Když se ztrácí chuť:-(.. - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Když se ztrácí chuť:-(..

Diskuze

nehormonální antikoncepce
vernovak
| 27. 3. 2010 00:05
Ahoj, zcela souhlasím také jsem vysadila HA a chuť se vrátila Přešla jsem na nehormonální - krém Pharmatex - v prodeji bez předpisu v lékárnách - doporučuji (mají i web.str., kde jsou dotazy a odp.)....
anonym
| 30. 3. 2012 06:43
Ahoj, nevíte některá z vás, zda jsou přípravky jako třeba Erectan (http://www.erectan.cz/…dporu-erekce.htm) vhodné i pro ženy ?
sex se mnou nic nedělá
Arrwen
| 20. 3. 2010 13:19
ahojky mám problém byla jsem s přítelem když mi bylo 15 a měli jsme první *** párkrát jsme měli *** ale rozešli jsme se a *** mě neuspokojoval nikdy jsem nedospěla k orgasmu a nikdy jsem na něj ani neměla chuť myslela jsem že to bude malými zkušenostmi přítele a když jsem byla s jiným ani s ním mě *** neuspokojoval a nedospěla jsem k orgasmu co s tím?
Ha a chuť na sex
angelwoman
| 26. 1. 2010 13:59
Tak ono se rozhodně nedá říct, že za každou nechuť k ***u může HA.. Ale je fakt, že spousta žen po vysazení HA pociťuje mnohem větší chuť na ***. Já jsem nikdy neměla problém s chutí na ***, ale po vysazení HA je to všechno mnohem vášnivější, bouřlivější, všechno více prožívám, více se řídím svými náladami, rozumím svému tělu... S HA jako bych byla ke svému tělu tak nějak hluchá. *** jsem si užívala, ale teď je to mnohem lepší. A trvá to už více než rok, takže je jasné, že to není nic, co bych si ze začátku namlouvala Celkově je to moc příjemný pocit, že svému tělu necpu nic, co by mu škodilo a co by mi zabraňovalo v tom, vnímat všechno tak intenzivně jak mám. Patří k tomu jak všechny příjemné pocity, změny nálad během cyklu, ale třeba i bolest při menstruaci - ale od té mi ani HA nikdy nepomohla.
Tak hlavně, ať si každý najdeme to své řešení
NEKDY
anonym
| 26. 1. 2010 08:38

STYDIM SE TROCHU O TAKOVYCH VECECH PSAT ALE MYSLIM SI ŽE MUŽU PORADIT NEKDY JE PES ZAKOPAN V ČLOVEKU NEKDE HLUBOKO 1BLBE POČASI2BLBY DEN3JATO VLASTNE CHCI ALE NEVIM OTOM.OPRAVDU JAK JA ŘIKAM SAMA SOBE SI NEHLEDEJ V TOM ZVRHLOST ALE NUTNOST.PUST SI KAZETU KDYŽ SI SAMA A PAK MI POVIDEJ O NECHUTI NEMUSI TO BYT TVRDARNA STAČI NEDOKONČENE NAZNAKY TY BY MOHLI ZABRAT BUT SAMA A PAK TO NA MILEHO ROZBAL
Nechuť k sexu obecně a bez orgasmu
Zvonek
| 24. 1. 2010 01:17
Hojky, omlouvám se, že Ti neporadím, spíš mě zaujalo, co jsi psala, a naopak chci se Tě zeptat na tohle: Kdybys se svým partnerem nikdy nepoznala radost ze ***u (kdyby ten stav, co je teď, zůstal), ale milovala bys ho, jak bys to řešila? Máš tu zkušenost, proto se Tě ptám. Mám tento problém (kromě jiného, neštěstí nechodí nikdy samo )... Nikdy jsem ze ***u nic, kromě vzrušení duševního, neměla, asi jsem jedna z těch cca 13 procent, co nezažijí radost z orgasmu s partnerem. No a v poslední době to mám stejně jako Ty, nesnáším jeho doteky, říkám mu, co má dělat, ale nemá to v přirozenosti a nejde mu to, spíš je pak nešťastný a frustrovaný a to já nechci. Tak se střídáme, buď jsem frustrovaná já (párkrát jsem brečela, jak mi to bylo nepříjemné a líto zároveň), nebo on, protože já nechci. Je to naše nepříjemné téma už přes rok. Jeden kluk mě umí moc hezky pohladit (po tváři, po ruce a tak bych to chtěla), akorát to svému klukovi asi říct nemůžu, na tohle srovnávání je citlivý každý . Jak to má dělat jsem mu řekla stokrát, je pak vždy uražený, je mi tofakt líto...

Pardon, mám moc keců... Děkuju od kohokoliv za jakékoliv názory...
nechuť k sexu díky Antikoncepci????
Nunynka7
| 21. 1. 2010 14:16
Ahojky,máte ještě někdo zkušenosti???Zrovna nad tím už dlouho uvažuji, dnes jdu na preventivku a snažím se sehnat co nejvíce informací o tom, že by mi tu moji nechuť mohla dělat i antikoncepce!!! S přítelem jsem přes 5 let, i když mě podvedl po 3letech, tak jsme spolu po tom spali uplně normálně..musela jsem mu dokázat že jsem lepší než ona!!!!! ale trvalo to tak půl roku...najednou sem přestala mít chuť, až se mi začal *** hnusit....a jako úplně, neměla jsem na něj ani pomyšlení....jen přítelem to určitě neni, ale nedivim se mu že tak naléhá, když náš vztah krachuje na ***u, který jsme si dřív užívali, taky občas přijde s tim, že musim někoho mít, že to jinak neni možné..aby mi to nechybělo, ale mě to fakt nechybí a když trošku začne, tak se nedonutim....ale těžko se to vysvětluje...třeba budu chytřejší po dnešní konzultaci s doktorkou....antikoncepci brát chci...je to jediný způsob jak se mohu ještě chránit....tak kdyby mi pomohla změna antikoncepce....nevim, snad jo......nerada bych, aby ztroskotal pětiletej vztah kvůli tomu, že i když ho miluju sebevíc, nemůžu s nim spát.....z nechutenství..... dík za zkušenosti.
vysazení HA
kvikla
| 16. 1. 2010 22:49
zdravím všechny! - zvláště ty, co přestaly nebo chtějí přestat brát HA - nedá mi to a musím potvrdit, že i já jsem po vysazení začala mít daleko větší chuť na *** a víc se mi včechno líbí a snad i *** je silnější, prostě nádhera, po několika letech si to zase užívám a jsem šťastná, že jsem to rozhodnutí udělala, protože můj milostný život už nestál v poslední době skoro za nic .

Když jsem tak o tom povídala s kamarádkou, která má podobnou zkušenost, říkala jsem si, že je to další záměrně utajovaná informace. Žádný lékař ani odborník to nepřizná, že může HA ovlivnit "***uální zdraví", ale já si myslím, že my samy to potvrzujeme. Je absurdní, že by to mohlo dojít u některých partnerů až tak daleko, že by se kvůli špatnému ***uálnímu životu rozešli a přitom za vším by byla HA.

A žádné problémy nemám, jen se mi každý měsíc zpozdí menses o zhruba 1 den a zdá se, že se tak přibližuje k úplňku. Menstruace se mi zkrátila a krvácení je daleko slabší.

Taky z ekologického hlediska je HA nebezpečná - hormonálně rozhozené ryby.

No a náhradní ochrana před početím - Pharmatex a přerušovaná soulož. Pharmatex mám krém, ale je to nic moc, je to lepkavé a přítele potom pálí ***. Zkusím snad ještě ty globule, třeba to bude lepší.
Všem přeji hodně úspěchů a lásky při milování
když se ztrácí chuť
lolka
| 19. 6. 2009 15:19
Ahoj, souhlasím s názory ohledně HA, také jsem neměla chuť a vysazením se to okamžitě zlepšilo, ale teď mám nového přítele a HA jsem právě kvůli němu znovu začla brát, nejakou novinku s velmi nízkým dávkováním hormonů a chuť je tu stále, tak zkus změnit HA nebo chlapa . A přítel nepociťuje totéž co ty?? Pokud ano, mluvte o tom a třeba i o svých představách, všichni u ***u na něco myslíme, tak se přestaňte stydět, jsou to jen představy. Přeju hodně zdaru a chlapa neměň, byl to žert.
marce
Soleil
| 11. 6. 2009 16:04
U ženy by na tom nebylo nic moc divného, kdyby chuť neměla, ale chlapi to mají jinak, tam už bych "čichala" nějakej problém. Já bych mu dala ultimátum. Buď vysvětlí, proč se tomu tak vyhýbá, nebo...
Každopádně tak, jak popisuješ, se dlouho žít nedá.
marce
Kloa
| 10. 6. 2009 10:41
Tak ať vysadí HA

Dělám si legraci, ale v souvislosti s touto diskuzí mi to fakt nedalo nenapsat

Situaci máš složitou, když se k tomu on staví takto, ale myslím, že nic
než společná rozmluva to nevyřeší. Když o tom nechce mluvit přímo, tak
to třeba nadhoď tak, že budeš smutně sedět či ho tak nějak ignorovat,
snad se zeptá co se děje a v tom se ho můžeš zeptat jestli jsi mu tak
odporná a nepřitahuješ ho. Tím si nemyslím, že bys byla odporná, jen ho
prostě těmi slovy vyburcovat, aby věděl jaké máš někdy pocity a že je
to věc, která tě opravdu trápí.
Je smutné jak někteří chlapi dokážou ženu odbývat.
Hodně štěstí.
strach
marce
| 10. 6. 2009 09:46
Ahojky,

já mám přítele 3 roky a pár měsíců a žijeme spolu. Ale už od začátku má na mě chuť tak 1 za měsíc(a to ho občas musím donutit).Nic na něj nezabírá a mě už nebaví si hrát sama ze sebou, čekat, až odejde do práce nebo na chvilku z baráku,abych měla čistý vzduch,... Nechci po něm *** každý den, ale takhle se cítím nepřitežlivá, jemu odporná a nevím jak ještě. Mně je 21 a jemu 29 a popravdě, je to můj první. Ale já bych si to chtěla alespoň trochu užít. Nejhorší je, že on to nechce řešit na nechce o tom ani mluvit. Už nevim, co s tím :ˇ(
Mishka
Dedeckova
| 17. 5. 2009 20:55
Ahoj, osobně mám tu zkušenost, že mi HA chuť na *** snižuje, vysadila jsem ji, ale po půl roce se k ní zase pokorně vrátila, protože ten pocit bezpečí, že jsem chráněná, je pro mě momentálně přednější než zvýšené libido spojené se strachem z těhotenství.

Ale hlavně jsem ti chtěla napsat, abys určitě nevysazovala jen na dva týdny, jak jsi psala, že plánuješ, protože to by opravdu nebylo pro tělo dobré! Jak psala Nux je třeba nechat proběhnou alespoň ten jeden cyklus.

Přeju zlepšení.
vysazení HA a menstruace
smiley
| 17. 5. 2009 16:16
Lulu, když jsem vysadila poprvé HA, tak jsem menstruaci nedostala dva měsíce (měla jsem ji hooodně nepravidelnou i předtím než jsem začala brát HA). Teď mi doktor doporučil ji na 3 měsíce vysadit, tak jsem se ho na to ptala a říkal, že se to stává celkem běžně. Teď jsem ji dostala za měsíc a půl. Takže bych si s tím nedělala moc starosti. Samozřejmě pokud by tě to hodně nervovalo, tak k němu zajdi.
Nux
angelwoman
| 17. 5. 2009 12:29
Jasně, určitě by se mělo dobrat celé platíčko Já jsem to platíčko dobrala, nezačla jsem brát další a začla jsem pociťovat pozitivnní změny..pak se dostavila menstruace (na den přesně) a změny se ještě prohloubily. Ale to už bylo před pár měsíci
Angelwoman
anonym
| 17. 5. 2009 12:00
To je fajn, žes změnu poznala tak rychle.

Ale stejně-ty prášky se musí dobrat jedno celé plátíčko, jinak to rozhodí cyklus, ne?

A nové nasazení prášků taky nemůže být kdykoliv během cyklu, ale zase první den další menstruace, jako když s HA začínáš...mezitím uběhne jeden celý cyklus.
Nux
angelwoman
| 17. 5. 2009 09:38
Jinak Nux nemáš pravdu - já jsem poznala už tak po 2 týdnech změnu v chuti na *** a nejen v tom - v celkovém fyzickém a duševním stavu. Pak se to samozřejmě ještě prohlubovalo, ale opravdu není pravda, že změna se pozná nejdřív za měsíc a už vůbec ne za několik měsíců U mě změny začly probíhat tak po 2 týdnech a tak do měsíce a půl se to ustálilo. Možná to ale také souvisí s tím, jak komu "naskočí" menstruace, někdo s tím má problémy, musí na vyvolávačku...Mně to přišlo takřka na den přesně, žádný problém. A změny jsem začla pozorovat opravdu brzo. Po těch 2 týdnech nejdříve změny psychické a pak se přidaly i ty fyzické.
Lulu
angelwoman
| 17. 5. 2009 09:33
Tak přece musíš vědět, kde jsi měla poslední menstruaci, ne? Alespoň přibližně. K začátku menstruace připočti 28 dnů a měla by jsi dostat dobu, kdy by měla přijít další menstruace. Tak zkus zavzpomínat, snad aspoň přibližně si vzpomeneš
vysazení antikoncepce
Lulu89
| 16. 5. 2009 23:21
Ahoj holky, taky mě trápila menší chuť...

Když jsem minule chtěla začít s dalším platičkem antikoncepce, tak jsem zjistila, že už žádné nemám a udělala jsem si pauzu..

Bude to skoro měsíc a pozoruju, že mám tělo více citlivé a mám i větší chuť, přítel je teď pryč, ale už se moc těším až se vrátí! a jsem zvědavá, jestli to budu prožívat intenzivněji.. možná ha byla taky důvodem, proč jsem z milování moc neměla..

ale mám pocit, že už jsem dávno měla dostat menstruaci (od té doby, co beru ha si to vůbec neznačím, prostě to přišlo, jak došly tabletky), ale teď o tom nějak nemám přehled..

bojím se, že vůbec nepříjde.. teď se učím na maturitu, ale jestli se nedostaví, tak potom musím zajít k doktorovi.
Vysazení antikoncepce
anonym
| 16. 5. 2009 17:15
Myslím si, že dva týdny vysazení je krátká doba na to, abys poznala změnu, ale co hlavně-je to docela nefyziologické. Přece mezitím musí proběhnout alespoň jeden celý cyklus.
Obávám se, že abys poznala změnu muselo by to být na několik měsíců. Máte nějakou jinou možnou alternativu antikoncepce?
Ale uvidíš, co Ti řekne lékař...
:-ooo
Kloa
| 16. 5. 2009 16:58
Kloa
Mishka
| 16. 5. 2009 16:52
Jen se ztrapňuješ, nevím komu chceš dokázat, že seš ta nejlepší, ale já ti to nežeru. Jsi ten typ člověka, co všecko vyprovokuje a pak ze sebe udělá chudinku, že ji každej ukřivďuje a hodí to v klídku na toho druhýho, bravo, takhle to ani já neumím ..
Kloa
Mishka
| 16. 5. 2009 16:50
Podívej, jestli se ráda hádáš a hledáš důvody a místa kde tu hákdu začít a vyprovokovat, tak si to nech na doma, na to já nejsem zvědavá. nebo pokud se cejtíš nějak ukřivděná, pak to říkám aj tobě - bylo to nedorozumnění a jestli ti vadí, co jsem napsala, pak už nevím co bys chtěla, prostě to od tebe beru jako trapnou provokaci a už se sem prosím nevyjadřuj - dík. Jo, měla jsi pravdu, je to asi těma hormonama, tak si je trošku zklidni. A ty tvoje supr rady, který jsem tady mimochodem ani náznakem nenašla, si nechej. To že jsi už na střední znala všechyn druhy antikoncepce, tak jsi tím asi chtěla ukázat jaká jsi borka, ale bohužel to o tobě vypovídá trochu něco jinýho..
chjo
Kloa
| 16. 5. 2009 16:40
Mishko, prosím tě, nedělej to ještě horší těmi trapnými výlevy.
O stránku zpět jsem se to snažila vysvětlit, tak se to pokusme vyřešit jako rozumní lidé. To, že jsi "vyjekla" si ani nemusíš pamatovat, stačí se vrátit o pár stránek v diskuzi zpět, tam se to dočteš.
Hlavně mě už přestaň obviňovat z něčeho co jsem nepsala. A jestli jsem já nepsala rady, tak pak nikdo.

Tak si říkám, že by to ty hormony
No, mám dneska dobrou náladu
Nux
Mishka
| 16. 5. 2009 16:33
Ano, asi prostě jen nedorozumnění, nic špatně tu myšleno nebylo.. Nejprve si o tom promluvím s přítelem, jak to vidí on, jak by to řešil a tak. Pak vyzkouším HA třeba na 2 týdny (možná dýl) vynechat a pokud se to nějak změní, pak budu vědět, co bylo příčinou a promluvím si se svojí lékařkou, vlastně s tou prohodím slůvko tak i tak.. Doufám, že na něco příjdeme, přítelovi to sice nijak nevadí, ale mě to nepříjde moc normální a chtěla bych to změnit, pak si totiž to milování nedokážu tak vychutnat..
Hmm...
anonym
| 16. 5. 2009 16:24
Takové zbytečné nedorozumění.
Myslím si stejně jako Angelwoman, že došlo prostě jen k informačnímu šumu, a nic víc. To se stane.

Mishko,
napiš, jak ses rozhodla, jak to budeš řešit. Myslím to libido.
Všem
Mishka
| 16. 5. 2009 13:54
TÍMTO SE OMLOUVÁM VŠEM, ZA ZALOŽENÍ TOHOTO TÉMATU - ASI TO NEBYLO ZAJÍMAVÉ TÉMA A ASI SE NEHODÍ, ABY ČLOVĚK CHCTĚL S NĚČÍM PORADIT, KDYŽ SI NENÍ JISTÝ.. Pokud i tento vzkaz bude znít jako vystartování, pak to příště zkusím jako na děti ve školce ..
Kloa
Mishka
| 16. 5. 2009 13:48
Nepamatuju si, že bych někdy "vyjekla" nebo že bych někoho urážela, či na něj vystartovala, to spíš mě přišlo, jako co si dovoluju zakládat takovou blbou diskuzi. Když se to někomu nelíbí, tak proč sem chodí? už sem psala že rady beru, ale to co jsi psala ty nejsou rady, a já nevím, píšu to porát dokola, ale to je tak když někdo nechce slyšet. nechápu o jakých útocích je tu řeč, příště se raději vyhnu zakládání diskusí a nechám to tedy na VÁS zkušenějších..
Kloa
Mishka
| 16. 5. 2009 13:48
Nepamatuju si, že bych někdy "vyjekla" nebo že bych někoho urážela, či na něj vystartovala, to spíš mě přišlo, jako co si dovoluju zakládat takovou blbou diskuzi. Když se to někomu nelíbí, tak proč sem chodí? už sem psala že rady beru, ale to co jsi psala ty nejsou rady, a já nevím, píšu to porát dokola, ale to je tak když někdo nechce slyšet. nechápu o jakých útocích je tu řeč, příště se raději vyhnu zakládání diskusí a nechám to tedy na VÁS zkušenějších..
Kloa
Mishka
| 16. 5. 2009 13:47
Nepamatuju si, že bych někdy "vyjekla" nebo že bych někoho urážela, či na něj vystartovala, to spíš mě přišlo, jako co si dovoluju zakládat takovou blbou diskuzi. Když se to někomu nelíbí, tak proč sem chodí? už sem psala že rady beru, ale to co jsi psala ty nejsou rady, a já nevím, píšu to porát dokola, ale to je tak když někdo nechce slyšet. nechápu o jakých útocích je tu řeč, příště se raději vyhnu zakládání diskusí a nechám to tedy na VÁS zkušenějších..

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
18. 4. 2024 22:38
11789
jizerka
18. 4. 2024 22:39
70248
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
2112Hana
30. 3. 2024 19:13
406
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video