Hnědý výtok po sexu ale i celý další den. - Diskuze | E15.cz

Vše o miliardářích

Vše o miliardářích Vstoupit do speciálu
Zpět na výpis diskuze

Hnědý výtok po sexu ale i celý další den.

Diskuze

anonym
| 18. 1. 2018 19:48
Ahoj, pred dvema tydny jsem mela sex s mym klukem je mi teprve 16 a nejsme sI jisti jestli jsme kondom meli po celou dobu, tehotensky test jsem si delala vcera a byl negativni a, dneska jsem mela husty hnedy vytok. Menstruace by se mi mela.dostavit za 10 dni je neco spatne semnou?
anonym
| 1. 11. 2013 17:17
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je něco hodně špatně, když se mi párkrát stane, že po pohlavním styku mám nahnědlý výtok?. Nic mě ale nebolí a netrvá to nijak dlouho, jenom pouze, když mám s přítelem dlouhý pohlavní styk, tak potom se občas stane, že se objeví. A druhý den je zase vše v normálu. Předem děkuji
ivulka7410...
| 2. 9. 2012 17:30
Dobrý den, chtěla bych poradit. Včera jsem měla první pohlavní styk (je mi 15) s ochranou ale nebylo to dlouhé byli jsme vyrušeni.Bolelo to a nevím jesik mi ji protrhl nebo jen natrhl.Dnes od rána mám hnědý výtok bez známek krve a nevím co to je? Kondom nebyl poškozený. Mestruaci mám mýt cca za 2 týdny. Poraďte prosím...
anonym
| 29. 10. 2011 12:05
Hnědý výtok po sexu
vladka1
| 8. 7. 2009 19:55
Ahoj nejsem žádná odbornice, také si mi to občas stává, je správné jít k gynegolovi, a požádat o vysvětlení, a požádat o další stery a citologii, podle výsledků se můžeš rozhodnout a jinou antikoncepci, můžeš si zajít do lékárny a zeptat se i po intimní hygieně, kterou můžeš použít po styku s partnerem přeji ti at se ti vše daří hlavu vzhůru, až budeš vědět co způsobuje výtok po sexu s partnerem vysvětlimu to jesli je toleratní, chápaví, záleží mu na tvém zdraví, spolupracujte společně, prožíváte spolu chvíle štěstí, lásky naplněné, neboj se vše dobře dopadne a partner tě pochopí, odvahu a držím ti palečky at Vám oboum vaše štěstí a láska přetrvá Vladka
Hnědý výtok po sexu ale i celý další den.
Magdalenka
| 8. 7. 2009 11:01
Ahoj, asi před 3 měsíci jsem začala brát hormonální antikoncepci ale s přítelem jsme se domluvili tak, že rači 2-3 měcíce ještě budem používat kondomy ať si mé tělo na ty prášky navykne. Minulý týden jsme odjeli do Chorvatska a po příjezdu jsme spolu spali poprvé bez kondomu ale od té doby mám světle hnědé výtoky a bolesti břicha. Poraďte mi prosím co mám dělat, co to může být. K lékaři jsem již objednaná. Děkuji

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
Dana51
23. 1. 2020 03:53
6401
JAJA
23. 1. 2020 00:36
37464
alenka.ga
22. 1. 2020 20:23
434
luipop
26. 4. 2017 02:09
3
patis67
18. 1. 2020 22:59
23
kantynka
17. 1. 2020 19:20
16735
stehla54
17. 1. 2020 10:56
66
SvudnaVeverka
16. 1. 2020 05:30
197
nika.opplo...
14. 1. 2020 12:43
178
atekra1
12. 1. 2020 07:50
18
farwa1
8. 1. 2020 15:26
18
adela.bmg
13. 7. 2019 16:30
76
lenka3kubin
7. 11. 2019 11:12
289
♥Jarka*Alice♥
5. 1. 2020 14:47
536
snapova
4. 1. 2020 22:07
8755
Elsa
4. 1. 2020 21:17
57
evelyn.t
3. 1. 2020 11:20
152
kwakamolka
3. 1. 2020 04:53
22
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Články odjinud