Co děláte proti stereotypu??? - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Co děláte proti stereotypu???

Diskuze

Pořidte si pejska a nudit se nebudete :-)
anonym
| 23. 4. 2007 19:58
Ahoj holky,

žiju s přítelem v 1+kk, takze mame vskutku "mnoho" prostoru a aby nas tu nebylo malo, tak jsme si poridili pred temer pul rokem pejska. Teda pejska, je to velký pes a starý z útulku, muzu říct, že od toho dne jsme se nenudili a téměr nezastavili, je to snad "horší" jak s miminkem...Onemocněl nám a musel na vážnou a hodně finančně náročnou operaci a byly to muka pro nas oba, nevyspalí, vycucaní finančně a hlavně psychicky, divat se na nej, jak je vyřízenej a nemuzete pomoct, to je hrozný. Ale ted uz je v pořádku a příbírá, i kdyz víme, že ho nebudeme mít nijak extra dlouho vzhledem k jeho věku, chceme mu dopřát krásný psí důchod a děláme pro to, co umíme. Já ještě studuji a přítel pracuje a opravdu máme veselo...a všechny ty nervy a starosti vykompenzuje tím, jak se s ním nasmejeme, každý den se s ním nachechtáme. Prostě už jsme rodina a veliká a je to další test po společném bydlení, protože to co nás potkalo, jeho nemoc, nevedeli jsme, jestli to vubec zaplatíme, on přežije, vyčerpání, to je zkouška vztahu jak víno, nemeli jsme na sebe vubec zádný čas a když byla chvíle, nebyla na nic síla, jen jsme usínali za pochodu. Ale milujeme se a jeho taky, je to náš miláček, i kdyz je to o dost náročnější, než jsme čekali, přestože vím, co pes obnáší, protože u rodičů mám druhýho starouška.
niko
Kloa
| 23. 3. 2007 12:44
Niko, jo, takové oznámení potěší
Ty jsi teda ranní ptáče. Já když nemusím, tak vstávám čím později to jde, jednou jsem málem zaspala na odpolední vyučování vstanula jsem až nějak po 12 hodině, místo snídaně oběd a hrr do školy Ale zase nechodím spát před půlnocí ... no mám to od nového roku nějaké přehozené
Na témátko jsme nezanevřeli, ono my chodili tak různě a na dvacítky, tady jsme už jaksi delší dobu mimo téma
holkám
nika2411
| 23. 3. 2007 07:02