Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Zánět močového ústrojí

Diskuze

doporučuji
eleanorita
| 16. 10. 2008 20:08
holky mě nepomohl nakonec ani urolog, ani gynekolog, nikdo na nic nepřišel. Jedinou radu, kterou jsem dostala, bylo zakoupit si femigel - s tea tree olejem. Trpěla jsem hlavně na ukrutné pálení. Za gel jsem dala asi 165 Kč, a potíže jsou pryč.

K tomu ***ování, je dobrý ten gel užít preventivně po. Já to tak dělám a mám nyní opravdu klid, ťuky ťuk. Měla jsem totiž stejnou potíž jako předchozí pisatelka.

Takže teď je mi fajn, jsem zvědavá na zimu, kdy ty záněty vždycky gradovaly.

Přeji všem úlevu
močové cesty
Fina
| 2. 9. 2008 13:53
Také jsem mívala poměrně časté problémy s močovými cestami. Nakonec mi pomohlo chirurgické rozšíření močové trubice. už jsou to skoro dva roky, co jsem byla na tomto zákroku, a za celou dobu jsem neměla ani jednou zánět !!!! Sem tam jsem měla takový pocit, jako začínající zánět, ale používám kapky z lichořeřišnice od firmy TopVet a ty mi vždycky pomůžou, takže jsem naprosto v pohodě. Každopádně všem, kdo máte tyto problémy, doporučuji zkusit extrakt z lichořeřišnice!
opakující se záněty
tejka
| 25. 7. 2008 00:18
Ahoj.
je mi 18 a taky trpívám už asi 2 roky zánětama
močáku.Prechazela jsem je.Až ten polední mě dohnal k lékaři.Poslali mě
na urologii.Mi dali antibiotika a to bylo vše..víc nic.netuším z ceho
to mivam..chodim poradne oblecena i v lete a piju hodne.mivam to
vetsinou tak 2 dny po ***u tak sem byla vyslana na gynekologii.Tam mi
rekl ze pokud nemam nejaky zanet nebo co to tak ze ***u to mit
nemuzu.ted cekam na vysledky..jsem z toho uz uplne bezradna..netusim z
ceho mi to vzdycky vystartuje kdyz tomu predchazim jak to de.i ***u se
snazim vyhybat at nemusim pak trpet..do toho mam jeste podezdreni na
cysty..

Jinak
co muzu poradit:cetla sem ze caj z mladych kopriv je hodne mocopudny
takze asi lze pit jako prevenci.Brusinky a boruvky.brusinky sem zamitla
bo mi fakt nechutnaji.ale zato boruvkama se ted porad laduju.mam
namrazene na zimu do zasobyco
ale muzu rict tak posledne co jsem pocitila ze me to zas chyta sem si
vecer dala hrstku boruvek a rano po zanetu ani stopy..ale je pravda ze
kazdemu zabira neco jinehozatim
mam asi 2 nebo 3 tydny klid tak uvidime no..Jinak kdyz uz v nejhorsim
ze na paleni a bolesti pri zanetu dobry algifen neo.je to na predpis
ale fakt pomaha a je i na menstuacni bolesti:)

Všem tedy přeji hodně zdaru a ať vyzrajete nad tím proradným trýznitelem žen
alergolog-imunolog
petrasan
| 15. 5. 2008 13:02
Ahoj, že do toho vstupuju, ale taky jsem měla podobné problémy - chronické záněty moč.měchýře, začalo to silnou infekcí a bohužel nejhorší byla věčná léčba antibiotiky. Ovšem u mě to mělo souvislost se zánětem slepého střeva - na pokraji rozpadu. Jak jsem měla už jeden rozsáhlý zánět, "otravoval" mi i další orgány v oslabení. Močák je citlivá záležitost a s gynekologií samozřejmě souvisí také. Po té spoustě antibiotik jsem se rozhodla pro alternativu a navštěvovala léčitelku, homeopatii a byliny, taky jsem samozřejmě byla i na operaci slepáku, která pro mě byla záchranou.
Ovšem pokud máš chlamydie, věc je jiná, nechala bych si udělat kompletní výtěry, odběr krve apod. A co vyzkoušet imunologa, moje sestra tento problém měla též a vyléčila se z toho právě s pomocí imunologa, který problém odhalil. Ale jsme pravda orientované na homeopatii. Pak v tom podstatnou roli bude hrát i změna stravování. V souvislosti s těmito problémy jsem se víceméně dala na makrobiotiku, vegetariánství, čímž se mi neuvěřitelně ulevilo. Je vždycky více aspektů a největší problém západní medicíny je, že se dívá na důsledky a sleduje jednotlivé orgány, nehledá souvislosti v těle tzv. holistický přístup. Což se stalo i u tebe, nečetla jsem všechny příspěvky.
Držím ti pěsti a změnila bych mj. i doktora a poohlédni se po nějakém schopném alergologovi-imunologovi. Držím pěsti.
Taky dobré rano :o)
eleanorita
| 14. 5. 2008 09:24
máš pravdu a zdá se mi, že ve všem.
Jak už jsem říkala, že by se mnou doktoři nějak zabývali - ne . Nasazovali především a jen antibiotika, ty to na chvilku "překryli", ale problém přetrvává. Uvidíme co zmůžu. Přítel je z toho taky na nervy, chtěl na doktora už vlítnout, zatím jsem mu to nedovolila. Až budu zase vědět něco víc, písnu sem.
TCPETULA
Kloa
| 14. 5. 2008 08:36
Dobré ranko Ono je to tak, že se každý tvůj lékař, který o tvých problémech věděl, měl nad tím více zamyslet ve chvíli, kdy ti léčba nezabrala a problémy se vracely, to je jasné, že je něco v nepořádku a měli vyloučit nejpravděpodobnější příčiny. A oni se soustředili na úplně něco jiného, gynekolog třeba na zánět rodidel, přitom měl udělat stěr na chlamydie. Nakonec to ty chlamydie ani nemusí být a bude to třeba ta zúžená močová trubice, proto je důležité pátrat po příčině, ne nasazovat bezmyšlenkovitě antibiotika.
Nemáš zač. Když jde o zdraví je důležité domáhat se svého práva, tak hodně štěstí.
Kloa
eleanorita
| 14. 5. 2008 08:07
máš pravdu, asi jsem na to v tom množství zapomněla. To co jsem si o těch potvorách chlamídiích přečetla na netu mě teda na klidu moc nepřidalo. Mého doktora jsem do nedávna měla docela ráda. Ale po té operaci, kterou jsem postoupila v lednu a obtížích, které jsem tady tolikrát popisovala mě utvrdil v tom, že to asi trouba, jak říkáš i sama, opravdu bude. Doufám, že se k němu dostanu co nejdříve a ty stěry a rozbor krve mi nechá udělat, když ne nemá cenu u něj setrvávat. Kloo díky za tvou reakci
TCPETULA
Kloa
| 13. 5. 2008 16:44
Na možnost chlamýdií jsem taky upozorňovala, spousta lidí si to ani neuvědomuje a přitom riziko je tak velké, je tím zamořená velká část společnosti. Tyhle stěry ti měl gynekolog už dávno udělat, nevím co je to za troubu Ať ti udělá jak stěry, tak specifické odběry krve. Toto vyšetření by měl u kožního nebo urologa absolvovat i tvůj přítel.
no :o(
eleanorita
| 13. 5. 2008 13:59
jen pro info. Tak podle posouzení mých potíží, který jsem jen konzultovala bez nějakých vyšetření u úplně jiné lékařky, to vypadá (nebo je to možnost) na chlamýdie. Musím si ale vyžádat stěry u gynekologa. Prý se ale vždy neprokáží, i když v těle jsou. Tak nevím co je tohle za smysl
....
eleanorita
| 6. 5. 2008 13:45
no oni ty doktoři na všechny moje otázky neodpovídají a když tak vyhýbavě. Když jsem se zeptala proč mi dává ty tablety na zavádění, tak mi řekl, že to je aby se poté vyloučil zánět rodidel, a na otázku jak by to bylo možné, že bych měla i tenhle zánět odpověděl To se někdy stává. U obvodní mi řekla, že je to zánět močáku - bílkoviny v moči + krev. Potom už mě poslala právě na gyndu, protože mě to nepřestalo řezat, pálit a pořád mě bolelo i břicho. To břicho mě jediné přestalo bolet, ale to pálení je tam pořád. Tento týden jdu znovu s tou močí a za další týden pak mám přijít pro vysledky tak se do něj zase pustím. Teď už se nevzdám. Holky díky za podporu. Já jsem sem chtěla napsat i jak dokážou doktoři léčit/neléčit.
TCPETULA
Audrey
| 6. 5. 2008 13:13
Také se připojuji k názoru Kloe, i já jsem měla dost problémy s močovými cestami. Vystřídala jsem několik urologů a bohužel jsem měla podobnou zkušenost. Jejich přístup byl velmi laxní. Nakonec jsem ale měla štěstí, ujala se mě moje bývalá doktorka z nefrologie a domluvila mi řadu dalších vyšetření. Nakonec se přišlo na to, že mám zúženou močovou trubici. Šla jsem na chirurgické rozšíření, už to budou dva roky a jsem v pohodě. Opravdu to chce být důsledná a nenechat se odbýt. Existuje spousta vyšetření, jenom doktoři se někdy tváří, že nic není. Každopádně můžeš žádat změření močové trubice, cystoskopii nebo ultrazvuk, jestli se ti dobře vyprazňuje močový měchýř. Pokud totiž v měchýři zůstává zbytek moči, může to způsobovat tvoje problémy. Přeji ti hodně štěstí a úspěchů v léčbě. A držím pěsti
TCPETULA
Kloa
| 5. 5. 2008 19:13
Tak být tebou, seberu všechny síly a požádám doktora o doporučení a vyjela bych třeba i o kus dál, třeba do nemocnice, za lepším doktorem, protože tohle nikam nevede. Myslím, že to za to stojí. Pokud se to jinde vyřeší, můžeš si na tohoto lékaře i stěžovat, možná si pak pacientů začne vážit. Nebo bych se popř. (pokud se ti nechce cestovat za jiným lékařem) za 30 Kč poplatek nehla z ordinace bez toho aniž by mi při zhoršení neprovedl další vyšetření. Nebo bych to nezaplatila.
Jinak není odběr jako odběr, ani stěr jako stěr. Vždy je důležité vědět na co je prováděný. Nevím jak žiješ, ale dělal ti gynekolog třeba vyšetření na chlamydie? Cpát do sebe další a další antibiotika není podle mě dobrá cesta k úspěchu. A ví se, že máš vůbec zánět? To se dá poznat z krve. A proč ti dává gynekolog tablety na zavádění, s tím máš taky problémy? Myslela jsem, že jen pálením při močení. Ať proboha něco dělají, můžou ti tak svou lhostejností poškodit i ledviny. Když antibiotika nezabírají, tak si o ten furantoin řekni, nejsou to přímo antibiotika. A je to tvé zdraví, ne jejich.
Rozhodně bych nad razantnějším řešením hooodně uvažovala a hlavně jednala. Hodně štěstí
vyšetření
eleanorita
| 5. 5. 2008 18:09
no moc se mnou nezabývají. Prohlídka na koze, vyšetření moči, stěry a krev. Prý v moči nic nebylo - ale ve čtvrtek tam jdu zase s močí. Krev dobrá, stěry zatím bez výsledků. Za léky + ty nesmyslné poplatky u doktora a v lékarně jsem dala cca 1200 Kč a to zatím není vše, protože mi pořád nasazují další léky. Ale zatím nic nezabralo.
Se zánětem jsem šla k obvodní ta mi dala gyra block a algifen. 3 dny OK a pak znovu bolesti a pálení. Řekla mi ať jdu na gyndu. Tam mě prohlíd a dal mi další léky - te´d si nevzpomenu jaké a zároveň mi dal tablety na zavádění dvoje + mast na to ukrutný pálení, aby se prý vyloučil zánět a podráždění rodidel. No 1 den OK a pak znovu hrůza. Hrozná bolest břicha jako kdyby mi na něm někdo stál. Mazala jsem na kontrolu a tam mi na gyndě napsal znovu gyrablock a spasmed. A co jsem čekala - znovu bez úspěchu, takže urologie - napsal mi další léky na 5 dní, které jsem dobrala teď bez účinku, teď si nevzpomenu jak se jmenovali. Když jsem v ordinaci skoro brečela, že to přece není možné, že se bojím aby to nedošlo k tomu aby to bylo chronické, tak mi doktor řekl, že tedy přimhouří oči a pošle moč znovu na podrobnější rozbor.......a to je zatím to poslední. Ale neřekla bych, že za to co si platíme je to nějaká úchvatná péče. Na nějaké zmínky a léku furantoin a že se vlastně léčím preventivně různýma přípravkama nereagují a když už tak řeknou, že m léčí oni. Te´d jsem to možná napsala nesrozumitelně, ale jsem v presu a naví hrozně naštvaná na tu mou hnusnou nemoc a zdravotnictví, tak snad to bude dávat smysl.
TCPETULA
Kloa
| 5. 5. 2008 15:33
TCPETULO, žádej pořádné vyšetření!! Nebo jaké vyšetření jsi vůbec podstoupila? Musí se nejdříve zjistit co to je, z čeho ta bolest vzniká. A jaké vyšetření ti prováděl gynekolog? Zbytečně se trápíš a podstupuješ riziko, že to postoupí do chronické fáze, jestli tomu už tak nakonec není.
zase
eleanorita
| 5. 5. 2008 14:51
tak mě zánět zase dostihl. Léčím se už třetí týden a stále nic. Opět nepomohl obvoďák, gynekolog ani na urologii. Poctivě jsem pila Lapacho čajík, užívala kapky lichořeřišnice, polykala Rowatinex a další a nic jako prevence nepomohlo. Už sice chodím do práce, ale vyléčená nejsem a už asi nikdy nebudu.
subinhibice
felcharka
| 28. 3. 2008 10:54
Mela sem tytez problemy nekolik let, zanet, 14 dni ATB a za par mesicu totez. Nechte si od sveho urologa dat tzv. subinhibici - po dobu jednoho roku sem kazdy vecer uzivala tabletu furantoinu (coz je ATB, ktere se koncentruje v moci). Je to dva roky a od te doby se problemy s moc. cestami neopakovaly ani jednou. Opravdu jdete do toho, zadne brusinky, caje atd. nepomuzou.Vedlejsich ucinku neni treba se bat.
ahoj
eleanorita
| 26. 3. 2008 18:15
musím Vám sem něco napsat. Kontaktovala mě holčina, která má takové problémy jako my tady. Nebudu sem psát to co známe všechny. Její problémy došly až tak daleko, že podstoupila operaci moč. měchýře - nějaké vypálení sliznice močového měchýře. Je zhruba půl roku po operaci, a problémy, které měla jsou ještě horší. Neustále krvácí, má zavedenou sondu, asi cévkování, sam by na záchod nezvládla jít. Je stále v bolestech a doktoři od ní dávají ruce pryč. Psala mi chuděrka, že se cítí jako by už nežila, a to jí je 23 let. Je mi jí tak moc líto, ale takhle pomoci nedokážeme............................ Tak je aby jste věděli co se může stát
Tineski
eleanorita
| 20. 3. 2008 21:09
děkuju ti za podnět k zamyšlení. Co píšeš má určitě něco do sebe. Moc ti přeju, ať se problému zbavíš. Píšu ve spěchu, proto je to strohé....................
Už mám
eleanorita
| 20. 3. 2008 20:55
ty kapičky z Lichořešišnice. Musím říct, že nejsou vůbec dobrý, ale pro ten můj močák přežiju všechno. A zítra se mi z Brna veze čajích Lapacho s pomerančem. Veze mi ho bráška, protože u nás ve městě ho nemají. Tak se teším na nějaký výsledky, hrozně si přeju, aby už ty záněty byly ode mně pryč a to hrozně daleko
trošku složitější
Tineski
| 16. 3. 2008 18:18
Ahojky

momentálně se potýkám v podstatě se stejným problémem, a to už od srpna minulého roku...neustále se opakující záněty močového měchýře, které se střídají a nebo dokonce probíhají společně s gynekoligickými kvasinkovými záněty. To, že mi můj urolog neustále píše antibiotika a algifen, v podstatě nic neřeší, akotá se mi tím totálně porouchá zažívání a antibiotika vlastně vyzabíjí i všechny "dobré bakterie", které v těle máme.

Před nějakou dobou jsem se nad tím pozastavila a totálně se nakrkla, že už toho mám dost. Netrpěla jsem jenom já, ale i můj přítel, se kterým si těch krásných chvilek na ***ík moc neužiju a popravdě, *** je důležitá součást našeho života, kterou si jen tak nechceme odepřít. Jenže po tom se to vždy zhorší a já několk týdnů trpím, jak nepříjemnými pocity při močení, tak následně i bolestí ledvin (další důkaz toho, že jedny antibiotika za druhými nebudou to pravé ořechové) a potom i poševními záněty atd.

No ale k věci, chtěla jsem rázně zakročit a zabralo mi to zhruba několik večerů brouzdání po internetu, pročítání článků a diskuzí a podobně. Pochopila jsem, že všechny moje problémy krásně sedí na přemnožení kvasinek v celém organismu, kandidozu. Ať jsou to časté záněty močového měchýře, kvasinkové infekce, narušený imunitní systém, neustálá únava, střevní a zažívací potíže.

Chce to celkovou ozdravnou a pročišťující kúru, která zahrnuje nejom docela přísnou protikvasinkovou dietu (vynechání cukrů a bílé mouky především, další informace můžeš najít ve 4 článcích tady na stránkách, v kapitole gynekologie a pod názvem tématu kandidoza nebo kandida), ale taky předepsané prášky od lékaře, na "vybití" kvasinek. Je to poměrně zdlouhavé, ale snad to stojí za to.

Já do toho jdu hnedka zítra, už mám předepsané léky a jsem rozhodnutá tohle všechno podstoupit, jen aby mi už bylo dobře. Testy totiž moje podezření potvrdily (ikdyž ani to se někdy nemusí stát a kvasinky v sobě třeba máš) a není na škodu nechat vyšetřit i přítele (v mém případě i on má obdobné problémy, ale kvasinky se u něj nepotvrdily...je to ale takový zlato , že léčbu podstoupí se mnou, aby to mělo konečný efekt).

Tak hodně štěstí s tvými problémy a doufám, že se všechno vyřeší a ty přijdeš na to společně s lěkaři, co tvoje problémy způsobuje.
zdravotní péče
Kloa
| 15. 3. 2008 18:11
TCPETULO, snad brzy najdeš něco co ti pomáhá.
Myslím, že je to jen v lidech a doktor je taky jen člověk. A tak, nevstřícného člověka můžeme potkat všude, tedy i v ordinaci. O takových lidech si ale myslím, že se minuli povoláním Osobně mám s většinou lékařů dobré zkušenosti, až na gynekology, byla jsem jak u muže, pak jsem ho změnila na ženu, ale "stejná pakáž". Nedávno jsem ale byla v nemocnici a sestřičky, lékaři, ošetřovatelky, prostě veškerý personál byl fajn. Skoro se mi od tama nechtělo domů A lékařů na odděleních jsem si začala více vážit, nemají to jednoduché. Za to ti v ambulancích pořád "pláčou" a stávkujou Ale zase jak kteří ...
Bylinky
eleanorita
| 15. 3. 2008 15:55
znovu děkuju za nové rady. Ty bylinky jsou fajn, já si někde přečetla, že bych něměla nic moc kyselého a ani ovocné čaje. Těch čajů jsem pila velké množství. nechtěla jsem se jich vzdát tak jsem přesedlala na bylinkové - zelený čaj, roibos atd. a už jsem si docela zvykla, mě ani nevadil ten urologickej čaj, tak myslím, že bych přeřila i ten z petrželky.

Myslím, že v dnešní době je těm lékařům jedno co lidem je, a že se třeba trápí. Ikdyž nemůžeme házet všechny do jednoho pytle. Já jsem spokojená s doktorem na gyndě, a když jsem v lednu byla v nemocnici na operaci ve Slaném tak tam byla většina doktorů moc fajn a sestřičky byly úžasné.
Bylinky
Merci
| 14. 3. 2008 08:26
Tak tyto problémy znám až moc dobře. Nebo spíš jsem znávala. Než se mi narodil první syn, tak jsem měla takové problémy, že jsem nemohla dojít ani od zastávky domů (máme to zhruba 100 metrů). Doktorka radila urologický čaj a antibiotika (zkoušela co jí její inteligence dovolila). Nakonec jsem někde přečetla (asi to byla knížka p. Jiřího Janči - co nám chybí), že petržel má močopůdné účinky. A ono světe div se, vyzkoušela jsem a teď když už cítím, že by mohl být problém piju čajíček z petrželí a problémy jsem již nějakých pět let určitě neměla. Pokud by jsi chtěla vyzkoušet, tak se dělá z nati (maminka mi ji vždy usuší a já si potom celý zbytek roku popíjím). Ale ještě jedno upozornění nesmíš být těhotná v době, kdy si tento čajík děláš. Asi ve výše zmiňované knížce jsem četla také, že by mohl způsobit problémy v těhotenství.
http://bylinky.abecedazdravi.cz/…-radosti-a-slavy Zkus se podívat i na tyto stránky. Já vím, že na první ochutnání ti určitě čajík moc lahodit nebude, ale rozhodně je lepší než urolog. A lapacho je opravdu také vynikající.
Světový den ledvin 13.3.2008
Kloa
| 13. 3. 2008 23:46
Tak tady k té příležitosti vkládám jeden článek:

Každý třetí pacient na umělé ledvině se o svém onemocnění dozví, až když mu začínají selhávat ledviny a jediným řešením je dialýza. Léčba pak stojí miliony korun. Test, kterým se dá zjistit porucha ledvin už v počátcích, stojí 60 korun. I následná léčba je pak levnější a zatěžuje pacienta méně. Během světového dne ledvin, který připadá na čtvrtek, mohou lidé test podstoupit bezplatně. Hradit nebudou ani regulační poplatek 30 korun.

"V Praze mohou lidé přijít do polikliniky na Karlově náměstí mezi 13:00 až 16:00," řekl přednosta kliniky nefrologie Všeobecné fakultní nemocnice a předseda správní rady České nadace pro nemoci ledvin profesor Vladimír Tesař. Stejnou možnost budou mít lidé v Brně, Ostravě, Plzni a Hradci Králové. Termíny jsou na www.nefrol.cz

Loni nabízela testy jen pražská poliklinika. Za tři hodiny přišlo 358 lidí, z nichž 15 mělo významně sníženou funkci ledvin a z toho pět o své nemoci nevědělo. V trvalém sledování zůstalo 25 lidí.

V Česku žije 8000 pacientů po transplantaci nebo na dialýze. Podle profesora Tesaře fungují každému desátému člověku špatně ledviny, ale jen jeden z deseti postižených o tom ví. Nemocné ledviny ovlivňují stav cév, a tak tito lidé desetkrát častěji umírají na mrtvici nebo infarkt. Screening by měli podstoupit zejména diabetici, kuřáci, lidé s vysokým tlakem, nadváhou a lidé nad 50 let. Dále lidé z rodin, kde se vyskytlo chronické onemocnění ledvin, vysoký tlak či cukrovka.

Diagnóza chronického onemocnění ledvin se opírá o stanovení kreatininu v krvi a vylučování bílkovin do moči, vysvětlil profesor. Nejvýznamnějším léčebným opatřením, kterým se dá riziko selhání ledvin snížit, je léčba vysokého tlaku a cukrovky. Pacienti dostávají léky, které omezí ztráty bílkovin v moči, a musejí si hlídat hladinu cukru a tuku v krvi a také se zbavit nadbytečných kilogramů. Pokud kouří, musejí se svého návyku zbavit.

Letošní světový den má upozornit na to, jak úžasný orgán ledviny jsou. Za den přefiltrují 200 litrů krve. Vyrábějí hormony, které podporují tvorbu červených krvinek, regulují krevní tlak a pomáhají udržovat kosti v dobrém stavu. Ledviny jsou zadní části dutiny břišní u páteře. Jedna ledvina má přibližně velikost zavřené lidské pěsti.
lékaři
Kloa
| 13. 3. 2008 23:37
TCPETULO, naprosto tě chápu proto jsem psala, že mít takového lékaře, který když to příjde musí být po ruce, není dobré mít daleko. Tak nějaké nejbližší město. Taky jsem z menšího města (s okolními vesničkami 15 tis.obyvatel), ale do nejbližšího města to mám docela blízko, asi 20 km a docela dobré dopravní spojení. Snad něco vymyslíš.
Mě to taky mrzí, i za tebe, že někteří lékaři nedokáží léčit. Asi ve škole hodně opisovali
Mám od malička špatnou funkci ledvin, tak proto mě sledují na nefrologii a ne urologii, nefrologie se týká přímo činnosti ledvin, transplantací a hlavně dialýzy.
A vidíš to, dneska byl den ledvinových nemocí Takže vše nej
utíkala bych hned
eleanorita
| 13. 3. 2008 22:37
jsme docela malé město, tady se utíká od doktora špatně, a když to mám takhle častý, tak právě to dojíždění jinam je "nepohodlný". Já jsem zklamaná právě proto, že mi nikdo nedokázal pomoci. o té nefrologii jsem ještě neslyšela....
tcpetula
Kloa
| 12. 3. 2008 22:50
TCPETULO, tak to mě mrzí, že se k tobě lékař tak zachoval V tom případě bych si nechala od obvodní napsat doporučení a šla bych za jiným doktorem, opravdu. Nevím jak daleko to máš do Prahy, jak jsi psala, mít takového lékaře daleko ale není nejlepší. Tak ty máš takové bolesti a on jen řekne, že v moči nic není? Tak snad se nad tím musí zamyslet, že to není normální. Od něj utíkej.
Bolest vím jaká to je, takže se ti za slzy ani nedivím. Žiju s tím už od mimíska. Zažila jsem i zánět ledvin, taky žádná radost a ještě příšernější bolest. Nesledujou mě ale na urologii, ale nefrologii a zatím jsem měla všechny lékaře perfektní
Ať ti to dobře dopadne!
To Kloa
eleanorita
| 12. 3. 2008 22:24
no budeš se divit, ale já u urologa i brečela, že to není možný, že to tak hrozně bolí a on na to, že v moči nic není vidět. Je to debil. Ale mám slíbený kontakt na jiného, ale až v Praze, tak doufám, že na mě ta dotyčná nezapomene. Moje obvoďačka, urolog ani gynelog mi zatím nepomohli. Gynekologa chápu, že to není v jeho oboru....
léčba
Kloa
| 12. 3. 2008 19:41
TCPETULO, to má tvůj gynekolog pravdu, je potřeba to pořádně vyléčit, ne jen přeléčovat, může se taky stát, že se to dostane do chronického stavu, nebo ti to nějak poškodí ledviny.
Čaje, tekutiny, hygiena, doplňky jsou fajn jako prevence a podpora léčby, ale ne jako léčba akutního zánětu. Lapacho, jako třeba lichořeřišnice atd. dokážou třeba potlačit zánět, ale nevyléčí ho. Nepřipadá mi v pořádku, pokud se musí užívat den co den tyhle látky - čaje, kapky - aby zánět znova nepropukl, v tom případě je něco špatně.
I někde tady na diskuzích si už jedna holka stěžovala na záněty, léčili ji na všechno možné a nakonec přišli na to, že má zúženou močovou trubici. Takže bych podrobnější vyšetření při neustálých problémech vyžadovala.
Lapacho
eleanorita
| 12. 3. 2008 17:49
o tom čajíku jsem si přečetla už někdy tady na Viktorce a možná to bylo i od tebe. Bráška mi ho koupil, ale zatím je v Brně a já jsem na druhé straně republiky. Tak už se na něj teším - hlavně jak pomůže. Jinak urolog mi napsal antibiotika. rozbor moči nic neukázal, a tak se domnívá, že jsem OK, že mi nic není. Stěžovala jsem si u gynekologa na tyhle častý záněty, že mi zatím nikdo a nic nepomohlo, a že se te´d už většinou snažím léčit sama. On mi na to řekl, že se to musí vyléčit nejen stále přeléčovat, protože by mi nedoporučoval otěhotnět. Mimi já zatím neplánuju, ale v budoucnosti určitě ano, tak doufám, že se těchto problémů zbavím.

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
rozvita.ruze
27. 6. 2025 10:24
14577
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Magda
26. 6. 2025 20:54
73555
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12