Diskuze

Zpět na výpis diskuze

podezírám partnera z nevěry

Diskuze

je to těžké
Nikkitka
| 20. 3. 2008 10:21
No právě, ono se to řekne odejít. To je to nejhorší, člověk pořád rozebírá co pak bude a tak se k tomu nemůže odhodlat a nakonec skončí jako pitomec, kdy všichni okolo vědí, že ho partner podvádí a on je ten poslední kdo zatím jen tápe. Znám to ze svého okolí. Kamarádka si takhle doma hřála partnera dva roky, všichni okolo věděli že má milenku, ona tomu nevěřila. On neměl kde bydlet, byt byl její a jelikož měla docela slušnou práci a vydělávala dost peněz, tak se jí držel. Vyhodila ho až když zjistila, že z jejího účtu vybral peníze a s milenkou jel na víkend na hory (místo nalhané pracovní cesty). Dnes má prima chlapa, co ji miluje a nosil by ji na rukách.

Já bych si s ním asi promluvila narovinu, řekla bych mu, že pokud někoho má, tak budu radši když mi to řekne narovinu a nebude ze mně dělat pitomce. Prostě to tak nějak vklidu vyřešit. A kdyby se přiznal, že s někým něco měl, tak bych to nikdy neodpustila, nevěra mi moc vadí.
beránku
Atevi
| 4. 3. 2008 19:31
Jo ono se to řekne- "Odejdu ,vyhodím ho rozvedu se ,ale není to jen tak co? Držím palce fakt
mimi x nevěra???
ztracena
| 3. 3. 2008 23:08
Nechci malovat čerta na zeď,(viz odpověď Safiri) ale bohužel jsem se setkala už s dvěma ženatými muži a zdá se, že ani mimi, ani čerstvý svatební prsten chlapy od nevěry neodradí....já nevim,možná přitahuju jen problémový vztahy,jsem z toho dost smutná,zoufalá,ztracená ...a rozhodně to nedělam schválně!...Před třemi roky byl schopen jeden ženatý muž se kvůli mě rozvést a opustit tak manželku s půlročním synem....odmítla jsem to a radši to včas ukončila...teď zas lítam ve vztahu, kde se se mnou miloval muž 14 dní po své svatbě, kde sliboval manželce věčnou věrnost....jsem z toho dost zklamaná, neprovokuju, nevyhledávam je...oni si nějak vždycky najdou mě...a já teď už nevěřim na instituci manželství ani na chlapský sliby...všechny ideály o mužích,lásce a manželství jsem ztratila....vím, že pujdu do pekla,je to i má chyba...
Je mi smutno a
zonan
| 1. 3. 2008 20:01
soucítím se všemi, kteří řeší tyto neřešitelné situace. Beránek to popsala velmi přesně. Přeji všem hodně sil a lásky.
je to těžké
beranek
| 1. 3. 2008 19:40
jéje ani nevíte jak mě to pálí na jazyku se zeptat a taky se mi to vůbec nelíbí.....ale je to fakt těžký... tak si tak říkám, zeptám se a co bude následovat? : buď bude zatloukat, udělá ze mně opět stíhačku a žárlivku a zase bude doma dusno..... nebo možnost 2, že se přizná a řekne že si s někým píše a někoho má... a co udělám já, v prvním případě se budu trápit a vyčítat si, že jsem se zeptala, v druhém případě když se přizná, udělat scénu, sbalit mu věci a říct, aby šel za svou pisatelkou? no a vlastně to se budu trápit opět, protože v dnešní době zůstat sama s malým dítětem není vůbec lehké...ale co nebyla bych první ani poslední..... no uvidím.... moc děkuji za podporu, určitě pak pisnu jak to vypadá..... Markéta a mimi
A sakra !
Atevi
| 1. 3. 2008 14:21
Tak to vypadá blbě,možná jen sýčkuju,ale mě se to nelíbí.Teď napíšu co bych udělala já (jsem si dobře vědoma ,že mě se to nestalo tak jsem chytrá)otevřeně bych mu oznámila svoje podezření nechtěla bych slyšet detalily)i když vím ,že by mě zajímaly pak bych si to vyčítala) řekla bych mu že má týden na to si vše v hlavě srovnat jeslti my tedy dítě(JEHO!!!) A JÁ NEBO ONA Možná v tom nic není ale chtěla bych to vědět ať vím na čem jsem.no je to dost těžký to se mi to kecá já vím.Ale myslím,že nic rozumějšího bych neviděla.Ale znova opakuju nejsem v té situaci tak jsem rozumná.Stát se to mě tak se snad zblázním a rozumná bych zpočátku taky asi nebyla.Držím palce ať nic z toho není pravda.
jak to skončilo..
Safira
| 29. 2. 2008 22:47
Moc ti přeju aby ti to dobře dopadlo, hlavně kvůli mimi. Ale taky bych měla oči a uši nastražené a na ty sms bych se ptala.
A nemyslíš, že je lepší vědět pravdu, než aby to v tobě hlodalo? Já vím nic o tom možná nevím, ale podle mého, když ve mě něco hlodá, tak jsem podrážděna a pořád se jen hádám a podezírám, když mi poví, že někam jde, už vidím černě... Ale to jsem já.

Tak hodně štěstí a kdyby něco, tak pisni jak ti to dopadlo
Markéto-Beránku
anonym
| 29. 2. 2008 21:09
No, pěkný příběh.
A zeptala ses ho na těch 150 sms? Měl vysvětlení?
Jo, člověk nechce být přímo stíhačka, a dělat peklo, ještě by se dozvěděl, že je to tak jak tuší...přála bych Ti, aby ses mýlila.
A zase napiš jak to pokračuje.
jak to dopadlo
beranek
| 29. 2. 2008 20:05
Ahooj moc zdravím, tak koukám, jak se tady k mému tématu rozběhla debata a píšete, že vás zajímá jak to vše dopadlo.... tak tedy v kostce ... ještě musím napsat, že jsem znamení beran a dle toho i jednám, takže co na srdci to na jazyku.... takže jsem na něj uhodila,když se vrátil, co to má znamenat, od čeho že má ty kolena a vlastně jsem taky , jak píšete čekala, že mi řekne, že jen spadl a zakopl, ale jeho reakce byla pro mně nečekaná, okamžitě se rozlítil, začal útočit, že jsem podezíravá, že neví a nemá o ničem tušení a že ho šmíruji a sleduji a kontroluji mu věci..... jen pro upřesnění nic takového jsem nedělala, on vlastně rychle vybalil tašku a nacpal vše do pračky a já to jen vytáhla ven, protože tam byly bílé trička, černé ponožky atd a jen jsem to chtěla roztřídit.....takže nic jsem stejně nezjistila a naopak on ze mně udělal hysterku a žárlivku a týden se mnou nemluvil.... po týdnu jsme se už normálně bavili a došlo i na téma svatba... řekl, že tam byli samí lidi z Prahy a ani se tam nebylo s kým bavit..... tak jsem to nechala být no a ejhle, jak má lež krátké nohy...teď před vánocemi jsme šli po nákupech a z jednoho obchodu na něj začala divoce mávat jedna prodavačka, on jí taky zamával, no na tom by nebylo nic špatného, kdyby na mou otázku kdo to byl neřekl to je Klára, ty neznáš Kláru? No ta co jsem s ní pařil na svatbě.... v tu chvíli jsem šla do kolen.... ach jo proč my ženský máme tak dobrou paměť... ale byly Vánoce, tak jsem to s ním dál nerozebírala.... no nicméně stejně jsme spolu, mimi roste jako z vody, ale musím se přiznat, že mu už moc nevěřím, poslední dobou se chová divně, mobil zmizel ze zemského povrchu, , když jsme spolu, rodiče volají mě, že se mu nemůžou dovolat, on na to, že má jen vypnuté zvonění, aby mu nevolali lidi z práce, to předtím neměl.....přišel výpis na mobil a v něm měl 150 sms na jiného operátora, (já i rodina máme vodafone) .... no ale sice to ve mě hlodá a hlodá fakt děsně, ale copak jsem v situaci, kdy můžu něco odhalit a pak se trápit.... ale jedno je jisté na všechno se jednou přijde..... mám oči a uši otevřené a sakra dobrou paměť Ahoooj Markéta
Souhlas
Safira
| 16. 2. 2008 10:02
Souhlásím s názorem muže od Atevi. Mám přítele taky trři roky a zatím s žádnými zelenými koleny apod. nepřišel. Ale jak už se psalo svatba je lhlavně o slavení a pití. Takže si taky myslím, že se jen řááádně opil o něco zakopl ne tak něco a skácel se k zemi. . Podle mě v tom nic jiného nebude. A navíc máte přeci malé mimi, to by si podle mě ani nedovolil.

Jsem zvědavá jak to nakonec dopadne .
názor muže
Atevi
| 10. 2. 2008 21:34
po přečtení tohoto příspěvku jse se zeptala manžela co si o tom jako chlap myslí(občas to tak dělám)Povídal:"Se vožral abyl na šrot,vžyŤ víš jak to na svatbě chodí to jí volal ale jak začal štamprlovat s příbuzenstvam tak už ani nevěděl kde má mobil.Z toho bych vědu nedělal!Určitě se vožral"
Tak to byla citace mého manžela tak jak to vidí chlap.No holky myslím,že má pravdu.Co vy na to? I mě by zajímalo jak to dopadlo.
Poraďte !
NaomiQ
| 26. 8. 2007 15:08
Zdravím všechny, žádám o radu, děkuji předem všem. S přítelem spolu jsme 3 roky a trávíme spolu málo času, má své přátele a své koníčky. Tím, že nevím, kde se pohybuje a s kým, vzniká podezření, že někoho má. Nejsem podezíravá, nevyptávám se, ale poslední dobu mi došlo, že už vlastně ani nevím, kde můj přítel právě je a s jakými přáteli. Jak zjistit, jestli si ve volnu neužívá? Neustále chodí po barech a diskotékách a tvrdí, že přátele dlouho neviděl a že má volno, tak proč by byl doma.Pak se do rána někde náramně baví a to ne jen s kamarády, ale i osobami žens.pohlaví.Jednou se mi to potvrdilo. To ale ještě nevypovídá o nevěře. Nevím, přemýšlím, tápu. Zeptat se ho? Ale jak? Myslím, že odpověď by zněla : Ale prosím tě, nech toho. Ale nejsem si jista. Nechci mu lézt do telefonu ani mailu. To odmítám. Nechci si při případném odhalení způsobit ještě větší újmu detailama, které by mě užíraly třeba měsíce. To ne! Existují nějaké indicie, podle kt. se dá nevěra odhalit i bez ponižující formy?Je náladový, ale to byl od začátku vztahu.
o partnerech
bludicka
| 17. 8. 2007 22:56
AHOJKY taky jsem vdaná a mám dve hodně malé děti.Manžel je přes týden pracovně mimo naše město prakticky od počátku našeho vstahu a taky jsem ze začátku fantzírovala jak nakládá s volným časem ale nemela jsem důvod ho podezírat z lumpáren a teď už mě to ani nenapadne.Né,že bych byla nenahraditelná,ale naco dělat problém tam kde neniMyslím si,že zelená kolena nic neznamenají vždyť muži jsou pořád jak děti
Nevěra?
Linda
| 27. 6. 2007 10:30
Přítel jel na narozeniny kamaráda, já zůstala doma, přijel druhý den s uplně špinavým trikem - opil se a kamarádovi tři děti si z něho udělali malířské plátno a malovali klacky namočenými v bahně.
Souhlasím s poklabos. Někdy mámě pochybnosti a vyleze z toho úplná prkotina. Nemá cenu sledovat každý jeho pohyb jestli to nedělá jinak než dříve a pak udeřit proč to udělal. Zabíjí to vztah. Samozřejmě musíme vědět, že máme doma spolehlivého partnera a nevzali jsme si chronického proutníka.
Pokud neodchází telefonovat někam za zavřené dveře a neříká teď nemohu mluvit, když to dříve nedělal. Nejspíš se jen pěkně opil.
důvěra
poklabos
| 27. 6. 2007 09:27
Ahoj já teda nevím, ale za zásady nevyhledávám sebetrýznění - má cenu to zjišťovat ? Máte spolu mimi - jinak jste šťastná rodinka, tak si polož otázku co s tím co se dozvíš chceš udělat. Budeš se rotvádět ? Nebo proběhne DUSNÉ léto ? Odstěhuješ se ? Budeš dělat scény ? Kdyby tě náhodou podvedl, tak tím že to z něho vyštípeš ublížíš jen sobě. Co nechceme vědět , na to se nemáme ptát. Já osobně bych nevyhledávala zbytečně problémy a taky je nehledala tam, kde s největší provděpodobností nejsou. Tím že z něho začneš tahat důkazy (sice nevim jak má dokázat, že nic neudělal !!!!!!!) ze sebe uděláš stíhačku a až se dozvíš že chdák celou noc zvracel - tak se budeš cítit ještě hůř než on. Radím nechat to být..... mohl by to být jen začátek a časem si budeš myslet, že když zatkouká hřebík do zdi - tak je to morseovka pro sousedku drž se a užívej mimča i manžílka a ber chlapi s rezervou
Jak to dopadlo?
Nicki
| 27. 6. 2007 08:50
Docela bych chtěla vědět, jak to dopadlo...
Kloa
kecka
| 26. 6. 2007 12:57
Takhle to u nás nefunguje Kloa. Manžela znám natolik, kdy poznám, jestli mi lže. Pouhý pohled prozradí vše. Jeho gesta naznačí, pokud lže. Jeho tón v hlase odhalí sebemenší lžíčku.
A zajímalo by mě, jak má dokazovat, že tě například nepodvedl? Nebo jsem to špatně pochopila, když jsi psala :....zeptám se a pak ať dokáže."......
kecka
Kloa
| 26. 6. 2007 00:06
Kecko, asi tak nějak, i když záleží na situaci, ale pokud bych měla podezření, neseděla bych jen s rukama v klíně a nečekala jestli se v něm pohne svědomí a něco přizná. Nikde jsem nepsala, že důvěra je projev naivity, ale pokud existují nějaké větší pochybnosti a on jako mílius mi bude tvrdit, že jen já jsem pro něj jediná pravá na světě atd., nekývla bych mu na to.
Spíše by se to dalo vysvětlit na tom, že chci důkaz, nestačí mi když mi někdo řekne "miluji tě", ať to dokáže a tak je to se vším.
A jde to i bez šacování věcí, bez prohlížení mobilu, sledování atd., což jsem nikdy neudělala. Proto jsem napsala, že netvrdím neustále ho kontroluj, šacuj věci atd. Mám podezření zeptám se a pak ať dokáže. Tento způsob se mi skvěle osvědčil.
Takže ano, zeptala bych se, nemá cenu o tom mlčet, jak už jsem napsala výše. Mě by zajímalo jak by takový tvůj rozhovor probíhal, ty se ho zeptáš, vysvětlí, třeba se skvěle připravenou lží a ty jen kývneš? Pokud se ti to osvědčilo, tak není co řešit, každý máme jiný způsob jakým upevňujeme důvěru.
kloa
kecka
| 25. 6. 2007 14:17
Takže ty zastáváš názor : "Důvěřuj ale prověřuj " ? Důvěra není projev naivity, teda to si myslím já. Důvěra = zdravé sebevědomí. Nikdy bych se nesnížila manželovi šacovat věci nebo prohlížet mobil, či ho dokonce sledovat, i když jen občas. To je pod úroveň. Pokud by se mi něco na jeho chování nezdálo, zeptala bych se ho přímo, ty ne, Kloa??
instinkt
Kloa
| 25. 6. 2007 00:02
Svůj instinkt si prověř, jinak z toho nebudeš spát. Ale na druhou stranu bych z této události nedělala vědu, pokud je jinak hodný Protože jak to tak na svatbách bývá, hodně se pije, tak ho to třeba zklátilo, usnul a po takové kocovině se asi těžko člověku i uvažuje proto třeba i ten neosobní tón v telefonu. Stejně jako ty zelené kolena na kalhotech. Na to bych se ho zeptala a nepřipadá mi to ani tak divné, prostě jen tak prohoď, jak si mohl ty kalhoty tak zašpinit, že budeš ráda když to pustí. Tak dej vědět jak to dopadlo.

Ale nesouhlasím s názorem - nesleduj, nekontroluj, neprohledávej a důvěřuj. Nikdo ze sebe nemusí dělat naivní husičku, která mu skočí na každou jeho miloučkou větičku. Netvrdím neustále ho kontroluj, šacuj věci a nevěř ani slovo. To by dobře neskončilo. Hlavně dej na sebe a na své pocity.
kolena
kecka
| 24. 6. 2007 20:41
Tak jak to doma dopadlo? Doufám, že se to vysvětlilo. Fakt to mohl mít špinavé z nevinných důvodů, vzpomínám si jak my jsme křepčili na svatbě na kolena na kolena na kolena jé jé jéé . Jen jestli mohu poradit, nesleduj ho, nekontroluj, neprohledávej mu věci, prostě důvěřuj nejen svým instinktům, ale i jemu.
..
Jennisek
| 24. 6. 2007 09:40
První kámen úrazu je, že ti volá každých 5 minut. Ono když ti pak nezavolá, začneš čmuchat. Dělá to tak každá. Takže první pravidlo je naučit se odkládat telefon. Je totiž možné, že se pěkně ožral a pak šel
po čtyřech domů. Na ty kolena bych se ho určitě zeptala.
Každopádně bych neházela flintu do žita. Hodně štěstí!
zel.kol.
Tapi
| 23. 6. 2007 14:45
Já bych se ho zeptala,doměnky jsou ubijující.
třeba nee
zoe
| 20. 6. 2007 20:46
...třeba se tam jen stráááááááááášně opil a padl k zemi
podezírám partnera z nevěry
anonym
| 17. 6. 2007 13:59
jo a jsem celkem výbušný typ a co na srdci to na jazyku....takže nejspíš bude mela.... tak pak pisnu, jestli jsem vychladla než se vrátil...
podezírám partnera z nevěry
anonym
| 17. 6. 2007 13:49
tak se ten můj před chvílí vrátil ze svatby své kamarádky, byl tam od
pátku a svatba byla včera, já tam nejela, protože máme malé mimi a nebylo kde spát, i když mi včera volal nejméně 5x, tak od 19 h. jako když utne a volal až dnes těsně před příjezdem, že už je v našem městě, v telefonu byl neosobní, chladný, jako kdyby nemohl mluvit... ale když přijel domů choval se nějak podivně
mile, že se na mě těšil a že jsem mu chyběla bla bla bla....no a tak mu peru věci a když je dávám do pračky všimnu si že má
úplně zelený kolena, co byste si o tom myslely vy? podezíraly by jste
ho? zeptaly se ho na to... no já se ho určitě zeptám, ale stejně bude
zapírat prevít jeden

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
4. 8. 2025 19:41
14793
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
milica
4. 8. 2025 13:18
73703
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12