Diskuse: Antikoncepce, asi špatně?

   
Řadit:
5
příspěvků
Správce: Nux
Kamarádka nemá fotografii.
| 28.1.2010 15:58

Nejdřív si promysli, co vlastně chceš. Tvé tělo může být docela zmatené z toho, jak s ním zacházíš. Proš vlastně měníš názor ano-ne?

Pokud HA chceš brát, tak ji ber a nepřerušuj. Pokud ne, tak ale nezačínej pořád znova.
Tělo by se mohlo zlobit a projevit se hormonálními výkyvy.
Já z HA měla dlouhé roky rozhašený cyklus po vysazení. A už to asi nikdy nebude v pořádku. Mně prostě nesedla. Ani jiné hormony (Mirena, injekce, náplasti), pořád je to hormon do těla.

Kamarádka nemá fotografii.
ax Poslat vzkaz | 28.1.2010 11:35

Nedělala mi dobře - oteklé nohy, špinění, přecitlivělost apod. Používáme Pharmatex. Sice to není tak pohodlné jako HA, ale je mi o 100% líp, dá se na něj zvyknout. 

Kamarádka nemá fotografii.
market222 Poslat vzkaz | 28.1.2010 08:46

vůbec nebereš HA? Z jakého duvodu? ::ano-ano::

Kamarádka nemá fotografii.
ax Poslat vzkaz | 28.1.2010 08:42

Nejsem doktor, tak nevím, co je pro tělo lepší. Nejsem ani přívrženkyní HA, ale pokud s ní chceš opět začít, začala bych hned, čekat tři měsíce mi připadá zbytečné. Toť můj neodborný názor.

Kamarádka nemá fotografii.
market222 Poslat vzkaz | 28.1.2010 08:11

Ahojte...potřebovala bych poradit...antikoncepci beru už 5 let, ale před par mesici jsem ji prestala brat, jenze pak jsem jela na dovcu a mesicky mi mely vyjit presne na dovcu, tak jsem ji zase na 2 mesice brala, potom jsem se rozhodla v NEBRANI pokracovat a ted ji tedy uz tyden neberu......jenze ted zase premyslim, ze s ni je to lepsi a ze ji zase chci :-( muzu hned v den mesicku nebo mam dat telu radeji oddych aspon 3 mesice???? priste si to promyslim poradne, ja vim :-((( ... jinak beru Belaru

DIALOG
nápověda
Potvrzení
zavřít
Upozornění