Gravity – na šikmé ploše | E15.cz

Gravity – na šikmé ploše

Vendula Kochanová

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Už vás nebaví běžná cvičení? Zkuste zajít na lekci Gravity. Nejedná se o žádné cvičení pro budoucí maminky, jak některé možná napadne, ale o intenzivní zápřah, v němž jednu z hlavních rolí hraje gravitace.

Cvičení Gravity přináší zcela nový pohled na posilování a formování postavy. Základním „cvičebním náčiním“ je zjednodušeně řečeno váha vašeho vlastního těla a gravitace. Nezbytný je však při tomto cvičení speciální posilovací stroj GTS, který využívá systému kladek a nakloněné roviny.

Na přístroji GTS naše svaly pracují podobně, jak jsou používány v běžném životě. Gravity je založeno na přirozených pohybových vzorcích a správné biomechanice. Cvičení na GTS využívá svalů hlubokého stabilizačního systému a to zejména díky pohyblivé desce, jejíž nestabilitu jsme nuceni vyrovnávat. Výhodou tohoto cvičení je zejména jeho maximální flexibilita.

Autor: Ženy - E15

Prezentace Gravity na Fitness Expo, zdroj:


Díky možnosti nastavení sklonu desky je vhodné skutečně pro každého. Na GTS přístroji mohou cvičit jak vrcholoví sportovci, tak i „obyčejní smrtelníci“, kteří touží po zpevnění postavy, či zeštíhlení. Další nesmírnou výhodou je, že Gravity slibuje výsledky již při třiceti minutách tréninku. Posilováni na GTS je totiž kombinací protažení i flexe, tím docílíme komplexního vlivu na rozvoj a posílení naší svalové soustavy. Právě díky nakloněné rovině zapojujeme hned několik svalových skupin najednou, čímž dosáhneme opravdu kompletního procvičení celého těla.

Na přístroji GTS se dá cvičit více než 250 různých cviků. Proto je možné cvičit Gravity v různých variantách. Klasickým je cvičení tzv. Gravity group, kdy je cvičení realizováno ve skupině pěti, maximálně deseti osob za zvuků motivační hudby.



Daný trénink je vhodný zejména k zeštíhlení a posílení těla. Nízký počet cvičících v jedné skupině je důležitý, protože pouze při takto malém počtu se může trenér opravdu věnovat všem klientům a kontrolovat správné provedení cviků, což je pro kýžený výsledek klíčové.

Další variantou je Gravity Pilates. Zde se jedná o cvičení v mírnějším tempu využívající technik Pilatesu. Je proto vhodné pro ty, kteří už mají určitou průpravu právě z lekcí Pilates. Daná technika podporuje rozvoj koordinace a rovnováhy a posiluje zejména střed těla.

Autor: Ženy - E15

Prezentace Gravity na Fitness Expo, zdroj: www.3dfitness.cz/

Některá fitnesscentra rovněž nabízejí „Gravity post rehab“, které je zaměřené především na vyrovnávání svalstva a řeší tak problémy spojené s bolestmi páteře.

Jedna lekce Gravity vás vyjde zhruba na 240 korun. Výdaje na cvičení můžete samozřejmě snížit zakoupením permanentky, která vám může ušetřit přibližně 40 korun z každé lekce. Koupě permanentky však nemá pozitivní vliv pouze na vaši peněženku. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že suma zaplacená za permanentku je mnohdy silnějším stimulem k rozhýbání zlenivělého těla, než tužba po krásné postavě.

Autor: Vendula Kochanová
30. června 2010

Autor: Vendula Kochanová

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.