Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Nové ženy.cz - co se vám líbí, nelíbí, nefunguje atd.

Diskuze

Lucie Trpkošová
| 19. 7. 2011 14:05
Rovněž jsme opravili trvalé přihlášení na web a chybu s chybným odhlašováním na některých stránkách, kdy se např. na detailu diskuse nedařilo odhlásit z webu.
Lucie Trpkošová
| 19. 7. 2011 14:02
Opravili jsme nahrávání fotografií do diskuse. Nyní by již měly fungovat všechny fotografie. Pokud se některá zasekne, tak doporučuji smazat cookies z prohlížeče, protože ten si pamatuje stránky s chybou v nahrávání a nemusí se Vám tak povést nahrát všechny fotografie, které byste chtěli.
..Magda
| 19. 7. 2011 17:57
TO Lucie Trpkošová: to si mám Lucko jako vymazat cookies ? Vždyť ztratím všechno co mám uložené , jsem laik, podotýkám
Lucie Trpkošová
| 20. 7. 2011 09:59
TO daisy: Pokud si vymažete cookies z prohlížeče, tak se Vám smažou přednastavená a zapamatovaná hesla na webových stránkách, rovněž historie prohlížených stránek, dočasné soubory pro načítání rychlejší načítání stránek a ještě mezipaměť. Co se Vám vymaže si ale ve FF můžete nastavit. Když kliknete na nápovědu, pak na vymazat nedávnou historii a vyberete ke smazání pouze soubory cookies, tak by se měla hesla na stránkách zachovat.
..Magda
| 19. 7. 2011 13:27
ToLucie, můj příspěvek výše prosím a sorry , já zabudla napsat pro koho
..Magda
| 19. 7. 2011 13:26
Nyní jsem dávala fotky do diskuze děvačta nad 55 , jedna fotka se mi v pohodě nahrála a druhá z té samé složky , focené stejným fotoaparátem se nenahrála, pořád nevím proč jednou se nahraje a po druhé se nenahraje , a všechny infa už jsem ti posílala, ale jinak nevím nic, snad že se to řeší ? :-\
Mariana
| 19. 7. 2011 13:25