Holky mimo domov - v ZAHRANICI! - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Holky mimo domov - v ZAHRANICI!

Diskuze

au-pair v Anglii
Venisek
| 23. 9. 2008 21:14
Ahojky!!!
právě jsem se zaregistrovala u Student agency, že chci jet jako au-pair, tak všude sbírám od všech holek zkušenosti,jak to chodi,co vsechno jste delaly a hlavne jake jsou anglicke deti....A taky co kdyz neumim moc anglicky(mam ajinu jen ze stredni,a jeste jsem nedavala mc pozor)takze mam docela strach....muzete mi prosim rici,jake jsou vase zkusenosti?Dekuji moc Verca
P.S.Nevíte jak je to s pojistenim, nekdo mi radi,ze ho mit vubec nemusim, ze zalezi jen na mem rozhodnuti je to pravda?
Ciao Zuzu!
anonym
| 16. 1. 2007 22:11
Ahoj, omlouvam se, ale nejak jsem se po tech svatkach vzdalila
zdravemu zivotnimu stylu a stydela jsem se vubec na techto strankach
ukazat.

Svatky doma byly kouzelne, vubec se mi nechtelo vracet a taky se
tesim ze je to naposledy. ted uz je me posledni teseni na doma. Ale
nerikam ze bych se sem nechtela vratit, ale uplne jinak a uz ne do
rodiny. Uz chci zit jen svuj zivot a ne cizi rodiny.

Zavidim ti, ze budes uz brzy doma, ale moc ti to preju, protoze je jasne ze jsi moc fajn.
pro Stellu
zuzu
| 13. 1. 2007 16:23
ahoOJ, tak jake byly Vanoce a svatky a silvestr doma?
ja jsem si to uzila, ted jsme zase zpet v Anglii, ale bylo to jen na 10dni a pozitri uz zase frcim, nadobro domu, no tesim se, ze tu svoji kapitolu tady ukoncim, co ty, jak to zvladas? dlouho jsi se tady neobjevila, tak snad se treba jeste ozve, preju moooc slunicka a pohody .
Stello
zuzu
| 15. 12. 2006 20:54