Diskuse: Jóga

Řadit:
86
Kamarádka nemá fotografii.

TO kamila.336@email.cz: Ahoj já na jogu chodím zasádně v legínách dobře se mi v tom dělají hlavně protahovací cviky a jsou mi pohodlnější než nějaké plandavé tepláky. :) mám ještě radši legíny z pevnějšího materiálu né takové ty skoro průhledné. :)

Ahoj holky, na jogu chodite v teplakach a nebo v leginach prosim? :) diky

Dobrý den přátelé,
chtěla bych poprosit VÁS Odpovědět na několik otázek dotazníku o hummusu. Trvá na Asi 2-3 Minuty.
Dekuju přeju VAM VŠEM dnes Všechno nejchutnějši.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpuFoCBOhoA1YtPNMThCV0raF24q7hyBJNwEiVKnyb1j-5Ww/viewform?usp=sf_link

kamejka Poslat vzkaz | 6.11.2015 15:16

někdo na jogu v Brně jsem začátečník...

Petruš456 Poslat vzkaz | 4.11.2015 11:07

Na klasickou jógu jsou dobré legíny a tílko, můžeš si vzít i mikinu. Lepší je upnutější oblečení. Nesmí ti být zima. Ale zase na hot jógu je potřeba se obléknout co nejmíň, aby se dalo vydržet horko. A sportovní podprsenka je opravdu základ. Jestli se tomu budeš věnovat aktivněji, tak se vyplatí si koupit lepší oblečení, které ti bude dobře sát pot a bude se dobře udržovat. Párkrát vyzkoušíš a uvidíš, co ti bude vyhovovat.

jouy@seznam.cz Poslat vzkaz | 30.10.2015 13:39

TO Sáruš: Cvič hlavně v něčem pohodlném, co tě nebude nikde škrtit. Nejlepší je tílko a legíny nebo šortky.A nezapomeň na sportovní podprsenku. Ta je asi nejdůležitější při cvičení. Hlavně ať se v tom cítíš dobře.

Sáruš | 7.10.2015 20:46

Ahoj holky, nemáte některá zkušenost s nějakým oblečením na hot jógu a zumbu? Už delší dobu přemýšlím o koupi nějakého lepšího oblečení, protože stále chodím v nějakém tričku a obyč teplákách a už by to chtělo něco lepšího. Ať u toho taky trochu vypadám :-) díky za tipy

Nina | 27.9.2015 16:41