Průšvih jako trám - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Průšvih jako trám

Diskuze

Trochu lepší
Poletucha
| 7. 11. 2009 16:26
Ahojky, tak doma je to o něco lepší, zdá se že manžel dostal strach, že by mě mohl chtít někdo jiný. Celkem nezištně mi pomohli jeho kamarádi, kteří mě před ním prý hodně chválili a netušeně v něm vyvolali červíka žárlivosti.

Bohužel mi nevyšla ona práce, den před nástupem mi volali, že chodit nemusím, prý si vedení usmyslelo, že chce někoho s ekonomickým vzděláním a já mám strojárnu .... myslím, že měl někdo slušnou protekci a vzali ho místo mě, takže mám sice zpět manžela, ale zase nemám práci... Je to k vzteku. Zřejmě nemůžu mít obojí dohromady.
poletucha
Eviik
| 3. 11. 2009 21:50
Ahoj ,
tak co, něco nového ? Co manžílek, už se umoudřil ?
Někdy napiš
poletucha
Eviik
| 29. 10. 2009 22:57
Ahoj a dík za foto , seš kočka !
A ten tvůj chlap je asi padlej na hlavu. .... Jestli miluje takovou čupr babu , tak by si to měl v tý hlavince nějak srovnat. Copak se odchází od někoho koho miluju ? - navíc, po tolika letech ?
Snad prozře a konečně odpustí - moc ti to přeju
Ahoj Eva
Děkuju...
Poletucha
| 29. 10. 2009 16:26
Vám všem, Vaše písmenka mi opravdu moc pomáhají, je zvláštní, že i ti co mě neznají osobně, mají stejný názor jako moji přátelé. Necítím se už tak provinile a hlavně vím, že jsem udělala vše co šlo pro záchranu manželství. Manžela moc miluju, ale on to nechce slyšet . S tím nic nenadělám, ani s tím když bude chtít odejít. je to tři dny co mi řekl, že mě rád, ale nemůže se mnou být. Vůbec to nechápu, já miluji bez podmínek a tohle mi neleze do hlavy. Pomalu se připravuji na to, že budu sama s dětmi. Vím že to nebude lehké, ale musím to zvládnout, když to zvládly jiné .... Sama jsem zvědavá, jak to všechno dopadne a určitě dám vědět.
poletucha
Eviik
| 27. 10. 2009 08:42
Ahoj ,
jsi skvělá! Postavila ses k tomu tím správným směrem a nastoupit do práce byl úplně nejskvělejší krok, který si mohla udělat. Dostaneš se mezi nové lidi, staneš se nezávislou na manželovi jak finančně, tak i psychicky! A jestli ten tvůj nepochopí, že je nejvyšší čas dát ti najevo, že mu tak volná nejsi, jak se tváří - tak je úplně ztracenej a dojede na to, protože zůstane sám.
Moc držím palečky a budu moc ráda, když pošleš fotku
-
Tatu
| 27. 10. 2009 08:26
Vím, že zmínka o mě byla zde přičiněna v jiné souvislosti. Já jsem si sem dal fotku rovnou a neptal jsem se Samozřejmě že všichni jsou zvědaví kdo se skrývá za jakým příběhem, daleko zvědavější jsem ale na to, jak tenhle příběh dopadne.
T
Zvonilo mi v uchu
Tatu
| 27. 10. 2009 08:17
Je zajímavé, že kdyby Poletucha někoho v afektu zabila, manžel by jí dokázal asi odpustit, dnes po takové době by už to bylo za ním. Že udělala jinou chybu, podlehla nátlaku a ve zkratu souhlasila s tím, že svým tělem vydělá peníze, s tím se ten chlap nesmíří. Je to ale i smutné. Člověk dělá chyby, ale má dostat šanci. Ale když on to nechce chápat, tak to nepochopí. Co s tím? Může se ho ještě jednou zeptat, jestli by jí dokázal odpustit. Na přímou otázku musí být přímá odpověď. Ať bude odpověď jakákoli, musí mu hned říct také to, že přestože udělala chybu, tak je pořád lidská bytost a ponižování nemá nic společného s odpouštěním ani s trestáním. Pokud budou nuceni žít nějakou dobu vedle sebe, měli by se chovat normálně jako slušně vychovaný lidi a neukazovat dětem nějaké podlosti. Děti jsou moc vnímavé a učenlivé a bylo by škoda ničit jim takto duši. Tím, že se k jejich mámě bude kdokoli chovat jako k *** jim může strašně ublížit. To by mu měla určitě taky říct. Samozřejmě, že ho zamrzí, až bude skutečně patřit jinýmu chlapovi, bude ho to žrát a bude žárlit, uvědomí si, že on udělal taky chybu, když se přes to nedokázal povznést, měl jí napráskat *** a tím to vyřídit, ale už bude pozdě. Blbý je, že tohle mu ona říct teď nemůže
T
..
Sajrajt
| 26. 10. 2009 20:11
Ať mi to pan S. přijde říct osobně - opravdu bych byl zvědavý, jak by mi vysvětlil, co vlastně mám a co nemám rád. Pravděpodobně bychom se ale časem dobrali se společnému závěru - že on nemá rád můj vztyčený prostředníček.
poletucha
zonan
| 26. 10. 2009 19:54
Gratuluji k práci, je fakt důležité, aby ses cítila dobře a spokojeně. Já byla včera s manžou na přednášce MUDr. Vladimíra Savčenka (www.savcenko.sk). Byla to 2.5 hodinová show a vůbec si nepamatuji, kdy jsem se naposled tolik nasmála (ani hra Čtyři dohody s Duškem neměla ty grády) . Zdejším mužům by se asi taky dost líbil, protože hned v úvodu si vzal na paškál všechny esoteriky a vyvracel jejich teorie jako naprostou "debilovinu" (bylo to na esoterickém festivalu a dokonce se mu prý podařilo pár přednášejících rozhodit tak, že má už zákaz přicházet na EF hlavním vchodem a účastnit se přednášek). Nicméně Savčenkovy kurzy jsou hodně zaměřené na ženy, protože jak říká, ony potřebují zvednout sebevědomí a přesunout se z pozice služka, puťka, nicka, troska do pozice obdivuhodné ženy. Doma jsme se pak s manžou k přednášce hodně vraceli a rozebírali jednotlivé domácí situace. Každopádně jsem se dověděla, že manža vnímá, že se svého času, v prahistorii, ke mně choval velmi nepříjemně a zle a že mi hodně ubližoval, ale také řekl, že když tehdy viděl mou ztrápenou tvář a celé mé tělo vyzařovalo pozici oběti, zuřil a měl ještě větší chuť mi ubližovat...

Sajrajt: no, včera nám bylo také vysvětleno, že lidé ve skutečnosti nemají rádi stálost a jistotu. Sice o tom neustále mluví, ale pak si najdou ženy milence, (a naopak), protože doma není žádné vzrůšo. Manžela nacházejí stále na stejném místě, stále stejně spolehlivého a funkčního, jako mikrovlnka. Bohužel, nedokážu to podat přesně jako S., ale něco na tom asi bude. (Já se ovšem řadím do skupiny vyjímek ).
..
Sajrajt
| 26. 10. 2009 18:34
Je mi to fuk.

Ale určitě tě někdo pochválí, když si sem dáš fotku a zvedneš si sebevědomí. Třeba Tatu! Kde je mu vůbec konec?
Chcete....?
Poletucha
| 26. 10. 2009 16:30
vidět jak vypadám?.....
aktualitky
Poletucha
| 26. 10. 2009 16:24
Manželovi jsem řekla, že na rozvod přistupuji už 14ti dny a že jen chci, aby vše proběhlo v klidu s co nejmenší zátěží pro děti. Zatím se nic neděje. Mezi tím jsem byla na třídenním školení, protože jsem konečně našla práci a 2.11. nastupuju .... Samozřejmě, že jsem po příjezdu hned slyšela poznámku, že jsem si to s někým určitě rozdala..... tak jsem použila to co mi stále říká a řekla mu, že když ho nezajímám a nechce se mnou být tak co je mu do toho a pro jeho informaci, že jsem si to rozdala s každým a s kým se mi to líbilo tak i 2x. Nezmohl se na žádnou odpověď, jen podotkl, že mám vlastně pravdu... co je mu do toho. Každopádně jsem se díky Vám všem rozhodla, že již nebudu rohožkou, samozřejmě se starám dál o domácnost a děti, ale už neřeším co si manžel myslí. Chodím často ven a moc se těším do práce, protože konečně na něm přestanu být závislá. Já se ke svým chybám přiznala, postavila se čelem a snažím se je řešit. Záleží jen na něm, jestli se rozhodne mi pomoci a nebo uteče, to už je ovšem jeho problém, on si to musí srovnat v hlavě. Stále ho miluji, ale už nebudu prosit.
Dobývání
Sajrajt
| 26. 10. 2009 15:32
To si myslí hodně žen, že chlapi jsou lovci a neustále potřebujou o někoho usilovat.

Ale vítě co, většina chlapů jsou taky dost líný a chtěji mít svuj klid. Chtěji mít pokoj!! Já třeba mám rád, když mám partnerku "jistou" a jsem v klidu. Když jí mohu důvěřovat a neprovokuje mě k žárlivosti a podobně. Když se hádáme a mám pocit, že to stejně je blbost a naším vztahem to nemůže ohrozit.

Ale vůbec tu nemám co mluvit! Protože mě moje "láska do konce života" a "jistota" před třema tejdnama opustila. a to člověka napadá, jestli všechno, co doposud udělal, nebyla chyba...
poletucha
Eviik
| 26. 10. 2009 12:35
Ahoj ,
tak jak to dopadlo, je nějaká změna, nebo se pořád snažíš a manžílek tebou stále pohrdá?
Držím ti palec
poletucha
Eviik
| 25. 10. 2009 12:49
Ahoj,
naprosto souhlasím s předešlými dvěma příspěvky. Půl roku snažení je až dost. Možná manžílkovi vyhovuje, že tě má pod malíkem a cítí, že má převahu. Jestliže vypadáš lépe, než kdy předtím, je pravý okamžik na změnu strategie. Možná jen vyhrožuje a až přijdeš s nápadem, OK, tak jo, chceš-li, rozvedeme se, možná se zalekne. Chlapi jsou sviňáci a hrozně rádi dobývají, tebe on už má jistou, tak na to hřeší. Možná, když začneš být odtažitá, vyprovokuješ ho. Hrozí ovšem to, že na rozvod přistoupí a nebude cesty zpět. Pak ovšem nebudeš mít čeho litovat, protože rozhodnutí to nebude unáhlené.
Pa a drž se
...
Sajrajt
| 25. 10. 2009 11:21
Já bych byl taky pro seřvání. Dotaň to ze sebe ať vidí, že nemá nekonečnou páku. Jo zhřešila jsi a snažíš se to napravit a on by ti mohl vyjít aspoň vstříct. A taky by si mohl uvědomit, že o hezkou ženskou, co se umí doma otáčet, bude velký zájem..
poletucha
zonan
| 25. 10. 2009 09:49
Když snažení nepřináší žádný efekt (manžel se tím jen utvrzuje, že je v právu), tak nastol pravý opak a přistup na možnost rozvodu. Možná to chce ho pořádně seřvat . Tvá současná cesta Tě jen vede k dělání rohožky dobré leda tak na utření nohou. Já tu rohožku pár let dělala také a je to cesta k sebezničení a manželství se tím nezachrání.
!!!!
Poletucha
| 25. 10. 2009 09:23
jediné pozitivum, které mi to snažení přineslo, že jsem zhubla z 85 na 68kg a každý mi teď říká jak mi to sluší ... jo, zde opravdu platí pořekadlo: Všechno zlé je pro něco dobré. Před tím jsem se marně snažila zhubnout 5 let....
!!!!
Poletucha
| 25. 10. 2009 09:23
jediné pozitivum, které mi to snažení přineslo, že jsem zhubla z 85 na 68kg a každý mi teď říká jak mi to sluší ... jo, zde opravdu platí pořekadlo: Všechno zlé je pro něco dobré. Před tím jsem se marně snažila zhubnout 5 let....
Díky :-)
Poletucha
| 25. 10. 2009 09:20
Všem děkuju za jejich názory, moc mi pomohly. Už je to 7 měsíců a manžel si stále vede svou. Snažím se celou dobu.. doma dělám úplně všechno od nákupů přes úklid, starání se o děti a zařizování. Snažím se vařit co má manžel rád a jsem milá, nenaléhám a pokud se ptá snažím se odpovídat... Bohužel to zřejmě nestačí a mě už dochází síla. Asi mě nemiluje tak jak jsem si myslela , protože pro mě má jen nadávky a urážky a nekomunikuje ani o běžných věcech, prý se mnou už nechce být a je naštvaný jen mě vidí (přitom chodí stále spát do ložnice) , už se v něm vůbec nevyznám. Já ho stále miluju, ale už nevím co bych měla ještě dělat, ponižovat se už nechci... . Asi to vzdám.... úplně.
poletucha
Eviik
| 24. 10. 2009 23:10
Ahoj
Těžko radit, jak dál... Myslím, že jsi udělala maximum pro to, abys manželovi vše vysvětlila ..... Jen to nepřeháněj s tím sypáním si popele na hlavu - omlouvat se do nekonečna nemá smysl. Jestli tě miluje a to asi určitě, když mu vadí fakt, že jsi natáčela s jiným mužem, potřebuje hlavně čas, aby to vstřebal. Chlapi jsou děsně ješitní a chvilku potrvá, než to zkousne.Má na to právo - ty jsi mu z tvého pohledu jenom neřekla pravdu, to ale ve skutečnosti může pro něj znamenat jistou ztrátu důvěry v tebe stejně, jako bys mu lhala. Chovej se k němu mile, trošku si ho předbíhej, zbytečně se nevyptávej, neřeš váš vztah a hlavně se přestaň trápit. Co se stalo, už nejde vrátit zpět a vy jste rodina, tak udělej vše pro to, ať se manžel cítí doma spokojený a buď milá a trpělivá a pomož mu uvědomit si, že tě miluje a nechce o tebe přijít..
Rozhodně nesouhlasím s nápadem řešit to oko za oko, zub za zub - to nepomůže ani jednomu z vás . Vy musíte váš vztah znovu stmelit a ne do něj pouštět někoho dalšího.
Moc držím paleček a dej vědět, jak to dopadlo
50tisic
cucek
| 22. 7. 2009 22:22
Přiznám se, že 50tis. je opravdu dost, ale nevím, jestli to byla dobrá volba. Muži jsou ješitní a malokterý to jen tak odpustí. Z vašeho příspěvku jsem vyčetla, že vás to opravdu mrzí a být tím mužem, nejspíš vám to odpustím:) Mžná by to chtělo si k tomu znovu sednout, promluvit si a zkusit na to zapomenout. Nebo další nápad, povolit muži jinou ženu, ať jste si kvit. Možná by toto pomohlo..
k
LadyLay
| 27. 6. 2009 18:06
Teda...to by clovek nerek jak se muzou veci obcas zamotat v zivote... A jak dlouho to trva co se s tebou nechce bavit??
Dodatek
Poletucha
| 10. 5. 2009 18:25
Ještě bych chtěla dodat, že pokud bych z onoho osudného natáčení chtěla vycouvat a odstoupit od smlouvy, byla ba po mě požadována pokut 50 tisíc, což pro mě v tu chvíli byla vražedná částka.
Průšvih jako trám
Poletucha
| 10. 5. 2009 17:41
Ahoj všem, potřebuji nezaujatou radu. Jsem 15 let vdaná a máme dvě
děti. Všechno začalo tím, že jsem chtěla manželovi splnit tajný sen.
Chtěl vidět jak se miluji s jinou ženou. Po marném shánění na různých
seznamkách, jsme hledání vzdali a domluvili se, že bych zkusila i pro
vylepšení finanční situace natočit amatérské ***, pouze lesbické
scény, manžel byl nadšený a tak jsem do toho šla. Mezitím, mi přišla
exekuce od O2 na 20tis za 5 let nezaplacenou starou fakturu, vůbec jsem
o tom nevěděla, až když přišla ona exekuce. Nebyli jsem na tom finančně
nejlépe, manžel vydělává a já jsem na ÚP... Strašně jsem se bála mu o
exekuci říct, protože mi často opakoval, jak nás živí a já jsem doma a
nic nedělám, že už mě vlastně živí 15 let. Natáčení mi tedy pomáhalo i
splácet onen dluh. Pak jsem jela na jedno natáčení lesbického videa a
hned po natočení
jsem byla požádána o záskok v jiném filmu na který nedorazila herečka.
Souhlasila jsem dřív, než jsem si uvědomila, že nevím s čím, bohužel se
jednalo o hetero (video s jiným mužem) a já už nevěděla jak vycouvat.
Nebylo mi to příjemné a bolelo to, ale přetrpěla jsem to. S natáčením
porna jsem pak okamžitě skončila. Problém byl, že jsem se strašně bála
to říct manželovi, vím že jsem měla, ale strach byl prostě silnější. Je
to měsíc co mě našel na internetu a asi mi to nedokáže odpustit.
Snažila jsem se ho
přesvědčit, že jsem jednala zkratkovitě a viděla v tu chvíli jen peníze
i když mě to neomlouvá a vím že jsem mu to měla říct. Miluji ho a moc,
nechci ho ztratit, vím že jsem udělala obrovskou chybu, jen nevím co si
počít. Od té doby mi vše neustále připomíná a vyčítá. Já skončila na
antidepresivech a vůbec nevím jak se k němu mám chovat. Vše jsem mu
řekla, vysvětlila, kála se a sypalal si popel na hlavu, ale už to
nezvládám, nemůžu už se jen ponižovat, protřebuji jít dál, už kvůli
dětem. Moc bych chtěla náš vztah zachránit, ale on odmítá o tom co se
stalo s kýmkoliv mluvit.

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
3. 5. 2024 19:21
11858
Alka...
3. 5. 2024 18:12
70402
Lenka Soukupov
30. 4. 2024 11:15
8776
♥Jarka*Alice♥
26. 4. 2024 08:01
409
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video