Sestava pro univerzální posilovač | E15.cz
KoronaHelpdesk E15

Jak uspět v krizi

Sestava pro univerzální posilovač

Redakce

Nevyhovuje vám cvičení v posilovně, nebo tělocvičnách a přesto byste ráda zpevnila a vytvarovala svou postavu? Pak vyzkoušejte v klidu domova univerzální posilovač.

Autor: Ženy - E15

Univerzální posilovač (někdy také zvaný motýlek) je k dostání skoro v každé prodejně sportovních potřeb a jeho cena se pohybuje přibližně od 130 kč. Zde jsou možné varianty cviků, které jistě každý zvládne. Před každým cvičením se nezapomeňte lehce rozcvičit. Stačí několik minut cvičení denně, ovšem důležitá je pravidelnost.



Cvik první -vnitřní strana stehen

Autor: Ženy - E15
1)
Autor: Ženy - E15
Posadíme se na podložku, rukama se opřeme za zády, pokrčíme nohy v kolenou a dáme je mírně od sebe.
2) Mezi kolena vložíme posilovač a oba konce koleny stlačíme k sobě.
3) V této pozici napočítáme do pěti a povolíme.
 4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
 
Cvik druhý -záda
Autor: Ženy - E15

1) Uchopte posilovač oběma rukama za zády.
2) V této pozici stlačte oba konce posilovače co nejvíce k sobě.
Autor: Ženy - E15

3) Napočítejte do pěti a povolte.
4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
5) Cvik můžete provádět ve stoje, nebo v sedě.


 Cvik třetí -prsa

Autor: Ženy - E15

Autor: Ženy - E15
1) Uchopte oběma rukama posilovač tak, aby byl před tělem v oblasti prsou.

2) Pořádně stlačte oba konce posilovače k sobě, napočítejte do pěti a povolte.

3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.
 4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.


Cvik čtvrtý -ruce a ramena

Autor: Ženy - E15
1) Uchopte posilovač a přiložte si ho do podpaží v pravém úhlu k tělu.
Autor: Ženy - E15
2) Horní rukou stlačujte posilovač směrem k boku.
3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.
4) Cvik opakujte i na druhou stranu.
5) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
 

Cvik pátý -prsní svaly a ramena
Autor: Ženy - E15
1)
Menší obměna minulého cviku. Posilovač uchopte oběma rukama seshora tak, aby byl před tělem v oblasti prsou, jeho prostřední část směřuje vzhůru.
Autor: Ženy - E15

2) Pořádně stlačte oba konce posilovače k sobě, napočítejte do pěti a povolte.

 3) Po celou dobu posilování stůjte zpříma, neprohýbejte se v zádech, krční páteř je rovná.

4) Cvik opakujte 10x ve třech sériích.
 

Autor: Redakce
 

Články odjinud

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!