Diskuse: Mimomenstruační krvácení

   
Řadit:
8
příspěvků
Správce: Angelika
Kamarádka nemá fotografii.
Angelika Poslat vzkaz | 5.11.2010 20:25

Ahoj, beru antikoncepci Mercilon. Mám ji přes dva roky a nikdy nebyl žádný problém, až teď poslední dva měsíce se mi objevuje krvácení příliš brzy. Obvykle jsem dobrala platíčko ve středu a v neděli se dostavilo krvácení. Teď se mi ale již dvakrát za sebou krvácení objevilo ještě než jsem vůbec platíčko dobrala. Stalo se vám to někdy? Co s tím? Jsem z toho nervózní. Vlastně teď vůbec nevím, kdy krvácení může začít...::placici::

Kamarádka nemá fotografii.
Naty01 Poslat vzkaz | 23.12.2009 16:02

Ahojky, chci se zeptat tak před 14 dni jsem začala brát antikoncepci konkrétně lindynette 20 po 7.pilulce jsem měla pohlavní styk..pilulky beru už od prvního menstruačního dne..kdybych nebrala HA myslím menstruaci bych už neměla , ale já stále špiním je to z duvodu nasazení HA? nebo snad něco jiného?=(.Gynekolog mi řekl, že špinění je normální, ale jak dlouho??

Kamarádka nemá fotografii.
7z7z7 Poslat vzkaz | 1.12.2009 11:56

Dobrý den chtěla jsem se zeptat,měla jsem pohlavní styk a druhý den
jsem začala trošku krvácet,potom to zmizelo Mám partnera uz dva roky a sex je docela poklidny .Ještě se mi nestalo že jsem po styku ,nebo mimo menstruaci krvácela. za pár dní jsem měla
další styk (docela bouřlivý,pro mě nezvyklý)a krvácení se zhoršilo,a
probíhá do tědka jako menstruace a ne a ne to přestat.Beru antikoncepci
uz 3 roky (Jasminele)takže mě to krvácení hodně znepokojilo.Styk mě
nebolí,jinak mi nic není jenom hodně a cely dny krvacim.Byla jsem na
gynekologii a řekli mi,že mě nemužou kvuli krvaceni vyšetřit,Potřebuji žít sexuálním životem a když kravácim tak nemužu.Porsím o pomoc,Jakou koliv.

Kamarádka nemá fotografii.
kuchticka Poslat vzkaz | 31.5.2007 11:43

::ano-ano::já jsem jí brala i při holce a žádné vedlejší účinky ani na mě,ani na mimčo,ani na kojení jsem neměla a nemám. A v letáku bylo popsané že je možno užívat i při kojení. Malý mi prospívá,já nemusím denně polykat tabletky. Jsem spokojená,fakt. Jinou ha nemůžu,už jsem po jedné operaci křečových žil,a po pilulkách mi bylo zle od žaludku a pravidelně jsem zapomínala. No víš,sto lidí sto chutí::vysmaty::. Jo a na kondom mám alergii. A chránit se nějak musím,takže tak.

Kamarádka nemá fotografii.
| 31.5.2007 11:33

Ty kojíš a máš DepoProveru? To snad nejde, ne?
Co ty hormony, co mimčo takto spolyká?::och::
Tohle přece není pro kojící mamky. Nebo jo?

Kamarádka nemá fotografii.
| 31.5.2007 11:23

tak to bude asi fakt slabší stěna dělohy. Nic s tím asi nenaděláš...

Kamarádka nemá fotografii.
kuchticka Poslat vzkaz | 31.5.2007 11:14

::smutny::mám tři děti a pokaždé,když jsem začala brát HA tak jsem špinila většinou uprostřed cyklu. Lékařka mi udělala veškerá vyšetření-naštěstí jsem v pořádku- takže závěr je takový,že je to tzv.ovulační špinění. není nijak na překážku až na ty vložky že? Jinak nyní beru DeboProveru a jsem spokojená. Pro změnu menses nemám vůbec. Taky je to tím,že pořád kojím. Takže nevím,ale pokud ti lékař řekl ,že je vše ok,nezbývá ti,než to řešit vložkou.

Kamarádka nemá fotografii.
| 31.5.2007 09:52

Již několik let beru HA. Nikdy jsem neměla žádné problémy až od doby, kdy jsem začala mít pravidelný pohlavní styk, začalo se mi objevovat krvácení (spíše špinění) mimo cyklus. U doktora jsem byla již několikrát, doktora jsem i změnila a všechny výsledky jsem měla v pořádku. Krvácení mi stále trvá. Experimentovali jsme s různými druhy HA, ale stále nic. Naposledy mi napsal Yadine, které mi první 2 měsíce vyhovoval a poslední 3 měsíce se mi krvácení zase objevilo. Chtěla bych se zeptat, jestli s tím máte někdo zkušenosti nebo jestli by třeba pomohlo změnit antikoncepci úplně, např. náplast, injekce. Doktor tvrdí, že to nic není,že můžu mít slabší děložní stěnu a praskají mi žilky. Byla bych vděčná za radu, protože někdy musím nosit vložku polovinu měsíce.
Děkuji Ada

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění