Prosím poradit lak na nehty - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Prosím poradit lak na nehty

Diskuze

kamila.336
| 22. 3. 2016 14:42
pouzivate nekdo znacku opi? jakou mate zkusenost prosim?
anonym
| 15. 5. 2012 11:05
K pani Pariskove jsem sla 2x na nehty, lakala me nizka cena. Ale uz nikdy vic, pisu tady svuj nazor a je to urceno pro potencionalni zakaznice, protoze si myslim ze tohle ma pravo kazdy vedet, nepovazuji to jako pomluvu, je to pravda a pisi to tak jak to je. Poprve jsem sla ( upozornuji ze nikdy pred tim jsem gelove nehty nemela, tak jsem poradne nevedela co cekat). V salonu jsem byla ani ne 45 minut. Neochotu poradit a neprijemny vyraz nebudu komentovat. Nehty mi nevydrzely ani tyden, nez jsem prijela domu mela jsem jeden nehet uz dole. Na dotaz proc me pali nehty, kdyz pani nanesla gel a dala jsem ruce pod lampu mi bylo receno ze mam poskozene nehtove luzko, coz je lez, chodim ted k jine manikerce a ta mi vysvetlila ze to pali z toho duvodu ze vznika chemicka reakce a zalezi na typu gelu ktery pouziva. Z toho soudim ze pani pariskova je uplne mimo a sama o gelovych nehtech nic nevi. Navic nepouzila pred aplikaci tipu zadnou dezifekci a ani neodmastila nehet. Kdyz jsem sla po druhe na nehty tak jeden nehet mi upadl nez jsem sjela z vytahu. Po teto zkusenosti jsem se o gelove nehty zacala vice zajimat a dozvedela jsem se jak to ma opravdu vypadat a jaky je prubeh aplikace gelovek. Sumasumarum neochota personalu, nehty hrozne, minimalni znalosti (jestli ne nulove) a kdo vi co pouziva za gely. Za me nikdy vice!!! vyhozene penize. Kamaradka byla u pani na procedure objemove zvleni vlasu a prisla jak hastros navic to vydrzelo ani ne jeden den ale tohle je zas jina kapitola. Nechci nikoho odrazovat ale zamyslete se nad tim nez si koupite poukaz do tohoto !studia". Uz jen to...na normalnich slevovych servrech jsou diskuze, pani pariskova si vybrala pro jistotu takovy kde diskuze nejsou mozne, proc asi? Dalsi vec je kolik sluzeb na techto slevach nabizi - nehty, narovnani vlasu, melir, zvlneni vlasu, prodlouzeni vlasu, rasy atd. i to neco vypovida o salonu, pani chce nachytat neznale zakazniky ale misto toho by se mela zamerit na kvalifikaci a material s kterym pracuje jinak jeji podnikani brzo skonci a uz ji ani slevove servry nezachrani.
anonym
| 9. 5. 2012 14:31
Já jsem byla u paní Paríškové taky vždycky spokojená! Ráda budu doporučovat dále.
K.
anonym
| 26. 2. 2012 18:54
Bětka: Co to tady vykladáte o vychovánííí?Snad je jasné že když člověk příjde o své peníze chce je zpátky,nebo vy snad své peníze vyhazujete do koše??A proč to tady píšem-protože chceme aby nepřišli o své peníze další a nebo aby odcházeli s negativným výsledkem!Váš příspěvek je hodně primitivní!!!A co se tíče na této diskuzi chvály to bude asi z jedné IP adresy že p.Parisková?!Myslím si že spokojený zákazník by nehledal tuhle diskuzi no a ty vaše akce,no upřímně pořádný salon by nešel takhle s cenou dolu
anonym
| 26. 2. 2012 19:14
TO Lenka: Kdyby jste nepovídala.
anonym
| 25. 2. 2012 10:19
Taky něco přidávám, k této diskuzi.

Koupila jsem si voucher, na barvu nebo melír, když jsem si , ale přečetla tuhle diskuzi, nevěřila jsem vlastním očím, co to je, a proč to takhle je?! Řekla jsem si, že na tuhle diskuzi nebudu reagovat, když sama nevím, jak to opravdu je. Ale přišla jsem na to, že tohle co tu píšete není vůbec pravda!!!. I když je salón v takovém místě, tím myslím "ubytovna", tak i přesto jsem byla opravdu spokojená, pokud jsem jedna z mála, což pochybuji, tak sem přidávám tohle : Při příchodu do salónu, mi slečna kadeřnice, řekla, že si mám dát návleky, což si myslím, že nebylo třeba, proto jsem si obuv sundala. V salónu, jsem si připadala, jako doma. Bylo o mě postaráno, tak že jsem koukala, a nevěřila jsem, že po tomhle co jsem si tady přečetla, to bude jinak. A proto milé dámy, mohu říci, že jsem, tak spokojená, ještě nebyla. Kdysi jsem navštěvovala jiný salón, kde jsem byla obědnaná na určitou hodinu, ale stejně jsem čekala cca půl hodiny, než příjdu na řadu, nenabídli mi ani vodu ... což je smutné. Proto, budu tenhle salón navštěvovat nadále, a tuhle diskuzi nebudu brát v potaz... Milé dámy, přeji Vám, ať jste taky, tak spokojené jako Já. Krásný víkend
anonym
| 24. 2. 2012 20:54
To Bětka:
Tak to je snad logické ne? Když vám nevyhovuje vychování dam na diskuzi, tak sem nechoďte.
anonym
| 25. 2. 2012 21:43
TO ***:
Dam??
anonym
| 24. 2. 2012 10:19
Dobrý den všechny, tak jsem si dnes ráno přečetla co tady všechny píšete a něco Vám povím. Vlasy mi padají každý den po pramenit - nevím jestli je to tak všude, ale padají. Slečna která mi je dělala byla moc milá a hodná,na ni bych nemohla říci jediné slovo. p. Pařísková se neuní ani přestavit do telefonu. V salónu se chodí bez bot - hrozné, ale OK. Po prodloužení řas i po předchozím upozornění že jsem na některé lepidla alergická jsem zkončila na pohotovosti !!!Tvrdila mi že mají to nejlepší lepidlo a že se nemám bát a tad.... znáte všechny. Všechno mám nafoceno, mám lékařskou zpávu a dokrot mi poradil, abych na ní podala žalobu za neumyslné ublížení na zdraví. Do salonu jsem šla, aby mi to okamžitě sundali. Prostředek, kterým to dělala šíleně bolel a pálel, tak jsem si je v koupelně strhala s bolestí sama pomocí vody a víte co ? Myslela jsem si, že když vidí co mi její úžasné lepidlo udělalo, vrátí mi peníze s omluvou a pokorou. Jsem zákaznice, která u ní již nechala cca 6 000 Kč - dopadlo to tak, že za to, že jsem si to servala s očí ještě chtěla 250 Kč !!!!!! Na oči nevidím - přkládám také obrázek ( prosím nelekat se - vypadám děsně ). Do této chvíle jsme tomu co tady všechny píšete nechtěla věřit - po tom, co chtěla po mě 250 Kč jsem pochopila, že máte pravdu. O tom jak se vyjadřuje o zákaznicích, o pořádku a o všem okolo....Strašně mě to zklamalo - takhle se chovají k lidem, kteří jim platí těžké peníze. Takhle se získávají zákaznice .... Už nikdy. Dejte si opravdu pozor kam chodíte. Už jsme se poučila ... pro cca 1300 Kč si dělá problémy, které si ani neumí představit .....
anonym
| 24. 2. 2012 19:13
Milá Báro,

Když jste přišla k Nám do Salónu na prodloužení vlasů, tak jste byla strašně nespokojená, s výsledkem práce v jiném salónu v centru Ostravy. Kde Vám prodlužovali vlasy za 6000,- tak, že jste je musela nosit v culíku.
My jsme Vám je opravili, tak, že jak jste sama říkala, jste byla velice spokojená, a na druhý den si toho všichni všimli. Kvůli této práci, kterou "teďkom", tak špiníte, jsme s Vámi strávili v salónu do 22:00. Ještě včera jsme se Vás ptali, jak jste s vlasy spokojená. ŘEKLA JSTE , ŽE MAXIMÁLNĚ. !!! Jen, že Vám spadly 4 prameny. A už jste se těšila, na další opravu vlasů,které byly neodborně navázány(opět v jiném salónu). Druhá návštěva u Nás v Salónu, byla taková, že jsme Vám znovu upravili tu škodu na vlasech, co Vám udělali v Centru, jak už jsme psali. Při téhle příležitosti, jste nám sdělila , že by Jste měla zájem o prodloužení řas, které jste již, v minulosti měla (v jiném salóně),tak jste je sundala, protože Vám otekly oči, když jsme se Vás ptali na značku, tak jste nevěděla, ale i přesto jste chtěla tuto proceduru podstoupit. Zaplatila, jste nejen cenu řas, ale také jste si koupila pernamentku na 6. doplnění, s tím, že pokud Vám, řasy nebudou sedět, peníze Vám vrátíme. Ráno po vaší sms, na kterou jsme IHNED reagovali... Řasy jsme Vám odstranili, ano pálelo to, jelikož jste měla podrážděné oči, kdyby jsme Vám nedali odstraňovač, tak by jste si je nemohla, jak píšete vytrhat...Jelikož by jste si to udělala doma sama. Dle našeho ceníku, který máme v salónu , jsme Vám účtovali cenu, která je pro všechny zákaznice stejná. Vrátili jsme Vám peníze , za nevyužité doplňění . Proto nechápeme, jak jste si mohla myslet, že Vám vrátíme peníze, za aplikaci řas, a jejich následné odstranění, i když jste věděla, že se může stát situace, která u Vás už jedno nastala. Sice jste u Nás nechala cca 6000,- , ale pokud nelžete sama sobě, tak jste byla spokojená, kdyby né, tak by jste se k nám nevracela. Proto nechápeme, Vaší ranní reakci , také reakci, tady na diskuzi.
anonym
| 23. 2. 2012 18:24
P.Paríšková ty vaše vysmaté smajlíky ukazujou co jste za povahu a jak máte spíše kde máte podvedené zákaznice!!!!!Těch negativných stránek na Váše ,,kadeřnictví,, je spousta,kdo by měl zapotřebí špinit vaše kadeřnictví bezdůvodně Nabízíte na svém slevovém portálu akce u kterých ceny už jsou podezřelé nízké-proč?Protože práci buď neprovedete a nebo katastrofalním způsobem!!!!!!!!Myslím že už všichni ví co jste za podvodnici,kdyby jste měla plno nemáte zapotřebí se tady obhajovat!!!
anonym
| 2. 2. 2012 15:27
No tak už jsem po jejich zásahu byla naštěstí u jiné manikérky, jak se zmiňuji níže, a ta zjistila, že kromě špatného pocitu jsem si ze salonu paní Pariškové odnesla taky plíseň na nehtu, takže se teď ještě navíc musím léčit, opravdu skvělý salon, ještě že teď jsem už narazila na opravdu dobrou manikérku, která mi dokáže se vším poradit a té plísně si hned všimla i když je zatím úplně nepatrná.
anonym
| 2. 2. 2012 17:22
TO Markéta:
O hygieně v jejím ,,salonu" jsem měla pochybnosti už po prád minutách tam. Myslím si, že by jí měla navštívit nějaká kontrola- hygiena a skupina psychiatrů, protože ona vážně není normální.
anonym
| 23. 2. 2012 13:24
Hezký den, Vám všem přejeme

Nechápeme vaší drzost, jak si vůbec můžete dovolit, vypouštět z pusy, takové nesmysly, když tomu vůbec nerozumíte . Jde vidět, že komentáře které tady píšou 3 osoby ze stejné IP-adresy, se očividně doma strašně nudí, a neví co by. Měly by jste si pozametat, před svým prahem, a nešpinit jméno Salonu Karin ... To, že u Nás je stále plno, svědčí o tom, že to u Nás FUNGUJE... Kdyby to bylo, tak, jak píšete, věřte, že se k Nám zákazníci nevrací ...

Kdo si přečte tyhle komentáře, které se nezakládají na pravdě, tak je jen na něm, jestli SALON, navštíví nebo NE

Dále se k této *PRIMITIVNÍ DISKUZI*, NEBUDEME VYJADŘOVAT...

Za celý Salon, přejeme hezký den, a těšíme se na vaší návštěvu u Nás
anonym
| 23. 2. 2012 23:18
TO Kadeřnictví Karin***:
Vážené dámy, kdybyste byli alespoň trochu inteligentní, tak se podíváte na všechny stránky, na kterých se o vás píše, a sami byste viděli, že každý komentář je z jiné IP adresy. Nechápu, proč se pořád hájíte tvrzením, že to tady píšou tři osoby. Tím se snažíte uklidnit sebe nebo opět oklamat další případné zákaznice? To mi vysvětlete, že o jiném salonu se tolik nepíše, jako o tom vašem . Nehledě na to, že mám písemně z úřadu doloženo, že jste při své práci chybovala. Taky sem psalo několik kadeřnic, které sami uznali, že prodáváte podělávky, ale oni svému oboru asi taky nerozumí, že? Já a ostatní víme svoje, vy se tady klidně chvástejte urážkami a pište trapné argumenty. Zvláštní- potrefená husa se vždycky ozve .
anonym
| 24. 2. 2012 14:05
Vaše slova na Vás sedí,, kopíruji,, Zvláštní- potrefená husa se vždycky ozve. Že Leonko.
anonym
| 24. 2. 2012 17:46
Mohu vědět v čem jste všechny vyučené vy? že tomu tak moc rozumíte?
anonym
| 24. 2. 2012 18:08
Je jasné tady budou psát jen nespokojené zákaznice protože my spokojené to nemáme zapotřebí. Dnes už jsem to ale napsat musela. Je velká škoda že hážete špínu na tento salon. Já už byla na nehty, řasy i vlasy a jsem spokojená i mnoho dalších. Dámy zamyslete se nad sebou a svým chováním. Když už jste nespokojené tak to stačí napsat jednou a basta a ne 100x. Ale každý máme jiné vychování.že? Zdravím
anonym
| 24. 2. 2012 20:47
TO ***:
Jojo, když to berete takhle
anonym
| 23. 2. 2012 23:29
TO Kadeřnictví Karin***:
Než se příště začnete hájit, tak si zkontrolujte pravopis. Znalost českého jazyka mluví za všechny a za vše
anonym
| 24. 2. 2012 09:52
TO Jarka:
anonym
| 22. 1. 2012 23:59
Kdo chce do ušmudlaného salonu a mít na sobě odvedenou ušmudlanou práci-doporučuji!
anonym
| 25. 1. 2012 21:43
Já osobně jsem NAPROSTO SPOKOJENÁ

Strašně moc milé holky, určitě se brzy , zase uvidíme , jen toho času by mohlo být více
anonym
| 27. 1. 2012 20:37
TO Monika:

Pokud to píšete opravdu VY Moniko a né p.Parísková tak je dobře že aspon vy jste spokojená,což se divím když já a spoustu dalších jsme podvedené zákaznice!!!
anonym
| 22. 1. 2012 18:04
Mně by opravdu zajímalo, jak dlouho bude její salon fungovat, když své služby vykonává tímto způsobem. Měla by se stydět. Jenže ona bohužel nemá žádnou soudnost, jinak by dělala vše pro to, aby se lidi do jejího kadeřnictví vraceli. To je jediná podnikatelka, kterou znám, které dělá přesný opak, je to normální?
anonym
| 19. 1. 2012 15:39
No tak já jsem dostala poukazku na modeláž nehtů k této paní, když jsem tam přišla bylo v jejím mlém salónku asi 5 lidí, neměla jsem si ani kam sednout a když jsem se posadila k manykérce tak jsem musela neustále uhýbat svou židlí kadeřnici. Poukaz jsem měla na gelové nehty, manikérka mi však doporučila, že lepší bude zpevnění přírodních nehtů gelem, protože mám i svoje nehty přiměřeně dlouhé. Už druhý den se mi gel začal loupat, tak jsem paní napsala a ta mě vzala znovu a věnovala se mi sama, strašně se divila co mi to její kolegyně nanesla ale pak mi řekla, že na gelovk nemám nehty a držet mi nebudou a na mé nehty mi aplikovala shelllak, ani mi nehty neupravila, myslím jejich tvar a kůžičku, protože mi ten shellak neapilikovala mic hezky, to znamená i ořes kůžičku opět se mi po týdnu začal loupat, zašla jsem tedy k jiné manikérce a ta se úplně zděsila jak někdo může nanést shelllak takovým způsobem. celý mi ho odstranila a když teď vidím jak vypadá oprvdu dobře nanesený tak chápu, že to co mi na nehtech vytvořila paní Parišková byla skutečná hrůza. Opravdu nikdy víc do tohoto salonu.
anonym
| 2. 1. 2012 19:05
Milé dámy,jsem nešťastná jakou ostudu nám ostatním kadeřnicím P.Paríšková majitelka studia Karin dělá.Já osobně jsem spravovala zkázu na vlasech jakou dotyčná udělala.Její přístup a práce se rozšiřuje mezi klientkami rychle tak doufám ,že jich více které naletí této podvodnici nebude.Nakupujte služby na doporučení a né podle malé seny kterou ona ráda dáva,podle toho je i její práce.Raduš
anonym
| 16. 12. 2011 14:32
Lenka: Tady ale nikdo nepsal, jestli to má od října nebo od listopadu. Když už to ale chcete řešit, tak ty stránky vlastní od 27.10.
anonym
| 12. 12. 2011 21:48
Je to pravda. Je to celkem vtipné, to se musí nechat
anonym
| 15. 12. 2011 14:10
Podle mých informací je p. Paríšková, provozovatelem stránek BESTSLEVA ,až od listopadu 2011. Takže máte nejspíš ŠPATNÉ INFORMACE
Do října , vlastnil tento server p.Delonghi.

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
♥Jarka*Alice♥
30. 4. 2024 20:40
11846
Remi - Mirka
30. 4. 2024 14:26
70388
Lenka Soukupov
30. 4. 2024 11:15
8776
♥Jarka*Alice♥
26. 4. 2024 08:01
409
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video