Jaké je to poprvé? - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Jaké je to poprvé?

Diskuze

anonym
| 2. 7. 2015 17:52
Ahoj chtela bych se zeptat, přijdu prstěním o panenství?? Děkuju za odpovedi...
anonym
| 19. 8. 2013 22:12
Ahojk holky, čtu tu vaši debatu..a přeci jenom se musím zeptat. Ačkoliv už jsem o tom s holkama mluvila, o všem možném, chci se zeptat i jinýh slečen/dam. Někdo říká, že to poprvé bolí, že se to dá ovlivnit, že můžete při tom krvácet a tak různě. Tak se chci zeptat, jak to máte, nebo měly jste vy.
anonym
| 1. 7. 2013 19:05
Ahoj..
Nechci to tu nějak rozepisovat,takže nebudu zbytečně plýtvat a rovnou s tím začnu a předem vás prosím o váš názor...
Našla jsem si přítele,
se kterým jsem už škoro 5 měsíců. Hrozně se milujeme a tak jsem se rozhodla, že se s ním poprvé vyspím.
Moje poprvé jsem si takto vůbec nepředstavovala... :( Hrozně to bolelo a né jen chvilku,ale dost dlouho nechápu proč a teď se hrozně bojím,že to přítel po mně bude chtít znovu.. Prosím,poraďte mi, co mám dělat.. Bolest mám ještě teď v podbřišku.. Jsou mírné,ale ráda bych se toho zbavila. Prosím o radu co nejdříve! :( Děkuji
Výborně
Tatu
| 15. 8. 2008 14:22
Dobrá zpráva potěší. Gratuluju! Ať vám to vydrží co nejdéle!
mam to za sebou
lhenuska
| 13. 8. 2008 11:18
ahoj,tak sem se vratila z dovci a mam to za sebou uz nejsem panna....:)teda jako bolelo jako blazen ale zvladla sem to a moc se mi to libi.....s pritelem si ted uzivame jak to jen de.....pritahuje me a vzrusuje a nemuzu bez nej byt......takze nas *** hodne sblizil....:)moc vam dekuju poradily ste mi dobre.....diky mejte se
ja chci ale....
lhenuska
| 1. 8. 2008 10:17
ahoj,no jako moc se necitim ale chtela bych to.....:)snad to dobre dopadne kazdopadne vracim se 10.8 tak hned napisu jak to dopadlo......dekuju za rady ja si snim jeste promluvim a snad to dobre dopadne a bude se mi to libit......:)urcite se ozvu az se vratim tak se mejte diky moc ahoj
Radsi to pust k vode
Juli
| 31. 7. 2008 10:52
Neprijde mi normalni spat s nekym, kdo me nepritahuje...Je fajn, ze sis s nim uz promluvila, ze uz na tebe snad tak nepospicha, ale to nic nemeni na tom, ze bys to opravdu mela chtit!!! Zvlast poprve...A pokud necitis, ze to opravdu moc chces a ze je to to nejlepsi, co te muze potkat, radim ti urcite se do toho nepoustet! Ale vypada to, ze ses uz rozhodla, takze doufam, ze to alespon nebude negativni zazitek...
uz je to dobry...
lhenuska
| 30. 7. 2008 09:55
ahoj lidicky,dekuju za rady ktere ste mi dali...s pritelem sme si promluvily a je to mnohem lepsi uz sem ho k sobe pustila...:)a da se rict ze kdyz je v praci tak mi uz chybi a musim byt porad snim....ale jeste sme spolu nespali davam tomu jeste cas nepospicham na nej on teda o ale na dovoleny o to chystam prijit tak pak pisnu.....:))tak se mejte a diky moc
lhenuska
Kloa
| 9. 7. 2008 16:13
No jasně! Jak už jsem psala. Nevím co ti takový vztah dává, asi to mělo zůstat jen u kamarádství.
Pokud chceš vztah a všechno co k tomu patří, tak je to jediná možnost, protože tento vztah tě v tom brzí, protože to co máš teď - že ti rozumí, hezky se s ním povídá, nosí ti květiny, ... budeš mít i s budoucím přítelem, navíc ale nebudeš cítit ten odpor, teda pokud nemáš ještě jiný (nějaký vnitřní) svůj problém.
S pravdou ven.
Tatu
| 9. 7. 2008 16:04
A to co nejrychleji. Když to necháš až do Chorvatska ublížíš mu, zkazíš sobě i jemu dovolenou a získáš pověst mrchy, která dovede kluka jen využít a pak odhodit.
T
co myslis Kloo???
lhenuska
| 9. 7. 2008 15:29
ty myslis ze bych mela ten vztah mezi nama nechat plavat ...a najit si jinyho kluka ktery me bude pritahovat a ktereho budu chti,s kterym budu rada...????
zkusim to
lhenuska
| 9. 7. 2008 15:27
no dekuju za radu..!!udelam to a co nejdriv proste si o tom promluvime.....do chorvatska jedeme ve 4 (dve holky a dva kluci) nejak to musim vyresit.......bud stim seknout a uzivat si dal sama,nebo prekonat hroznej zacatek a doufat ze to bude jen a jen lepsi...!!!!!njn uvidime kazdopadne vam dekuju.....urcite jeste pisnu jak to probiha....
souhlas
Marhulka
| 8. 7. 2008 17:42
Ahoj,
ja teda souhlasim s Kloou a Sajrajtem (mimochodem mne se podle toho, co pises, moc jako Sajrajt nejevis, dej si za prezdivku neco romantictejsiho ).

Kdyz jsem toto tema zakladala, vubec jsem netusila, jak se vyvine a jake starosti tu budeme resit.
Jestli jsi cetla ten muj prvni prispevek, urcite jsi z nej vycitila, ze to chci a chci to bez pochyb a beze strachu.
Pockala jsem si na to, teda my oba. A stalo to za to! A od naseho poprve uz utekl vic jak rok a porad si to uzivame plnymi dousky. A hlavne: o ***u mluvime!!!

Nikam se nezen, nespechej, nejdriv to s nim vsechno prober.
Protoze jestli to chces udelat s takovymi myslenkami, jake se ti ted honi hlavou, budes z toho nestastna, vubec si to neuzijes a navic na to nebudes vubec rada vzpominat.
PS: po tak kratke znamosti se fakt moc nedivim tem tvym ustaranym myslenkam. Jsi zmatena, sama nevis, co vlastne chces. Pribrzdi a vsechno mu rekni. Protoze vztah je minimalne o dvou lidech! A on ma pravo vedet, co se ti honi v hlave!

Hodne stesti a odvahu!!!
:)))
Sajrajt
| 8. 7. 2008 16:20
No to je super! Vážně bych nechtěl být v kůži toho týpka, co se těší, že konečně má fajn přítelkyni, že s ní pojede do chorvatska a bude s ní dělat všechny ty věci, so spolu páry dělaji ( rozuměj: souložit ). Učitě bude štěstím bez sebe, až se dozví, že je ti odporný!
Nedokážeš o tom mluvit, haha no hezký! Tak si raději počkáš na nějakou milostnou noc? Až ho na tebe vytáhne a ty se rozklepeš jak osyka? To myslíš, že to nepozná? Nevěřím, že jsi tak dobrá herečka, co se takhle umí ovládat. Prosimtě, raději mu to řekni hned, ať na dovolenou vezme kámoše a nabalí si aspoň nějakou chorvatku.

Vydejchej se, dej si panáka, hecni to a s pravdou ven! Musíš si s ním o tom promluvit a nepořetvařovat se takhle na něj. Buďto o tebe má zájem a bude to s tebou zkoušet dál, třeba se to časem zlomí a zamiluješ se - no a nebo tě pošle do nejhlubších pekel a najde si slečnu, kterou bude přitahovat. Tipnul bych si tu druhou možnost.
Nemí to vůči němu fér, máš ho jen jako když je nálada kamaráda a on si od toho slibuje třeba mnohem víc a nemá důvod si to neslibovat. A udělej to i kvuli sobě. Když se neroztečeš jak vstoupí do dveří a jeho doteky ti nemlží zrak vzrušením, tak se ti *** stejně líbit nebude. Ale nejsem ženská.

Zvol si svou cestu sama, je to tvůj život, ale můj názor je jít s pravdou ven. Čím dřív, tím líp. Sice to bude bolestivé, ale lepší už to nebude. Proberte to spolu a uvidí se.
lhenuska
Kloa
| 8. 7. 2008 15:53
No než takhle se trápit myšlenkama, šla bych s pravdou ven. Ale je to tvůj vztah. I když nevěští nic dobrého. Odpor ke vztahu určitě nepatří.
Třeba se jím jen brzdíš, není čas udělat v životě zlom, kouknout se po jiném?
nevim
lhenuska
| 8. 7. 2008 15:45
ja vim ze to je takove divne...ale ja stim nedokazu nic udelat...:(
proste sem uz takova a ja nedokazu mu rict ze snim nechci byt,a tak ja
sem rada ze ho mam ze sem snim ale nedokazu snim mit neco vic....asi si
rikas ze sem nejaka divna,....ale ja to taky nechapu...!!!!!
lhenuska
Kloa
| 8. 7. 2008 15:34
To jsou docela "blbé" myšlenky. Protože když už to není životní partner, ani kluk, se kterým by sis mohla užívat než potkáš toho pravého, tak je to zlé. Asi bych s takovým člověkem nebyla, natož s ním trávila své poprvé, to vůbec!
A proč s ním teda jsi? Kvůli Chorvatska, květinám, ... ? Tohle ale není všechno.
A mluvit o ***u je důležité, natož s člověkem, se kterým ten *** mám či zamýšlím mít.
mam ho jen rada
lhenuska
| 8. 7. 2008 15:20
ja si snim o tom promluvim...nejhorsi je ze sem mu jeste nerekla ze sem panna.....mozna to tusi ale nejsem si jista...musim mu to rict...ja snim ale nedokazu o tom ani mluvit...to je to nejhorsi...!!!!ja ani nevim proc s nim chodim,jedeme do chorvatska spolu on mi to zaplatil,vozi mi kvetiny,je milej ale proste to neni muj typ a ja si snim nedokazu predstavit spat....sem vzdycky rada kdyz je v praci a ja mam volno ale kdyz ma prijet tak sem zklamana nejak se na nej ani netesim....nevim proc ale nepritahuje me a ja si nedokazu ani mu sahnout na *** protoze me proste neprithuje a ja nemam duvod.....proste je chyba ze sem se snim dala dohromady ale ted nevim fakt nevim co mam delat....ja ho mam rada mooc rada ale nemiluju ho.!!!!!a to je chyba velka,ja si rikam ze se to treba nejak zlepsi ze to prekonam ten zacatek a budeme se mit dobre..ale jestli to nebude brzo tak to fakt nevydrzim...!!!!!
lhenuska
Kloa
| 8. 7. 2008 14:53
Tak s ním své poprvné nedělej, když se na to necítíš a myslíš, že není ten pravý. Co na tom, že je ti 18, to je jedno. Udělej to až to budeš chtít, ne s hrůzou co se stane. I když myslím, že se bojíš zbytečně. Pravda, trochu to bolí, ale jsou horší bolesti, poprvé od toho nečekej nějaký zázrak, ale i tak to může být hezké.
A pokud jde o velmi tuhou panenskou blánu, tak ti s tím může pomoct gynekolog, popř. existuje mast na snížení citlivosti (bolestivosti), tu ti ale může předepsat jen lékař.
A jak můžeš chodit s někým kdo není tvůj typ? Natož se s ním mazlit? Mě vždycky musí ten člověk nějak přitahovat, abych na něj sáhla.
nejak se bojim...:(
lhenuska
| 8. 7. 2008 14:41
ahoj,mam takovy problem je mi 18..a uz 1,5 mesice mam pritele se kterym sem jeste nic nemela,jen sme se osahavali nic vic...protoze ja nic vic nechci bojim se toho poprve jake to bude.....pred rokem sem mela takovou mensi zkusenost ale bolelo me to jak se do me dostaval takze sme to prerusili a nic nebylo takze sem panna porad....uz nechci byt ale bojim se nejsem jeste pripravena a hlavne se bojim ze se pri prvnim ***u neco stane....ze se neco nepovede.!!mozna je problem v tom ze ja vim ze on neni ten pravej..on me miluje strasne moc ale ja si myslim ze ja jeho zas tak strasne ne...hlavne mi asi vadi jeho postava..taky nejsem nejaka vychrtla kraska ale on je proste jiny nez ja a neni to muj typ....
Poprvé
Tatu
| 22. 5. 2008 10:42
Jestli by nebylo vhodné zůstat nějaký čas u 69, resp. orálního ***u. Lépe se poznáte, i reakce svých těl, přijde jakási jistota i v této oblasti a zmizí tak napětí jak z mysli, tak ze svalů a to je první předpoklad toho, aby to nebolelo. Když pak, po nějakém čase, přejdou takové hrátky jednoho dne do skutečného koitu, třeba to tvou milou vůbec bolet nebude.
A teď už to nechám na ženách
Poprvé
Kubik
| 22. 5. 2008 02:54
Milé dámy, paní, slečny, holky,

chtěl bych Vás požádat o radu "jak na to" poprvé. Mě je 23 a se ***em už mám zkušenost mám (a myslím, že dobrou). Moje první poprvé bylo i její poprvé, takže netuším, jak jsem se měl chovat, zda to bylo dobré atd... Problém je, že teď mám už asi 2 měsíce novou přítellkyni, která je ještě pana. Problém se zamotává o to víc, že ona je Taiwanka (jsme oba na studijním výměnném pobytu v Jižní Korei) a pro Aisaty je *** velké TABU. Nicméně se máme velice rádi a o ***u jsme se bavili hodně moc (až jsem z toho byl překvapen:)). Ona by se mnou chtěla, ale strašně moc se toho bojí. Bojí se, že to bude neskutečně moc bolet (což jak jsem si tu mockrát přečetl fakt hodně bolet může).
Co by jste mi doporučili, abych měl udělat, abych jí to co nejmaximálněji zpříjemnil, aby se jí její "poprvé" líbilo a vzpomínala na to v dobrém?
Poprvé
Sajrajt
| 14. 4. 2008 10:07
Dobrý den, dámy.

Na úvod bych rád řekl, že opravdu nevidím žádný důvod, proč by se kluk měl smát holce, že je ve dvaceti panna. To je nějaké postižení, nebo co? Nic negativního na tom není. A pozitiva jsou mnohá, tak například jak se zpívá v jedné z mých nejoblíbenějších písniček od FiXy "Ty dobrý jsou první a to jsem já!" respektive slečna na vás nikdy nezapomene. Dále prakticky nehrozí, že by měla nějakou pohlavní chorobu. Ano, zkušenostma sice neoplývá, takže nějaká úžasná kuřba se konat nebude, ale samo panenství za to nemůže, nepannen bez zkušeností je taky ranec. Chci říct, trápit se tím, jestli klukovi nebude vadit, že jsi panna, je posle mě uplně bezdůvodné. Klukovi může vadit, že jsi tlustá, že jsi hloupá, že se řežeš nebo že jsi kuřačka, ale panenství? To se dá snadno změnit.
Co poradit?
anonym
| 28. 2. 2008 06:01
Zkoušet dál.
Pokud by se z toho ale mělo stát nějaké trauma, tak se vykašlete na nějakou dobu na styk a zkoušejte necking, petting, různé techniky. Aspoň se dobře poznáte, svá těla, jejich reakce, a co se jim líbí.
Uvidíš, že k tomu nakonec dojde tak nějak přirozeně, až se nebude tlačit na pilu.
s.o.s pomoz te!!
Terezka
| 27. 2. 2008 20:25
Ahoj,cetla jsem vase prispěvky.Mam jeden problem s pritelem chodime nejakou tu dobu a chceme se milovat.Jednou jsme to zkouseli,ale nevyslo to.Byla jsem pripravena a chtela jsem to,ale jsem moc uzka.Porad te jak s tim a co mam delat?pls ...budu vam vdecna
poprvé
Dedeckova
| 9. 1. 2008 23:31
Taky jsem svému prvnímu řekla, že jsem panna sama od sebe. Nezeptal se, protože jsem před tím měla relativně dlouhý vztah a věk už by na to taky byl. Ale bylo pro mě důležité, aby věděl pravdu.
Kloo (skloňuješ-li to takto), napsala jsi to moc hezky
poprvé
Kloa
| 9. 1. 2008 22:24
Dedeckova, myslím si to stejné Ten, který nesnese myšlenku, že je holka panna, nestojí za to, aby s ním o panenství přišla. S prominutím je takový kluk kretén.
Pěknou vzpomínku na své poprvé může mít i holka, která to klukovi řekne, i přesto, že pak spolu nezestárnou. Důležité je, aby to udělala tak jak ona sama chce. Zatajováním a lhaním se věci jen komplikují. Když bude znát pravdu, pozná holka i to jaký ten kluk je. Hodně se z jeho reakce dá poznat o jeho charakteru. Navíc věřím, že když to kluk bude vědět, bude se při ***u chovat jinak, ohleduplněji a pokud se nakonec objeví krev, nebude vyděšený, že holce nějak ublížil.
Nemusí na něj s tou informací o panenství vyrukovat, stačí si hezky posedět, být si blízko, navést řeč na milování a při té příležitosti se o tom zmínit. Já jsem to klukovi, se kterým jsem strávila své poprvé, sdělila smskou. Psali jsme si pár dvousmyslných smsek, kde se *** zaměnil za slovíčko hra, napsala jsem jen, že jsem tuhle hru ještě nehrála... A bylo jasno. Bylo to nádherný! Tak jak jsem chtěla, s kým jsem chtěla a jsem za to moc ráda. Přála bych každé, aby měla ze svého poprvé takové pocity a ne trauma.
Tak já nevím holky
Dedeckova
| 9. 1. 2008 19:43
Ale podle mě když zůstanu pannou do dvaceti, tak proč pak přicházet o panenství s někým, kdo mi nestojí za to, abych mu řekla, že panna jsem.
panenství
adelaida
| 9. 1. 2008 17:31
Ano, možná máš krásnou vzpomínku na celý život, pokud spolu vydržíte bo jste v takovém vztahu, kdy to jde.. Ne každý to však zkousne. Oni ty chlapi taky nemusí vědět všechno a nemusí se jim pravda hned tlouct do hlavy.. At' taky nejsou pořád na koni..Takže já říkám: neříkat nic
Panenství
berca
| 8. 1. 2008 12:37
Můj názor je říct to... I když moje ¨poprvé¨bylo strašný,tak to až po čase beru jako poprvé protože pak to stálo za to... Myslím si,že je dobré to příteli říct,máte pak spolu krásnou vzpomínku na celý život...

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
Dana51
27. 4. 2024 08:12
11826
Remi - Mirka
27. 4. 2024 07:31
70323
♥Jarka*Alice♥
26. 4. 2024 08:01
409
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video