Diskuse: Potrat

1 2 3 4 .. 6 .. 12 .. 17 .. 22 Další »

Řadit:
319
Kamarádka nemá fotografii.
neznámá | 22.5.2012 19:06

dobrý den, chtěla jsem se zeptat: dá se o potrat zažádat a provést ho i jinde, než u svého gynekologa ? ( jsem studentka vš a domů moc často nejezdím )

ax Poslat vzkaz | 4.1.2010 16:27

Zajdi si na gynekologii nebo si alespoň kup v lékárně těhotenský test (stojí okolo 50 Kč), my ti to tu neřekneme, jestli jsi nebo nejsi těhotná.

kelinda Poslat vzkaz | 4.1.2010 10:41

ahojky  chtela jsem se zeptat je mozny ze jsem tehotna ve tretim mesici a a nekdy krvacim muzete mi nekdo pomoc nevim jestli to muze byt nekdo mi rikal ze muzu mit menstruaci az do ctvrteho mesice dekuji kelinda

Mlada
Mlada Poslat vzkaz | 25.2.2009 11:25

je to zásah do lidského organismu a psychiky ženy. Ne každá to unese a časem trpí hroznými výčitky. Děkuji Bohu, že jsem nikdy na potratu nebyla a nemusela jsem toto nikdy podstoupit, ale znám ženy, které se s tím celý život nesmířily. Říkají si teď by mu bylo tolik....Nehledě na to, že jedna moje kamarádka už nikdy nemohla mít děti. A tolik po nich toužila. ¨Stojí tohle riziko za tohle všechno? Přeji všem, aby nikdo před takovou volbou nemusel stát.

Mirek Poslat vzkaz | 25.2.2009 11:08

Milá mamička Layla !