Diskuse: Facebook

   
Řadit:
62
příspěvků
Správce: majkel
Kamarádka nemá fotografii.
majkel Poslat vzkaz | 13.8.2010 10:31

Zajímavá facebook stránka je tato, věnucící se <a href=„http://www.facebook.com/cockovnik“>barevným kontaktním čočkám</a>. Zobrazují se zde nové fotky od uživatelů, jež používají barevné kontaktní čočky a tak díyk této stránce je možné vidět, jak vypadají čočky v praxi ::usmev::.

Kamarádka nemá fotografii.
angelwoman Poslat vzkaz | 25.5.2009 17:36

Já tedy také zírám ::och:: Tak za prvé - můj příspěvek nebyl určen tobě, ani nereagoval na tvé příspěvky, takže ten osobní výpad vážně nebyl třeba::placici:: A za druhé - psala jsem, že nemám ráda „extrémní názory“ a za tím si stojím. To nebylo nijak namířeno proti tvému názoru a nechápu, proč jsi si to brala osobně::och:: Celkově mi přijde zbytečné plývat energii na to, „hanět“ facebook nebo ho „opěovat“ - kdo chce a myslí si, že k něčemu je, tak ho má a kdo ne, tak ho nikdo nenutí si ho zakládat - já se rozhodně na takové lidi nedívám skrz prsty.
Protože tu padl na začátku dotaz k čemu facebook vlastně je, tak jsem se to snažila vysvětlit. Pak tu vznikla polemika zda je facebook dobrý nebo špatný. To si myslím, že není důležité, protože na to není jednoznačná odpověď - pro někoho je a pro někoho není. No, už končím, na to pro mě vážně facebook není tak důležitý, abych tu kvůli němu trávila tolik času ::ou-nou::

Kamarádka nemá fotografii.
angelwoman Poslat vzkaz | 25.5.2009 17:28

Já se nehandrkuju, ale distuju. Facebook jsem nezaložil a nemám tedy důvod na něj zde pět ódy. Ostatně si ani nemyslím, že je to nějaká „úžásná věc“ - prostě je to způsob komunikace jako spousta ostaních.

Kamarádka nemá fotografii.
jituliiik Poslat vzkaz | 25.5.2009 16:24

Tím chceš říct, že mám na facebook hloupý názor, jen proto, že ho neuznávám a že mě nepřesvědčil??  A že Tvé názory jsou inteligentní a na úrovni? To teda zírám::och::

Kamarádka nemá fotografii.
Kloa Poslat vzkaz | 25.5.2009 15:57

Tady přece nejde o to jestli je facebook dobrá nebo špatná věc, to si musí každý zvolit podle sebe. Rizika i prospěch jsou snad jasná všem a každý si to musí ohlídat na takové úrovni jakou potřebuje a využívat do takové míry, kdy mu to nese užitek. Handrkování, jestli to je tak úžasná věc nebo není, k ničemu nepovedou ::drsnak::

Kamarádka nemá fotografii.
angelwoman Poslat vzkaz | 25.5.2009 15:31

Já myslím, že nejlíp to vyjádřil v diskuzi ten člověk, který napsal toto: „Neměli bychom hodnotit, jestli jsou špatné sociální sítě, ale jestli jsou dobré nebo špatné pro nás.“ ::souhlas::

Přijde mi hloupý každý extrémní názor - ať už člověka, který tráví na facebooku hodiny denně, stejně jako toho, který vidí facebook jako hloupost, zbytečnost a kravinu.

Myslím, že žádný způsob komunikace není špatný, pokud nenahrazuje komunikaci reálnou, ale slouží naopak třeba k lepší domluvě na setkání s kamarády nebo pomáhá iniciovat setkání s člověkem, s kterým bychom se třeba normálně nesetkali - např. díky facebooku jsem zjistila, že moje dávná kamarádka ze ZŠ si pořídila stejného psa jako já a přestěhovala se kousek ode mě, tak teď občas venčíme spolu a je to moc fajn ::usmev:: A takových příkladů bych mohla dát spoustu. Zvláště v dnešní době, když má člověk opravdu málo času je někdy fajn mít rychlejší přehled o tom, co se děje s přáteli, kteří jsou třeba daleko. Milé je taky to, když třeba kamarádka napíše: „Jdu bruslit ve 4 hod k Ostravici, kdo se přidá“ a já a další lidi třeba napíšou a jdeme bruslit spolu. Stejně tak by to mohla napsat smskou nebo na icq, ale to už zase jen vytipovaným lidem - takhle se třeba může přidat i někdo další a je možnost prohloubit kamarádství, poznat další lidi, atd ::usmev::

Všechno jsou to jen možnosti, buď je člověk může využít nebo ne - to je ta krásná možnost volby ::drsnak:: Ale šmahem bych facebook neodsuzovala - ostatně, každý bude mít z facebooku jen to, co ve skutečnosti je - buď vlastní sebeprezentaci a honění ega nebo prostě způsob komunikace s přáteli.

Kamarádka nemá fotografii.
Katarinka Poslat vzkaz | 25.5.2009 12:08

Hlavně si přečti diskusi pod článkem a příspěvek pana Tomáše Kutálka z Prahy, zaslouží si pochvalu, za to jak to pěkně napsal::souhlas::

Kamarádka nemá fotografii.
Kloa Poslat vzkaz | 25.5.2009 12:06

Tak jedna aktuální informace týkající se Facebooku. Vztahy s přítelem nezahrnuje ::vysmaty::::smich::::smich::

<a href=„http://www.novinky.cz/krimi/169528-facebook-zacali-ve-velkem-vyuzivat-zlocinci-i-policie.html“ >článek</a>

Kamarádka nemá fotografii.
Neznámý uživatel | 24.5.2009 17:38

myslím si že je to na každém z nás,jestli si udělá icq,skype,nebo jaký má partnerský život::souhlas::................,někdo je raděj sám,někdo má rád společnost,prostě jsme všichni originál::souhlas::::vysmaty::::smich::::smich::.A diskuze jsou od toho,aby se člověk pobavil a odreagoval::souhlas::.A když si najde online přátele tím líp::smutny::::smutny::::smutny::

Kamarádka nemá fotografii.
angelwoman Poslat vzkaz | 24.5.2009 17:36

Jasně, ten problém zneužití tam je, s tím nic neuděláme ::kocka:: Prostě to člověk musí zvážit a buď do toho jít nebo ne ::usmev::
Přesně to jsem psala, že si můžeš facebook zřídit právě kvůli té domluvě na akce s kamarády ::ano-ano::Víš, co pomlouvat něco, co nezkusil umí každý - každý si může profil na facebooku zřídit, udělat si na to vlastní názor a hned příští den třeba zrušit, pokud bude chtít.
V čem třeba vidím specifický problém facebooku je to, že si mě často do přátel přidávají lidé, které prostě v přátelích mít nechci. Nejde o to, že bych je neměla ráda, ale já mám svůj facebooku udělaný opravdu pro kamarády a přátele - ne jen známé. A dát ignorovat žádost mi připadá takové nezdvořílé...někdy to udělám tak, že si toho člověka dám do přátel a po čase ho z přátel dám zase pryč ::stydlivka:: Tak to tomu člověku dojde většinou až za nějaký čas, že mě už nemá v přátelích ::ou-nou:: Ale pro mě nepříjemné lidi dávám bez milosti ignorovat hned ::vysmaty:: Mám v přátelích lidi ze ZŠ, SŠ a VŠ, svou rodinu a třeba i svou potencionální tchýni ::vysmaty:: A žádné nechtěné vetřelce tam nepouštím ::drsnak::

Kamarádka nemá fotografii.
angelwoman Poslat vzkaz | 24.5.2009 17:16

V žádném případě mi nemusíš nic vysvětlovat - já jsem jen reagovala na to, co jsi napsala a můj obraz vytvořený o tobě je je samozřejmě zkreslený a daný tím, co tu o sobě prozdradíš. V žádném případě si tedy nemíním nárokovat to, že tě „znám“ ::kvetina::  Každopádně díky za vysvětlení ::usmev::
Pro mě je taky naprosto nejbližší osobou můj přítel. Napsala jsi to moc hezky o tom, že se před ním „necítíš nahá fyzicky ani duševně“ - v tom s tebou souhlasím. Ten pojem „nahá“ jsem použila spíše ve vztahu k ostatním lidem - protože mi trvá, než si pustím někoho k tělu. Přítele jsem si pustila nejen k tělu, ale mám ho doslova pod kůží, zná mě jako své boty a nic před ním neutajím ::vysmaty:: Je to pro mě svým způsobem osvobozující, že hned pozná, co mi je. Máme takovou dohodu, protože v tomto jsem si podobní  (v určité fázi, problémy neradi rozebíráme ) - pokud je nějaký problém, neděláme, jako že se nic neděje, zhruba tomu druhému nastíníme, o co jde a řeknemu, jestli se o tom chceme bavit nebo ne. A ten druhý to bezvýhradně respektuje ::usmev:: Jsou prostě určité věci, se kterými mi nikdo (ani přítel) nepomůže - třeba jestli chci studovat na VŠ, jestli chci pokračovat na magisterské studium, jestli chci takovou práci nebo makovou, apod. V takové chvíli mi úplně stačí, když příteli problém nastíním a on mě podrží, je tu pro mě, když potřebuju vyslechne a když potřebuju mlčet a přemýšlet, mlčí se mnou ::srdce:: V tom je pro mě k nezaplacení. Nechtěla bych vedle sebe někoho, kdo ze mě neustále něco páčí, chce vše vědět a rozebrat a všemu rozumět, ikdyž tomu nerozumím ani já sama - za to přítele miluju, že mě přijal takovou jaká jsem a nechává mě vedle sebe svobodně dýchat, ikdyž by někdy rád všechno slyšel a věděl vše, co se děje v mé hlavě ::vysmaty:: Možná jsem to špatně vyjádřila, nesnažím se dělat nějak „zajímavá a záhadná“, ale prostě o některých věcech mluvit nemusím, jsou určité věci, které si musím v první řadě vyřešit sama v sobě...nerada přítele třeba zatahuju do určitých svých citových a vztahových problémů nebo problému přístupu k životu, pokud si v tom sama neudělám trochu jasno. Nerada, jen tak brouzdám po povrchu - když už se o nečem bavím, jdu do hloubky a je to na dlouho ::vysmaty:: A k tomu je předpoklad, abych v sobě měla určité věci vyřešené nebo alespoň protříděné. Jsem hrozně přemýšlivý člověk, proto jsem šťastná, že mě přítel tak nádherně doplňuje - je extrovert, který mě i ve chvílích největšího zadumání „nad smyslem života“ vytrhne svým vtípkem a smíchem ::usmev:: A ten je pro mě někdy mnohem důležitější, než to s ním všechno probrat ze všech stran - vrací mě zpátky do reality, dává radost do života a připomene, co je opravdu důležité ::srdce::
Zase se musím vrátit k tomu, co už jsem psala - každý si musíme najít toho pravého partnera pro sebe a každá potřebujeme něco jiného - jak jsou jiní lidé jsou jiné i jejich potřeby a jejich vztahy - ale láska je stejně jen jedna ::srdce::::kvetina::

Kamarádka nemá fotografii.
n Poslat vzkaz | 24.5.2009 17:12

Jasně, že bude kamarád příště líp vážit, komu fotky poskytne a komu ne::ano-ano:: - na minulém srazu kvůli facebooku a sdílení fotek byla docela vyhrocená diskuse, ale nakonec jsme se s bývalými spolužáky dohodli, že autor fotek nechť si sám určí jakým způsobem je předá a že ostatní musí respektovat jeho přání. Tak snad už bude klid ::drsnak:: - i když jen v téhle skupině, myslím, že spousta lidí se takhle není schopná domluvit.

Taky mi za ta léta psalo na ICQ už stovky pubertálních blbečků a úchylů, co se prostě nudí ::ou-nou::. Hodně z nich bylo cizinců. Teď házím takovéhle zprávy rovnou do ingnore listu, ale když mi bylo nějakých 14, několikrát jsem si s tím člověkem začala psát. Nikdy s čechem, to mi přišlo zbytečné, hlavně jsem ještě kdysi chodila na x-chat, kde se to českými puberťáky jen hemžilo ::smich::Na ICQ jsem si vždy psala z cizinci, dělala jsem to kvůli procvičení angličtiny. Asi dvakrát to bylo docela fajn, s jedním tím klukem si občas písnem dodnes - je to němec, začli jsme si psát právě kvůli tomu, že jsme si chtěli procvičit angličtinu, pak jsme přišli na spoustu společných zájmů apod. Bavíme se spolu anglicky a když se učím němčinu a nerozumím jí, tak mi to anglicky vysvětluje, to je fajn ::ano-ano::. Ale často se z nich po pár větách vyklubali úchyláci, začali mi posílat nechutné vzkazy apod. Takže dneska jdou všichni do ignore listu, jednak nemám čas a za druhé jsem si ověřila, že z 50 lidí to má tak jeden opravdu v hlavě v pořádku.
::svaty::

Kamarádka nemá fotografii.
n Poslat vzkaz | 24.5.2009 16:52

Souhlasím s tím, že každý člověk je jiný a vyhovuje mu jiné pojetí jak ve stavu partnerském, tak kamarádském ::ano-ano::. Chápu, jak to vidíš Ty a podle toho co píšeš musíte mít s přítelem fakt nádherný vztah ::souhlas::. Než tohle téma uzavřu, ještě bych ráda na pravou míru uvedla to, jak mě vnímáš. Rozhodně totiž nejsem žádný extrovert a s kamarády o intimních věcech opravdu nemluvím ::ne-ne::. Mám dvě hodně blízké kamarádky, se kterýma můžu probrat spoustu věcí, (třeba to, že mi dělá velké starosti moje ségra),a o kterých prostě vím, že jim můžu všechno říct narovinu. Ale ani těm nesděluju ty nejniternější a nejintimnější věci, jako třeba jaké to bylo včera s přítelem ::ne-ne:: Rodičům už vůbec ne. Vnímám podobně jako Ty lidi, kteří, ač si nejsme tak blízcí, mi sdělí první poslední. Cítím se pak hrozně trapně a nevím, co jim odpovědět ::stydlivka::. Na ty mé opravdu nejhlubší problémy a taky na ty nejhlubší radosti, je tu prostě můj přítel, jediný člověk na světe, před kterým nemusím skrývat vůbec nic a před kterým se vůbec nestydím, „nahá“ jak fyzicky, tak duševně.::drsnak:: Ale chápu to, že když si necháš část sebe sama pro sebe, že to může přinést do vztahu další tajemno a jiskru ::souhlas::.

K facebooku: Já vím, že si tam můžeš nastavit vlastní míru soukromí a že prostě Facebook se dá používat, pokud člověk přemýšlí a promyslí si všechna ta opratření k ochraně osobních dat ::ano-ano::. Takže vím, že fotky můžou vidět jen ti uživatelé, o kterých to budu chtít. Jenže mě jde spíš o viditelnost těch údajů z hlediska zadavatelů reklamy - uživatelé ta data sice nevidí, ale provozovatel serveru samozřejmě ano a byla by hloupost takový potenciál  komerčně nevyužít - ostatně z něčeho přece fungovat musí ::kocka::. Hodně firem se specifickými službami už necílí jen na segmenty populace, ale nyní díky těmto možnostem se cílí už i na konkrétní vytipované lidi, jak asi ze školy víš. Kamarád třeba ve svém profilu na Facebooku nadával na mobilního operátora a do dvou dnů mu přišla nabídka na rozšíření služeb, když bude další dva roky loajálním zákazníkem! Myslím, že to stíhání reklamou se s rozšiřováním facebooku bude stupňovat, protože ten potenciál tu je...

Jinak já si FB chci pořídit právě kvůli domlouvání akcí a fotkám. Jiný potřebný virtuální kontakt s přáteli udržuji přes ICQ a to mi vyhovuje. Ale uznávám, že to předávání fotek z akcí a výletů je prostě na Facebooku nejsnažší a vidím v tom taky největší přínos facebooku a důvod, proč si tam profil zařídit. Společenské fungování je omezeno především tak, že nikdy o ničem nevím - jak o plánovaných akcích s kamarády, protože ty se prostě domlouvají na facebooku a já musím doufat, že si na mě nějaký uživatel vzpomene a překopíruje mi to na ICQ, tak i o dalších důležitých věcech. Teď jsme například měli ve škole informační schůzku ohledně státnic, profesor to ve škole řekl spolužačce a ať to všem vyřídí. A ona to rozšířila na facebooku. Až večer před schůzkou jsem se o tom mimochodem dozvěděla od kamarádky a kdyby se ke mě ta informace nedonesla a já na schůzce nebyla, nemuseli by mě pustit ke státnicím. Takže v tomhle vidím ten tlak okolí. Moje vnitřní já sice nechce jít s davem, ale rozum mi říká, že zařízením profilu na facebooku si dost usnadním život ::svaty:: Já jsem rozhodnutá si tam profil nařídit a přijde mi fajn, jak to udělala Tvá kamarádka, že když zjistím, že to opravdu není pro mě, tak svůj profil zruším ::drsnak::

Kamarádka nemá fotografii.
Kloa Poslat vzkaz | 24.5.2009 16:51

Jo, mi jich taky psalo už spousta, vždycky to okno zavřu a nepovolím přístup. Nějak to taky nechápu co k tomu člověka vede. Vždycky jsem to ignorovala, pro jednou jsem udělala výjimku a jak to dopadlo ::smich:: 

Kamarádka nemá fotografii.
angelwoman Poslat vzkaz | 24.5.2009 16:47

Jojo, já už ani nepočítám, kolikrát mi psal někdo neznámý na icq, jen tak, jestli si s ním nechci psát, atd ::smich:: Ihned takový kontakt dávám do „ignorovaných“. Nevím, jestli ti chudáci doma sedí, zadají do icq hledání kontaktů parametry „žena, mezi 18-25 lety“ a pak těm kontaktům píšou nebo co::vysmaty:: Je třeba dávat na takový vykuky bacha ::drsnak::

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění