Nekuřáci versus kuřáci? - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Nekuřáci versus kuřáci?

Diskuze

kouření
Mona
| 11. 10. 2007 14:11
Ahoj holky,
teď jsem byla svědkem něčeho, nad čím mě zůstává rozum stát.
Normálně jsem si šla ven před budovu, kde pracuju , zakouřit, a tam vidím dvě malé holky, jak kouří.Té větší bylo tak 14 a dávala potáhnout z cigarety té menší.Ta byla hodně malá a já říkám:"Jste normální, dávat potahovat té malé?" A ona na to:"To je její cigareta."A já:"A kolik má roků,proboha?"A ta větší :"No 11, a co jako?"A já na tu větší, jestli má rozum, že ji ničí zdraví.No a obě mě poslaly do pr...e a odešly.

Já jsem sice sama kuřačka, pořád dokola končící s kouřením, (kouřím "teprve" tak pět let) ale toto je na mě moc.
Kdybych viděla moje děti kouřit, ( je jim 9 a 12 let) tak je asi přizabiju. Pravda, nemám komu co zakazovat, když sama kouřím, ale i tak.Ty děcka z toho přece nemají rozum.
Mona
těhotná a hulí
Miky
| 11. 10. 2007 13:49
Tak to beze sporu.Znám u nás na sídlišti jednu ženskou a ta normálně hulila před domem a to furt a měla už břicho jako blázen. Prostě se ani netajila tím, jak ubližuje svýmu dítěti a teď hulí běžně i s kočárem. Je to fakt hnus.
kuřáci
jerabnica
| 10. 10. 2007 12:51
Jsem odnaučující se kuřák, ale pohled na matku s kočárkem a cigárem u úst mě dohání k zuřivost, až mě svědí ruka, že bych jim i jednu vysmahla
Kloa
Miky
| 26. 9. 2007 17:11
To jsem ale psala celou dobu. Že je to individuální, že někdo to zvládne sám, někdo ne..doslova - většina ne. Každý má jiný organismus, jiné stavy atd....
shoda
Kloa
| 20. 9. 2007 21:53
Tak myslím, že jsme nakonec stejně k něčemu došly Že je to silně individuální záležitost.
Kloa a Miky
angelwoman
| 20. 9. 2007 17:54
Kloo, to máš super, že přítel takhle rychle "zde dne na den" přestal...Já jsem taky v 18 jen tak přestala s kouřením-kouřila jsem ale asi jen 6 cigaret denně, takže to nebylo tak hrozné...Jenže můj přítel je chodící důkaz toho, že vůle a snaha chtít přestat jen tak nestačí Zkoušel to už tolikrát, že až škoda mluvit...Možná zatím jen chyběl ten správný podnět-věřím, že to teď byla koupě auta a to že si spočítal, že prokouří skoro celou jednu měsíční splátku...svoje dělá i to neustálé zdražování cigaret-myslím, že už si uvědomil, že nevydělává tolik, aby kouřil "ameriky" a měl i na jiné věci. Jinak u něj nezabíraly nikotinové náplasti ani žvýkačky...Tak věřím, že snad aspoň to auto mu pomohlo uvědomit si, kolik v cigaretách utápí peněz-řekl, že je to hrůza a už s tím chce opravdu definitivně skončit...no, jsem zvědavá, jak dlouho mu odhodlání vydrží....
:o)
Miky
| 20. 9. 2007 17:17
Ano, do jisté míry máš pravdu. Člověk opravdu musí chtít, je to jako se vším.
Pokud nebude chtít, nevezme si při absťáku náhradu jako např. ten nový lék, ale začne rovnou hulit znova. To je to, že musí chít.
Musí se odnaučit cigaretu vůbec držet v ruce, musí se odnaučit při relaxaci dělat něco jiného - (hodně kuřáků, když se snaží přestat, neumí odpočívat, pořád musí něco dělat, aby si nezapálili), musí se odnaučit spoustu věcí, který vyvolávaly potřebu si zakouřit.....To je ta vůle.
Absťák se ale neodnaučí, ani ho nepřekoná vůlí, když má takové příznaky, jak jsem o nich psala. K tomu opravdu potřebuje lék.
Ale základ je samozřejmě vůle a musí vůbec chtít přestat, to máš pravdu.
zkušenost
Kloa
| 20. 9. 2007 14:09
Popsala jsem jen svou zkušenost a tak vím, že to jde i takhle. Odhodlání a vůle ale dělá hodně, je to základ všeho. S tím přestat kouřit je jako s hubnutím, někomu to jde snadno, jiný se trápí. Ale musí člověk chtít.
Jiný názor
Miky
| 20. 9. 2007 13:49
V tomhle se asi neshodneme
Já znám docela dost kuřáků a viděla jsem i člověka s abstinečními příznaky, jak kuřáka, tak narkomana, alkoholika....Je to dost hrozné. Já si to nevymýšlím. Máš pravdu, že přestat kouřit je o vůli a že si člověk prostě musí říct NE a už si nezapálit.
Pokud ale nastanou abstinenční příznaky, vůle je ta tam. Měla bych říct, že tohle prožívá každý jinak. Brácha třeba neměl téměř žádné, ale někteří lidé je mají a je to děs.
Kamarád, který přestával kouřit měl např. týden 40ky horečky a zvracel. Lékař mu doporučil náhražky, náplasti. Možná ti to přijde divné, ale pokud mozek tak moc potřebuje nikotin, že je člověku takto zle, není jiná možnost, než si doplnit nikotin, protože tyto příznaky mohou odeznít až za dost dlouho a to málokdo vydrží. Takže člověk, který nechce náplast nebo mu nevyhovuje, nepomáhá atd...si prostě zapálí.
Zkus se podívat na nějaký stránky, kde píší o závislosti na nikotinu, opravdu mnoho lidí trpí abstinenčními příznaky, které jsou srovnatelné s absťáky narkomanů....
Pouze o vůli to opravdu není!!! Většina lid,í sama, bez pomoci odborníka, léků... přestat kouřit nedokáže.
Nechci se hádat, ale o této problematice toho vím hodně.
je to zvyk
Kloa
| 20. 9. 2007 11:30
Zažila jsem to na vlastní oči, takže to není ten typ zkušenosti "kdy jedna paní povídala". Přestat s kouřením chce jen počáteční vůli a odhodlání s tím navždy seknout. V tomto nepomůžou žádné žvýkačky apod. Přítel nezměnil žádné své zvyky, jen cigarety vypustil, jinak vše dělá jako dřív a pochvaluje si to. Neřešil to ani hledáním nějaké náhrady - tužky, sirky, žvýkačky, náplasti. Prostě cigarety byly a už nejsou a nic není místo toho. Pokud se někdo vrátí k cigaretám zpět, tak proto, že se vrátí ke svému špatnému zvyku, ne k nikotinu, že ho honí abstinenční příznaky. Je to jen o tom, že si to člověk neumí srovnat v hlavě, tj. myslím psychickou stránku. Člověk zbavující se závislosti má právě pocit, že mu něco chybí, ale jakmile se od tohohle odprostí a při každém tomto pocitu to překoná, tak je vyhráno a časem si na to ani nevzpomene. Je to jako se vším, člověk může být závislý na všem na co si jen vzpomeneme - ***, alkohol, cigarety, drogy, čokoláda, hamburgery, chipsy ... Jde o to říct si ne. Chápu, že se projevují, zejména u drog a alkoholu, i jiné stavy. Ale s kouřením jako takovým jde přestat, jen musí být člověk silný.
je to nemoc
Miky
| 20. 9. 2007 10:57
Ahoj Kloa. Ano, někteří lidé dokáží přestat ze dne na den, ale je jich velmi málo. Můj bratr taky tak přestal. Většinou se to ale nepodaří a člověk se ke kouření zase vrátí při nějaké životní krizi, při projevech, kdy jeho tělo postrádá nikotin( abstinenční příznaky)... Není to, bohužel, snadné. Je to závislost, nemoc. Člověk, který přestane dodávat svému mozku nikotin, může mít dost kruté abstinenční příznaky. Někteří lidé měli i křeče atd....Vemte si, že každý člověk na něčem závislý se tomu odnaučuje náhradou za jinou látku, která není tolik škodlivá, ale nahradí mu tu drogu, aby se právě vyhnul abstinenčním příznaků. Alkoholik, který se léčí, je zpočátku také na lecích, abstinenční příznaky ho mohou i zabít, to samé narkoman. Kuřáka nezabijí, ale může mu být tak zle, že prostě sám nepřestane a sáhne znova po cigaretě. Kuřáctví má několik typů závislosti, od dodávání mozku nikotin, po sociální, fyzickou závislost. Většina kuřáků je zvyklá kouřit v určité situaci např po vykonání nějaké práce, po jídle, ve společnosti atd...To se dá docela lehce odbourat nějakou náhradou, sirka, tužka v ruce, žvýkačka apod..ale závislost na nikotinu jako taková opravdu není jenom o vůli. Existují různé náhrady nikotinu, nikotin. žvýkačky, náplasti...Jenže ze svých zkušeností s kuřáky, vím, že toto každému také nepomůže. Žvýkačky jim nechutnají, náplasti se odlepují atd....Na trhu má být brzy lék, který by měl utlumit abstinenční příznaky a měla by ho hradit pojišťovna, tak snad konečně bude i pro kuřáky nějaká naděje.
vjana
Kloa
| 20. 9. 2007 10:45
Vjano, trochu trapné už ne?
Dotaz
anonym
| 20. 9. 2007 10:43
Ahoj všem, chtěla jsem se jen zeptat narazila jsem na netu na tyto stránky:

www.dieta-hubnuti.***


zaujaly vás taky?
kouření
Kloa
| 19. 9. 2007 22:46
Nemyslím si, že je tak těžké přestat s kouřením. Jen to chce trochu vůle, nenazývala bych to proto abstinenčními příznaky. Je to jen zvyk. Přítel přestal ze dne na den a už se cigarety nedotkl a to kdysi kouřil snad krabičku denně. Jsem na něj strašně hrdá!
Co se týče kritizování kuřáků, nemyslím, že je lidé nějak odlišují od těch ostatních závislých na něčem škodlivém. Pokud vidím, že takový člověk následkem toho onemocní, říkám si, že si za to může sám a je to pravda. Zdravému člověku se to taky může přihodit, ale ten nedělal nic proto, aby si zdraví záměrně sám ničil. A je mi jedno jestli je to kuřák, feťák, nebo obézní člověk, který si u pátého zákusku neumí říct dost.
Oddělení koutků pro kuřáky jsem jen pro, protože nekuřáka to silně omezuje. Některé restaurace se zatím snaží u pár stolů pověsit jen cedulku kuřácké a nekuřácké místo, ale tohle nic neřeší, smrad je tam tak jako tak. To pak člověk příjde domů a smrdí jako by zbafal krabičku sám. Taky znám jednu restauraci, která tento problém vyřešila velmi kvalitní ventilací, kouř je ihned odsát, což je super zařízení, není nic cítit. Přece existují stoly, aby se u nich jedlo a pilo, existují záchody, aby se tam vykonávala potřeba, tak proč nezřídit prostor pro kuřáky, jo jsou v tom peníze, ale všechno se dá vyřešit.
ano
Miky
| 19. 9. 2007 15:55
S tím souhlasím. Mělo by se to také uzákonit i u nás. Nebo prostě mít na výběr ..hospoda pro kuřáky - a pro nekuřáky...U nás taková je, je to ok, ale mají málo lidí.
Tak mě napadlo. Myslíte, že je kuřáků víc, než nekuřáků? Teď to nemyslím podle té hospody, ale jako vůbec.
Kuřáci
anonym
| 19. 9. 2007 10:57
Můja manžel je kuřák asi od 16 let. Syn začal taky kouřit a to se do 18 let trápil s astmatem, zkoušel několikrát přestat, ale vždy se k tomu vrátil. Už s tím nic neudělám. Manžel taky uvažoval, už několikrát , že přestane, ale nepovedlo se. Zato se před 3 lety rozhodl, že přestane a pít a od té doby je abstinent, to je podle mě důležitější.
V Irsku, kde momentálně žije, je zákaz kouření v hospodách, a nikomu to nepřijde divné, kuřáci chodí kouřit ven , do zvláštního odděleného koutku.Manžel, přestože je sám kuřák, to schvaluje a já samozřejmě taky. Ten smrad v restauracích u nás je úděsný.
Je to daleko složitější, než to vypadá....
Miky
| 15. 9. 2007 23:01
Já bych řekla asi tohle. Kuřáci jsou chudáci, to je jasný. Začali kouřit z nějakého důvodu, většinou z blbosti, ale to je jako se vším...
Pak je otázka, jak s tím skončit. Ano, je to opravdu nemoc - silná drogová závislost. Kuřáci mají bez svojí drogy podobné abstinenční příznaky jako narkomani, co berou kokain.
Není vůbec snadné přestat, sám přestane málokdo a s přípravky, které tlumí abstinenční příznaky, to také každému nejde.
Vemte si, že na všechny závislosti jsou léky, léčebny, hradí to pojišťovny a co kuřáci? Ti jsou v tom sami. Většina kuřáků chce přestat, ale sami to nedokáží.
Některé pojišťovny už uvažují o nějakých preventivních přednáškách atd...ale to je asi vše.
Nedávno jsem četla, že je vyvinutý nový lék, který pomůže přestat s kouřením, jmenuje se Vareniklin, ale nemají ho v lékárnách. Měla by ho proplácet pojišťovna, tak snad brzy bude větší šance kuřáků, aby přestali.
JInak nechápu, jak na ně každý nadává. Nemyslím, když někoho obtěžují, to beru. Většinou ale lidi nadávají i normálně, prostě jen proto, že ten někdo kouří a jak prý plítvá penězi ve zdravotnictví, když se pak léčí např. s rakovinou atd...
Ale co alkoholik, narkoman, obézní lidé? Co hazardéři v různých odvětvích sportů, kaskadéři, ***herci a jiní lidé, kteří se nechrání při ***u a onemocní AIDS, syfilis...Tihle všichni dělají něco, při čem hrozí hospitalizace, nemoci, trvalé následky a více nebo méně je jim hrazena drahá léčba. Proč teda všichni lpí jen na kuřácích?
A co se týká dětí, jestli začnou nebo ne...je to o volbě jako všechno v životě. Někdo zvolí tak a někdo tak. Tohle se nedá vymluvit někomu koho k tomu něco táhne a prostě si to chce zkusit a potom u kouření zůstane.
Já bych byla sice nerada, kdyby moje děti kouřily, ale zase si říkám, že je to menší zlo, než kdyby byly alkoholici, feťáci....
Tyhle závislosti ubližují okolí a rodině daleko víc, než kuřák. Myslím psychika v rodině, násilí v opilosti, týrání, vandalismus, infikované jehly v parcích, krádeže, povalování se na veřejných místech atd....Kuřák, který nehulí někomu do obličeje, ubližuje jenom sám sobě a to ve všech směrech.
Naši jsou kuřáci
Ninive
| 2. 7. 2007 10:14
Ale fajčí už jen na balkóně, aby tu bylo dýchatelno; kvůli mně ... Všechno je o kompromisu a toleranci.
kuřáci..
Divoska
| 26. 6. 2007 17:23
Ahoja všem,nekuřákům i kuřákům:o))
Já osobně kuřačka nejsem,nikdy mě to nelákalo a kouření mi připadá odporný,smradkavý a nesmyslný-proč bych si měla kupovat rakovinu..
Když v naší rodině kouřili všeci,každý partner,manžel,kámošky,,všichni bá´ˇnají..tak já to nesnáším a nikdo už mě nepředělá...
Ale na druhou stranu se snažím chápat,že je to droga,závislost a že mě se to mluví ..Ale zase nikomu první cígu nikdo nenutil s "pistolou u hlavy" a každý má svůj rozum,takže si za to může sám!
Jenže mě nejvíc vytáčejí ti ukáři,co si my kouří u nosu!
A uplně nejvíc mě vytáčí do běla těhulka,co má v ruce žváro!To bych vraždila a nepřesvědčí mě i ty výmluvy,že postupně přestává a že to musí,jelikož by to pro tělo byl stejně šok..atd a bleblebe..selský a dospělej rozum by jí měl říct,že když má v sobě človíčka,který je celkem odkazaný jen na ní,co jí,pije,dejchá..tak je jasný,že když si potáhne,miminko to cítí!A kdo tvrdí něco jinýho,tak je nezodpovědnej magor a klidně se na mě zlobte!Náš lékař to přirovnává k tomu,že jako by jste vydechly z cigarety přímo do kočárku miminka!A taky mě vytáčej matky,co dýměj přímo do kočárku a plkají..A dospělí,co si kouří doma,v bytě a myslej si,že to není cítit-je a pořádně,všude a ve všem!!!A když tam bydlej io děti..
Já mám tu "smůlu",že když jdu s kámoškama někam na vínečko a odreagovat se,tak skoro všecky kouříí!Tak aspoň že né přímo do mě A když příjdu domů,tak hned všecky věci musím vyprat a děsně mi slzej oči už po 10 minutách tam..Ale zase když dobíháme BUS tak já nemám problím s dechem:o)),narozdíl od nich..
Prostě-kdo chce,ať si ničí zdraví-protože ikdyž se mu to nelíbí,pravda je taková,že si ho vážně ničíí.A kdo nekouří,tomu přeju více tolerantních kuřáků!!No ,já si přeju spíš více těch nekuřáků!!!Čokoláda je taky "droga",ale příjemná..Maximálně přiberete:o))A to se dá vyběhat..
kuřáci
monky
| 22. 6. 2007 14:59
Taky mám jeden příspěvěk.Byla jsem teď v nemocnici na operaci.Měli jsme balkon v 7 patře.To je celkem jedno.Ale když bylo otevřené okno nebo dveře na balkon, tak někdo v sousedním pokoji kouřil na balkoně a my jsme měli vše v pokoji.Byly jsme po operaci a to vám nemusím říkat,jako nekuřačky, nebylo nám z toho nejlíp.Přitom ta paní byla také po operaci, ale asi jí to nevadilo.Nemohla bez toho být.Sestra ji upozorňovala, že tam nemůže kouřit, ale ona si z toho nic nedělala.Tak to je asi vše
Kuřáci
Snoopynka
| 21. 6. 2007 22:24
Musím říct,že když jdu někam s kamarády či přítelem atd. a je jedno, jestli je nás 5 nebo 10 nebo víc..Vždy jsem jediná u celého stolu,která nekouří...Taky kouř moc nemusím, ale úplně extrémně mi nevadí (jako některým lidem,kteří kvůli němu nechtějí ani do restaurace na oběd), protože jsem zvyklá od přítele...Pochybuju,že se někdy něco změní..zákazy a příkazy tady stejně nezabírají...
jenže ono se smí kouřit skoro všude
zuzinka26
| 21. 6. 2007 21:02
jenže je právě ten problém že se smí kouřit úplně všude - mimo zastávek a prostor před různými institucemi - mám především na mysli restaurace. Jasně, je tam vyhrazený prostor pro nekuřáky ale je to jen označený stůl - nebývá v úplně jiné místnosti a kouř tak stejně dýchá každý. Člověk si už nemůže jít někam večer sednout protože nemuřáctví se pro něj v tu chvíli stává /hendykepem/ ( nevim jak se to píše ) Nikdy jsem se nesetkala s tím, že lidi u stolu si nezapálí přestože řeknu, že já jsem nekuřák. Je jim to jedno, když se tam kouřit smí.
Není kuřák jako kuřák
Saxana22
| 20. 6. 2007 14:03
Ahoj, taky bych tu chtěla promluvit za kuřáky. Je to sice zlozvyk, to je pravda, ale znám spoustu kuřáků, kteří se chovají ohleduplně. Sama se k nim také počítám. Nekouřím na místech, kde se kouřit nesmí, nebo kde je hodně lidí, nekouřím v blízkosti dětí. Vajgly nosím po kapsách a házím je do koše. Proto tedy prosím, abyste nás neházeli všechny do jednoho pytle...
Plesq
anonym
| 1. 10. 2006 11:38
Problém může být v tom, že každý opravdu není tak tolerantní kuřák, jako třeba Ty. Kazí vám to všem, ti arogantní a sobečtí.
Tak jako s tou obezitou, je polovina obézních, co se do své monstróznosti doslova vyžrali, a polovina těch, co tloustnou takříkajíc "ze vzduchu a vody". A ty druhé hned taky společnost za obžerce, aniž by věděli, jestli ten dotyčný za svou obezitu opravdu může.
Jediný (a ten nejdůležitější) rozdíl je v tom, že obézní prostě svým jídlem neničí zdraví jiným.
Vyrostla jsem v kuřácké rodině. Mám své rodiče ráda. Byla jsem svědkem toho, jak 7 let nekouřili. Opravdu se snažili. Pak stejně do toho spadli. Tehdy jsem jim to hodně zazlívala, dnes už je chápu víc.
ach ty cigarety???
anonym
| 1. 10. 2006 10:43
Viděla jsem zajímavý dokument o muži, na kterém se prováděl jakýsi pokus. Měl celý měsíc se stravovat jako spousta američanů v KFC, McDonaldu atd... Jeho cholesterol a jaterní testy se tak zvýšily, že měl zdravotní problémy. Jeden doktor tam říkal něco v tom smyslu, že proč se každý naváží do kuřáků, když obezita je hned na druhém místě úmrtí a je to stejně nebezpečné jako kouření.
Proč se nikdo takhle nenaváží do tlustých lidí, jako do nás kuřáků? Jsem tolerantní kuřák a na nikoho nečoudím dým a přesto mě každý komanduje, abych přestala. A přitom je spousta jiných věcí, které jsou taky nebezpečné... A tak si myslím, že byste nám už konečně měli dát pokoj!
ach ty cigerety
anonym
| 13. 9. 2006 14:12
Je to samozřejmě neštěstí,tyhle cigerety a to jak pro kuřáky tak pro ty co s nimi žijí a samozřejmě je stejně milují a trápí se,že jim nedokážou pomoci.Doufám,snad že jejich děti v nich mají (pokud jsou rodiče rozumní a dostatečně dávají najevo,jak jim to znepříjemnˇuje život)že v nich děti mají odstrašující příklad a z cigaret budou mít obavy.Moje maminka vyrůstala v rodině sama s matkou,která holdovala alkoholu a moje maminka se ho nikdy ani nedotkla,tak moc se jí protivil.Záleží na rodičích jak se k problému postaví oni,když už sami nad neřestí ::::sami nedokáží zvítězit!!!Já kuřáky(ty normální a tolerantní)neodsuzuji,já je lituji,jsou v past ze které je velmi těžká cesta ven.
...napsala jsem "ach ty cigarety!
anonym
| 13. 9. 2006 13:26
...nevím, jestli to někoho potěší, ale statistika hovoří asi 66% kuřáků, kteří chtějí přestat kouřit...asi polovina z nich už to zkusila a úspěšnost je pouze cca 2%! ...většina se ke kouření vrací do 1 roka, zvláště při složitých životních situacích...
...proto jsem psala, že je mi jich v podstatě líto...v USA některé zdrav. pojišťovny investují do tabák. průmyslu, neboť na tom ušetří (v USA mají kuřáci vyšší zdrav. pojištění a umírají dříve!), pojišťovny jim ve VB nabízejí lepší penzijní tarify, protože je pravděpodobné, že se penze nedožijí...myslím, že to hovoří samo za sebe...
...nepsala jsem o všech, ale většinu situací z mého příspěvku určitě nekuřáci znají...
...a taky je důležité uvědomit si, jaký příklad dávají našim dětem...ty nějak nechápou, že nyní je móda či trend jiný...nechtěla jsem se nikoho dotknout, ale taková je realita! ....bohužel...
ach ty cigerety
mamika
| 11. 9. 2006 12:38
Je pravda,že kouření je závislost,se vším všudy.Já sama nekuřák,mám doma silného kuřáka a tak vím o čem mluvím.Myslíte že by rád nepřestal?Zkusil všechno od žvýkaček,akupunktury,dokonce pod lékařským dohledem a výsledek?0-0-0-0-0-0-0jen spousty peněz v trapu a nakonec skončil v nemocnici a doktoři mu řekli,že je tak silný kuřák ,že naráz přestat je pro něj škodlivější než kouřit.Co chcete po lidech,kterým je dnes 50 a kouří od 10 let?V jejich době se kouřilo všude i v ordinacích u doktora a kdo nekouřil nebyl in.Co by si asi tak stát a tabákový průmysl počal kdyby lidi fakt přestaly kouřit?Každýmu fetˇákovi,nebo alkoholikovi,či gemblerovi se stát a zdravotnictví snaží pomoci a na kuřáky se jde jen se zákazy a omezováním.Taky mi vadí kuřák na zastávce,ale nemělo by se jim spíš snažit pomoci,než jim pořád zakazovat a přikazovat?Mého muže je mi fakt líto a určitě není sám kdo opravdu udělal vše co mohl,aby přestal,nikoho tím neobtěžuje.Doma díky své závislosti tráví většinu času na zahradě a v zimě v kotelně,aby jsme to mi nemusely čmuchat(sám od sebe),na zastávce by si nikdy nezapálil,raději zaleze někam dál pod strom,za barák a pak dobíhá na autobus.A přesto je na něj pohlíženo,jako na někoho kdo omezuje druhý a ještě ho to snad těší.Proč pro ně taky není léčebna,kde se k cigeretě nedostanou a nikotin jim dodávají a postupně snižují lékaři přímo v těle?Mohli by při své léčbě udělat i spoustu práce,vždydˇjsou jinak zdraví a normální.Asponˇby bylo vidět ,kdo kouří z frajeřiny a koho to fakt štve a chce přestat.
fotky a videa kuřákových plic
anonym
| 11. 9. 2006 10:37
Doporučuji všem kuřákům, aby se podívali na fotky jejich plic a videa....je to tady:
http://www.kurakovaplice.cz/index.php?…

pokud i poté, co to shlédnete, neskoncujete s kouřením, jste podle mě prostě hlupáci.
ach ty cigarety!
anonym
| 11. 9. 2006 10:13
....tak v první řadě je nutno si uvědomit, že kouření je závislost!!! ...a nejen nějaká slabost či neřest! ...nechci se kuřáků zastávat, neb sama jsem nekuřák, ale...
...náš chudák závislák si zapálí 2 minuty před příjezdem tramvaje na zastávce, rychle potahuje z cigára, protože "přece má ještě 2 minuty"! (když si trapně stěžuji, poradí mi, ať si poodejdu)...jak si zapálí v paneláku na chodbě, protože doma nekouří a ven to nemůže vydržet? ...pak kouří ve výtahu a v restauraci, když obědváte, a ve vlaku si zapálí (v kuřáckém kupé) a otevřou si dveře na chodbu, aby si vyvětrali (protože vevnitř už není vidět)....a i v té největší plískanici jdou o pauze rychle ven, aby si doplnili hladinu....
...tomu říkám lidká důstojnost! ...jenže v podstatě jsou na tom lépe než my, protože z toho mají aspoň ten nikotin, my jen ty škodliviny, ale přesto jsem jim nesmírně vděčná, že se se mnou podělí aspoň z části! ...a zdarma...skutečně -žít a nechat žít, nevděčníci! ...tabákový průmysl je přece jen průmysl a dělá z lidí ubožáky! ...alespoň dokud svou závislost neovládnou...a ten smrad, když vejdou do místnosti! ....skutečně, když kuřák se ohradí slovy "žít a nechat žít", velice mne pobaví!

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
..Hanka
4. 5. 2024 19:53
70414
2112Hana
4. 5. 2024 19:52
11861
Lenka Soukupov
30. 4. 2024 11:15
8776
♥Jarka*Alice♥
26. 4. 2024 08:01
409
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video