Diskuse: Rakovina děložního čípku

1 2 3 4 .. 6 7 Další »

Řadit:
91
Kamarádka nemá fotografii.
Jujka | 7.2.2017 19:33

Dobrý den,
před měsícem jsem byla na běžném vyšetření u gynekologa kde mi výsledky z cytologie nedopadli dobře. Prý mám buněčné změny na děložním čípku, nevím však co to znamená. Paní doktorka mě však uklidnila, že v mém věku (20) je to běžné. Bohužel na další stěry půjdu až za 6 měsíců. Mám se obávat?

Jujka | 7.2.2017 19:33

Dobrý den,
před měsícem jsem byla na běžném vyšetření u gynekologa kde mi výsledky z cytologie nedopadli dobře. Prý mám buněčné změny na děložním čípku, nevím však co to znamená. Paní doktorka mě však uklidnila, že v mém věku (20) je to běžné. Bohužel na další stěry půjdu až za 6 měsíců. Mám se obávat?

k11k | 18.1.2017 14:42

Velice Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku. Jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia a oboru Všeobecná sestra na Fakultě zdravotnických studií na Západočeské univerzitě v Plzni. Chtěla bych Vás tímto požádat o vyplnění anonymního dotazníku, který je určen pro všechny ženy starší 18 let. Získaná data budou sloužit pro zpracování diplomové práce na téma „Prevence karcinomu děložního čípku a využití Liquid Based Cytology“. Cílem je zjistit zejména postoje a přístup žen k prevenci karcinomu děložního čípku. Velice si vážím Vaší ochoty a času při vyplňování dotazníku.
Předem děkuji.
https://goo.gl/forms/HL4XfVMdfGCRt4PP2

k11k | 17.1.2017 20:10

Dobrý den,

jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia a oboru Všeobecná sestra na Fakultě zdravotnických studií na Západočeské univerzitě v Plzni.

Chtěla bych Vás tímto požádat o vyplnění anonymního dotazníku, který je určen pro všechny ženy starší 18 let. Získaná data budou sloužit pro zpracování diplomové práce na téma „Prevence karcinomu děložního čípku a využití Liquid Based Cytology“. Cílem je zjistit zejména postoje a přístup žen k prevenci karcinomu děložního čípku.

Velice si vážím Vaší ochoty a času při vyplňování dotazníku.