Diskuze

Zpět na výpis diskuze

holení

Diskuze

neo
Kloa
| 22. 10. 2007 12:19
Neo, myslím, že ses nechala trochu unést Smradlavého chlapa, jak jsi sama napsala - prasátko nechce doma myslím žádná žena ... Já rozhodně ne. To, že se neholí pořád všude neznamená, že smrdí.
aaaachchch
nea
| 22. 10. 2007 11:06
Jo a malá drobnost:To že je to chlap tak mu musí smrdět,zarostlý,chlupatý? tak to mu už jenom zbývá aby si nečistil zuby a máme tu úplné prasátko.
Já mám doma chlapa a nemyslím si že když je oholený tak už to není chlap.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je to fajn.
nea
| 22. 10. 2007 10:59
Tak já nevím jestli jsem jiná nebo mám si nechat svůj názor pro sebe.Já to mám prostě ráda ,když je chlap oholen jak pod paží tak sestřižený v rozkroku. Protože pokud mu mám poskytnout orální *** tak si to musím trochu užít i já a ne že budu flusat chlupy To samé je s podpažím nikdy nevydrbou ty chlupy dokonale a já mám potřebu se na spaní přitulit a né aby jsem mela plný obličej chlupů Jo a je to nepěkné na pohled ,když mu lezou z rukávu u trička .
Nic není jen černé nebo bílé.
Miky
| 21. 10. 2007 13:21
Přesně tak. Dodnes se vlasně úplně přesně neví konkrétní příčina vzniku rakoviny u konkrétních osob. Jednoznačně to ani nelze říct. Na rakovinu má vliv opravdu mnohem více faktorů, než je genetika, antiperspiranty, alkohol, cigarety.....je ale jasné, že k prevenci tímto nijak nepřispějeme. Už proto je třeba vyloučit co nejvíce faktorů, které na jejím vzniku mohou mít podíl. Co se týká mne, tak mi stačí už selský rozum, že bránění pocení není v pořádku a nepotřebuji vědět na 100%, jestli opravdu toto rakovinu vyvolává nebo ne. Už takhle žijeme ve špatném životním prostředím, jíme potravu, která v určité míře obsahuje chemikálie atd...tomu se bránit nemůžeme, ale můžeme ovlivnit spoustu ostatních faktorů, které mohou být právě tím spouštěčem nemoci ať už je to rakovina nebo jiné onemocnění. Už proto jsem ze svým názorem někde uprostřed a spíše se snažím nic nepokoušet. Každý jsme jiný a na každého působí vše jinak. Já se ale nebudu spoléhat na to, že jsem zdravá a v rodině rakovinu nemáme, a tak budu žít tak, jako by se mi nemohlo nic stát. Všechno je jednou poprvé, a proto nebudu riskovat nic, u čeho nevím na 100%, že je to neškodné. Cítila jsem ve svém svědomí, že by měli všichni vědět o určitém riziku používání antiperspirantů. Pokud jste si ale jisté, že jsou bezpečné, klidně je používejte. Těžko se může dokazovat něco, co se dokázat jednoznačně nedá, proto tvrdím, že já to na sobě testovat raději nebudu.
antiúerspirant
zuzi777a
| 21. 10. 2007 12:35
Mezi prvními věcmi, které mi byly doporučeny je minimalizace dráždění oblasti podpaží ( blízkost lymfatických uzlin) antiperspiranty, jsem z rizikové rodiny dědičně. První operaci jsem měla před 3 roky. Určitě mi nikdo nenamluví, že něco , co ucpává póry je OK!
Přečetla jsem kde co, abych se o případném riziku něco dozvěděla, nebudu si lhát , že vše zachráním nepoužíváním antiperspirantů, ale připoužití "selského rozumu"mi tyto přípravky nepřijdou extrémně bezpečné...
Rakovina vzniká vždy z více faktorů, né prvotně z genetiky ani prvotně z antiperspirantu
Miky
| 21. 10. 2007 11:22
Každý si věřme čemu chceme. Jsme na diksuzi, takže je zajímavé slyšet názory druhých. Co se týká dědičnosti a rokoviny prsu, tak je to pouze jeden z faktorů, né prvotní faktor. Pokud máme rakovinu v rodině a teď mluvím o jakékoli formě, nemusíme ji zdědit, velmi záleží na ostatních faktorech, jestli to něčím ještě podporujeme nebo ne. To je i k tomu článku. Je to taky pouze jeden z faktorů - antiperspirant. Tvrdit, že je to blábol apod. to bych si netroufla, ale je to váš postoj.
To je blbost!
Pilotka007
| 21. 10. 2007 08:47
Pro mě tento článek neznamená fakta. To jsou prostě jen spekulace a pro mě nedoložené informace.U rakoviny prsu je prvotní dědičnost a věřím že k ní může dopomoci i antikoncepce...ale takovýmhle báchorkám "o antiperspirantu" opravdu nevěřím.Jistě že antiperspiranty asi nejsou svaté a způsobují různé nepřijemné komplikace.Ale rakovina prsu?To je víc než přetažené...
antiperspiranty
Ameli
| 20. 10. 2007 20:18
Ten clanek je klasicky hoax, ale nikomu jeho zdravy rozum neberu a at si kazdy veri cemu chce! Ja antiperspirant taky nepouzivam, jen nesouhlasim s tim clankem a tim jak je napsany...
Miky
angelwoman
| 20. 10. 2007 18:01
Miky, naprosto s tebou a zákeřností antiperspirantů souhlasím. Ten článek na Doktorce jsem četla docela dávno a taky hodně podobných na jiných seriózních stránkách. Člověk nemusí přemýšlet nad tím je-li to 100% vědecky ověřeno-myslím, že v tomto případě stačí zapojit obyčejný zdravý rozum.

Jinak bych chtěla ještě dodat-nemyslím si, že chlupy v podpaží pot "vsáknou" - spíše se na chlupech rozkládá což je jeden z hlavních důvodů, že člověk nevábně voní-zmenší se to právě vyholením chloupků.
Článek
Miky
| 20. 10. 2007 16:19
Nenapsala jsem to přesně...nejen, že zanesou póry, ale přímo blokují pocení. Tady je článek přímo z Doktorka.cz

Jak poznáte antiperspirant? Kromě toho, že by antiperspirant měl mít napsáno na obalu, což bohužel není vždy pravidlem, hlavní složkou antiperspirantu je Aluminium
Chlorohydrate nebo něco tomu velmi podobného.

Důležité je v tomto případě to Aluminium! Jde o sloučeninu hliníku, jejímž úkolem je proniknout do pokožky a blokovat funkci potních žláz.

Je-li na obalu výrobku pod nadpisem složení (Ingredients) napsáno všechno možné jiné
než Aluminium, jedná se s největší pravděpodobností o pouhý deodorant, který voní, ale
neblokuje přitom proces pocení.

Důvody, proč mít z antiperspirantu obavy, milé dámy, jsou zde:

Lidské tělo využívá několik oblastí, kudy vylučuje škodliviny (toxiny): Jamky, co máte na opačné straně kolen, za ušními boltci, oblasti třísel a v podpaží.
Škodliviny jsou tudy vylučovány ve formě potu neboli perspirace.
Antiperspiranty, jak již jméno napovídá, pocení zabraňují.
Potlačují schopnost těla vylučovat v podpažních jamkách přirozeným způsobem toxiny.

Tyto toxiny ovšem magicky nezmizí. Když je tělo nemůže vyloučit pocením, ukládá je a to do nejbližších lymfatických uzlin - v oblasti podpaží.
Jak známo, téměř všechny rakovinné nádory (tumory) prsech se objevují ve vnějším horním kvadrantu prsu. Tedy přesně tam, kde se lymfatické uzliny nacházejí.

Další důkazní materiál:

Muži jsou, jak známo, méně náchylní (nikoli však imunní) k rakovině prsu vyvolané používáním antiperspirantu.
Důvodem je fakt že muži si zpravidla nevyholují podpažní jamky a většina naneseného antiperspirantu ulpí na ochlupení a není přímo nanášena na kůži.

Ženy, které aplikují antiperspirant přímo na čerstvě oholenou pokožku podpažních jamek, (k čemu je paradoxně mnozí výrobci, např. Gillette, přímo nabádají), zvyšují své riziko
ještě víc.

Holení totiž odstraňuje vrchní vrstvy staré pokožky a narušuje její povrch, čímž usnadňuje chemikáliím v oblasti podpaží rychlé pronikání do hlubin těla.

A též si navíc uvědomte, ze hliník a jeho sloučeniny jsou na seznamu látek podezřelých z napomáhání vzniku Alzheimerovy choroby (to je ta, co vám z mozku udělá ementál
s pěknými velkými dírami, což se navenek projevuje jako předčasná, rapidně postupující senilita končící smrtí).
U ničeho nevíš z čeho přesně nemoc propukla
Miky
| 20. 10. 2007 16:08
Neříkám, že je to 100% prokázáno. To není nic, že jo, to by člověk nesměl hřešit vůbec nikde, aby se dalo u všeho poznat z čeho asi vznikla nemoc. Když se ale nad tím logicky zamyslíš, tak to nic dobrého není. Už jen to, že se uzavřou póry kůže a pot nemůže ven. Co se týká mne, tak já tomu rakovinu lymfatického systému a prsu přisuzuji.
antiperspiranty
Ameli
| 19. 10. 2007 20:46
Souvislost mezi rakovinou prsu a antiperspirantem nebyla dosud vedecky prokazana!!! Nerikam, ze pouzivani antiperspirantu nemuze byt skodlive, ale urcite bych netvrdila antiperspirant = rakovina prsu...
Všeho s mírou
Miky
| 19. 10. 2007 19:23
Přesně jak psal Tatu. Pocení nezmizí. Chlupy máme od toho, aby se pot do nich vsákl a pokud se holíme v podpaží, já teda také, tak musíme počítat s mokrými flíčky na textilu. Pokud to není žádná velká louže, tak to snad problém není, ale jinak to vypadá blbě. Takový člověk by se měl často otírat ubrousky, ale hlavně nepoužívat antiperspirant. je to hnus, mám o tom i příspěvek v deníčku. Antiperspirant zanese póry a pot nemůže ven. Drží se i s nečistotami v lymfatických uzlinách a vzníká rakovina. Proti pachu deodorant, to ano, ale proti pocení prostě nic není. Z těla se nám přece musí vyplavovat nečistoty. Není normální tomu bránit. Pokud se někdo potí nadměrně, tak stačí navštívit lékaře.
Jinak ohledně toho holení u mužů, tak můj manžel se dole holí jen někdy. Je pravda, že orálek je pak pohodlnější, ale mě to nevadí ani normálně s chlupama. Není jich zase tolik, tak co. Na hrudi se mi chlupy líbí a moc. Manžel je tam ale nemá Chlupatá záda je děs, teda podle mne, ale co chudáci nadělaj, když jim tam ty chlupy narostly.Když se muž holí v podpaží je to příjemné, ale také na tom nijak netrvám. Manžel se tam neholí. Prostě chlap je chlap. Taky dělá fyzicky náročnou práci a ten pot by měl všude, má i teď, ale bez chloupků by to bylo horší. Dodržuje hygienu a já si nestěžuji. Všeho s mírou. Uvědomme si, že i chlupy mají svůj smysl.
chlupy
Kloa
| 18. 10. 2007 23:48
Slunko, právě, takoví chlupáči, které popisuješ se mi nelíbí. Asi bych se i malinko styděla kdyby se můj přítel takto na veřejnosti ukazoval Naštěstí to není jeho případ. Možná to je znak ***uálně chtivého chlapa, ale pro mě spíše až ***uálně nepřitažlivého. Na druhou stranu je mi takových mužů líto, myslím, že z takové dávky testosteronu nejsou ani oni sami nadšení. Taky rádá líbám přítele na hrudi myslím, že to mají muži stejně rádi jako ženy. Hladit chlupatou hruď by se mi asi nelíbilo, ale ještě jsem s žádným chlupatým nebyla . A asi už proto, že má na hrudi pár chloupků, které se dají spočítat, nemám problémy s tím, že bych se dusila chomáčem chlupů, ani dole. Jsme už spolu dost dlouho, naše intimní chvilky se už ani nedají spočítat a přesto jsem dosud neměla s těmi pár chloupky problémy. Líbí se mi něco mezi tím, ani úplně vyholený, ani zarostlý tak, že přes chlupy musím jeho chloubu hledat. Úplně do hladka u mě vede tvář A zejména v létě taky podpaží.
A s tím strojkem na psa je to fakt síla
:-)
Tatu
| 18. 10. 2007 14:35
Konečně na to někdo kápnul. Ano vypadá delší. Já na to taky přišel před časem. Ale jen okolo ohambí a ta ozdoba pod ním do hladka, zbytek dorovnat jako když se udržuje plnovous.
A holení podpaží? Myslím, že je to hlavně věc estetická. Pohled na potem slepené chlupy každý nemusí. Mě to neurazí. Pokud se člověk ráno osprchuje a použije deodorant tak to v práci vydrží a na cestu domů, když není sprcha ani umývadlo s žínkou, existují vlhčené utěrky. Tím že se chlupy oholí, tak se člověk nepřestane potit. Pot se zkrátka vsákne do prádla místo do chloupků. Myslím, že bakterie které rozkládají pot, dokážou žít i v textilu. Když se někdo nemyje, bude cítit potem i kdyby byl vyholený jako sklo. Antiperspirant je pěkné svinstvo, přestože nás výrobci budou přesvědčovat o jejich nezávadnosti. Takže kdo má pod paží na košili vlhký flek je společensky out. Slušný člověk moderní společnosti se přeci nepotí, neříhá, nečůrá, nekaká a když už, tak jeho bobek nesmrdí. Holení je věcí módy a společnost jí zkrátka podléhá. Začne s tím nějaká tenistka, která přesvědčí svého manžela aby se oholil jak plavci úplně všude. Za pár let, a vzpomenete si na má slova, se muži i ženy budou holit úplně všude. Možná i na hlavě a budou nosit paruky. Už to tu bylo za faraónů a v seriálu Návštěvníci. Ti se zdravým rozumem a vlastním názorem se také podvolí, protože by byli znemožněni.
Když je žena vyholená i dole úplně, bliká mi někde vzadu v mozku varovné světýlko a bzučí příkaz:"Na holčičky nesmíš!" Ale když jsou alespoň pysky bez chloupků, je to příjemnější.
Toť můj názor. Příjemné holení všem.T.
:)
jan
| 18. 10. 2007 11:01
to se nám to pěkně rozjelo
koukám že jedniná Slunko a Angelwomen jsou stejného názoru jako já že holení dole u pánů není věc mody nebo rozmaru,ale dobré hygieny.
holím se tak už asi 5let a neumím si to jinak představit.podpaždí je naprostá samozřejmost a dole si myslím taky.plno mých kamarádů je na tom stejně a holky či ženy jsou spokojené. chlapům se oholené holky líbí a nechtějí orál s chlupama,proč by to ženy měli snášet???
a dámy: ohlený úd je mnohem větší opticky
:-)
Ircza
| 18. 10. 2007 09:05
Také když se muž oholí,tak mu prejvypadá větší...každopádně chlupy v puse taky nemusím:)
...
slunko
| 18. 10. 2007 06:54
Ještě jeden postřeh, který mi přišel až nechutný, ale to je už extrém. Znám kluka, který si v holení libuje a když vyprávěl, jak se holí, trochu jsem se poděsila. Neboť na to používá holící strojek po bývalém psovi :). Hlavně prý na varlata je to ideální . Tak nevim, to je možná extrém a také to souvisí s názorem Kloi, jak jsi psala o vzezření gaye - asi tak jsem to v té době viděla u něho
chlupy
slunko
| 18. 10. 2007 06:52
Ještě když jsme u těch chlupatých. Jeden bývalý přítel měl chlupatou jak hrud, tak i lopatky na zádech a vůbec, tak nějak víc (mimochodem, prý je to známka toho, že má chlap hodně testosteronu a je tedy více ***uálně chtivý ). No a pamatuji si, že mi hrozně chybělo líbat ho na hrudi, protože to dělám děsně ráda, ale u něho jsem se přes ten koberec na hrudi ke kůžu vůbec nedostala. Měl bez chlupů jen kousek bříška. No a když to porovnám se současným přítelem, který má jen pár mini chloupečků na hrudi, tak si to nemůžu vynachválit. Úplně zbožňuju jeho hladkou kůži, hlavně na zadečku, který chlapi mívají dost často chlupatý. No takže asi každého názor vychází z takového toho podvědomí. Někdo rád hladí chlupatou hrud a pak mu tím pádem nemusí vadit chlupaté přirození a u mě je to naopak.
holení
Kloa
| 17. 10. 2007 21:40
Vidím, že se to tady rozjelo Oholené tváře jsou pro mě nejdůležitější, ale asi hodně záleží na celkové míře ochlupení muže. Třeba když je muž hodně chlupatý, nebo když má muž nátělník, tj. tričko bez rukávů a z podpaží mu trčí chomáč spocených chlupů nebo když mu trčí chlupy z uší a nosu, tak se mi to protiví. I mému příteli. Naštěstí není žádný chlupáč S chlupy dole nemám asi už proto žádné problémy. A *** fakt chlupatý nemá Úplně vyholeného chlapa, tj. i hruď bych asi nechtěla, sice ani žádného medvěda, prostě takový zlatý střed. A chlap dole úplně vyholený na mě působí jako gay Prostě všeho s mírou.
Holení u ženy mi přijde taky důležité a jako úplná samozřejmost. Je to pro mě i otázka hygieny.
holení
Dedeckova
| 17. 10. 2007 19:44
No, mně se chlupy moc líbí. Je to mužné a vzrušující.
Holení
Snoopynka
| 17. 10. 2007 19:38
Jojo,já jsem to taky slyšela, ale stejně si myslím že je to věc názoru Zatím všichni mí partneři byli rádi za to,že se holím úplně, zdálo se jim to hezké a upravené a vůbec ne dětinské
Pilotka
angelwoman
| 17. 10. 2007 19:32
Jo, to jsem slyšela taky...ale je snad rozdíl holit se úplně do hladka a upravovat si klín-kupř. do plavek se asi holí každá žena, ne? Já si nechám proužek, neholím se úplně-tak se to líbí mě i příteli
To Snoopynka
Pilotka007
| 17. 10. 2007 19:26
Pozor pozor.Kdysy jsem, slyšela průzkum jednoho rádia a hodně chlapů bylo toho názoru že když je žena oholena nemají pocit že spí s dospělou ženou.Přijde jim to dětinské.

No nevím, já se tedy holím...protože mi jsou chlupy nepříjemné...
Holení
Snoopynka
| 17. 10. 2007 16:44
Mě se zase líbí když má chlap hezky oholenou tvář, když je oholený i dole a i v podpaží - přijde mi to prostě estetičtější a hygieničtější Jemu teda taky,protože říká, že se neholí jen kvůli mě, ale hlavně kvůli sobě a svému pocitu..Ostatně u žen je myslím tohle holení samozřejmostí!!Doufám teda...Jinak je to teda každého věc no
Pilotka
angelwoman
| 17. 10. 2007 16:37
Je vidět, že názory nás že jsou opravdu různé To Janovi moc nepomůžeme
holení
angelwoman
| 17. 10. 2007 16:36
Slunko, můžu jen souhlasit-já mám taky ráda, když je chlap dole lehce upravený (ne úplně vyholený)...je pro mě hnusné mít pusu plnou chlupů a jemu ostatně také.Takže si takto vycházíme vstříc. Jinak jinde se neholí-jen si v létě strojkem občas zastřihne podpaží (on se taky člověk potom míň potí a není cítit, že)..Jinak má lehce chlupatou hruď a to na něm úplně zbožňuju-je to pro mě takové mužné, ráda na ní ležím a hladím ho
pro slunko
Pilotka007
| 17. 10. 2007 16:28
Mě ještě žádný chlup v puse nezůstal. Tvrdé chlupy jsem také nezažila...
Ale je fajn že tu má někdo jiný názor.

Je fakt že se mi na mém chlapovi líbí že nemá kožísek na hrudníku, prostě ho nemá.To se mi líbí.
oholené tváře
Pilotka007
| 17. 10. 2007 16:22
Jooo oholené tváře, to je něco pro mě. Kloa má pravdu.Souhlasím...
...
slunko
| 17. 10. 2007 15:58
Já naopak miluji oholené muže úplně všude. Tedy abych byla přesná. Úd do hladka určitě, ale klín jako takový mám nejradši sestřihnutý jen tak na dva milimetry. Miluju, když cítím jen jeho kůži a ne tvrdé chlupy, které zůstávají úplně všude. Možná proto, že sama chlupy nemám, mi to nepřijde přijémné když mi chlupy zůstávají v puse. Můj přítel si může být jistý, že když se oholí, rozhodně si na něm smlsnu. A on sám tvrdí, že je po oholení pro něho *** mnohem hezčí a citlivější zážitek. Takže já jsem jedině proti bobrům :).

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
25. 6. 2025 08:26
14571
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
jizerka
24. 6. 2025 22:40
73551
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12