Pro zdraví

Dopřejte svým dětem dostatek pohybu!

Dopřejte svým dětem dostatek pohybu!

České děti mají naprostý nedostatek pohybových aktivit, což je jeden ze zásadních důvodů vzniku nadváhy... celý článek

Menopauza za deset minut

Menopauza za deset minut

Mnoho českých žen je v souvislosti s menopauzou znepokojeno akutními fyzickými příznaky, jako jsou např... celý článek

Pravda o tucích

Pravda o tucích

Všichni se s nimi setkáváme každý den. Máme je v oblibě, ale přitom z nich máme špatné svědomí. Vě... celý článek

Cibule a vše, co jste o ní dosud (ne)věděli

Cibule a vše, co jste o ní dosud (ne)věděli

Málokterý kulinář by si uměl představit vaření bez cibule. Vždyť velké množství receptů začíná pr... celý článek

Zdravější strava bez lepku

Zdravější strava bez lepku

Lepek (gluten) je obilná bílkovina obsažená v pšenici, ječmenu a žitu (v ovsu lepek není, ale dostává se ... celý článek

Což takhle dát si salát?: Okurkový salát s tuňákem

Což takhle dát si salát?: Okurkový salát s tuňákem

Saláty jsou nejen vhodným přísunem vitamínů, ale mohou nám občas posloužit i jako vhodný letní oběd neb... celý článek

Jídlo v pravý čas

Jídlo v pravý čas

O druhu jídla a vhodném času jeho konzumace koluje mezi lidmi mnoho různých mýtů a polopravd. Nemusíte se n... celý článek

Jahodové laskominy

Jahodové laskominy

Šampaňské s jahodou, mřížkový koláč, jahody se šlehačkou a osvěžující krémový koktejl patří ke ... celý článek

Letní grilování: Hermelín na grilu

Letní grilování: Hermelín na grilu

Ačkoli se těší obrovské oblibě, maso není zdaleka to jediné, co se dá grilovat, v posledních letech si n... celý článek

Což takhle dát si salát?: Waldorfský salát

Což takhle dát si salát?: Waldorfský salát

Zdravý dospělý člověk by měl denně sníst aspoň pět porcí ovoce a zeleniny a právě saláty mohou být ... celý článek

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění