Anglie/UK? - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Anglie/UK?

Diskuze

Brighton
Maat
| 1. 5. 2008 17:57
Ahojte všichni v Anglii. Já jsem tady v Brightonu taky začala jako au pair. No nebylo to úplně chtěné. Prvně jsem přijela na 5 týdnů do jazyvkovky do Eastbourne. Jenze 5 tydnů není žádný pořádný čas pro učení se jazyka a tak jsem se rozhodla svůj pobyt trochu protáhnout Našla jsem si fajn rodinu v Brightonu, mají 2 letou holčičku. Snaží se mi pomáhat. Ale je to docela makačka. Největším problémem je jazyková bariéra. Jsem takovej pokročilej začátečník a tak mě dost vyčerpává, když se musím celý den soustředit na to, co mi kdo povídá. Taky s malou musím mluvit. Je na to zvyklá od rodičů. První den, co jsem ji hlídala delší dobu jsem se o to snažila, ale asi jsem kecala strašný hlouposti, protože mi maminka hned na druhý den začala hledat jazykovku. Ani se nezeptala, jestli chci nebo ne, prostě to rozhodla.
Nicméně sama vím, že tu jazykovku potřebuju. Jo a mimochodem, jsem si myslela, že dvouletý děti už chodí na nočník, bohužel - chyba lávky měním plínky Prosím moc, kdyby se našel někdo kdo bydlí taky někde tady v Brightonu, hrozně moc ráda si zajdu někam na kafčo nebo pivko nebo tak něco Jsem zde teprve 3 den a potřebuju poznat trochu město a hlavně dobrý místa tady. Zatím jsem našla akorát shoping centrum - což sice taky není špatný, ale... Držím všem v Anglii palce ať vám všechno vychází a au pairkám hodně štěstí s dětma a pevný nervy . Mějte se fajn. Lea
severní irsko
eveliii
| 29. 4. 2008 22:31
Ahoj holky

zrovna nedávno jsem přicestovala za svým přítelem do Severního Irska..přesněji do Antrimu...pomalu tady sháním práci ale ještě nikoho neznám tak kdyby tady byl někdo třeba poblíž mě ráda poklábosím a seznámím se.

Zatím přeju krásný večer
oprava
Silonka
| 8. 3. 2008 15:02