Info pro darkyne vajíček v ČR - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Info pro darkyne vajíček v ČR

Diskuze

díky
Miky
| 6. 12. 2007 18:59
Tak jsem o něco chytřejší, díky...Zajímalo to známou, proto jsem se ptala.
vzdelani
vilitajemstvi
| 5. 12. 2007 21:01
ano ptali se me na vzdelani,dokonce nekolikrat,popriklade na to ,co ted delam,ale ja momentalne studuji vejsku,tak byli spokojeni,ale myslim,ze na vysokoskolskem vzdelani rozhodne netrvaji
obdiv a dosažené vzdělání
Miky
| 5. 12. 2007 16:31
Tedy budu se opakovat, ale máte prostě můj obdiv Skvělý zdravotní stav je vcelku logické, ale to vzdělání? Přijde mi to takové divné, samozřejmě to nemůže být nějaký retardovanec, ale zrovna to nejvyšší vzdělání? Ptali se vás, ženský, na vzdělání?
darovala jsem vajicka:)
vilitajemstvi
| 4. 12. 2007 23:16