Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Přírodní kosmetika

Diskuze

...
Dedeckova
| 13. 12. 2008 13:36
Omlouvám se, to jsem nechtěla.
?
Kloa
| 13. 12. 2008 13:33
To se mi snad zdá že prý hádka To se vážně nemůžu na nic zeptat? A jsem vinna tím, že nečtu angelwoman myšlenky nebo že ji nešpehuju v koupelně
Jinak všem díky za info ohledně péče o nohy, to jsem se toho dozvěděla.
Mějte se
Jej..
angelwoman
| 13. 12. 2008 13:22
...dost už prosím. V klidu, bez hádek Já jsem napsala, co dělám s patama, Kloa napsala co dělá s patami, kromě Mariany se další k tématu nepřidal, takže bych ho radši uzavřela. Pro všeobecný mír nás všech
popotahování - Mira, dedeckova
Kloa
| 13. 12. 2008 13:03
Ano, dělá mi to strašně dobře Takové názory zbožňuju Chtěla jsem něco vědět a jsem tu za blázna. Ostatní se jistě ptát můžou, já když se chci dozvědět jaký zázrak na nohy bambucké máslo je, tak nemůžu. Raději no comment.

Miro, nechápu jaký vstřícný krok máš na mysli.
Mariana
angelwoman
| 13. 12. 2008 11:41
Právě, že mě třeba patky zhrubnou hodně přes zimu nebo i v létě při chození v žabkách si to musím hlídat, ale pořád to není tak hrozné, jak to má třeba babička. Ta má vyloženě zrohovatělou tvrdou kůži A ta i s každodenním používám pemzy a mazáním asi nemůže být hladká...Myslím úplně hlaďoučká, částečně to asi pomoct může..
Na krémík na paty od Atoku se podívám, mám ho tam v merku Stejně jako ten Intisan, různé éteráčky a tak
bambucké máslo
anonym
| 13. 12. 2008 11:19
Holky, tak to máslo, já vůbec neznám. Ono jsou ty různé příspěvky dobré, člověk získává pořád nové informace. Mladé paty by na tom ještě neměly být tak moc špatně, ale péči to chce. Jančo, mě se velmi zamlouvá krém na paty od Atoku, nemá chybu. A když je náhodou hůře, používám občas Intisan. Sádlo je určitě dobré, ale kdo nemá domácí, tak je to horší. Kdysi jsem si dělávala právě tu měsíčkovou mast, ale už jsem na to pohodlná, když je tolik dobrých nabídek hotových.
Mira
angelwoman
| 13. 12. 2008 10:34
Ta konzistence bambuckého másla asi překvapí na začátku každého-je to prostě takové máslíčko Já jsem si právě bambucké máslo přála na Vánoce, tak uvidíme Zvlášť teď na zimu je fakt ideální
Angelwoman,
Mira
| 13. 12. 2008 08:06
děkuji za odpověď. Už jsem si myslela, že mám nějaké staré. Jinak je pravda, že má široké použití.
Kloa, Angelwoman
Mira
| 13. 12. 2008 08:03
děvčata, jste obě chytré, inteligentní. Články obou jsou zajímavé. Tak už nechte toho popotahování a udělejte ten vstřícný krok a nebo se ignorujte.
...
Dedeckova
| 13. 12. 2008 00:05
Teda, holky, nechci se mezi vás plést, ale to vám takovéhle popotahování dělá dobře?
angelwoman
Kloa
| 12. 12. 2008 21:32
To není slovíčkaření. Podle mě je to podstatná věc toho jak docílit, aby byly paty hladké a tys ji jen tak přešla
Kloa
angelwoman
| 12. 12. 2008 20:04
Jej, to je slovíčkaření Pro mě je hlavní, že mám způsob, jak udržet svoje suché paty pěkně hlaďounké
angelwoman
Kloa
| 12. 12. 2008 19:02
Tak ošetření pemzou nemusí být samozřejmost, předtím jsi to neuvedla, psala jsi jen, že nohy osušíš a dáš na ně bambucké máslo a ponožky a že máš díky tomu hladké paty a do koupelny ti nevidím Takže pravda byla někde mezi
Kloa
angelwoman
| 12. 12. 2008 17:14
Tak já jsem myslela, že je samozřejmost, že nohy ošetřuju pemzou-dělám to dost často. Jestli ne každý den, tak min. každý druhý. Já jsem se bavila o péči, když už z té vany vylezeme, tak co na paty dáváme. Psala jsem, že mám problémy s patami (hrubé, atd), ale protože se o ně starám-zvláště teď v zimě, mám je krásně hebounké. Zatím Takže pravda není někde mezi, jen něco jsem psala v přítomném a něco v minulém čase.
Lucajda
Kloa
| 12. 12. 2008 15:25
Lucajdo, přírodní kosmetiku šmahem neodsuzuju, ale zatím jsem neměla opravdu štěstí. Jedna z těch věcí se za přírodní kosmetiku dokonce jen vydávala Takže si už prostě dávám pozor a doporučení beru s rezervou. Prostě několik špatných zkušeností za sebou mě dost odradily. Potřebuju se z toho "oklepat" a získat v ní zase důvěru a odvahu něco zkoušet.
Tady na tom jde opravdu vidět jak jsme každý jiný. Mi třeba erotika voní, ale devatero kvítí jsem zavrhla Na prohřívání mají i nějaký nový Fit.
Mycí olej jsem koupila loni mamce k Vánocům, byl to nějaký grepový, taky jsem ho vyzkoušela byl příjemný, neštípal ani na oholené pokožce, jen strašně rychle ubýval, mamka ho měla hned pryč, takže z tohoto pohledu asi finančně náročné, ale každý máme jiné možnosti
Lucajda
Dedeckova
| 12. 12. 2008 14:37
Tak snad ti bude bambucké máslo vyhovovat, já jsem vždycky hojně používala klasickou lékarenskou vazelínu, ale co mám máslo už ji nekupuji.

S tím nakupováním dárků jsi na to kápla - u mě to dopadá podobně - vyberu kosmetiku a taky tuny knížek, které bych chtěla já
angelwoman
Kloa
| 12. 12. 2008 13:10
Nemyslela jsem to zle, ale tak, že tady padla ze spousty stran "zkušenost se sádlem", kterou jsi vyzdvihováním toho jaký zázrak bambucké máslo, ***ový olej, drožďová maska atd. jsou, že jsi jeho význam "pohřbila". Tím vším myslím, že nemůžeme všichni používat to co ty. Přesto, že oleje, drožďová maska atd. jsou fajn věci a sádlo jsem už neužila dlouho. Nevím jak ten smysl popsat, ale mizím odsud, nechci se dohadovat kvůli takové hlouposti, jde jen o nepochopení jeden druhého, ta bariéra, kterou způsobuje psané slovo v diskuzi.
Jistě, že každý bude používat to co vyhovuje jemu, to je pochopitelné, že nebude nikdo užívat něco co mu nevyhovuje.
Taky vím, že nikomu nic nenutíš a jestli to člověk koupí je jen jeho věc na kolik se nechal ovlivnit. Z části mohou být mé příspěvky chápány jako upozornění před unáhleným nákupem, přesto, že by se mohlo zdát, že když jde o přírodní kosmetiku, že tím člověk nic nezkazí, i tady je třeba důkladně vybírat. Já už jsem se poučila. I bambucké máslo jsem si už dávno chtěla pořídit, ale u nás mají naštěstí vzorky.
Však ano, už jsem psala, že nekupuju nic co užíváš ty
Přehled o tvém těle mám jen z informací tady a právě nechápu jak vážné mohou být tvé problémy s patami, když ti stačí nohy jen osušit a přetřít malým množstvím bambuckého másla, že je máš jako dětskou ***ku a teď se zase dočítám jak je máš hrozné, pravda bude asi někde mezi Nemám speciální paty ani či co řekla bych paty normální, protože aby byly i paty hezké, je třeba se o ně taky starat. Nebo je tady někdo kdo má paty hladké a nemusí pro to nic dělat? Nebo jak paty ošetřujete? Nechávám nohy v lázni vymočit (jen občas, většinou mi stačí doba strávená ve sprše, protože se sprchuju dlouho ) a přebytečnou kůži odstraňuji pemzou a ošetřím krémem. To jsou paty pak krásně hladké a pokud se každý den nějak ošetří, tak vydrží krásné i celý týden.
Mira
angelwoman
| 12. 12. 2008 08:21
Neboj se, takové bambucké máslo máme všichni Nejlepší je, když to trochu nabereš a rozehřeješ v dlani-lépe se nanáší. A pokud ho používáš na tělo, je to nejlepší na vyhřátou pokožku po sprše
Karel Hádek má pravdu a já na olejíčky na pleť nedám dopustit Vyjdou levněji, protože dlouho vydrží a neplatím tam za vodu, jako v krémech a celkově jsou samozřejmě přírodnější a k pleti šetrnější a ten rozdíl je vidět po prvním použití. Já jsem se zase vrátila k regeneračním olejům od Salusu, konkrétně k Ylang-ylang.Nejenže krásně voní, ale moje pleť přímo září, dokonce mi to včera řekl přítel
Lucajdo
angelwoman
| 12. 12. 2008 08:17
Ahojky, tebe jsem tady dlouho neviděla
Ano, je spojitost mezi firmou Salus a Saloos-snad postačí, když se podíváš na jejich stránky: tady. Nahoře klikni na logo Saloos a hodí tě to na jejich stránky. Vyrábí je stejná společnost Výrobky Saloos mají většinou certifikát CPK nebo CPK bio-jedná se tedy o kontrolovanou přírodní kosmetiku

Co se týče make-upů mám vyzkoušený ten od Alverde. Není příliš krycí, tak by ti mohl vyhovovat, hezky sjednotí pleť, nedělá efekt masky a mně sedí i odstín. Jsem s ním spokojená.
Kloa
angelwoman
| 12. 12. 2008 08:10
Nevšimla jsem si, že bych tady někomu něco vyvracela-myslím, že jsem několikrát jasně napsala, že pokud sádlo tady slečnám vyhovuje, tak ať ho používají. Je to kumšt najít pro sebe tu správnou věc. Ale když mně vyhovují jiné věci, tak to tak prostě je, ale neznamená to snad, že bych jiným vyvracela co funguje jim?
Tak nic co tady doporučuju nepoužívej a je to Co jiného na to říct. Já nikomu nic nenutím, chci si povídat o tom, co má kdo vyzkoušené za dobré přípravky. Jestli ti něco o čem jsem psala nesedlo, je mi to líto, holt takový je život a záludnosti kosmetických přípravků.
No, nevím, jaký máš přehled o mém těle, ale s patami mám docela problém. Nevím dle čeho soudíš, že tomu tak není. Mám je suché a dost tvrdé a zvlášť v zimě, kdy bývám hodně ve snowboardové obuvi a zavřených botech je to docela dost hrozné Takže já mažu skoro každý večer. Nevím, jestli ty máš nějaké speciální paty či co, ale mně tohle pomáhá. Ale ty to radši nezkoušej
Děvčata,
Mira
| 12. 12. 2008 06:58
také jsem si koupila bambucké máslo Bio Karité 100%. Je pravda, že je jemňoučké, ale hrozně špatně se roztírá. Je moc tuhé. Nebo mám nějaké špatné?
Ale neosypala jsem se po něm.
Přemýšlela jsem o dárku pro snachu k svátku a asi ji na Vaše doporučení koupím masážní olej Devatero kvítí. Má nějaké problémy s ramenním kloubem, možná jí to pomůže.
Jinak jsem se dočetla: Karl Hadek tvrdí, že pleťové mléko suchou pokožku ještě více vysušuje, je lepší používat olejíčky, ale to vy asi víte.
Saloos, přírodní make-upy
n
| 12. 12. 2008 00:10
Zdravím vespolek!

Obdivuju, kolik jste už stihly nasbírat zkušeností s přírodní kosmetikou a jak se v tom orientujete Já se v přírodní kosmetice asi tak rok pozvolna rozkoukávám, sice pomalu, ale přece Mám doma např. několik produktů od Alverde a něco z toho mi moc moc vyhovuje (např. jejich tělový olej s šípkovou růží a rakytníkem), něco mi naopak vůbec nesedne (např. jejich šampon na suché vlasy, po kterém jsou moje vlasy ještě daleko víc vysušený, než byly předtím a udělají se mi dredy ...). Takže tak, podle mě nejde šmahem odsoudit celou přírodní kosmetiku a mít v ní celkově nedůvěru, na druhou stranu slepé následování bio trendu, kdy už z principu vyloučím jakoukoli chemii, také není ideální . Nejlepší řešení je zkoušet, zkoušet a zkoušet sama na sobě.

Jeee, udělaly jste mi radost, že jste se tady dnes zmínily o tom bambuckém másle a vůbec o dalších produktech od Saloosu. Dnešní nakupování vánočních dárků se mi totiž nějak zvrtlo a já začala vybírat věci pro sebe , obrazila jsem několik obchůdků s čaji, kamínky, ezoterikou, zdravou výživou, přírodní kosmetikou apod. a cestou omrkla snad kompletní saloosácký sortiment. Nejvíc mě lákalo právě to bambucké máslo, tak jsem si říkala, že se vás tu na něj zeptám, načež zapnu Victorku a přečtu si na bambucký máslo samou chválu - takže si říkám, že je to znamení a zítra jdu pro něj . A máte někdo zkušenost s mycím olejem proti celulitidě od Saloosu?

Chtěla jsem se ale ještě zeptat - je nějaká spojitost mezi firmou Salus a Saloos, nebo je to jen shoda jmen? Mate mě především to, že masážní oleje Salusu i Saloosu mají úplně stejné názvy (Devatero kvítí, Kamilka, Erotika, Maratonec...), ale jiný obal a logo, tak jsem zmatená . Jinak my používáme s přítelem masážní oleje od Salusu - Erotiku a Devatero kvítí. Erotika mi moc nevoní, zato Devatero kvítí je úplný zázrak na bolest krční páteře, krásně voní a prohřívá .

A poslední dotaz : chci si pořídit nějaký přírodní make-up. Make-up moc nenosím, používám spíš tónovací krém, a i od make-upu chci spíš barevné sjednocení pleti, než nějakou masku - pleť mám totiž docela dobrou a nepotřebuji přehnaně krycí věci. Koukala jsem dneska v DMku na make-up od Alverde a od Lavery a nemůžu se rozhodnout. Cenově jsou stejné, tak se chci zeptat, jestli máte s některým z nich nějaké zkušenosti a co byste mi mohly doporučit??

Mějte se hezky a omlouvám se za záplavu dotazů....
angelwoman
Kloa
| 11. 12. 2008 22:37
Už jsem zaznamenala, že dokážeš vyvrátit i dobrou zkušenost jiných
Experimentovat jsem se nikdy nebála, i když vyhledávat něco nového, když mi něco oblíbeného zrušili, mi radost nedělá Ale když vidím nějaké doporučení, tak ho už po svých zkušenostech beru hodně s rezervou. Je to jako když se člověk spálí, příště si dá prostě pozor. To je snad logické.
Myslím, že mám dost rozumu, abych pochopila, že jsme každý jiný a že máme každý jinou pleť, netřeba toto asi zvýrazňovat.
Od Cutis help jsme už měli šampon a moc nás nepřesvědčil, ani propracováním výrobku, řekla bych špatně řešený. A taky vím, že tady byl i tebou doporučovaný jejich krém a hned jsem to měla před sebou a prostě jsem se tomu vyhla. Může být dobrý, ale nemám odvahu to už riskovat. Ale věřím, že jsme s mamkou vybraly i tak dobře.
Včera jsem právě bambucké máslo znova zkoušela a prostě mi tam vůní něco vadí, nevím k čemu to přirovnat, něco jako lanolín nebo nevím jak líp to popsat a specifikovat. No, ještě, že je toho na trhu tolik a vybereme si všichni
Tak to asi s patami nemáš nijaké problémy, aby bylo třeba nějaké výraznější pomoci.
No nic, mizím na Zoufalky
Přeji vám všem jen dobré zkušenosti, mi se v tomto zatím nedaří Chemie ode mě neche pryč
Kloa
angelwoman
| 11. 12. 2008 21:42
To jsi hodná, že mě při tom necháš-já mám svou dobrou zkušenost a tu si nikým nenechám vzít
Tak když se bojíš experimentovat to je těžké, to pak nemůžeš nic nového dobrého objevit S kosmetikou to je těžké-každému vyhovuje něco jiného a rozhodně nechci, aby mě tady někdo lynčoval za to, že mu nevyhovuje něco, co mně ano. Na to má snad každý dost rozumu, aby pochopil, že jsme každý jiný, každý máme jinou pleť, jinak citlivou, atd.
S Cutis Help mám dobrou zkušenost-já už ho tak moc nepoužívám, přešla jsem při péči o pleť zase na regenerační oleje od Salusu, ty jsou skvělé, ale mamce konopná mast od Cutis Help báječně zabírá na lupénku A jak ta mast Sáře vyléčila ekzém na krku-no, zázrak
Bambucké máslo mi voní, má vcelku nevýraznou a nevtíravou vůni. To když máš tak citlivý nos, divím se, že nemáš problém s tím sádlem, to zase nemůžu já. Používám ho na celé tělo-stačí trochu nabrat na prst či dlaň, trochu rozehřát tělesnou teplotou a pak se to krásně nanáší. Taky jsem si myslela, že takto bude hned pryč, ale není to tak. Vydrží mi opravdu dlouho a to ho používám snad na vše Když vylezu z vany, osuším si nožky a paty si tím normálně namažu, natáhnu ponožky a ráno mám patky hebounké a vyživené Stejně tak s rukama, se rty, apod. Pro mě je bambucké máslo prostě výhra - a ještě ušetřím za spoustu jiných přípravků. Už jsem to naučila používat hodně lidí a většina je nadšených. Ale jak bylo několikrát řečeno-nemůže to vyhovovat všem Pokud se Daisy po bambuckém másle osypala musí mít extrémně citlivou pleť, možná i nějaké vážnější kožní problém nebo alergie, protože bambucké máslo je pro citlivou pleť ( i dětskou) přímo určený a vhodný... Asi bude výjimka, co potvrzuje pravidlo...
Já mám ráda prostě takové efektivní věci, co ušetří peníze a to "máslíčko" rozhodně je
Saloos
Kloa
| 11. 12. 2008 19:35
Od Saloosu jsem spokojená hlavně s olejíčky, éterickými a teď si dělám už dlouho zálusk na masážní Erotiku, i Fit hezky voní. Teď mají i řadu pro těhulky
Mi bambucké máslo smrdí A mazat tím tělo mi připadá až nemožné, vždyť je to tak malé to musí být hned pryč
angelwoman
Kloa
| 11. 12. 2008 19:30
No, když myslíš, nechám tě při tom Ale co vím, tak se i daisy osypala po bambuckém másle U mě všechny ty výrobky skončily v koši Taková škoda. Proto už se experimentování a zkoušení čehokoliv nového (hlavně doporučeného ) bojím, nechci aby to dopadlo podobně Přitom ty jsi taková studnice zkušeností a je mi to k ničemu, tolik věcí kolik máš vyzkoušeno, jsem si ještě ani nestihla prohlédnout
Včera jsem třeba kupovala bráchovi v lékárně krém, který ode mě dostane pod stromeček, když jsem ho vybírala, tak jsem měla na výběr mezi konopným od Cutis help a pak ještě jednu francouzskou kosmetiku a už z té mé obavy jsem Cutis help vyloučila a šáhla raději po té francii. No, už to mám jako handicap Možná časem seberu odvahu experimentovat
A jak tedy ošetřuješ ty paty na nohou? Sádlo jsem na nohou neměla už dlouho, už to bude nějaký rok, ale vím, že opravdu pomáhá, tedy hlavně jsem líná absolvovat tu proceduru, tak si jednou týdně nohy máčím, odstraním starou kůži a pak je ošetřím krémem, taková soukromá pedikůra
Saloos
Dedeckova
| 11. 12. 2008 19:18
Tak já budu jen opakovat Angelwomanin chvalozpěv Bambucké máslo od Saloos mám taky jako univerzální věc na rty, teď v zimě na loupající se nos, paty, ruce a má hezky se hojící jizva Taky jej někdy využiji po holení, nemám-li po ruce jiný krém, je perfektní, akorát na ty velké plochy mě to nebaví mazat. Olejíček erotika na masáže (příteli moc voní) a jojobový olej - další věc pro všechno. S touto značkou určitě spokojenost...................................... Jen jsem koukala, že Hádek má bambucké máslo levnější, takže příště asi zkusím to. Ale to bude za dlouho, je takové bezedné
Saloos
angelwoman
| 11. 12. 2008 19:02
Miro, Saloos je moc sympatická firma-zvlášť, co teď mají jejich výrobky certifikát CPK-certifikovaná přírodní kosmetika
Nedám dopustit na jejich Bambucké máslo Karité-je to naprosto univerzální věc, kterou mám vždy po ruce. Využiju ho jako pleťový krém, mažu si s ním suchou pokoužku těla, lokty nebo paty, je výborné na nehtovou kůžičku a preventivně jím také ošetřuju konečky vlasů proti vysoušení a naprosto nepostradatelný je pro mé rty-zvláště teď v zimě Má zkrátka všechno co od kosmetiky chci-je přírodní a dokonale multifunkční Když někam jedu, vždy si ho beru a nemusím tahat krém na obličej, na tělo, na ruce, balzám na rty, apod. - bambucké máslo vše zastane
Výbornou zkušenost mám také s jejich masážními oleji-mám vyzkoušenou Erotiku a Vanilku-oba velmi příjrmné, kvalitní a voňavé
Kloa
angelwoman
| 11. 12. 2008 18:57
Já jsem nemluvila jen o pleti, ale o pokožce celého těla. Já mám velmi suchou pleť a na tu mi nic nezabírá tak, jako ***ový olej a bambucké máslo. Dřív jsem měla hlavně pokožku na nohách suchou a popraskanou, teď ji mám jako mimčo. Tak já jsem s těmito věcmi velmi spokojená. Mazat sádlem by se mi opravdu nechtělo, ale pokud to lidem zabírá, jen do toho Já mám výbornou zkušenost s voňavějšími věcmi.
Tak asi holt, máme každá jiné požadavky po kosmetice a také jinou pleť-spoustě holkám tady věci, co používám já vyhovují
Sádlo
jituliiik
| 10. 12. 2008 20:42
je opravdu dobré a je vhodné i pro lidi s velmi citlivou pletí nebo s ekzémy. A taky je levné, což je další výhoda

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
25. 6. 2025 08:26
14571
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
jizerka
24. 6. 2025 22:40
73551
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12