Blanka Matragi otevřela v Praze nový butik a představila novou kolekci s nevšedním vzorem
Původní prostory, převzaté po značce Kenzo, byly kompletně zrekonstruovány podle návrhu designérky Barbory Škorpilové. Interiér byl koncipován s respektem k tradici a původní atmosféře prvorepublikové doby Obecního domu a působí velmi intimně. Součástí butiku je proto i malý budoár sloužící k prezentaci koktejlek, večerních a svatebních šatů, jež jsou dlouhodobě nejžádanějšími artikly z návrhářčina portfolia.
Při příležitosti slavnostního otevření nového butiku byla současně oficiálně představena i nová kolekce pro nadcházející sezonu. Ta se stejně jako její nese v duchu výrazných grafických potisků. „Každá nová kolekce pro mě musí být výzva. Proto si vždy před vytvářením té nové dám úkol – pojednat již tisíckrát zpracované téma jinak, neotřele a originálně. V minulosti jsem takto povýšila Kupkovy obrazy na trojrozměrné objekty – šaty – či op-artovou grafiku v kompoziční celek, který ohromuje zástupce průmyslového designu dodnes,“ vysvětluje návrhářka původ svého originálního amorfního dezénu, který vznikl autorským přetvořením nadčasového vzoru „kohoutí stopy“ (pied-de-poule).
V kolekci s jedinečným vzorem, který u jiných návrhářů nemáte možnost najít, zahrnující šaty, saka, sukně, tuniky, svetříky, kalhoty, kabelky, boty, pásky, šály i šátky se návrhářka ponejvíce drží svého oblíbeného černo-bílého konceptu, který použila již u své sportovní kolekce nebo . „Černou a bílou můžete kombinovat s čímkoli – nejste jakkoli limitováni. Modely jednoduše skvěle oživíte barevnými doplňky, jakými jsou pásek či šál. Černá s bílou navíc nepodléhají módním trendům. Jsou zcela nadčasové“ , vysvětluje.