalosoft, ale při dlouhodobém braní to vyjde hodně draze, ortho gynest D je na předpis, vyjde levněji a pipka je po něm jak nová.

Kamarádka nemá fotografii.
Dorris Poslat vzkaz | 24.2.2011 15:02

zdravím, snad jsem ve správném tématu. Pozoruji  asi počáteční příznaky přechodu  - šílené návaly, občas zácpa, občas nemůžu usnout (dříve nepředstavitelné), nemám vůbec chuť na sex.  Podle menstruace  nic nevypozoruju, protože jsem 6 let po hysterektomii.  No asi už to začlo!  Tedy, nic s čím by se nedalo žít to není, ale asi nejvíc mě štvou ty návaly, to je fakt nepříjemné, a sex by mně osobně nechyběl, ale mrzí mě to kvůli manželovi.  A teď co, jít do té substituč.léčby nebo ne, v rodinné anamnéze navíc mám CA prsu, každoročně musím na kontrolu.  Teď mi je 46.  Jinak jsem ok, zdravá, aktivní, sportuju, mám jen mírnou ::smich:: nadváhu (165/62)   atd. Takže dotaz: je ta substituční léčba taková bomba, že to za to stojí???

Kamarádka nemá fotografii.
liva Poslat vzkaz | 2.2.2011 15:26

Děkuji za odpovědi, ale nevím, nevím.Koukala jsem na ty fytoestrogeny na netu a po pradě jsou dost drahé.Myslím, že mám dost šikovného doktora, tak až budu mít k němu cestu, tak se ho na to zeptám, jaký on má názor.Zatím používám Feminelu Hyalosoft na zvlhčení.Liv

Kamarádka nemá fotografii.
Tinulinka Poslat vzkaz | 2.2.2011 09:15

Ano je mi 51 let. nepočítej, že ti fytoestrogeny pomohou, to budou vyhozené prachy. To pálení a svědění je urogenitální atrofie a bude se jen zhoršovat.  A zabírají na to jen hormony. Takže máš na výběr buď systémovou hormonální léčbu - hormony se dostanou do celého těla nebo lokální hormonální léčbu - hormony působí jen v pochvě na urogenitální systém - jsou to zaváděcí čípky a tabletky. Fungují rychle.
Na odborném lékařském serveru psal nějaký doktor, že nějaká studie o fytoestrogenech zjistila, že pokud jsou v bezpečném množství, které nepoškozuje zdraví, tak na fungují pouze jako placebo.

Kamarádka nemá fotografii.
rozalin Poslat vzkaz | 1.2.2011 17:47

::ano-ano::ještě jsem si vzpomněla, že mi dcera říkala, že Riselle je i na přírodní bázi, tak nevím...možná by to nebylo špatné.::smutny::

Kamarádka nemá fotografii.
rozalin Poslat vzkaz | 1.2.2011 17:42

::ano-ano::já naštěstí to pálení nemám-prozatím, ale já jsem měla radik.hyster. Návaly jsem měla jak hrom , někdy i dva za půl hod. i v noci. Nejhorší to je v práci- to vypadám ,jak bych si dala slivovici.Před dvěma týdny jsem dostala chřipku a nějak trochu to polevilo . Jsem 8 měs po operaci. Brala jsem maxi klim-soja a jetel+glukosamin na kosti. Návaly byly skoro stejné. V současné době beru Merylin GS a lecitin. Dělám si i sojové mléko. Je jasné, že když si vemeš přímo hormon.přípravky, tak ty jsou vidit.účinkem asi hned. Ale já jsem prostě nechtěla, vždy jsem se dočetla na netu mnoho i záporného , což mne  odradilo-měla jsem onkol.nález. Tak si říkám -pomalu ale přece.  ::tleskajici::pa  „Každý má svou pravdu“

Kamarádka nemá fotografii.
liva Poslat vzkaz | 1.2.2011 07:38

Jsem taky po hysterektomii a mám stejné problémy jako Ty Tinulinko,podle posledního příspěvku je Ti 51?Včera jsem totiž listovala v diskuzi a přemýšlela jsem kolik Ti tak asi je.Já mám už rok po operaci a teď jsem tu narazila na tuto diskuzy.Po pravdě bych taky raději vynechala hormony,návaly zatím nemám,ale to pálení a svědění mě taky dost obtěžuje,mykóza to není.Rosalin napiš prosím jaké máš zkušenosti s fytoestrogeny.Díky liv::usmev::.

Kamarádka nemá fotografii.
Tinulinka Poslat vzkaz | 13.12.2010 19:04

jenže mě fytoestrogeny nezabírají. Začala mi atrofie vagíny a to je tak nepříjemné, jako mykóza. Strašné svědění a pálení uvnitř. V noci se nevyspím, lítám 5x za noc na čurat. Teď mi to doktorka implantovala a už je velké zlepšení. Nedovedu si představit  s takovými problémy žít o 51 let.

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění