Akne a HA - Diskuze | E15.cz
Zpět na výpis diskuze

Akne a HA

Diskuze

anonym
| 21. 1. 2014 22:00
Může se vyskytnout, hormonální změny dělají své. Nejspíš ale jen dočasně, než se zase srovnáš. Tak vydrž a přejdi to :) já se po dobrání platíčka taky chystám vysadit po roce a půl. Problém je, že jsem na akné dřív dost trpěla, antikoncepce mě ho zbavila, nejspíš se mi zase vrátí :/ i tak do toho ale půjdu, chci se toho svinstva už zbavit. Nic dobrého, kromě té pleti, mi nepřinesla.
Akne a HA
market222
| 28. 1. 2010 08:52
Když jsem nikdy neměla problemy s akne, muze se mi po vysazeni HA udelat?

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
VeDuLi
13. 11. 2019 23:16
35167
Slavka2
13. 11. 2019 20:09
5908
Helen9
7. 12. 2018 14:18
41
VeDuLi
12. 11. 2019 22:39
527
ungrova.martina
16. 9. 2015 17:52
26
vaka89
12. 11. 2019 11:57
52
michaelanavrc
12. 11. 2019 09:30
33
isaralova
11. 11. 2019 21:48
16731
gek.53
10. 11. 2019 15:57
412
lenka3kubin
7. 11. 2019 11:12
287
adigajova
29. 10. 2019 07:07
458
kamila.336
23. 10. 2018 14:14
48
janula.gro...
29. 10. 2019 12:32
3929
lenka3kubin
12. 5. 2019 21:58
142
malabrusin...
24. 10. 2019 17:21
186
kuzelovaol...
24. 10. 2019 13:26
341
♥Jarka*Alice♥
23. 10. 2019 15:05
1638
drahus.nova
21. 10. 2019 20:43
6
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Články odjinud