Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Nesouhra v sexu

Diskuze

(-:
Sajrajt
| 14. 7. 2008 20:58
No vidíš, jak krásně jsi to vystihla vadné zboží, sám bych to nevystihl líp!

Hele ale abych byl fér. Moje jediná skutečná a největší životní láska mě opustila, protože si prostě myslela, že nejsem ten pravý. Byl jsem si prakticy uplně jistý, že ona ta pravá je, že jsem ztratil svojí jedinou životní šanci a už nikdy nic nebude takové bez ní. Hmno nejhorší je, že opravdu není.

Ale chci říct, můžete vesele rozjet spekulace. Že mě opustila kvuli nucení do orálního ***u, že polykání nemohla vystát a kdovíco vymyslíte. Že jsem taky vadné zboží a nemám nikomu co kecat do věcí.

Tak. Svoje zpochybnění tebe Peg stahovat nebudu. Ale abych byl fér, prásknu sem na sebe tohle a zpochybním tak i svoje argumenty.
ach jo
Peg
| 14. 7. 2008 20:32
Sajrajte, když jsem tehle příspěvek psala, napadlo, že mě přesně tehle argument vytáhneš.
Ano, když tak nad tím uvažuji, máš pravdu. Manžel mě opustil vlastně proto, že jsem při ***u odmítala polknout jeho semeno. Vidíš, kdybych tě znala, mohl si manžel ušetřit ty hodiny v manželské poradně, kde se snažil urovnat si svůj život v hlavě.
Asi nemám právo se tady ani vyjadřovat k jakékoli problematice milostných vztahů, protože budu rozvedená a tak evidentně jsem vadné zboží a proto nemám komu co radit.
Milá PEG
Sajrajt
| 14. 7. 2008 19:56
Nerad bych, aby to znělo jako nějaká podpásovka.. Nechci tě nějak potápět nebo ti ublížit.. hmno ale pokud si pamatuju dobře, partner se s tebou po 6ti letech rozvedl, protože mu přišlo, že nejsi ta pravá. Takže určitě měl pocit, že někde ho čeká nějaká lepší. Tedy, ne že by to muselo nutně souviset. Asi to nesouvisí vůbec. Ale tak k zamyšlení to vhodné je, hm? Co když... Oni totiž co muži říkají a co si myslí nemusí být to samé. Ale to vám asi nemusí vysvětlovat. Na chlapovi se lež sice snadněji pozná, ale co když zrovna říká, co tak moc chete slyšet? Hmh? A proč bych se měl bývalce svěřovat? Jak bych vypadal, kdybych pak všude vykládala, že jsem ji nechal kvůli orálu. To si raději vymyslím nějaký duchaplný blábol
nepolykám
Peg
| 14. 7. 2008 14:21
Holky asi potkávám samé vyjímečné chlapy, ale mě nikdy nikdo nenutil do polykání. Mám hodně ráda orální *** a chlapa umím v tomto smyslu vymazlit, ale žádný z nich mě nikdy nenutil to polykat, ani mi nevyčítal, že to nedělám a to nemluvím jen o těch, co mě milovali (tam se dá čekat, že z lásky zamlčí, jak po tom touží), ale měla jsem i pár vztahů založených jen na určitém druhu přátelství doplněném o ***. Ani tito milenci v pravém slova smyslu polykání nevyžadovali. Žádný z chlapů mi to ani nevyčetl po ukončení vztahu (kdy se občas vytahují věci ve smyslu "nemůžu s tebou být, protože..") Naopak nebyli ani z minulosti zvyklí, že ženská polyká. Ani jejich bývalé to nedělali. Jednu dvě vteřiny před vyvrcholením mě naznačili ať se odtáhnu, já je dodělala rukou a přitom se pusou přesunula na varlata. Polykání jsem zkusila, ale fakt to nejde. Bylo mi z toho blitno ještě pár dní poté. Obávám se, že pokud by to po mě chlap vyžadoval, nemohla bych s ním *** provozovat. Každopádně přes názory mužských v této diskuzi, evidentně existuje i dost těch, co to chápou a nenutí svou milenku do polykání. Musím ale na druhou stranu přiznat, že v ***u ráda experimentuju a není toho moc čemu bych se bránila tak jako polykání
diskuse?
zonan
| 14. 7. 2008 09:35
Jak uvedl Sajrajt, tady není ani o čem diskutovat. Takže si to shrneme. Sportswoman nemá ráda orál s vyvrcholením do úst, Sajrajt a Tatu zase vysvětlili jak je to muži vysoce ceněný orgastický zážitek. Toto jsou holá fakta a teď, co s tím?


1. Můžu dál odmítat tuto formu styku s tím, že partner bude frustrovaný a jeho touha po rozkoši bude neustále stoupat. Můžu donekonečna tvrdit, že je mi to odporné, kopat nožičkami, ale bude to houby platné. Partner to chce, já ne. Nedokážu odhadnout, jak dalece je to pro něj důležité a tak tuto větev nebudu dále rozebírat.


2. Zaměřím se spíše na sebe, protože já jsem jediná osoba, kterou můžu změnit. Samozřejmě, mohu se s partnerem rozejít. Obávám se však, že orální *** miluje většina mužů a tak bych jen výjimečně našla někoho, kdo mě bude respektovat. Mohu si však najít partnera, který dbá na správnou životosprávu. Tady mohu potvrdit, že změna životního stylu opravdu ovlivňuje chuť spermatu. Kouření cigaret nemá však na chuť takový vliv, jako alkohol. Jo, a změna nenastane ze dne na den. Pár měsíců trvá, než se organismus vyčistí. Pak je tu možnost, že svého stávajícího partnera miluji a nechci jej opustit. Takže polykat, či nepolykat. Všechno je nastaveno v mysli. Ta se dá vytrénovat a tak si můžu vsugerovat, že ona tekutina je lahodný nápoj. Ne všechny to však dokážou a pro ně tu je ještě další možnost, k jejíž vysvětlení si vezmu na pomoc knihu:


„Sperma se skládá především z čistého proteinu a velkého množství fosforu, vápníku a vitamínu C. Navíc má antibiotické vlastnosti. Sperma obsahuje mnoho živin, které jsou nezbytné pro zdraví lidského těla, především pleti a vlasů. Sperma obsahuje také testosteron, kterého je nejvíc v předejakulační tekutině, tj. v chámové tekutině, jež vychází z ***u před ejakulací. Zda má polykání této tekutiny léčivé účinky, není známo. Účinky na ženskou kůži jsou však nenahraditelné. Směs slin a spermatu regeneruje kožní buňky mnohem účinněji než jakákoli pleťová maska.“


Tu poslední větu jsem zvýraznila, protože toto je ona další možnost a i z „nanášení masky“ se mohou udělat vzrušující chvilky.


Je fakt, že jsem dilema polykat či nepolykat řešila jen jednou v životě. Byl to můj vůbec první orální *** před nechutně mnoha lety . Když jsem pak najednou měla v ústech „cosi“, jehož chuť jsem nedokázala vůbec identifikovat, proběhla mi hlavou myšlenka: „Co s tím?“. Polknutí byla ta nejjednodušší a nejrychlejší cesta, jak se onoho „cosi“ zbavit. Nikdy nezapomenu na výraz tváře mého tehdejšího a již velmi zkušeného partnera. Bylo v něm překvapení a ocenění. Tehdy jsem si zapsala do vědomí, že muži polykání oceňují a víc jsem to neřešila. Když ho miluješ, není co řešit .
polykání
Atevi
| 13. 7. 2008 18:59
jak tak čtu vaše příspěvky musím uznat názory všech žen.Taky jsem zatím polykat nechtěla z důvodů výše uvedených.ALE mám pocit že chlapi mají taky pravdu ono je dobré do ženské diskuze zapojit chlapy.ty nám to ukážou z druhé strany.Můj manžel mi taky tvrdí ,že to nepotřebuje do konce,ale co když to říká kvůli mě? Protože cítí můj odmítavý postoj.Tak jsem se rozhodla,že dnes to vyzkouším do konce.Čistě jen proto abych si sama poznala jestli je to pro mě přijatelné a jestli to pro manžela bude hezčí.Protože co naplat on se taky moc snaží ...jinak na začátku diskuze se psalo ,že pisatelka chce jen jedny a ty samé polohy na těch samách místech.PROBOHA JEN TO NE! To je partnersko-***uální sebevražda.Chce to pořád změnu,změnu,změnu....
Sajrajt
angelwoman
| 11. 7. 2008 17:03
Ale prosím tě, nikdo tě nechtěl přehádat, jen tu lidi píšou své názory, that´s all
Však ty jsi mi taky.. Sám víš jak moc
..
Sajrajt
| 11. 7. 2008 16:56
Milá Angelwoman, nezbývá mi nic jiného, než s tebou bezvýhradně souhlasit. V tom, že jsi mi volná

Proč to píšu je moje věc. Ale řekněme, že nechci, aby se zapomínalo na ústřední problém. Který byl "Nesouhra v ***u" a ne "Přehádat Sajrajta". To nikomu nepomůže a navíc to ani nejde. Je to složitější, ale vysvětlovat to nebude, protože jsi mi.. no však víš
:o)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 16:28
Milý Sajrajte. Velice ti děkuji za tvoje upřímné reakce a tvoje názory. Bohužel s nimi zcela nesouhlasím. Pokud jsi už napsal to co ti leželo na srdci, tak s tebou tuhle debatu považuji za uzavřenou. Nejsi žena, tudíš to bereš z pohledu mužského a moc nevíš jak se v takové pozici žena cítí. Děkuji za tvé názory ještě jednou a přeji ti mnoho úspěchů v životě
...
angelwoman
| 11. 7. 2008 16:26
Sajrajte, sice se mě tvůj příspěvek netýká, ale vadí mi jedno: že nejdřív někomu napíšeš svůj názor a když ten druhý chce s tebou diskutovat napíšeš vždycky, že ti je volný, že ti je fuk co s ním bude, lidově řečeno, že ho máš "někde". Přijde mi to pro danou osobu docela degradující, nezdá se ti? Proč mu teda píšeš svůj názory, když je ti tak "volný"?
Vždyť není důvod hned se vůči druhému tak vymezovat a ukazovat mu, jak ho máš vlastně na háku, nemyslíš?
Ale já vím, nejspíš jsem ti taky volná
P.S. ***u zdar-i tomu orálnímu

Pro Tatu: se vším co jsi napsal nemůžu, než souhlasit
Hmno
Sajrajt
| 11. 7. 2008 16:02
Milá Sportswoman. Neumíš si představit, jak moc je mi jedno, jestli se tvoje situace v posteli vyřeší. Je mi naprosto fuk, jestli si tvuj přítel najde milenku, jestli tě opustí, jestli budeš na prášky nebo jestli to dopadne dobře. Vážně. Nezajímá mě to.

Nemusíš semnou argumentovat. Nemusíš mě přesvědčovat. Mě je to fuk, mysli si co chceš. Hádat se s tebou nebudu. Já jsem ti řekl svůj názor a holá fakta. Jak s nima naložíš je čistě na tobě a už to není moje věc.
nesouhra v sexu
Kloa
| 11. 7. 2008 14:39
Jsem vždy pro zlatou střední cestu Tedy co takhle do úst ano, ale nepolykat, když je ti to nepříjemné. Je to jako by jsi měla ráda SM, ale přítel se toho bál, no tak zlatou střední cestou by bylo, že by si nechal jen trochu naplácat Tedy neříká tím ani ne, ani jo. Jsem pro to se do ničeho nenutit. Když je přece člověku nepříjemná rychlá jízda autem, tak rychle nepojede, protože mu to nedělá dobře, a tak je to se vším v životě, i v ***u.
Jinak bych řekla, že mezi vaginálním sekretem a spermatem je rozdíl a podstatný, protože se objeví najednou a navíc co vím, tak chlapi nemají v puse ženskou pochvu, ani nic dalšího co by se mohlo podobat ***u v ženských ústech, používáte hlavně jazyk, což je rozdíl. Toť můj názor
Ano, chlap si může užít cokoli
Tatu
| 11. 7. 2008 14:04
Když mu to žena dělá rukou, nohou, nebo ždímačkou na mop. Ale pořád to bude vyvrcholení rukou, nohou nebo ždímačkou na mop. A nevyrovná se to kvalitnímu orálnímu ***u s vyvrcholením do úst. A může si chlap tisíckrát namlouvat jak tu svou má rád a jak je to dobrá partnerka, takže to vyvrcholení do úst oželí, ale v koutku mozku ho bude celý aktivní ***uální život hníst myšlenka, proč sakra já nic a ostatní chlapi to maj! Člověk vždy touží nejvíc po tom, co je mu odpíráno. To pak zbytečně degraduje celý vztah. Ano, život je o kompromisech, ale zbytečné kompromisy jsou na obtíž.
Já se taky zdráhal to ochutnat. To jsem si to dělal ještě sám. Teď semínko, z úst partnerky, nebo z vaginy, ve směsi se slinami, resp. vaginálním sekretem, miluju. Minimálně zvyknout se na to dá vždy. Vlastně je to už hrozně dlouho. Myslím, že diskuse je o výměně názorů. Některé ženy budou dál obhajovat své odmítavé stanovisko. Budiž. Která chce mít doma šťastnýho chlapa (vztaženo na drtivou část mužské populace), kterýmu se nehoní hlavou myšlenky na ženy, co to dělají rády, přečte si znovu můj první dnešní příspěvek, vezme to jako holý fakt a zařídí se podle toho.
Zdravím,T.
:o)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 13:49
Děkuji za tvoji radu, velice si jí vážím a jsem ráda, že jsi mi to takto přiblížil:)
Nepleteš se
Mirek
| 11. 7. 2008 13:45
Je to tak, že chlap si príde na svoje vždy, ale : Ak to chce pustiť do Tvojich úst je to preňho ten pocit, ako keď prichádzate pri súloži k vrcholu a v najlepšom by sa od Teby odtiahol a dal Ti tam vibrátor. Ten pocit splynutia v jedno, vnorenia sa čo najhlbšie do partnerky (aby sa semeno dostalo čo najbližšie ku krčku maternice - to je základný cieľ ) tam chýba. Preto je to preňho rozorvané v pocitoch, že vtedy keď najviac chce byť v Tebe a čo njahlbšie, môže sa ! odtiahnuť. Dá sa to zvládnuť, vyvrcholí aj tak - nemusí tam byť už ani ruka ak ste obaja šikovný. Len som Ti chcel priblížiť pocity chlapa pri vyvrcholení, aby si mohla pochopiť toho svojho. Takže skús sa zariadiť podľa seba, pozri si rady čo Ti tu píšu ľudia, ale v prvom rade počúvaj svoje pocity, rozhodni sa sama za seba, nedaj za seba rozhodovať iným.
Ahoj Miro
:o)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 13:40
Tak třeba můj přítel si užije *** s kondomem víc než bez něj...já beru antikoncepci a stejně už od začátku spolu spíme i přes gumu...on si na to zvykl..pro mě je to také super a když náhodou spolu spíme bez kondomu tak si to ani jeden neužijeme, protože je to hotové během dvou minut Myslím že opravdu záleží na té domluvě
:o)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 13:38
No mě na tom jediném vadí to, že je to teplé:D a proto se mi z toho zvedá žaludek...jenže jak už sem říkala...kdo to sperma mému příteli vychladí?:D Nikdo
Angelwoman
csctina
| 11. 7. 2008 13:14
Superwoman se preci ptala jestli si to ten chlap nemuze uzit (ne jestli je to jine)...Samozrejme ze muze. Jde preci o domluvu. Pokud je chlap pripravenej na to, ze se vyvrcholi do ruky na misto do ust tak mu to preci nepokazi zazitek. Je to stejne jako kdyz chlap namita, ze s kondomem to neni ono....neni to to same jako bez, je to jine, ale opet jde o domluvu a i s kondomem se da *** uzit. Stejne tak si chlap uzije oralni *** . Jde preci o to s kym si uzivame a vytvarime jedinecnou intimitu.
Sportswoman
angelwoman
| 11. 7. 2008 12:02
Pleteš, alespoň co vím od svého přítele...Když ti vyvrcholí do pusy je to prostě jiné a lepší (mnohem lepší), než když mu to uděláš rukou...to si umí udělat i sám...
Je to podobné, jako když vyvrcholí v tobě nebo ho těsně před tím vytáhne..
:-)
angelwoman
| 11. 7. 2008 12:00
Mě osobně ze začátku orální *** pro partnera taky vadil..Předně mi to ze začátku moc nešlo a k polykání jsem měla prostě přirozený odpor, jako snad každá žena.. Jenže pak jsem nějak našla ten správný grif , příteli se to líbilo čím dál tím víc, pak jsme zkusili i polykání. Ze začátku nic moc, ale zvykla jsem si. Není to žádná dobrota , ale zas tak mi to nevadí. Teda pokud přítel nejedl nic kořeněného, grilovaného a tak . Jinak mám na to fintu-prostě to zapiju vodou Možná to zní, ale fakt to pomáhá. Nevadí mi ani tak chuť,ale že se to prostě blbě polykalo..Tak máme vždycky připravenou skleničku s vodou a je to
Jinak já si myslím, že vše je o přístupu a komunikaci. Já jsem se ze stadia, kdy mi přišel orál divný a moc jsem ho nechtěla dělat, dostala do stadia, kdy mě vyloženě baví Vím, totiž, že se to příteli opravdu líbí a já to pro něj ráda udělám - on mi zase vyhoví jinak
Neberu to tak, že to je něco za něco..Prostě to dělám samozřejmě a ráda
Ale pokud by mě přítel nutil, zařekla bych se a taky by se mi nechtělo, to chápu...
Pro Mirka
Sportswoman
| 11. 7. 2008 11:09
Můj partner mi také vždy řekne že už bude a já ho dodělám rukou..Do teď to tak fungovalo, ale poslední týden chce víc. Podle mě si to muž může užít i když to žena nedělá do konce...Nebo se pletu?
:o)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 11:07
Stejně si nereagoval na to že je rozdíl mezi spermatem a ženským sekretem...vždyť ty to nemusíš všechno hltat co tam dole najdeš...ale ženě to jde do úst všechno a ještě nárazově..Nikdy si ani neochutnal své sperma??Pokud ne tak nevím proč tu vůbec něco píšeš když ani nevíš jak to chutná..pokud si to někdy ochutnal tak dokážeš pochopit proč k tomu má hodně žen odpor. Asi jsme divní ale po ***u mi nikdy přítel nedělá orální *** už jenom proto, že spolu spíme přes kondom a vůně latexu není moc super..a když už chci tak se jdu vykoupat, to stejné platí i v případě že spolu zrovna nespíme přes gumu..nebude mě přeci lízat když se do mě udělal...nepotřebuje si to sníst..proto se jdu taky vykoupat.Podle mě jsou kompromisy naprosto v pořádku..nemám ráda takové to "buď všechno nebo nic" Nezavzhuji tvůj názor..je to možná tím, že názor od Tatu byl jinak podán. Ty to bereš všechno jako samozřejmost, ale až jednou potkáš partnerku, která ti to nebude chtít sníst, tak ji radši pošleš do háje i když už spolu budete dva roky???
možno výnimka potvrdzujúca pravidlo
Mirek
| 11. 7. 2008 10:59
Som chlap, mám to rád, keď mi to žena robí ústami, ale tiež mi to príde hnusné, aby som som jej vyvrcholil do pusy - takže to pustím von. Proste vždy jej dám znamenie a vyvrcholím von. Nemyslím si, že by to bolo úplne samozrejmé a jedine možné, že žena musí prehltnúť sperma, inak si to muž neužije. Nie je to pravda. Takisto nemám problém jej to urobiť ústami, jazykom, je to dokonca super , keď vidíte partnera vzrušeného, ale tiež nemusím pritom prehltať všetko, čo tam je, nie ? Myslím si, že ten tvoj skúsil niečo, čo doteraz nepoznal, je z toho dosť nažhavený a chcel by to len takto - nemýlim sa, že častejšie ako súlož tak ako má byť ? Ak ho máš rada, skús mu to robiť tak ako to má teraz rád, premôž sa a neboj sa, nebude to na furt - proste ho to prejde a bude to chcieť iba občas, veď po čase zas objavíte v ***e niečo nové !
Ahoj Miro
Heh
Sajrajt
| 11. 7. 2008 10:28
Až příště budu souložit s nějakou slečnou a uvidím, že už se začíná cukat, tak ho z ní vytáhnu a řeknu "Dodělej se rukou! Víš, já nerad, když se ženská udělajá a jsem uvnitř". Uvidíme, jak se jí to bude líbit. Ale řekl bych, že nic moc.

Jinak nepsal jsem orální *** po sportování, ale po souloži, prostě po čísle. To nikdy neděláte? Když zenská chce ještě ale chlapovi se to tak rychle znova nepostaví? Žena je čistá vysprchovaná jen na začátku ***u, co se zapotí během aktu, tak s tim se už pak musí muž vyrovnat.

Jsem rád, že mě Tatu podržel. Myslím, že jeho názor, narozdíl od toho mého, je tady na Viktorkách celkem respektovaný.

Kompromisy v tomhle jdou dělat špatně, prostě buď to děláš, nebo to neděláš. Prostě si to srovnej v hlavě sama a rozhodni se, jestli to chceš dělat, nebo ne. A podle toho ti poradíme. Pochop, já tě nechci přinutit dělat něco, co nechceš. Sama se rozhodni. Já jenom konstatuju obecně platnou skutečnost. Nalož s tím, jak sama uznáš za vhodné. Pod to, co napsal Tatu, bych se klidně mohl podepsat.
:o)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 10:04
Takže dělat i když sama nechci???Neříkám že "neumím" řádně dělat felaci:D když to polknu tak se mi začne navalovat a mám co dělat abych to ze sebe nevydávila...
Mě chutná všechno
Tatu
| 11. 7. 2008 09:52
Žena, která chce mít spokojené soužití a spokojeného a pozorného muže, který pro ni udělá, co ji na očích vidí, se musí naučit řádně felaci a polykat, sic. A nic na tom nezmění tisíc diskusí. Ano, jsou výjimky, že chlap to nechce, ale ty jen potvrzují pravidlo výše uvedené.
T.
:)
Sportswoman
| 11. 7. 2008 09:35
koukám že tu vznikly docela rozpory...Tak včera jsme si o tom znovu popovídali a celkem jsme to spolu vyřešili...Přesně tak jak tady říkala
csctina, nedělá mi problémy dovést svého partnera k orgasmu i rukou...jemu to stačí ale poslední týden chtěl víc..

Sajrajte nemůžeš přeci srovnávat mužské sperma s ženským sekretem..protože u nás to není tak nárazový a ta chuť taky není tak výrazná přeci...A to že si psal "že se mu z vaší zpocené ulepené půliny nezvedá kufr? " tak to všechno asi záleží na hygieně..určitě po příteli nebudu chtít aby mi udělal orální *** když zrovna dojdu upocená po sportování nebo celodenním nákupu..To mi přijde zase nehygienické a z mé strany dokonce nepříjemné. A ta chuť spermatu možná se na to dá zvyknout, ale jak jsem psala můj přítel kouří, pije kávu a ještě se nezdravě stravuje a tohle všechno tu chuť velice ovlivní a věř tomu že to není opravdu nic příjemného.Takže ano, přítel tu chuť dokáže ovlivnit.

"Jde o uplně jinou věc, než nějakou chuť, nechutná to nikomu. Je to její součást a já ji mám rád se vším všudy."
Tak tady s tebou musím souhlasit že to je součást, ale představ si, že to i někomu chutná:o)
nedelat do konce
csctina
| 10. 7. 2008 23:43
pusou! Dodelat ho muze rukou preci ne??? To neznamena ze si to on neuzije, nebo ze by zustal bez orgazmu...
Partnersky vztah je o komunikaci a pokud on ji denne tlaci do praktiky, ktera ji neni prijemna, ani se ji nedivim, ze se vecer radci otoci zady.
Promluv si s nim Superwoman a dej si pozor abyste se nedostali do bludneho kruhu. Hodne stesti
..
Sajrajt
| 10. 7. 2008 23:34
Prostě slečna chtěla radu a my jí poradili milostné praktiky zkusit oživit. Skutečně nevidím nic špatně na mé odpovědi. Nic co bych "nemohl myslet vážně". Jde o to, co chce sama. Jestli se chce naučit dělat orál i s orgasmem, nebo se chce jen zbavit otravování ze strany přítele.
Kdyby šlo o to poslat ho do háje, vymyslel bych jinou odpověď. Ale já měl za to, že se chce zkusit novinkám otevřít.

Opravdu by mě zajímalo, co bys poradila v diskuzi "Není to ono" kde jsme nedávno řešili, jak nějaký borec nechce slečně sahat na zadek a dělat orální ***. Jestli bys taky na tu slečnu vyvalila, že to nemyslí vážně a klukovi doporučila, že za lízání partnerky má požadovat výměnou lízání svého řitního otvoru, nebo tak něco.
..
Sajrajt
| 10. 7. 2008 22:56
Super názor, jen ať si to ochutná. Jako by tu chuť dělal schválně. "Dneska jí to zavařim, potvoře". Vy taky při souloži chcete *** a nadáváte jak vzteklý, když vám to partner neumí udělat. No tak on chce taky orgazmus. Bez konce to prostě není ono!! A opravdu nevidím nic atraktivního na tom jíst svoje vlastní semeno. Udivuje mě tvůj názor. Slečna to měla v puse jen jednou a hned jí od toho odrazuješ. Tak ho taky může rovnou opustit, ne? Tim mu to určitě nandá nejvíc.
Jako by ty vaše sekrety byly kdoví jaká dobrota. Myslíte si, že když vás partner po ***u ještě líže, že se mu z vaší zpocené ulepené půliny nezvedá kufr? Ale důležité je, že z toho má milovaná osoba radost a příjemné pocity, ne? Navíc si na to jde opravdu zvyknout. Jde o uplně jinou věc, než nějakou chuť, nechutná to nikomu. Je to její součást a já ji mám rád se vším všudy.

Ale ty si Csctinou klidně zůstaň jaká jsi. Chlapum kuř jen výměnou za ponižující trápení. Nedej bože, aby jsi se pro druhýho měla jakkoliv překonat nebo kvuli němu něco udělat! Jsem si jistý, že s tebou budou moc šťastní a že budou dělat, co ti na očích uvidí.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
1. 6. 2025 08:29
14403
VeDuLi
31. 5. 2025 20:01
73430
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12
Petr Jakoubek
5. 5. 2023 10:18
283