Diskuze

Zpět na výpis diskuze

pomsta milence

Diskuze

lekce
anonym
| 28. 5. 2007 15:23
No, spíš než ta milenka by měl dostat přes frňák ten manžel. Je to podlý. Když si tu svojí ženu bral, musel vědět , žen jednou až budou děti a tak, že nebude jako zamlada tak hezká a upravená a bude mít jiný starosti než jestli si vzít večer na sebe podvazky nebo košilku... Pokud není chlap s tímhle smířený tak by se neměl ženit. Takový hnusáky bych pověsila za koule do průvanu...
On taky nebyl za mlada to, čím je teď - lidi se časem mění - fyzicky ale hlavně psychicky.. A pokud si nedokáže vyřešit svoje problémy s manželkou a běží za milenkou, před kterou dělá chudáčka, jak to má doma hrozný, tak by zasloužil kastraci. Takovej chlap je u mě nula a slaboch.
Nejsem ten manžel
anonym
| 28. 5. 2007 07:27
Ale připadám si jako jeho manželka
ha
anonym
| 27. 5. 2007 18:57
nedivím se nešťastným podvedeným manželkám, že se chtějí pomstít. Většinou ale jenom milence. často by ale zasloužil pořádnou lekci i manžílek. Ať si taky prožije nějaký trauma
proč
anonym
| 25. 5. 2007 15:59
proč tě to zajímá? Ty jseš ten manžel, co podvádí?
nevěrník
anonym
| 25. 5. 2007 11:47
Můžeš pro zajímavost napsat odkud jsi
názor
anonym
| 25. 5. 2007 08:51
on v podstatě podvádí i tebe, prozože jinak si žije spokojený, i intimní život se svoji manželkou.
divím se
anonym
| 23. 5. 2007 19:50
taky se ti divím, nemohla bych se tvářit jako by nic a přitom chrápat s dalším chlapem.
milence
anonym
| 22. 5. 2007 19:45
asi manželka ví jakej je, proto ho hlídá. A zřejmě ho miluje, protože nechce, aby ji podváděl. Pečuje o něj, mají se rádi, mají společný život. Divím se ti, že na to máš žaludek. Jednou se ti pomstí nejenom manželka, ale i ten tvůj milenec, až skončíte na venerologii.
rada
anonym
| 22. 5. 2007 12:50
na tvým místě bych to dala vědět jeho manželce. Nejenom kvůli těm přenosnejm chorobám, ale aby věděla s kým žije a mohla se rozhodnout co s ním.
odpověď
anonym
| 22. 5. 2007 11:04
Není mi to trapné, jeho manželku neznám osobně, jen z doslechu. Ano, prý ho miluje, pečuje o něj. Ale také je známá tím, jak ho neustále musí mít pod dozorem. Opravdu bych jí nepřála objevit, jak její drahý neustále oblbuje jiné. Žádného chlapa neuhlídáš. To on je snad trapný, ne? S někým se seznámíš, aniž víš...Bohužel. jak jsem psala, už jsem to skončila. P.S. bylo to o ***u, nemyslím, že jsem perverzní, ale jsou věci, které některé ženy odmítají...mohl by si zajít do nočního klubu, nebo si najít takovou, která to má ráda
odpověď
anonym
| 22. 5. 2007 08:37
A není ti to trapný? Znáš jeho manželku, víš, že ho miluje a přesto to děláš? Navíc, takhle se šíří většina pohlavních chorob, když se páří každý s každým. A lituju manželku, která v tom bude naprosto nevinně. Přála bych ti být někdy tou podváděnou, která miluje svoji rodinu.
Aby bylo jasno...
anonym
| 21. 5. 2007 15:49
Ja stojim na opačné straně, jsem ta tzv. druhá, a přesto ne jediná....no vyřešila jsem to jednoduše, prostě na dotyčného kašlu On je přesně ten milující a milovaný manžel, jeho manželka ho zbožňuje( nikdy jsem nechtěla rozbít jejich vztah, proč také)...náš vztah byl založený hlavně na ***u, mě to vyhovovalo. Ale zřejmě jsem mu ani já nestačila...asi je to patologický lhář a podvodník ...
Kloa
kecka
| 21. 5. 2007 15:11
No názor na věc máme v podstatě každá jiný, nechci a nebudu ti vnucovat ten můj,ty mi to taky neděláš a to je smysl všech debat na této diskusi. Prostě si otevřeně říct a vyměnit své názory aniž bychom si vjely do kláves . Tak hezké učení .
chybička
Kloa
| 21. 5. 2007 14:59
... vypadlo mi v poslední větě slovíčko ... věnovat
Vidím, že mi to učení půjde
příklad
Kloa
| 21. 5. 2007 14:51
Sama sis dokonce uvedla příklad, že lež stejně dřív nebo později vyšla najevo - přítel tvé kamarádky.
A že se dozvím, že někdo pro mě tak dokonalý mi byl několik let nevěrný bolí víc než kdyby mi to oznámil měsíc po indicentu. I když to bolí tak i tak.

Každá to máme jinak, nevadí ti žít ve lži. Mi lež vadí tak, že bych v ní žít nemohla.

Teď se jdu něčemu úplně z jiného soudku - učení.
telenovela?
Kloa
| 21. 5. 2007 14:37
Nevím z čeho usuzuješ, že žiju mimo realitu, žiju až moc reálně a nikdo mě nevodil nikdy za ručičku, jak to hodně lidí má, vydělávám si dokonce na vlastní studium a své potřeby.
Napsala jsem, že stejně vyjde nakonec vše najevo, ať je to za měsíc nebo za několik let, tedy proč tu lež tak zbytečně protahovat a nedat partnerovi možnost se rozhodnout když ho tedy tak milujeme. Tak proč ty telenovely. Jinak toto není ani můj žánr
Jaký si to kdo udělá, takový to má. To je tvoje věc, že chlapovi nad nevěrou mávneš rukou a řekneš, že tak to hold v životě je. Když budeš chtít, tak nebude, ale to je o budování vztahu. Tady se těžko něco vysvětluje.
Můj názor se nezmění, chci vědět i kdyby to mělo bolet, bolet to bude vždy, ale dřív budu mít lepší možnost se rozhodnout jestli s někým takovým chci být nebo ne. Nechápu co je na tom k nepochopení. Právě, že nežiju v telenovelách, tak nemám potřebu dělat si ze života něco co není. A před nevěrou nebudu zavírat oči.
A tohle nejsou nějaké vyčtené nebo vydedukované bludy, ale zkušenosti.
Tak co stalo se, ale lhát nebudu.
Kloa
kecka
| 21. 5. 2007 14:07
Na to, že působíš jako inteligentní a pohodová holka mě o to víc zaráží, že žiješ mimo realitu. Život není telenovela, kde se nakonec vše vyjasní, rozkryje a ani pravda a láska nevítězí vždy nad lží a nenávistí, jak bychom si mnohdy práli. Nemluvím teď o tvém názoru na nevěru, každý máme svůj pohled na věc a to je dobře, ale o tvém snad až (promiň mi ten výraz) naivním smýšlením že viník bude vždy potrestán. Tak to bohužel nechodí. Upřímně říkám bohužel. Tak se prosím neuraz Kloa.
nevěra
anonym
| 21. 5. 2007 13:30
Přesně tak je to,ten kdo tak lže,tak pak tomu i věří.Můj muž lhal a lže do teď a nikdo by tomu neuvěřil jak mistrně,on sám tomu co říká i snad věří,jen si myslí že druzí tomu taky uvěří....
žít ve lži
Kloa
| 21. 5. 2007 13:27
Ale stejně jednou pravda vyjde najevo, ať je to za měsíc nebo několik let.
Raději vědět a moct se rozhodnout co s tím než žít jakoby v ideálním vztahu.
Žít ve lži je pokrytecké. Ani nechápu proč lež existuje.
:-)
kecka
| 21. 5. 2007 08:04
Milá anonymní.
Proč by sis měla představovat, jak žiješ vedle nevěrníka když bys to ani netušila? Jsou mistři předstírání a můžu ti říct, že bys ani ve snu nevěřila, že tě ten milující starostlivý a oddaný chlap podvádí. Když toto zjistila moje kamarádka, myslela jsem si, že umře . Nikdo, NIKDO z nás ani omylem netušil, že ten bezchybný a nejlepší chlap na světě vede dvojí život! Byl chronický lhář a dokonce sám začal věřit svým lžím a nesplnitelným plánům. Kamarádka je z toho snad již venku a odstupem času říká, že se to neměla nikdy dovědět, milovala ho jak nikoho a on ji taky (za tím si stojím!) Prý by raději žila šťastná ve lži než taková tvrdá rána a konec! Já s ní souhlasím.
A co s chlapem
Kloa
| 20. 5. 2007 22:02
Takový chlap potřebuje pořádnou lekci a nějaká to pohlavní chorůbka by mu bodla
Souhlasím s Kloa
anonym
| 20. 5. 2007 21:52
Nedovedu si pedstavit, že bych si spokojeně žila vedle někoho takového. Žít ve lži a podvádění...normálně sebevědomá ženská to přece nemá zapotřebí
vědět
Kloa
| 20. 5. 2007 21:45
Pro mě lépe vědět ať se můžu rozhodnout a neplýtvat roky života u někoho, kdo si to nezaslouží.
Myslím, že i utajená nevěra jde ve vztahu cítit, ale ten podváděný nerozpozná, že je právě tohle to, co vztah narušuje. Přece jen je ten partner myšlenkama často jinde a hraní to na dvě nebo více stran původní vztah omezuje.
A co s chlapem...
anonym
| 20. 5. 2007 21:44
který je ženatý a přitom si stále hledá jiné? Má manželku, milenku, přitom brouzdá po internetu na seznamkách a navazuje nové a nové vztahy? Prásknout to manželce? Zabít ho? ten nápad s kožním není špatný
:-)
kecka
| 20. 5. 2007 21:35
Lepší je nevědět a když víme, nůž na krk! Musí si uvědomit, že dvojí život hrát nemůže. Buď já, nebo ona, jednoduchá rovnice o jedné známé. Jinak utajená nevěra nebolí a manžílek by si to měl nechat pro sebe a neházet tu tíhu na nás. A pomsta? Nemstila bych se té druhé, co mi je do ní? Asi bych přemýšlela, proč mi byl nevěrný a bude-li to za to stát, pokusila bych se vše zachránit. Úlet se dá vydýchat, vztah asi ne.
nebo
anonym
| 20. 5. 2007 19:15
nebo v gynekologické poradně pro vícečetná těhotenství
kožní
anonym
| 18. 5. 2007 17:39
řekněte - jen tak mezi řečí - manželovi, že jste jeho milenku potkala na kožním....
milenka
anonym
| 18. 5. 2007 10:26
nejlepší je dojít za milenkou a vyříkat si to s ní z očí do očí. Třeba si myslí, jak je ten manžílek nešťastný, někdy ani neví, že nějakou manželku má
vědět
anonym
| 17. 5. 2007 17:30
to radši budeš žít s nevěrným chlapem? Myslíš, že se pak nebudeš trápit, když se to dozvíš později? třeba za rok, za dva.... stejně to vyjde najevo. Budeš si pak říkat, že já blbec....
nevědět
anonym
| 17. 5. 2007 13:00
je lepší nevědět, než se trápit. Ať si každý myslí co chce.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
30. 5. 2025 18:01
14388
..Magda
30. 5. 2025 17:53
73424
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12
Petr Jakoubek
5. 5. 2023 10:18
283