Diskuze

Zpět na výpis diskuze

pomsta milence

Diskuze

re: dotaz
Miriam00
| 6. 5. 2007 20:00
Já myslím, že je jedno, jestli podvádí muž nebo žena. Vždy je to zlé. Ten mužský se vytrestá sám, až ho mladá holka opustí. Pozdě, ale přece.
Když už pomstít, tak stejnou měrou. Ať si to zkusí, jaké to je.
dotaz
anonym
| 6. 5. 2007 19:44
a jaká je dobrá pomsta pro manžela, když podvádí nejenom manželku, ale vlastně i svoje děti? Tady na to doplatí jenom ony, chlap zůstane čistej a ještě se bude tvářit jako pán tvorstva, že uhnal mladší kozu.
anonym
| 22. 3. 2012 15:04
To se pleteš když si myslíš že milenka musí být mladší a hezčí než ty. Znám případ kdy chlap měl pěknou, usměvavou, pozitivní, pracovitou, starostlivou, zkrátka nej manželku a našel si starší rozvedenou vykopávku, která se ho držela dost dlouho. A jak to dopadlo? Vykopávka se na něj vys... páč si nabrnkla dalšího ženáče - ten je víc při penězích. Jenže za tu dobu jeho záletů to jeho manželka odnesla na zdraví - tak moc ho milovala - a dnes je i přes svůj mladý věk - v ID. Tak moc té rodině ta bréca ublížila - akorát ji nic nedošlo a pokud vím tak stále nedochází. Je to fakt kráva domýšlivá - akorát nevím na co.
anonym
| 22. 3. 2012 15:42
TO Petra: asi to ta vykopávka uměla dobře v posteli. Kvalitně a bez řečí.
Mužský mají jiný měřítka. A on si ji našel, takže na tom všem nese stejnej podíl.
Manželka ho sice moc milovala, ale zdalipak mu taky dost dala. Totiž to, co on potřeboval podle sebe a ne podle ní.
anonym
| 22. 3. 2012 17:53
Jen tak pro informaci, ta moje kamarádka, kterou manžel podváděl "se starou brécou" si všechny "manželské povinnosti" plnila velmi dobře. V důsledku té nemoci téměř ztratila zrak. No a aby toho neštěstí nebylo málo tak ten její manžel před vánocemi tragicky zemřel. Ještě že má jen jedno dítě. Bydlí teď u rodičů a i já jí pomáhám jak můžu. Původcem všeho toho nemalého neštěstí byla dotyčná milenka - to mi věř. Snad ty boží mlýny budou mlýt spravedlivě. Opravdu nevím proč se rozvedené paničky (s odpuštěním) serou do ženatých chlapů.
anonym
| 23. 3. 2012 08:16
TO Petra: třeba to poznáš na vlastní kůži, až budeš sama vykopávka (ale možná že jsi vykopávka podle posouzení mužů už teď) a možná i rozvedená. Boží mlýny melou i u tebe. Soudíš neobjektivně a zaujatě. Podíl na vztahu je na obou stranách.
anonym
| 23. 3. 2012 15:09
Jasně že je podíl na obou stranách a celkem si myslím že větší darebák byl on protože on věděl (a nebyl to debil neboť byl ing.l) že je ženatý a má dítě a (mimochodem krásnou manželku). Je fakt že dotyčná dáma, na svůj věk opravdu nevypadá zdálky (z blízka je to už horší) neměla jako rozvedená paní žádné závazky.
Myslím že už máš nějaký ten pátek za sebou a i nějakou "takovou příhodu",
ale větší darebák byl on - dnes už nebožtík - a o těch jen dobře. Nejvíc to odnesl nevinný člověk a to malé dítě..
Mě nech laskavě na pokoji, pomáhám jak můžu, a starej se o sebe. Mimichodem máš pravdu že jsem rozvedená, protože můj manžel je alkoholik ale do ženáče jsem nikdy nešla!
anonym
| 22. 3. 2012 18:12
Nejsi náhodou ty ta "stará vykopávka" že se jí tak zastáváš? Ono manželství není totiž jen o ***ní. A milenky chtějí většinou jenom to a prachy.
Chudák ta ženská takhle bych dopadnout nechtěla. Já kdybych se dozvěděla že mi manžel zanáší tak se s ním okamžitě a bez pardonů rozvedu.A že máme předmanželskou smlouvu? To byl jeho nápad.
anonym
| 23. 3. 2012 16:48
TO Petra nebo Katka nebo jánevímkdo: agresivní jsi začala být ty. Já chtěla jen upozornit, že na vztahy musí být dva. A nikdo nevidí, co dva lidi k sobě poutá, to vědí jen oni sami. Třeba si potřebují jenom lidsky popovídat, netahat do vztahu starosti, uvolnit se. Ten *** nemusí být nutně to hlavní.


Nejsi moc inteligentní.

Tvrdit :" nebyl to debil neboť byl ing.!" může jenom ten, kdo moc lidí s diplomem nepoznal. Je totiž mezi nima srovnatelné procento debilů jako u lidí vyučených nebo s maturitou (viz poslanecká sněmovna). Vysoká škola z nikoho sociálně inteligentního člověka neudělá.

P.S. : "boží mlýny budou mlít" se píše měkké i. Ne mlýt ale mlít
Tatu
| 24. 3. 2012 10:44
TO Marketa: Přesně tak, na vztah musí být dva. Je to půl na půl. A může bejt ženská ve všem perfektní a krásná, ale když se taková chová v posteli s odpuštěním jako kráva, je to jako by říkala tomu svýmu najdi si milenku. A protože si u toho drtivá většina lidí nenechává od cizích svítit, můžou se všichni o důvodech nevěry jen dohadovat. Víme prdlajz. Ale taky se takovým případům dávno nedivím.
anonym
| 24. 3. 2012 14:15
Hele ženský nechte toho, stejně se vás to konkrétně netýká, nevolejte na sebe mlýny a nevyčítejte si hrubice, nejste přece ve škole. Domluvte si někde kafe a hezky si o tom životě popovídejte. A možná že naddete společné téma a nakonec se skamarádíte. Neblbněte kvůli ničemu.
anonym
| 26. 3. 2012 12:01
A víš že máš Jitko pravdu. U kafe se dobře povídá. Tak já si dovolím tu paní pozvat na kafe do Chebu. Z Prahy to není tak daleko. Předpokládám že je z Prahy. Dělám sice na směny ale snad to nějak vyjde.
chlap anonym
Kloa
| 6. 5. 2007 15:10
Tohle je vážně nechutné a nad takovou mentalitou mi zůstává rozum stát
Lituji každou tvou holku.
Věřím, že jsi pořád ten stejný anonym, který tak prosazuje potrat holky, které to nastříkal její přítel přesně tam, i když je panna (což je na jiném tématu). Tobě se potrat mladé holky asi zdá jako normální věc.
hm
anonym
| 6. 5. 2007 13:01
koukam, že to psal nějaký libový frajer, kterýmu záleží akorát jestli ho ženský budou žrát a jestli se mu nerozbije motorka... Inteligence bublajícího bahna. A pak se člověk diví, že češi jsou stále hloupější a hloupější, když tu žijou takovýhle debílci...
Nezlobte se na mě,
Miriam00
| 6. 5. 2007 11:43
ale tohle se mi vůbec nelíbí. Takové hnusné věci.
Když chce někdo odejít, měl k tomu důvod. Máme právo smutnit, zlobit se, nadávat...ale tyhle praktiky pomsty se mi hnusí a doufám, že to je myšleno jen v představách a ne vážně!
Chápu zlost, ale takovou pomstu? To ne. To je moc.
taky super
anonym
| 6. 5. 2007 11:16
Poslat jí dárkový balíček kosmetiky její oblíbené značky jako pozornost společnosti například k Vánocům nebo k nějakému vymyšlenému výročí dané společnosti. Do pleťového mléka samozřejmě předtím přimíchat své sperma. Brutálnější varianta může být například vteřinové lepidlo do řasenky. Do práce jejímu šéfovi poslat její nahé fotografie, dát jí *** do schránky nebo pod její rohožku rozbít zkažené vejce a pak rohožku k podlaze klihem přilepit. Zdravím všechny správný prasata.
super
anonym
| 6. 5. 2007 11:12
Chcete pomstu?! Tady je. Já s holkama problém nemám a asi bych se svý bejvalý nějak nepomstil, ale kdybych už měl, stálo by to za to. Sbalil bych její nejlepší kamarádku (to by nebyl vůbec žádnej problém) a nechal bych si od ní udělat všecko, co mi ona udělat nechtěla, a poslal bych jí luxusní video... Mezitím bych na moji starou nasadil jednoho svýho kámoše, co sbalí úplně každou, kterou chce (nedivím se, když má ferrari a jachtu v Dominikánský republice za 30 mega), ten by ji jen vobtáh, samozřejmě by to taky natočil, a to videjko bych poslal po celý firmě, kde ta trubka pracuje, a řekl bych, že by si na dost dlouhou dobu ani nevrzla… Akorát je na hov, že by tudle moji pomstu vods**la moje krásná motorka, proto bych se žádný kuičce nepomstil.
sebkova
| 30. 1. 2012 21:13
TO : Vidím že sebevědomí ti nechybí:D Obtáh každou? Kde žiješ?:D Na Ferrari bych mu srala a na jachtu taky. Takže nemyslím si že každou:D
anonym
| 10. 3. 2012 19:12
:)))
moje slova
anonym
| 5. 5. 2007 18:11
Jo jo, ono se to někomu mluví když to nikdy nezažil... Já jsem měla taky uplně černo před očima a dala bych cokoliv za to, aby toho hrozně moc litoval a stalo se mu něco děsnýho... A musím říct, že kdyby mu ta holka provedla cokoliv-i ty nejhorší věci, měla bych fakt upřímnou radost... Ale nikdy jsem se nesnížila k tomu, abych mu psala nebo dělala já sama nějaký šlenosti. V reálu už by měl být totiž člověk rozumnej. Navíc, za měsíc nebo max.dva to přejde a najdete si chlapa dalšího a to muže třeba i být ten pravej...
pomsta
anonym
| 4. 5. 2007 21:21
to je těžký, kdo to neprožil, tak radí povznést se nad to. Ale ve skutečnosti je to mnohem těžší, cloumají s tebou emoce, nemůžeš nic dělat, jenom brečíš..., nevíš, jestli vůbec chceš, aby se vrátil, protože pak žiješ s chlapem, kterýmu nemůžeš věřit. Ale v duchu doufáš, že tě miluje a že toho bude litovat. Tak se nediv, že někoho napadají takový myšlenky.
sladká pomsta
anonym
| 4. 5. 2007 06:07
Udivuje mě ta touha se pomstít. Ne jen v myšlenkách, ale i ve skutcích! Holka, nadechni se zhluboka, a povznes se nad to. Bolí to, já vím. Ale nestojí to za to. Uškodíš jen sama sobě. S čím kdo zachází, s tím také schází. Trochu archaické, ale stále platné přísloví.
Jinak musím souhlasit s názorem, že mrcha není milenka, ale chlap, co se nechal svést. Asi chtěl, nikdo ho neznásilňoval...
Byla jsem v situaci, že se do mě zamiloval muž, který se v té době rozcházel s mou kamarádkou. Byla jsem také za mrchu, ač jsem za to nemohla, nijak jsem se o toho muže nezasloužila. Kamarádka samozřejmě nic takového nechtěla slyšet, bylo po kamarádství, ale přišly i dopisy. Nejprve prosebné (tomu příteli), pak výhrůžné, a nakonec plné nenávisti a přání všeho nejhoršího, včetně bolestivé a dlouhé smrti, postižených dětí, apod. Pak to splasklo.
Nic nevyřešíš.
anonym
| 23. 7. 2015 18:43
TO : Jde vidět, že o tom nic z praxe nevíš. Můj mě taky podved... Vím, že za to může i on, hlavně on. Nejsem z těch, co by za vše vinily tu holku. Ale něco jinýho je si představovat, jak by to mělo být, a něco jinýho, když to doopravdy prožíváš. Dojde ti, že chceš tu holku prostě zabít. Já jsem hodně mírumilovný člověk, ale někdy mám chuť si zaplatit nájemného vraha. Ale to by bylo příliš snadné pro ni... Já jsem trpěla tak, jak bych si v životě nedokázala představit. 4 měsíce jsem uvnitř umírala bolestí, jakou jsem v životě nezažila, a to jsem si dosud prošla mnohými ***mi.... Strašně bych jí chtěla ublížit, a to i přesto, že už je vše relativně "v pořádku". Už dva měsíce jsem zase s tím, koho jsem zjistila, že skutečně miluji, a pro něj je ona už minulost. Ale kdo jí to alespoň trochu oplatí, když ne já? Mám skutečně spoléhat na to, že život je spravedlivý?
anonym
| 10. 9. 2015 15:02
TO Irwina: Prožívám to samé co ty. Ta bolest je šílená. Tak bych se tý coure chtěla pomstít. Vím o ní všechno. Plno vztahů už zničila a pořád je vysmátá. Nevím jak se jí pomstít. Ráda bych nějakou radu.
pro zhrzenou
anonym
| 3. 5. 2007 21:14
Hele, nejlepší je nechat to plavat. Ve finále budeš totiž zase největší mrcha ty...Oběma totiž hned dojde, že to děláš ty.
Já byla taky podvedená. Taky jsem měla chut jim oběma udělat něco děsnýho, ale nakonec jsem si řekla že mi to za to nestojí...Navíc, fakt přijde jinej chlap.A lepší...

Bývalka mého přítele mu dala kopačky a on se za dva měsíce dal dohromady se mnou.Ona nějak neustála, že si našel jinou po tak krátký době a dělala takový scény a pomsty že to bylo až nechutný...A výsledek je ten, že mě má ted celá škola za bohyni a jí za krávu. Takže- vykašli se na ně na oba. Už tak to bolí, tak proč být ještě za blbce???
pomsta milence
laura
| 3. 5. 2007 18:36
Ještě jsem zapoměla připomenout,že jsem s ním nic neměla ,ale ona si to myslela,čili jsem se pomstila a ani jsem nemusela nic udělat.
pomsta milence
laura
| 3. 5. 2007 18:31
Když mě muj bývalý manžel poprvé podvedl,měla jsem hroznej vztek a zroutil se mi celej svět.moje neustála otázka zněla ,,proč?Proč zrovna ona ,tluští než já a tak podobně.Měla jsem hroznou chut se jí pomstít.Ale moje babička mě naučila být hodná a mírumilovná,taky říkavala ,,nech být,boží mlýny melou pomalu ale jiste.Tak jsem to nechala být.Po pár letech ty mlýny domleli.Ta dotyčná si našla mladšího přítele a ten mě na jedne diskotece začal svádet,pořád za mnou lezl ,sice jsem ho odmítla ale ta jeho si myslela ,že jsme spolu něco měli a hrozně vyváděla.Lezla za mnou do práce ,sprostě mi nadávala, a taky se mě ptala jestli je to moje pomsta.Tak mě pak napadlo,že vlastně aniž bych to chtěla a plánovala tak jsem se ji pomstila.
na chlapa
anonym
| 3. 5. 2007 18:16
a na chlapa nasadit ***y kámošku, která ho využije a odkopne, jako to udělal on manželce.
jak na to?
anonym
| 3. 5. 2007 18:09
a jak se teda pomstít chlapovi, kterej je ***? Každá ženská, která je podvedená, má vztek na celý svět, nejvíc na ty dva, co ji podvádějí. Možná to nikdo nepřizná, ale každá podváděná přeje milence všechno nejhorší. A taky se o to snaží. Pomluvy, SMSky, zboží přes internet, číslo mobilu na erotický seznamce, choulostivé fotky či video atd.
vidím to jinak .... a až tak to bolí...
anonym
| 3. 5. 2007 16:00
No, nečte se to dobře, co může ženu potkat a jak jí to ublíží.
Bolest, která přechází v nenávist. To se stává a je to normální vývoj, dokonce to urychlí rozchod a tím pádem vznikne možnost pro to, najít někoho jiného.

Když muž nechce, žádná žena ho nesvede - alespoň ne ke společnému životu. A tak se vrátí domů a dělá ,že se nic neděje. Asi se tě dotknu, ale proč s ním jsi ( nebo už ne?), když tak ublížil? ( z rodinných či z důvodů ekon. zabezpečení?)

Pokud to nevyřešíte ( mohl by i on být s něčím nespokojený ve vašem vztahu?), budete kolem sebe chodit a ne žít.Musíte si promluvit, nejlépe zajít do poradny, pokud spolu nemůžete komunikovat.
Pokud mu neodpustíš, budeš se trápit jen ty, on si svůj život zpestří, ale ty budeš trpět.
Zkus něco hezkého vymyslet a obrátit váš vztah ve svůj prospěch, to by možná pomohlo.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
30. 5. 2025 18:01
14388
..Magda
30. 5. 2025 17:53
73424
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12
Petr Jakoubek
5. 5. 2023 10:18
283