Drogy - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Drogy

Diskuze

Jen pro doplění
qinet
| 5. 11. 2007 10:40
Hovořila jsem obecně o lidstvu-Samozřejmě jsou mezi námi vyjímky, kteří dokážou vždy správně usoudit, co je dobré a co ne.. Těch je sice možná dost,ale ne tolik, abychom neztráceli přátele a děti..

jinak nechápu ty pokrytce,kteří odsuzují lidi, co někdy něco zkusili a přitom závislými nezůstali.. Neříkám, všichni musí zkusit všechno, to určitě ne, ale to, že se někdo má dostatek dovahy, aby pochopil feťákovu duši.. Mi příjde spíš úcty hodné než opovrhující.. tak jak myslíte.. Chcete pomáhat a výmýtit nějaký neduch společnosti? Nebo být jenom chytráci a pokrytci???
Myslíš něco jako dojezd??
qinet
| 5. 11. 2007 10:33
Hmm tak já jsem se setkala tak leda s kocovinou nebo s dojezdem.. a ani jedno nemá nic společného s Marihuanou.. ale to je jedno.. Sytý hladovému nevěří.. Hlavou proti zdi nepůjdu.. Je vidět, že nevíš o čem mluvíš,jeikož marihuana žádnou euforii teda nepřináší. No záleží na tom, jak chápeme slovo euforie.. Aspoň mě teda nepřinesla.. Mě přinesla leda chvilky uvolnění a to za všech smyslů. jinak proč by někdo kradl něco, co si může normálně legálně koupit za přiměřenou cenu?Leda proto že je čech.. u čechů to je normální.. Dneska je normální, že někomu vykradou skleník.. dokonce i se zeleninou.. Zamysli se nad tím.. Jedině zákazy tvoří černý trh a krádeže. Pár vyjímek by se určitě našlo,ale určitě by to nezvýšilo kriminalitu. Máš snad pocit, že se na podzim kromě normálních houbařů pouští do lesů hromada nadšenců houbiček (lisohlávek-halucinogení houba pro ty co nevědí) a plení lesy?? Je jich dost,ale nevíš o nich, protože Tě nijak neobtěžují.. a rozhodně tam nekradou vánoční stromky... Jako Ti silní lidé co umějí žít bez drog, alkoholu a marihuany(to jenom abych to trochu otočila-neberte to jako podporu)


No tahle ujetá diskuse mi připomíná moji matku, která se na mě obrátila s otázkou, po tom co je vykradli v práci a ztratily se tam jen dva jogurty, zda se třeba přes jogurt pasíruje kokain??? jediné co je napadlo, bylo, že je vykradli feťáci....


Milé dámy.... Pasírovali byste přes jogurt třeba zlato?? Ne napasírovali.. No tak s kokainem je to samé.. Jedná se o drogu bohatých a je to tak základní informace, jako informace o tom, že po kokainu se můžete předávkovat nebo že se používá v lékařství jako umrtvovadlo.

Mě tohle příjde naprosto směšné.. Jak může někdo, kdo nerozezná ani kokain od Marihuany poučovat své děti o tom, co je špatné??? Zamyslete se nad tím, jestli znáte opravdová fakta-Hulič, pokud neni mentálně narušenej, nebude nikdy krást!! Prostě neházejte Marihuanu do jednoho pytle s alkoholem a tvrdými drogami!!!! Je to holej nesmysl.. Nechci říkat, že je Marihuna zdravá a já nevim co všechno.. Každopádně tolerujeme cigarety, tolerujeme alkohol.. TO JSOU VĚTŠÍ SVINSTVA NEŽ MARIHUANA!!!!!!!! i kdyřž si teď budu protižřečit, tak na to koukněte takto: Je to prostě to samé jako s alkoholem.. V malém množsví je to možná i zdravé-stejně jako 2dcl vína, ve větším je to jako, když něco slavíte, prostě může se stát, že druhý den bolí hlava i když jste nebyli opilí.. No a nějaké dlouhé pobíhání po městě.. sprejování a rozbíjení popelnic.. Na to zhulenec nikdy nebude mít sílu.. Protože na co se zapomnělo??? Že tráva utlumuje... Takže se sladce vyspinkáte a jak jsem už zmínila.. může Vás bolet leda hlava nebo i břicho od zkaženého žaludku-Opět stejně jako u alkoholu.. i když spíš ani to ne.. Jsem prostě proti těmto zákazů, jak jsem tu jednou řekla... zakázané ovoce nejlépe chutná.. Chceme se vyhnout troskám ležícím na Národní třídě??? Tak nic nezakazujte.. Je to sice tragédie, když do toho někdo spadne, ale věřte tomu (i když se to zná nelogické), že jediné jak se vyhnout ztrátám kamarádů a dětí je to, že tyhle látky budou čisté v běžně v prodeji v lékárně... Vždyť o čem je ta slabost, o které tu všichni mluvíte.. ti lidé, co nejsou tak silní akorát do sebe dávají oškrábanou omítku a nevim co všechno a ještě si připadají jako králové, že dělají něco nepovoleného a nikdo je u toho nemůže načapat... To co je nezmámé nács bude vždy přitahovat a budem to chtít zkusit...
Kde asi?
Linda
| 5. 11. 2007 09:32
Kdyby se pěstovala a prodávala, tak by se našlo dost zlodějů, kteří by na tom chtěli vydělat pro sebe a nebo jednotlivců, kteří by naopak chtěli ušetřit. Určitě se najdou lidé, kteří mají zkušenost, že jim byly kytky ukradeny přímo ze zahrady, ze skleníku, atd. Takže si myslím, že jen tak na poli by to nešlo.
Jinak k agresivnějšímu chování po požití marihuany může dojít až po odeznění účinku euforie, s tím jsem se setkala.
To Kloa
qinet
| 5. 11. 2007 09:25
Ty nejsi z Prahy co? Hmmm tak to asi strach pustit někam dítě nikdy nepochopíš...
Kde asi
qinet
| 5. 11. 2007 08:57
Kd eby se pěstovala? Normálně na poli, protože by už nikdo neměl potřebu ji krást.... to je ale pořád všechno dokola...
Nejsem Quinet ALE QINET
qinet
| 5. 11. 2007 08:56
Mám pocit, že si pleteš dojmy s pojmy. Agrese se nerovná silná deprese
nebo lítostivost.... No a jinak Tvůj psychický stav podpoří jakákoliv
droga...

Jinak by mě zajímaly teda tvoje osobní zkušenosti,
Já jsem nikdy tak agresivního člověka jako po alkoholu nikdy
neviděla... A jestli někomu příjde v pořádku, že otec mlátí hlavou
matky o futro dveří pod vlivem alkoholu, tak mě to teda normální
nepříjde a upozorňuju Vás, že tohle se pod vlivem Marihuany může stát
leda schyzofrenikovi.


P.S. Nejsem QUINET, Ale Qinet bez "U".. Nevim, kde ho tam všichni vidíte.. To neumíte číst????
Ganja?
Tatu
| 5. 11. 2007 08:53
A co alkohol? Je povolený, protože z něj erár vybírá daně. Denně způsobuje tragédie na silnicích, denně způsobuje obrovské škody v průmyslu a stavebnictví. Denně jeho konzumace iniciuje stovky trestných činů. Rozpad sociálních vazeb u tisíců jedinců ročně. V Americe zavedli prohibici a k čemu to vedlo? Pilo se dál, ale kvetl černý trh. Vraždilo se ve velkém při soupeření gangů. Kvetla obrovským způsobem korupce. Stát financoval boj s organizovaným zločinem, ale zisky měly gangy. Takže dnes je alkohol legální, ale fest zdaněný. A co je v oblasti drog dnes? Prohibice jako ve dvacátých letech v USA. Stát financuje represivní složky a platí škody. Zisky jdou gaunerům.
Drogy ne
Miky
| 4. 11. 2007 21:23
Každá droga je hnus. Člověk je jiný, není to už on. Nemyslím teď rovnou závislost, ale vůbec užití drog, ať je to alkohol, marihuana nebo něco dalšího.
Angelwoman má velkou pravdu. I po marijánce jsou lidé agresivní. Prohlubuje přesně ty pocity, které máme. Někdy stačí i podvědomě myslet na něco špatného a bum, je vám nanic.
Jinak drogy také podporují vznik psychiatrických onemocnění. A to i marihuana.
Drogy
LuccyCZ
| 4. 11. 2007 19:30
Já jsem kvůli drogám přišla o hodně dobrou kamarádku a moc mě to mrzí. Byla to výborná kamarádka, se kterou jsme se na všem shodly.. ale začalo to tím, že začala hodně pít a byla každý den v hospodě, což mi dost vadilo, když mi psala nebo volala, že je super, že jsou s její partičkou zase nalitý.. a potom to dopadlo tak, že skončila na drogách (pervitin, heroin..), stejně jako ta parta, se kterou se bavila.. to mě dost mrzí.. Byla v léčebně, ale stejně to nezvládla.. Její kamarádka umřela a o ní teď už nevím, protože utekla s nějakým klukem..
quinet
angelwoman
| 4. 11. 2007 13:19
Pleteš se v jednom - marihuana vyvolává agresivní stavy. Má to totiž takovou ošemetnou vlastnost prohloubit psychické rozpoležení v kterém se zrovna daný člověk nachází. Máš veselou náladu? Po trávě přijde ještě větší euforie..Je ti pod psa a myslíš, že si s trávou zlepšíš náladu? Chyba. Jen zabředneš víc do svého nynějšího psychického stavu, budeš se cítit na dně a mizerně (osobně vyzkoušeno) -a může to dojít ještě mnohem dál...
Základem všecho je podle mě silná osobnost, dobré rodinné zázemí a láska k sobě samotnému - pak můžete třeba trávu vyzkoušet, ale nebudete mít důvody u ní zůstávat... Prostě se budete umět bavit dobře i bez ní
Zakázané ovoce vždynejlépe chutná
qinet
| 3. 11. 2007 15:23
Ahojky, myslím,že otázka drog je o výchově a samozřejmě o člověku. Řešením ale nikdy nebude někomu něco zakazovat... Ti co mají ze všeho tak hrozný strach asi vůbec neví o čem mluví..konkétně taková marihuana je z mého pohledu držena pod zákonem jenom díky společenským konvencím... Znám spoustu lidí, kteří normálně fungujía přitom si občas jointa dají.. No a co? Nikdy nikdo v takovémto stvu nikomu neublížil, neudělal bordel a naopak od alkoholu nevyvolává agrasivní stavy. Proč je tedy alkohol, který způsobuje jednu z nejtěžších závislostí a lidi pod vlivem alkoholu jsou kolikrát naprosto nebezpeční, je zákonem povolen???


Naprosto souhlasím s Tatu, chcete drogy, takm si je kupte, vymýtíme tím černý obchod, špatné mixované drogy a budeklid.. V neposlední řadě na tom stát vydělá...
Drogy
anonym
| 1. 11. 2007 13:07
Holky (a kluci), a jaký máte názor na lidi, co se z toho dostali.
Konkrétně např.
Tereza Pergnerová.
Někdo ji zatracuje, jako "perníkářku", jiný obdivuje za to, že se z něčeho tak těžkého dokázala vyhrabat.

Přiznám se, že patřím spíš k té druhé skupině.
A jak se k tomu stavíte Vy?
drogy
Martina79
| 1. 11. 2007 11:10
zdravím Vás, číst vaše příspěvky je docela zajímavé. Pracuji na škole pro žáky s oruchami chování a ze sociokulturněznevýhodněného prostředí. Jako preventista patologických jevů se s drogovou problématikou mládeže setkávám. Sama jsem drogy nebrala ač jsem navštěvovala dikotéky, zábavy. Ono je to určité vnitřní sebejistotě a tzv. vážení si vlastní osoby jako já jsme osobnost. Pokud někdo bude mít probléma nebude mít východisko jak se zněj dostat a sám to právě nedokáže tak droga to je velká pomoc a liké v těchto vodách jsou vlastně velcí kamarádi.
někoho odsuzovat a hodnoti je lehké, ale pomáhat dané společnosti to je těžké. Bojím se pouze o své děti, jelikož ta přístupnost je vážně velmi velká a ač budeme vychovávat sebelépe dostat se k dorogám mouhou. Rodiče přátelé jim , ale mohou pomoci víc než kdokoliv jiný.
Výchova je důležití a dokázat si sebe vážit ještě více. To je cesta ven.
drogy
Linda
| 30. 10. 2007 20:48
Ve škole jsme navštěvovali protidrogové kurzy povinně 2x ročně. Nejčastěji tam mluvili o zkoušení drog ze slabošství, aby se dotyčný neschodil před ostatními. Přesto pár spolužáků drogám podlehlo na dost dlouho. Určitě si myslím, že hlavní problém je, že si neuvědomují následky, přestože jim někdo ukáže názorný příklad, jak to dopadá, někteří si to prostě musí vyzkoušet sami na sobě. V tomto případě souhlasím s vyléčenými závisláky, že není dobré nutit drogově závislé do léčení, pokud sami nechtěji. Později by se k tomu vrátili. Účinek má pouze odvoz dítěte na pustý ostrov, ale na to nemá každý rodič. Já znám takový případ pouze jeden, ale zabral.
U všech kteří drogu zkusili, a které jsem v životě potkala, jsem se nesetkala s tím, že by to zkoušeli ze slabošství, vždy se jen chtěli odvázat, zkusit něco nového, mít pohodovou náladu.
Nejsem ani pro legalizaci lehkých drog, protože si neumím představit, kde by se pěstovala marihuana, aby odolala útokům zlodějů. Nevím jaká se používá třeba v lékařství, ale na výrobu látek se pěstuje technické konopí, které neobsahuje THC, a to je povolené, samozřejmě se to musí hlásit. Jinak já osobně jsem i proti volnému užívání marihuany (natož ostatních drog), protož jsem se setkala s vedlejšími negativními účinky především u žen.
Neberte drogy
Miky
| 29. 10. 2007 20:38
Mám zkušenost s pervitinem a távou. - Šńuply jsme si pervitin se sestřenkou. Párkrát jsem zkusila i trávu - to jsem se řechtala 3 hodiny....ale pak jsem nemohla usnout a bylo mi zle, litovala jsem toho. S tím pervitinem to bylo jen jednou a ze zvědavosti. Né, z nudy ani z frajeřiny. Prostě jsme byly zvědavé, jak se budeme cítit. Je to taková ta euforijní droga. No, splnila naše očekávání. Nikdy jsem nebyla tolik sebevědomá, uměla jsem se bavit s každým a o všem, vůbec jsem to nechápala. Věřila jsem si a to byl, do té doby, můj problém - vůbec jsem si předtím nevěřila. Na vše jsem měla co říct a bylo to, děsivě, rozumné.
No, ale za pár týdnů jsme se o téhle droze bavili ve škole. Mám zdrávku. Bylo mi řečeno, že už první dávka pervitinu může navodit závislost. Zděsila jsem se. Do té doby mne nenapadlo, že bych tu drogu ještě vzala, ale jak jsem věděla, co jsem věděla, najednou jsem na to furt musela myslet a měla jsem na ni i chuť. Né pro závislost, to nechce nikdo, na to jsem nemyslela, ale prostě jak jsme o tom mluvili, tak mne to lákalo. Pro někoho, kdo to nezkusil, je to asi nepochopitelné.
Ale nebojte se, nevzala jsem ji znova a už nikdy jindy. Je to o myšlení. Člověk si musí zvolit. Já si zvolila život bez drog. Nejprve by mne zřejmě dělala lepší, ale co pak? Pak bych byla šílená troska, která by měla úplně opačné pocity, než sebevědomí a byla bych na samém dně a možná i celý život.
Neberte žádné drogy, i když máte pocit, že vám pomáhají, to je jen zdání, potom se vše otočí a je to horší, než to bylo předtím.
Alkohol? Ano. Je povolen.
Tatu
| 29. 10. 2007 17:45
Ale proč? Protože je zdaněný. V tom je ta licoměrnost eráru. Myslím tedy tu mašinerii s názvem stát. Samozřejmě že by se mu líbilo, kdyby se erární pokladna plnila penězi z daní za obchod s marjánkou, ale jak už jsem psal, politici jsou zbabělci a je na tom přesně vidět že jim nejde o ochranu populace před tvrdými drogami, ale jen a jen o jejich koryta, která získali po volbách. Ať je to levice nebo pravice. A tak budou zakazovat, regulovat kdeco,a zavírat gymnazisty za pět deka trávy, ale dál budou umírat mladí lidé na předávkování, ničit lidské osudy kvůli tvrdým drogám a dál se bude krást a loupit kvůli vysoké ceně na černém trhu. Co až se lidi začnou sjíždět muchomůrkou červenou? To také jde. A jak. Dělá se to už stovky let. Ne ovšem u nás. To se zakážou houby, nebo vstup do lesa, nebo co? Jsme přeci svobodní lidé. Kdo chce brát heroin, ať si ho bere. Prodejme mu ho. Čistý a spolehlivý. Bezpečně nadávkovaný. Za přijatelnou cenu. Ale ať se vzdá volebního práva, řidičáku, nechá si podvázat chámovody (vaječníky v případě že jde o ženu), nechá se zaregistrovat jako konzument, vzdá se lékařské pomoci hrazené z veřejných prostředků. Jakýkoliv obchod s nelegální drogou ať je pak trestán dvaceti lety natvrdo. To by se dealeři stěhovali z Čech nato tata. A ještě bychom dali vydělat pěstitelům máku v chudých zemích, protože bychom jim platili poctivou cenu. To, co je tady je kašpařina, a ne boj s drogami. Co vy na to ženy, matky, manželky a přítelkyně, politiků, úředníků, policistů, soudců, potenciálních konzumentů i potenciálních dealerů. Ti co to mají v popisu práce pořád říkají že něco nejde, ale nikdo ještě nesebral odvahu zkusit nějaké řešení, které by mohlo fungovat, když už každý vidí, že ta současná řešení jsou k ničemu. J.
KOnopí
anonym
| 29. 10. 2007 14:53
A já jsem taky pro legalizaci konopí, ale hlevně ze zdravotních a léčebných důvodů.
Vždyť v takové masti ja "marjánka" učiněné blaho pro psoriatiky a atopiky. Pořád lepší, než kortikoidní masti.

Nebo naše sousedka, co měla roztroušenou sklerózu, jedla "marjánku" smíchanou s mlékem (plnotučným(, a tatínek mé kamarádky ji kouřil v posledních stadiích rakoviny. Pomohla. Nevyléčila, ale zmírnila. Oba ti lidé už zemřeli. Ale vím, že z konopí se dají vyrobit velmi účinné léky. A také tkaniny s vynikajícími vlastnostmi.

Zákaz nic neřeší. Kdo chce, bude fetovat stejně, cokoliv jiného.
Koneckonců alkohol je mnohem návykovější, a zakázaný není.
Drogy
Tatu
| 29. 10. 2007 14:15
Samozřejmě že je dnes spousta informací o účincích drog a důsledcích jejich užívání. Ale mladí lidé většinou neberou varování svých rodičů na 100% vážně. Někteří dokonce programově. Chtějí se proti dospělým vymezit. A jak se mají postavit k tvrzení svých rodičů, že i jedna jediná dávka může být jízdenka do pekla, když v televizi vidí nejakou nánu, která v tom jela, dostala se z toho a teď znovu dělá v televiti? Bude si myslet, že když do toho spadne, zase se z toho dostane. Nebo jak se brojí proti marihuaně! To že někdo si pěstuje doma ve skleníčku pár rostlin z něj těžkého narkomana neudělá. Naopak. Stará se o rostlinu, živý organismus. Musí se o ní něco dozvědět, nemůže se na ní vykašlat, zvadla by. Já jsem za legalizaci konopí. Detekovat se dá, tak ať se prodává normálně na krámě, pořádně zdaněná. Nebezpečí marihuany není v tom, že by byla těžce návyková a přecházelo se od ní běžně k tvrdým drogám. Houbeles. Opak je pravdou. K tvrdým drogám se takový konzument dostane tak, že díler který mu ji prodává řekne jednoho dne: "Hele, nemám trávu, došla mi, ale mám tady něco onačejšího a nechám ti to jako stálýmu zákazníkovi za cenu trávy." A už ho má. Další dávky už budou za normální ceny a ten jeho zákazník se k trávě už nevrátí. Otvírá se mi kudla v kapse, když čtu v novinách, jak policejní komando zlikvidovalo nějakému studentíkovi pěstírnu s deseti rostlinami ve sklepě a na Václaváku prodávají Arabové a černoši tvrdé drogy skoro veřejně pod bohorovným dohledem policie ČR, která dává pozor jen na to, aby gangy dodržovaly dohodnuté hranice působnosti. Od Můstku po Jindřišskou tihle, od Jindřišské k muzeu tamti. A politici jsou banda zbabělců, protože s tím nikdo nechce nic dělat. Skoro to vypadá, jako by z toho něco měli.
Dost mě zaráží, že tahle diskuse je tak chudá
slabošství
Kloa
| 28. 5. 2007 21:49
To slaboštví jsem myslela ve smyslu, že tomu ten člověk podlehne, že není dost silný to odmítnout, vždyť to nepotřebuje a většinou o všech důsledcích ví. Infomovanost je v tomto právě až dost. Prostě frajeřina, nechce se ztrapnit před partou, tak v tom prostě pojede s nima.
Je to jen o lidech.
Kecko, vždyť právě tys nebyla slaboch, ale byla jsi silná, až na tu travku
drogy
anonym
| 28. 5. 2007 21:29
Ahoj, no, já měla taky dost bouřlivou pubertu, ale teďka ve dvaceti bych se už nejradši vdala Ale studuju a už se vidim, jak o zkouškovym kojim, když to i takhle sotva zvládám. Musím potvrdit, že sehnat drogy, alespoň ty lehčí, se kterými mám zkušenost, opravdu není problém. Neřekla bych však, že to je otázka slabošství. Pokud slabošství, tak jedině ve smyslu nevydržet u sportu či jiné ušlechtilé ale ne zrovna intelektuální zábavy.
:-)
kecka
| 28. 5. 2007 00:12
Drogy jsou vskutku hnusná móda . Nemyslím si ale (jako Kloa) , že je to jen otázka slabošství. Děcka to zkouší především z frajeřiny a zvědavosti a také z nedostatečné informovanosti o možných následcích. Když to ale vezmu kolem a kolem, tak díky slabošství drogy neberu. Pár lidí z party (dnes vím, že to nebyli kamarádi) - v pubertě zkoušelo drogy a nabízeli mi je. Viděla jsem co to s nimi dělá a vždy jsem odmítla. Bála jsem se závislosti a smrti. Nikdy jsem svou zvědavost ani frajeřinu nepřekonala a jsem na sebe hrdá. - To jsem mluvila o tzv. těžkých drogách. Marihuanu jsem zkoušela. Řeknu vám - "slušný halušky" jenže vzápětí přišla deprese a já myslela, že umřu. 0d té doby jsem s žádnou drogou do styku nepřišla. Měla jsem veliké štěstí a lituju mámy, které se trápí kvůli svým závislým dětem a jen si můžu přát, aby to nepotkalo mé děti. Vlastně to nepřeju nikomu.
drogy
ilecka
| 17. 5. 2007 16:54
Nejhorší na tom je ,že když narkoman potřebuje peníze na drogy,tak klidně okrade i vlastní rodiče nebo příbuzné.Musí mít drogu za každou cenu a výčitky většinou přijdou až se začne léčit.Někteří vydrží abstinovat i celkem dlouho,ale nesmí se vracet na stará místa nebo se stýkat se starými rádoby kamárady,jinak v tom spousta jede znovu.Je to začarovaný kruh.
Odstrašující příklad
Kloa
| 17. 5. 2007 16:02
Lindule to je taky nápad. Ještě účinnější je se s takovými lidmi, kteří to zažili setkat. Nám toto domluvila střední škola, v době na konci roku kdy není se studenty co dělat. Byli jsme v Opavě na psychiatrii a v jedné místnosti jsme seděli spolu se třemi mladými lidmi, kteří tam byli na odvykání a povídali nám o svých zkušenostech s drogama, tedy v tom záporném smyslu. A nevěřili byste kolik do toho závislí jsou ochotni, teda asi pak už nuceni, cpát peněz. Ten jeden kluk nám řekl, že když to tak spočítal, že ho to stálo více než půl miliónů. No, dozvěděli jsme se tam strašné věci.
Drogy
Lindule
| 17. 5. 2007 15:51
Mně stačilo si přečíst knížky Memento (R.John) a My děti ze stanice Zoo. Docela dobrý odstrašující příklad. To by měla být povinná četba ve škole.

Jestli chcete vědět, jaké je to brát drogy, tak si je přečtěte. A máte to bez rizika návyku.
anonymní pisatelko
Kloa
| 17. 5. 2007 13:13
Nevím jak ti to vysvětlit, ale asi tak, je v tom víc než pouze odpověď na téma drogy, teď už uvedené jako anonymní zakladatelce této diskuze, ale dříve Mysicce, která svou registraci zrušila, a kterou zde můžeš občas zastihnout pod jinými přezdívkami, jako je např. Miriam00, Karoli, Sabina, Klára atd.

Jinak, osobně bych se nekamarádila s někým kdo žije v drogách, protože si stojím za názorem, že ten kdo podlehne něčemu takovému je slaboch, který si navíc neumí vydobýt respekt bez toho aniž by jel v drogách, přesto, že je ve skupině "špatných kamarádů".
Musí to být v člověku, hodně ovlivní taky výchova, mě mohla mamka pustit vždycky kam chtěla a věděla, že se nic nestane. Takže asi tvůj strach někam pustit dítě nezná, protože mě zná.
pro klou
anonym
| 17. 5. 2007 12:38
Tam přece neni napsaný, že jí rodiče nikam nepouštěli. Třeba nechtěla sama. Já taky na diskoteky nechodila a dokázala se " vybouřit" jinak. Je to jen otázka stylu....
Ale jen mě trochu pobuřuje, že dneska se opravdu dá sehnat cokoliv. To aby se člověk bál svoje dítě opravdu někam pustit,aby z toho nebyl malér...
drogy
ilecka
| 17. 5. 2007 11:18
Dnes je problém v tom,že drogy jsou přístupnější než za mých puberťáckých let a pak už jen záleží zda se ten dotyčný nechá ovlivnit.Já osobně mám doma 2 puberťáky a hodně o tom mluvíme a pořád jim líčím ty negativa/pracuju u toho/,tak doufám,že to překleneme bez úhony.Zatím mají vcelku dobré kamarády a jsou dost vytížení.
drogy
Vlada
| 4. 3. 2007 10:23
Podle mě mají drogy souvislost se dvěma věcmi - nudou a špatnými kamarády...nevodedu si moc představit, že by člověkj en tak sám od sebe, který má plno jiných koníčků a fajn přátele si řekl, tak co budu dnes dělat? V televizi nic nedávají, tak že bych si dal nějakou drogu? Chce to dělat tvrdou propagaci ve školách už od malých dětí, proloženou videi a fotkami feťáků, aby děti věděly, jak to s nimi skončí, když to začnou brát.
Hmmm
anonym
| 3. 3. 2007 12:42
Já spíš myslela, že ozve někdo, kdo má do říct k tématu...
Drogy
Kloa
| 2. 3. 2007 21:51
Jde vidět, co máš za kamarádky.
V dnešní době není nic problém sehnat. Jestli někdo něčemu takovému podlehne, tak je slaboch, nechápu jak si může někdo dobrovolně ničit zdraví
A musíš být docela nevybitá, když tě v pubertě drželi pod zámkem.

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
DIS
25. 4. 2024 23:34
408
Alka...
25. 4. 2024 20:17
70310
♥Jarka*Alice♥
25. 4. 2024 15:42
11820
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video