Vánoce ve slevě: Nejvíce frčí šperky a vibrátory

Slevové servery jsou opravdovým lákadlem především pro nás ženy. Nakupování z domova, přes internet a ještě k tomu s obrovskými slevami podléháme o to snáze. V Je to dáno tím, že lidé začali více důvěřovat slevovým serverům a nebojí se utrácet i vyšší částky. Díky tomu se jen v prosinci prodají vouchery v celkové hodnotě okolo 400 mil. Kč. Slevové portály nám dokážou nakupování i značně ulehčit.
Získáme na nich tipy na dárky tradiční i netradiční, představí novinky na trhu a to vše na jednom místě a bonusem jsou až 80% slevy. A rozhodně je kde vybírat. Na českém internetu nalezneme přes 200 slevových portálů, které na nás denně chrlí desítky nových nabídek a to hned z několika kategorií. Hledat můžeme například v sekci dovolená, zboží, služby, móda nebo restaurace. A abychom nemuseli klikat na desítky různých webů, jsou tu pro nás nejrůznější srovnávače.
Na nejoblíbenější dárky jsem se zeptala zástupce Vykupto.cz, jednoho největších slevových portálů u nás, Tomáše Bátrly: „Největší úspěch měly rozhodně šperky, konkrétně Swarovski sety. Dalším velmi oblíbeným dárkem se staly vibrátory. Pro babičky a dědečky to byly pobyty v lázních, pro děti hračky typu Space Rail či Robot. Mezi těmi nejoblíbenějšími dárky pak nesmí samozřejmě chybět ani značkové oblečení nebo fotoknihy.“ Tato slova potvrdil i ředitel vyhledávače slev Skrz.cz Petr Kováčik: „Z kategorie zboží se nejvíce prodávají vouchery na téma dárky z vlastních fotografií (foto kalendáře, hrníčky s vlastní fotkou, trička, fotoknihy), doplňky k mobilům, módní doplňky a šperky a móda samotná.“ Obecně se ale jako jeden z nejvhodnějších voucherových dárků zdá být pobyt nebo relaxační nabídka jako jsou masáže, solné jeskyně, sauna nebo koupele.
A jaký bude nejočekávanější hit letošních Vánoc? „Nedá se říci, že by se na trhu objevila nějaká novinka, která by převálcovala loňskou nabídku. Myslíme si, že poptávka bude stejná jako před rokem, ale mezi mé osobní favority patří například zážitkové dárky.“ Říká Bátrla. Naopak Petr Kováčik má jiný názor: „Největší rozkvět letos zažije kategorie módy, která tu loni byla zastoupená jen velmi málo. Na základě loňské zkušenosti se velmi dobře prodávaly nabídky nabízející cesty na zahraniční vánoční trhy. Tyto nabídky přinesly něco nového, co tu předtím nebylo tak hojně zastoupené. Letošní rok na to navazuje ještě většími prodeji.“