Z Marty a Petra Jandových se stali prodavači!

Všechno to začátkem letošního roku pobytem Petra Jandy v Austrálii, kam odletěl navštívit svého kamaráda. Tam se seznámil s kosmetikou z papáje a rozhodl se, že začne do Čech kosmetické výrobky dovážet. Oslovil svou dceru Martu, která byla v té době také u protinožců, a ta se s radostí stala nejen partnerem, ale i tváří této značky.
„S Martou máme skvělý rodičovský i hudební vztah a poslední dobou si i hodně povídáme o podnikání s papájou,“ říká Petr Janda a pokračuje: „máme spoustu společných témat a i kvůli tomu se vídáme alespoň jednou týdně. Jednou u mě, jednou u Marty. Naposledy jsme byli u Marty na husičce. Marta je báječná dcera, kuchařka i máma. Skvěle si rozumíme celý život,“ říká hrdě Petr Janda.
Být tváří kosmetické značky pro Martu ale znamená také spoustu souvisejících povinností . Jednu z nich právě splnila v obchodním centru v Praze. Nejen že tu s tátou uspořádali autogramiádu pro své fanoušky, ale ujali se i role prodavačů.
Nezůstali jen u řečí a nadšeným návštěvníkům obchodního centra nechali zkusit na vlastní kůži krémy a séra na ekzémy, lupénku, nebo na suchou pleť. Rivalita mezi Martou a jejím tátou vzrůstala každým okamžikem, protože každý z nich se snažil prodat co nejvíce kusů této prvotřídní kosmetiky, nebo s ní alespoň seznámit co možná nejvíce pokukujících kolemjdoucích.
Nebylo to zase tak těžké, protože všudypřítomní návštěvníci obchodního centra se chtěli neustále s Petrem a Martou fotit. Vysvětlit jim hlavní důvody jedinečnosti produktů bylo pak mnohem snazší.Byli i tací zákazníci, kteří si kosmetické produkty nechaly podepsat. Díky svému šarmu a znalostem přesvědčovali překvapené návštěvníky, že nabízejí jen to nejlepší.