Diskuse: hypofunkce štítné žlázy a hubnutí

   
Řadit:
39
příspěvků
Správce: 1janka
Kamarádka nemá fotografii.
Anonym | 5.2.2019 09:26

TO Anonym: Dobrý den, jaké přípravky herbalife jste používala na štítnou žlázu? Ja mám sice opačný problém než jste měla vy, ale zajímalo by mě, jestli mají přípravky i na problém s hyperfunkcí št.žlázy
děkuji

Kamarádka nemá fotografii.
Anonym | 5.2.2019 09:24

TO Marie: Dobrý den, je to proto, že máte hyperfunkci štítné žlázy a ne hypofunkci při které se tloustne

Kamarádka nemá fotografii.
Marie | 6.12.2017 10:51

Dobrý den,

Mám problém se štítnou žlázou. Jsem unavená, bolí mě klouby, mám potřebu neustále spát, srdce se mi pokaždé rychle rozbuší, mám často deprese. Zkrátka mám problémy jako vy ostatní. Jen prosím o vysvětlení. 90% z vás tu píše, že nemůžete zhubnout a přibíráte na váze. Jenže já spíše hubnu. Zhubla jsem 5 kilo. Jak je to možné?

Kamarádka nemá fotografii.
Anonym | 14.11.2017 09:43

Hezký den,
před 10 měsící mi byla stanovena diagnoza - nefunkční štítná žláza. Díky přírodním prostředkům se můj stav upravil a nyní jsem bez léků se žlázou naprosto funkční. Proto nevzdávejte naději, jde to! Velice se mi osvědčily přípravky herbalife.

Kamarádka nemá fotografii.
Anonym | 9.2.2015 23:46

TO Brnenivkolenou: co presne myslis koktejly nebo caj :-)

Kamarádka nemá fotografii.
Anonym | 3.3.2014 22:40

ahoj..je mi 14 let mam zanet stitne zlazy a beru euthyrox 50..vazim 68,7kg pri vysce 166,5 cm.nedari se mi zhubnout,kazdy den chodim na dlouhe prochazky...dekuju za radu

Kamarádka nemá fotografii.
1janka Poslat vzkaz | 2.9.2010 10:55

Ahoj, já mám taky problém se štítnou žlázou a s tím spojenou hmotností. Kamarádka mi poradila přírodní produkt LKVB6 (www.zdrave-doplnky.cz), který má v sobe mořskou řasu, která dodává štítné žláze přírodní jód a tím pak reguluje váhu a dokáže ji udržet. Podařilo se mi po 3 měsících shodit 8 kg.

Kamarádka nemá fotografii.
Brnenivkolenou Poslat vzkaz | 29.4.2010 00:32

ty výrustky na štítné žláze budou asi cysty, ve zprávě od doktora bys toměla mít napsané.
Já jsem zpočátku taky dost přibrala, ale pak se mi podařilo váhu nějak držet +-kg, ale pořád jsem věděla, že mi zůstalo dost kil pořád ještě navíc.Zkoušela jsem různé diety, kořínkovou počínaje a rospisem stravy od trenérky konče,všechno fungovalo zhruba 2 týdny kdy jsem hubla a potom jsem i při dietě začla znova nabírat. Paradoxně mi pomohlo to co jsem vždycky odsuzovala a to Herbalife, za měsíc mám dole 3 kg a zatím ani náznak, že bych měla zase přibrat.

Kamarádka nemá fotografii.
KettyS Poslat vzkaz | 29.4.2010 00:16

Ahoj Všem.Tak si tu pročítám slovo od slova a nedaří se mi branit slzám. Takze Euthyrox budu brát navždy a zhubnout se mi nepodaří ? Mam hypofunkci a pry nějake vyrustky na stitne zlaze co jsou ty vyrustky nevíte někdo ? Prosím poradte pokud vam uz neco pomohlo na tu váhu za 2 roky mam nahoře skoro 20 kilo.

Kamarádka nemá fotografii.
Japo Poslat vzkaz | 25.2.2010 08:32

Milá Zlatuš,léčím se cca 14 let se štítnou žlázou, kdysi jsem skončila v nemocnici po radikálním hubnutí, už vím, že se to nedá ovlivnit, jedla jsem za tři a nezadržitelně hubla, byla z toho 2,5 měsíční prac. neschonost, velká činnost štítné žlázy s autoimunitou - bazedovou chorobou. Zní to hrozně, ale velice rychle jsem se srovnala. Spoustu let žila dokonce bez léků, až vloni jsem začala nabírat a pan doktor mi sdělil, že jsem na druhé straně, tj. hypofunkce, takže půl prášku ráno a jsem v pohodě. Neberu to jako chorobu. asi mám štěstí, že dobře reaguji na léčbu. Ale pravda je, že vždy a za každých okolností se ptám svého endokrinologa co můžu a co ne. Tzn. miluji rybí filé, přimhouřil oko a řekl, když to nebudu moc vydržet, tak 2x za rok můžu zhřešit. U moře ano, ale radši se hned osprchovat, apod. Určitě ti fundovaně odpoví, co můžeš a co ne. Ono se jodu stejně vyhnout nedá. Např. sůl myslím je jenom jodizovaná. Na to mi řekl, že když je otevřená delší dobu na vzduchu, tak prý stejně vyprchá. Takže klaď otázky z důvěrou svému lékaři, od toho jsou. Všem přeji zdraví. Jarka

Kamarádka nemá fotografii.
bigkitty Poslat vzkaz | 24.2.2010 21:40

Ahoj,já si myslím, že máš opravdu hypofunkci.Alespoň takhle se to projevuje.Já jí mám.Ale svojí vinou.Jelikož jsem tanečnice tak jsem byla nucená k dost drastickým dietám.A tím jsem si jí asi poškodila.Ale taky jak píšeš.Zima,strašná únava a i když jsem jedla málo a cvičila jak ďas ani kilo dole.U doktorky mi zjistili sníženou funkci.Ale podle doktorky je to nebezpečný,když nebudeme mluvit o hubnutí tak i z hlediska zdraví.Zvláště to natékání.Opravdu si myslím, že by sis k doktorovi měla skočit.Může to být třeba i z něčeho jinýho,ale proč se trápit.

Kamarádka nemá fotografii.
zlatus Poslat vzkaz | 16.7.2009 16:58

::placici::ahoj vsechny vespolek mam problem,mam hypofunkci beru letrox a z alergologie mi doporucili vincentku ve spreji ale ve slozeni je uveden jod neovlivni se to nejak na vysledcich krve?dekuji predem  ZLATUS

Kamarádka nemá fotografii.
zlatus Poslat vzkaz | 16.7.2009 16:56

::placici::ahoj vsechny vespolek mam problem,mam hypofunkci beru letrox a z alergologie mi doporucili vincentku ve spreji ale ve slozeni je uveden jod neovlivni se to nejak na vysledcich krve?dekuji predem  ZLATUS

Kamarádka nemá fotografii.
Brnenivkolenou Poslat vzkaz | 20.6.2009 13:01

nejlepší by bylo zajít ke kožní. Já sama mám docela problém s kůží na hlavě, hodně lupy, někdy i strupy, řeším to šamponem Nizoral, vždycky to aspoň na nějakou dobu zabere

Kamarádka nemá fotografii.
zlatus Poslat vzkaz | 18.6.2009 13:30

ahojky vsem ::placici::mam takovy problem od brezna mi zjistili hypofunkci ale mam jiny problem ::stydlivka::,na hlave mezi vlasy mam 2 strupy muze to byt kvuli stitne zlaze?sem s toho nestastna nechteji zahojit.Dekuji pokud mi nekdo poradi::ano-ano::

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění