4 letní dietní omyly - 2 | E15.cz

4 letní dietní omyly - 2

ZDROJ: Ženy - E15

Ilona Laužanská (Dieta)

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Nejteplejší roční období zamává s naším šatníkem, jídelníčkem i pitným režimem. Sestavili jsme seznam největších omylů, díky kterým svůj organismus v létě zahlcujeme zbytečnými kaloriemi navíc.

<<< Předchozí

2. Saláty místo oběda

Využít ve svém jídelníčku sezonní zeleninu je dobrý taktický tah, ale omezit se při výběru hlavního jídla jen na salát, se vám vůbec nemusí vyplatit. Pokud si v domnění, že děláte pro svou štíhlou linii maximum, objednáte salát caesar, máte na talíři až 530 kalorií a 30 gramů tuku!

Pro srovnání – jeden větší hamburger obnáší pouze 490 kalorií. Energetická hodnota salátové mísy se smaženými kousky kuřete se může vyšplhat až na 730 kalorií. Všechny saláty, které obsahují krutony, smažené kousky masa, tučné sýry, brambory a smetanové či majolkové zálivky, váš příjem energie zvýší víc, než tušíte. A když si připočítáte přílohu ve
formě bílé bagetky rozpečené s máslem, je vaše snaha
zazářit na pláži v bikinách ohrožena.

Řešení: K obědu si dopřejte například pečenou bramboru s rybím filetem a salát z míchané zeleniny zvolte až jako druhý chod.

V případě, že se přece jen rozhodnete pro salát jako hlavní chod, připravte si zálivku do zvláštního kalíšku a pak si zeleninu sami jemně pokapejte.

<<< Předchozí

Poslední články autora

Jessica Alba: Svou štíhlou postavu si udržuje sportem!

Zdraví za pár minut

Terapie pro odpůrce zeleniny

6 triků, jak vyzrát na svůj apetit

Zobrazit všechny články autora

SLEVÍN.CZ - KAŽDÝ DEN NOVÉ SLEVY NA JEDNOM MÍSTĚ!

Autor: Ilona Laužanská (Dieta)

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.