Masturbace - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Masturbace

Diskuze

Renno
anonym
| 30. 12. 2006 20:11
Jo, to je risk anonymních příspěvků.
Ale reagovala jsi právě na tu kritiku příspěvku FUJ FUJ FUJ FUJ, tak se těžko věří, žes to nepsala Ty. to by zodpověděla jen zdejší admina Viktorky (podle adresy IP), ale vlastně je to fuk.
Zapomeňme, můžeš se přece připojit do jiné, méně konfrontační diskuse. A vždy je lepší se aspoň nějak nazvat, když už ne přímo zaregistrovat. Aby nedocházelo k nedorozumění.
Zdravím.
Fuj
renna
| 30. 12. 2006 19:42
Těch anonymních tady přispívalo více. "Fuj, fuj, fuj" jsem nepsala, není to můj příspěvek. Stejně mi to nevěříte. Však jak jsem psala, všechno jde na mou hlavu. Nikdo si nenechá nic vysvětlit. Jo, jsem špatný člověk. Co ještě chcete slyšet?
Nesmím se divit, že se budou bránit? Tak je snad logické, že se budu jejich urážkám taky bránit. Ale tady oni mohou, já ne.
Ježiši! zase dokola. Měla jsem k masturbaci co říct. Jako na každé jiné diskuzi, budou tam ti, co to preferují i ti, kteří ne. Jedni chcou znát jak působí prášky na hubnutí, druzí nad mimi kroutí hlavou, jak to do sebe můžou cpát.
Mě by nepřekvapily odmítavé reakce, ale sprosté, ironické urážky.
Renno
anonym
| 30. 12. 2006 19:13
Jestli jsi ta pův. anonymní, co nemasturbuje (fakt diné označení, ale nevím jak tě jinak přiblížit), pak jsem si pročítala příspěvky a musím konstatovat, že jsi začala tu bouři Ty, a to svým příspěkem:
"FUJ,FUJ,FUJ,FUJ!"
Tak jsi reagovala na rozhovor o masturbaci. Prostě jenom FUJ bez vysvětlení.
Prostě to nemáš ráda, ale FUJ je odsouzení. Možná tam to začalo. Tak to vidím já.
Když vstoupím do diskuse třeba homo***uálům (to je příklad!), tak se nesmím divit, že jestliže jim řeknu, že jsou úchylní, musím počítat s tím, že se budou bránit! A když mi masturbace nic neříká a nemám k tomu co říci, tak tam přece vůbec nevstoupím, nepřispívám do diskuse...Asi jsi ale chtěla vyjádřit své zhnusení tad jejich počínáním...v tom případě by tě neměly překvapit odmítavé reakce...
Picca
anonym
| 30. 12. 2006 18:23
Díky za "trošku zkrácený příspěvek".
Velmi zajímavé a především Ti musím složit poklonu za neuvěřitelnou duševní vyspělost vzhledem k věku a pohlaví...
Závidím Tvé budoucí partnerce, takového chlapa by chtěla každá. Já už jednoho Lvíčka doma mám (manžela) a tak vím, jak dokážete být pozorní a naprosto neodolatelní. (Můj muž má 42 let, mohl by být Tvým otcem), ale zjevně v některých věcech je věk podružný.
Zajímavý rozbor, jen jsi mě vyděsil tou onanií v 8-mi letech, mám dva syny (8 a 10 let) a tak už bych s tím měla počítat, že? No, vlastně když si vzpomenu na své dětství...vlastně jsem začala mnohem dřív. Mně stačí, když to hoši budou dělat v soukromí, pak to bude O.K.
Nějak nemám chuť je při tom "načapat".

Jo, a opovaž se odejít!
My tady potřebujeme i mužský pohled na věc, zvlášť když není oplzlý a když je jasně a srozumitelně formulovaný...
Přání muže
renna
| 30. 12. 2006 17:47
Picco, tak se stavím za své skutky ať je tedy jasné, která anonymní jsem, ale vcelku zbytečně, nebudu přispívat příspěvky do diskuzí, psala jsem jen zde a jelikož jsem populární a bavím lidi, tak jim takovou radost nebudu dělat. Kdo si chce psát, píše na mail.
Nebudu se vyjadřovat k ostatnímu, i když bych s tebou ráda diskutovala, protože přesto, že někdo nemasturbuje, máš snahu s ním diskutovat. A stejně by to bylo k ničemu, můj názor není názorem a cokoli napíšu je špatné.
Jak jsi uvedl, nabídek ke smíru bylo hodně, i z mé strany, ale vždy se objevil nějaký primitiv, který hodil kamenem.
Ráda bych reagovala i na tvůj vs. můj vstup do života ***u, ale opět asi s neúspěchem, protože i tomto už jsem zde psala a byla jsem označena za "perfektní slečnu, dokonalou, tajně masturbující, nevyzrálé kuře, husičku" a prý mi k orgasmu stačí pouze finanční přínos ze strany přítele. Co na tom, že mám ve vztahu dokonalou shodu, že je partner vždy při ruce a že mám spoustu ***uálních zážitků i bez masturbace když to někomu připadá jako pohádka. Jo, nikdy jsem nezažila, že bych po svém boku neměla přítele, tedy nemusela jsem na masturbaci pomýšlet.
Myšička
anonym
| 30. 12. 2006 17:01
Myšičko, vůbec se neomlouvej, já jsem se smála hezky dlouhou dobu, takže moje bránice ti děkuje za tolik pohybu
Pizza
anonym
| 30. 12. 2006 16:59
No jo, Karin, to jsem byla já!
Omlouvám se.
Jdu do obchodu a pak si přečtu ten dlouhý článek od Picca a něco napíšu. :o))
vysvětlení
anonym
| 30. 12. 2006 16:59
Z toho nic nevyplývá, jen že je tu anonymka a pak Kloa, dvě osoby v jedné a myslela si, že je tak nenápadná, že na to nikdo nepřijde, ale teď je zalezlá, protože se tím odhalením dost zesměšnila, takže myslím, že nás chvíli se svým pruděním nebude obtěžovat. I když to bude škoda, bylo to v podstatě dost zábavné.
Pizza
anonym
| 30. 12. 2006 16:56
Teď jsem se pobavila, četla jsem jeden příspěvek, kde se píše, že máme nového diskutujícího, který se jmenuje Pizza . No je fakt, že překlep je to hezký, takže tě vítám Pizzo a věřím, že se ti tu mezi tolika ženskýma bude líbit .
Kloa?
Picca
| 30. 12. 2006 16:50
1) Nějak se mi to natáhlo, takže heslovitě :)
2) Kloa? Kdo je Kloa a co z toho vyplývá?
Kloa rovná se anonymka
anonym
| 30. 12. 2006 16:46
Tak už si tu hodnou chvíli čtu, dá to práci se probrat tolika příspěvky, přečetla jsem i téma Žena se ženou a je to opravdu jasné - ona anonymka je Kloa. Takže Kloo, přeju ti v životě hodně šěstí, budeš topotřebovat .
Tentokrát trošku zkráceně ;)
Picca
| 30. 12. 2006 16:36
Zdravím všechny hodné lidi! (původně jsem přemýšlel nad tím, že pozdravím jenom ženy, ale co kdyby se přeci jen nějaký ten muž hodný pozdravu našel ).
Nejprve vám tu všem musím pěkně vynadat a to hlavně tobě myšičko . Původně jsem si myslel, že jenom vyjádřím svůj názor a budu googlit nesmyslné výrazy dále, ale vaše reakce mne přinejmenším udivila. Takové vřelé přivítání muže, průměrem mladšího věku, na stránkách neznajících mužský rod (každodenní internetové čtení pro ženy, přidej kamarádku, ...) jsem opravdu nečekal. A proto jsem se rozhodl že "nestranný pozorovatel" by si zasloužil registraci, aby při příštím přidání příspěvku nevznikaly zmatky. Stejně tak si myslím, že by se měla za své skutky postavit i ona populární anonymní, která se bojí že registrace zde zahltí. Jenom tak za použití lentilkové kalkulačky se dá vyčíslit, že kupříkladu až při užití všech 79'235'168 kombinací se vyplýtvají všechny možnosti pro 5-ti písmenné nicky. A to jsem nepočítal 6-ti, 7-mi, ... písmenné. Takže si myslím že o zahlcení victorie.cz se bát nemusíme. Názor Katky o již jednou proběhlé registraci se nabízí jako reálný, neboť sama anonymní je zde asi největším přispěvovatelem a důvod k registraci již dávno nastal. Ale tím bych vážně nerad začal nějaký další flamewar (bouřlivou diskuzi).
Jak to vidím já: "Nevím, nic v masturbaci nevidím. Samotnou mě to nebaví. Lepší je ***. Budete namítat, že asi nevím jak na to apod., ale vím co mi je příjemné, jen mě to nebaví. Na milování se mi líbí ten pocit, že toho druhého přitahuju a to mě vzrušuje." Je samozřejmě názor a velmi dobře akceptovatelný. Sice tě nechápu, nerozumím tomu jak můžeš žít, ale je to jen tvoje věc a já nemůžu ani pípnout. Kdežto příspěvek taktéž poslaný jako anonym: "Mi připadá, že jsi trochu úchylná. To že si to člověk dělá 4 x týdně a třeba i několikrát denně mi přijde ujeté. To už je závislost a nenormální. Představuju si tě jak doma hopskáš na všem co jde." je dosti urážlivý a ve slušné společnosti nemá co dělat. Pak už se chudák Deniska jenom omluvila (ačkoliv neměla proč) a někdo opět jako anonym se jen oné první anonymce jen stejně hrubou záplatou snažil zacpat pusu. Nevím komu tento příspěvěk patří, popravdě jsem z toho sám zmatený, ale tahle lavina se pomalu nabaluje a stahuje sebou čím dál tím více lidí. A víte co přijde po každé lavině? Záchranáři, kteří musí napravit co se dá. Co kdybychom je letos nechali chudáky odpočívat? Na horách stejně není žádný sníh, tak ať si také jednou odpočinou. Nabídek k smíru už tu bylo hodně, ale vždy se našel někdo, kdo vystrčil hlavu zpoza té své barikády a hodil někomu na hlavu cihlu s vyrytou nadávkou. Sakryš dámy tohle je téma o masturbaci, tak by neuškodilo používat termíny jako "já si myslím", "z mého pohledu", "kdyby bylo na mě", "podle mého názoru", které podle mého názoru značně změní ráz věty. Koneckonců: "uhodí-li tě někdo, nastav mu i druhou tvář"Ježiš .
Takže hezky zpátky k tématu:
a) Aby ve všem nebyl zmatek, tak si vás paní / slečno která jste proti masturbaci pojmenuji třeba Jane. Doufám že to nebude vadit. Osobně ti Jane dost závidím. Můj vstup do života ***u byl poměrně ... zvláštní. Nejprve jsem cca v 8-mi letech přišel na skvělou věc jménem onanie. Strašně dlouho jsem si s tím vším vydržel, až do chvíle než se mnou začaly cloumat hormony a tělo potřebovalo čím dál tím více a já se započal rozhlížet po okolních osobách opačného pohlaví. Jelikož jsem ale neměl nikdy u dívek valný úspěch, musel jsem si počkat až do 18-ého roku života. Když jsem se seznámil se zde již jednou zmiňovanou nymfomankou. *** 3x denně nebyl problém a mě to pomalu, ale jistě omrzelo. Takže jsem si celkem výborně hned ze začátku vyzkoušel jaké to je být do postele hnán. To mi dalo jistou zkušenost do vztahu druhého ve kterém jsem se poté horem dolem přemáhal, abych na partnerku nevyvíjel nátlak. Bohužel rozdíl v našich potřebách byl asi 30-ti násobný, a tak mi prostě zbyla pro mne jediná přijatelná varianta - onanie. Nedávno to bohužel zašlo až tak daleko, že jsme se dohodli na rozchodu. Osobně mi přijde správné milovanou osobu do ničeho nenutit a opravdu sebeukájení je pak přijatelným řešením. Vidíš Jane a proto ti závidím. Podle toho jak zde píšeš, že máte ve vztahu dokonalou shodu, že partner je vždy při ruce a že máš spousty ***uálních zážitků. Bohužel nic z toho jsem já nezažil a jsem opravdu o něco ochuzen. Každý se ale snaží žít tak nejlépe jak mu to přijde správné s tím co má. Takže masturbace vlastně může být buď způsob jak si něco vynahradit (můj případ) a nebo jak si prostě udělat krásnou chvilku sama se sebou (případ asi většiny žen zde).
ad b) Také mám a měl jsem i v dobách kdy jsem byl zadaný několik lidí s kterými jsem si povídal o velice intimních věcech. Moc mi to vždy pomohlo a já tak mohl alespoň trochu lépe pochopit partnerku, která byla vždy hrozně nekomunikativní.
ad d) Ještě jednou pro jistotu: nenaznačovat! Mluvit na rovinu! .
ad e) Kdysi mě jeden kamarád označil jako "nadšeného odpůrce čehokoli" a ono na tom i něco bude. Podle informací, které jsem si našel na internetu je Ph pochvy: 3,3 - 4,5, spermatu: 7,2 - 7,8, a chlórované vody: 7,2 - 7,6. Takže sprcha určitě nebude ovlivňovat Ph pochvy více než sperma. Samozřejmě ale Döderleinův lactobacil určitě nebude z přítomnosti chlóru nadšen, takže tuto otázku bych raději nechal zodpovědět kvalifikovanou gynekoložku.
Nevím jak to funguje u vás žen, ale u muže je opravdu pravděpodobnost poranění onanií stejná jako při ***u. (V posteli jsem dokonce několikrát od partnerky dostal nechtěně kolenem do choulostivých míst, takže moje zkušenosti jsou zatím ve prospěch sebeuspokojování ) Ale kdybych měl možnost si vybrat mezi milováním s partnerkou a vlastní rukou, tak je otázka předem zodpovězena. *** se mi prostě líbí mnohem více.
Jinak je opravdu zvláštní pozorovat příspěvky lidí jen o několik let starších a zabývat se jejich názory. V té mé "generaci" je obecně mezi muži známa "pravda", že ženy které si hrají samy se sebou jsou opravdu rarita. A když už se nějaká taková najde, tak pro ní je nepředstavitelné se o něčem takovém bavit. Teď jsem měl ny mysli i věci obecně okolo ***u. Prostě tabu. Samozřejmě se najde i nějaká ta vyjímka a ta je poté silným způsobem vyzdvižena nad ostatní ženy.
Kdybych měl u sebe porovnat, tak nejvzrušivější je pro mne:
1) Partnerka hrající si sama se sebou
2) Partnerka hrající si s jinou dívkou
3) Sebejistá, nadržená a cílevědomě za svým cílem jdoucí partnerka. Neboli, když ona převezme 99% iniciativy a snahy.

Na závěr vám ještě musím všem popřát příjemně prožitého silvestra a strašně moc příspěvků do diskuze v příštím roce .
Myšička
Katka
| 30. 12. 2006 13:20
Myšičko, můžu ti říct, proč se ta slečna tak brání tomu, aby se zaregistrovala, mě to totiž teď došlo- ona totiž nemůže, už zaregistrovaná je a při registraci nemůžeš mít dva stejné emaily. Kdy si dáš trochu práce a spočítáš si dva a dva, tak zjistíš, pod jakou přezdvíku. No, ona určitě řekne, že to tak není, ale já jsem si skoro jistá, že ano....
Nechci se plést
Kloa
| 30. 12. 2006 10:43
Myšičko zdravím Zajímavá diskuze, mi to připadá jako lavina, něco málo se pohne a už se to valí. No v jednotě je síla, takže ta jediná zde bojující za práva nemasturbujících zde nemá šanci uspět, třebaže má právo být pochopena. I její snahy být slušná se nevyplácí.
K tématu ... jelikož nemám také potřebu masturbovat a tak tedy nemasturbuji, nemám tedy masturbujícím co závidět. Hold mají jiné potřeby, které já pochopit nedokážu, ať si to teda dělají, ale teda nevím kdy to stíhají, já jsem většinou v časovém presu, jsem ráda, že stihnu všechny své povinnosti V pubertě snad každá se snaží poznat své tělo, ale to nemusí hned znamenat masturbaci. Masturbací chápeme, že si sami něčím vypomáháme, protože není na blízku partnerův *** co k tomu použijeme je na naší soudnosti. Ale myslím, že *** je pro toto nejpřirozenější, vše ostatní nese riziko. Tak asi jen tak na vysvětlenou jak to nemasturbující chápou.
Myšičko
anonym
| 30. 12. 2006 10:25
Myšicko, takže chápeš jaká to je situace. Jaká to je, jak to říct, snad bezmoc, když se nechceš hádat, chtěla jsi po dobrém, diskutovat, ale ten druhý uráží a ti druzí pak už vidí, že se hádáš ty, protože nehájíš jejich zájmy, tak se přidají na stranu toho druhého, třebaže s tím začal právě on.
Nemusíš hledat, kde se to stalo tobě, protože to musí být docela složité tady v tom hledat. Věřím ti. Třeba to byla právě ta anonymní, která se opět naváží do mě.
A nezlob se, když jsem viděla tu spoustu příspěvků v "Klubu třicátnic", tak se mi v tom opravdu nechce listovat, abych odhalila tvou osobu Já jen myslela k tomuto tématu, nevyslovila jsi názor pro ani proti... Tak byl myšlen můj předchozí dotaz. A v takových diskuzích je riskantní se moc odhalovat, to už je pak lepší icq nebo skype, protože to pak lidé mohou použít proti tobě.
Na rozeznání, můj příspěvek byl na straně 16 z 29.12.2006 11:11:43, nesnažila jsem se tam někoho urazit, reagovala jsem na příspěvek toho muže, jen názory, nic co by bylo namířeno přímo proti nějaké osobě. Mé jsou pak na straně 17 z 29.12.2006 11:53:09, 29.12.2006 13:20:13, 29.12.2006 15:58:06, kde už jsem byla sprostá, důvod jsem už vysvětlila, a pak na straně 18 z 29.12.2006 22:36:34 a tento příspěvek. Ale tohle nebylo asi třeba, protože ona už je tady opět i s urážkami, nemám slov.
Mohou tady být na diskuzích fajn lidi, může to být fajn diskuze, ale nechci se účastnit a být její součástí jako registrovaná, protože mě několik názorů zde zklamalo. Je zbytečné někomu zabírat nick, když zde nebudu chodit. Na toto téma si s anonymní vystačím.
masturbace
anonym
| 30. 12. 2006 08:54
Tak nad tímto příspěvkem jsem se vážně musela pouusmát...ty tu teď píšeš, že naprosto nechápeš, jak jiní nemůžou pochopit, že někdo nemasturbuje....zatím jsi se jako první začala navážet do lidí, co masturbují!!! Takže ty chceš po lidech, aby pochopili, že ty můžeš být spokojená bez masturbace, ale sama nechceš pochopit, že ostatní jsou při masturbaci spokojení?
Posl. anonymní
anonym
| 30. 12. 2006 06:53
Já vůbec nejsem nestranná, dokonce se mi stalo tady na Viktorce, že jsem se dostala do stejné situace jako Ty a ta druhá anonymní (nechcete si dát nicky aspoň bez registrace, ať se mezi vámi vyznáme?). Fakt.
Taky se tam do mě navezla nějaká anonymní kvůli mým názorům, začala docela nepříjemně napadat a urážet, taky jsem se nechtěla nechat, takže vím, jaké to je.
A představ si, též tam přišla "třetí" a chtěla smiřovat.
Fakt si teď nevybavím, v jaké diskusi (tématu) to bylo, ale kdybys moc chtěla, vyhledám to. Je to legrace sledovat i z té druhé strany.

Pokud jde o mé názory, a mou "tajemnou osobu", tak koukni do "klubu třicátnic", tam jsem toho o sobě napsala tolik (vč. fotek), že by mě každý identifikoval, kdyby chtěl. To taky není dobré, se takhle odhalit. Ale často na sebe vykecám víc, než chci. A v mém profilu máš taky dost informací o mně.

Tady v této vaší hádce opravdu netuším, která s urážkami začala, protože jste obě anonymní, nerozeznám vás a nevím, jestli vás není víc než dvě.
V klidném duchu
anonym
| 29. 12. 2006 22:36
Konečně v klidném duchu. To jsem ráda. Nadávky nejsou v pořádku, ale pokud někdo útočí, co dělat? Nechat ze sebe udělat terč? Každý se brání a zkuste si na to odpovědět každý. Přes to všechno jsem se snažila po dobrém a přesto se objevil někdo, kdo musel urazit, třebaže ironií. Ani jedno není v pořádku. Ale ten člověk musel čekat co příjde, když se na někoho osočí, skoro jako by to udělal schválně.
Projevila jsi vlastní názor, jako každý tady. Proto nechápu, co je na tom k nepochopení, že prostě někdo nemasturbuje. Jsem spokojená i bez masturbace a vůbec nejsem ochuzena o žádné zážitky. Ba naopak, mám takové zážitky, které můžou masturbující závidět a když se o některých dozví muži, měly byste vidět jejich zájem.
Na mě ta osoba působila sprostě, proto jsem se chovala tak jak zaslouží. Jak chcete na někoho, kdo je na vás sprostý být milý?

A Myšičko, ty se vždy chováš při všem tak nestranně, vyslovíš názor, ale který je tak na půl, nejde z něj vyčíst tvůj postoj k tématu, neotevřeš se. Většina lidí odhalila svůj osobní život, ty jsi v tajemnu. Snad jsem pocit z tvého příspěvku dokázala popsat dost na to, aby byl pochopen.
Už vím
anonym
| 29. 12. 2006 20:19
Jo, ten mladý muž je Pizza (Nick na Viktorce). Je to tak?
nač se hádat?
anonym
| 29. 12. 2006 20:17
Mám podobný dojem jako Sonja333,
trochu zbytečně moc útoků. a v ***u, to snad ani sem nepatří...
Takové choulostivé téma a takhle se napadat, no fuj.
Holky, dělejme si to nebo nedělejme, vždyť je to fuk!

A ten pisatel, jestli je to tentýž, co zde jinde dnes pak psal už jako zaregistrovaný (nick jsem teď zapomněla), tak na jeho
názora na 20-ti letého muže jsou neobvykle vyspělé a rozumné!
Vítej mezi námi a choď sem častěji. !
RE: Ironie
Sonja333
| 29. 12. 2006 19:48
Zajímavé, ironie je ti proti srsti, ovšem nadávky jsou v pořádku...
A jen jsem projevila vlastní názor - to, jak na mě působíš (právě proto, že tě neznám, si můžu udělat jakýsi obrázek jen na základě těchto příspěvků).
Ale nic ve zlém, já se s tebou nechci hádat ani tě urážet. Věřím, že jsi spokojená i bez masturbace. To je v pořádku. Jen jsi mi přišla chvilkami moc útočná, nic víc...
Ironie
anonym
| 29. 12. 2006 15:58
Já chtěla psát po dobrém, ale když se ani to nelíbilo, tak budu označovat věci pravým jménem. Ono už je jedno jestli člověka označíte krávou nebo moralistou ... a opět, historie se opakuje, psala jsem slušně, byla jsem napadnena, nebudu tady dělat někomu obětního beránka, na kterém se vybije
Ty si zase můžeš založit téma "Rýpalové", jehož jsi členem.
A není ubohé někoho označovat moralistou a vést proti němu ironické poznámky když ho nezná? Proč si nepoložíš tuto otázku? Každý člověk má svůj názor a s cizím názorem je možno souhlasit či nesouhlasit, ale nenechám na sebe mířit ironické poznámky. Tak si to laskavě odpusť i ty.
Nepřeháním, to tak vypadá, když se to pořád dokola omílá. Můj názor - sperma je pro pochvu přirozenější než voda, toť vše.
Víc takových jako nezávislý pozorovatel a dalo by se rozumně diskutovat.
anonym
| 29. 10. 2015 13:02
Sama spravedlivá proti všem
Založ si svoje vlastní téma
Sonja333
| 29. 12. 2006 13:46
Když to tak pročítám, tak se mi zdá, že slečna nemasturbující by si měla založit své vlastní téma, třeba s názvem: "Kdo napíše více vulgarismů, vyhrál". Nebo: "Kdo se chce pohádat?"Slečno, připadá mi ubohé říkat někomu krávo a další tvé výrazy, když ho ani neznáš a ten člověk má svůj vlastní názor, který si dokáže obhájit. Zbytečně jen slovíčkaříš a přeháníš (obzvláště co se týče té sprchy). Kdyby byla pro pochvu tak moc nebezpečná, měla bych zánět neustále. Tak prosím už nedramatizuj.
Jinak kloubouk dolů před mužem (nezávislým pozorovatelem), konečně mám pocit, že sem napsal názor i hodně inteligentní muž, který ví, o čem mluví...
Co vzdycháš
anonym
| 29. 12. 2006 13:20
Sprcha, ruka, vibrátor a kdoví co ještě, to vše tady bylo zmíněno okrajově. To ty se tady bavíš o tom, že si to děláš rukou.
Tak promiň krávo, že nejsem tak prudce inteligentní jako ty a zapomněla jsem na jednu tvou větu. Ale nejsem povinna ti na všechno odpovídat. To je snad logické, že mě přítel dráždí rukou! Ale když uvažuješ pičou, tak ti to nahoře asi nemyslí. To si myslíš, že ho tam jen tak strčí a je hotovo!?!
Já se nebudu opakovat!!! Jestli se člověk a jak zraní jsem už tady dříve psala, tak si to najdi. Teď nově jsem toho už taky napsala dost. Pár stručných důvodů ... ruka ... přítel nemá dlouhé nehty ... sprcha ... pro pochvu je přirozenější sperma než voda ... Teda fakt nemám strach, že by mě zranil ***em, ta možnost tu je, ale záleží jaký si to uděláš, takový to máš, když je dost vlhká, tak nevím jak by mě mohl zranit ***em. A neříkej mi co mám dělat. Nemám žádnou teorii. Víš co, když tak dobře radíš, tak ti taky něco poradím, strč si tam jedlovou šišku, ať se konečně uděláš a nejsi mrzká.
Sodoma gomora jsi ty s rukou v *** než kamarád na chatu. Co je na tom proboha špatného, že chatuje s kamarádkou, když to partnerům nevadí!?! Na tohle jsi pro změnu neodpověděla ty. Proč ze sebe děláš svatou? Ty snad obskakuješ svého přítele celý den? Každý musí mít čas i na sebe. Není divu, že o tom nic nevíš, musíš mít o chlapy nouzi.
Na výplach pochvy jsi tady odborník ty. Ta jemná sprcha na poštěváčku s tebou musí dělat divy To chceš říct, že ji máš přitom uzamčenou na zámek a voda se ti tam nedostane? Jsi rarita. Trochu jsi ujela ne? Nechodím po světě s roztaženou pochvou. Jak tohle může vůbec někoho napadnout!?! A ta anatomie. Já už se takhle dlouho nezasmála.
Děravou paměť nemám jen já, nejsi na tom o moc líp, spíše hůř, kde je odpověď na to, že ti hádky dělají dobře? A o co ti jde jsi taky nenapsala. Jsi ubohá
zranění
anonym
| 29. 12. 2006 12:06
Zranění při masturbaci a při normálním ***u je úplně stejně pravděpodobné...takže když máš takový strach, raději nesoulož.
ach jo
anonym
| 29. 12. 2006 12:04
Sprcha tu byla zmíněna jen okrajově, ale hlavně se tu bavímě o tom, že si to děláme rukou - tak proč jsi neodpověděla, jestli tě přítel taky dráždí rukou? Určitě jo, ale bylo by to blbé přiznat, co? Tak proč t pořád omíláš, že se můžeš rukou při masturbaci zranit, ale přitom ti tam přítel taky rukou sahá? Nebo chceš opravdu říct ,že ti nikdy nedráždil ruko ***nebo ti nestrčil prsty do pochvy? A vůbec, nemáš strach, že by tě mohl zranit ***em? Raději vůbec ne***uj, jinak se u toho podle tvé teorie určitě zraníš . Jinak pěkná sodoma gomora, kamarád má přítelkyni s malým dítětem a místo toho, aby se jim věnoval, jde se na internet bavit o ***u. A poslední věc k té sprše, ty teda opravdu nevíš nic o tom, jak probíhá výplach pochvy, k tomu potřebuješ silný proud a roztaženou pochvu a ne jemnou sprchu, která ti směřuje na poštěváček....nebo ty chodíš po světě s neustále roztaženou pochvou? Holka ty teda o anatomii vážně nic nevíš.
Zase jen urážky
anonym
| 29. 12. 2006 11:53
Podívej se prosím tě na sebe, zase jen urážíš! Asi ti to dělá dobře. Udělala ses při tom? Asi budeš jedna z těch, která si to dělá tou sprchou. Nebo sis jako někteří prostě musela rýpnout a sprcha byla jednou z možností. Jo, topící se stébla chytá. Budu stejně sprostá jako jsi ty. Já se chtěla rozumně bavit.
Proč o sprše? Protože se tady zmiňovala i masturbace sprchou. To mi chceš říct, že když si míříš na poštěváček, tak máš piču zavřenou?!
Co je škodlivého na mluvení s kamarádem o ***u!?! Způsobuju tím snad sobě něbo někomu nějaký úraz či škodu na zdraví? Na chatování s kamarádem není nic špatného. Nehledě na to, že přítel o tom ví. A že si u toho internetový kamarád honí? Asi těžko, když kolem něj pobíhá jeho malé dítě a přítelkyně Jde vidět na co pořád jen myslíš.
O co ti jde? ... aby se nezranil ... nemůžeš popřít, že je při masturbaci snadné se poranit, nehledě na to, že to tu samotní masturbující přiznali! Tak klidni hormon
sprcha
anonym
| 29. 12. 2006 11:33
Proč prosím tě pořád mluvíš o té sprše? Většina používá normálně ruku a tvůj přítel tě při ***u rukou určitě taky vzrušuje...navíc pokud někdo sprchu používá, tak to neznamená, že si s ní dělá výplach pochvy, ale jemně si míří na poštěváček, takže o výplachu opravdu nemůže být řeč.Líbí se mi, jak tady píšeš, že je masturbace škodlivá, podle mě je spíše škodlivé mluvit s přítelovým spolupraconívkem o ***u....od toho máš snad svého chlapa, ne? Tebe nechápu, ty moralistko, ale toho internetového přítele ano -určitě si ho u toho povídání honí,ale měla bys mu říct, aby se u toho nezranil .
Závislý nečtenáři a další
anonym
| 29. 12. 2006 11:11
Nechci se opakovat, ale protože se stále objevují rýpalové (omluvte ten výraz, ale nenašla jsem vhodnější slovo, které by označovalo člověka, který připomíná věci, které jsou předmětem sporu), kteří si prostě musí rýpnout tak zopakuji, co jsem tady již vyčerpávajícím způsobem napsala, nezačala jsem, toť vše, čtěte třeba znova, pozorněji.

Měl jsi přání, abych zde vyslovila názor, který je opravdu názorem, teď tě cituji "Masturbaci nemám ráda a není mi příjemná představa že bych si to dělala sama. Neudělala bych to ani kdyby nebyla jiná možnost. TOHLE je názor." A teď tě asi zklamu, četl jsi nejspíše neúplně, protože jsem toto zde uvedla (21.7.2006 22:16:16 "Nevím, nic v masturbaci nevidím. Samotnou mě to nebaví, lepší je ***. Budete namítat, že asi nevím jak na to apod., ale vím co mi je příjemné, jen mě to nebaví. Na milování se mi líbí ten pocit, že toho druhého přitahuju a to mě vzrušuje.").

A aby nevyčníval pouze nesouhlas s tebou, v mnoha věcech s tebou souhlasím. (a) To, že to tělo potřebuje. Ty to však řešíš masturbací, já ***em. A i na ženách se potřeba projevuje nervozitou, nesoustředěním či něco v tom smyslu. Mám velkou potřebu se milovat, téměř to hraničí s nymfomanií, jen nesahám na sebe a nechápu proč je to tak nepochopitelné!?! A opravdu to můj ***uální život neovlivnilo Proč taky!?! Že jsem snad o něco přišla? Já jsem v ***uálním životě zažila takouvou spoustu úžasných věcí, že masturbace nemá šanci toto předčít.
(b) Povídání o ***u mi nedělá problémy. A pro dobře fungující vztah je důležité si o tomto umět promluvit. A i jen "takové to klábosení na téma ***" je úžasné! Mám známého, s kterým se čas od času scházíme na chatu a takto se bavíme a je to zábava! A protože upřímnost je základ vztahu, partner o tomto ví, nemusí mít tedy strach z mé nevěry. Podotýkám, že se s chatujícím kamarádem znám osobně, tedy žádná anonymita, dokonce je to přítelův spolupracovník.
(c) Nevím proč bych se o to krásné měla dělit sama se sebou. A ani v začátku ***uálního života jsem masturbaci nepotřebovala. A opravdu, ještě jednou, v ***uálním životě mě to nijak neovlivnilo. I bez masturbace jsem muži žádána, těžko to ale vám, kteří mě máte za jeptišku či jak to označit, vysvětlovat.
(d) To, že náznaky na muže nestačí jsem pochopila velmi brzy a zjistila jsem to i bez masturbace
(e) Je riziko a riziko. Pro mne je riziko při ***u (s věrným partnerem) oproti masturbaci nižší. Protože riziko, že si při masturbaci sprchou něco přivodím je opravdu veliké, je všeobecně známo, že výplach pochvě neprospívá, pak už stačí jen málo (strava, nevhodné spodní prádlo apod.) a zánět je na světě. Chápu, žes psal zveličeně, ale riziko, že se při masturbaci poraním či něco přivodím je mnohonásobně vyšší než, že na barák spadne letadlo.
(f) Asi je to o potřebě a příležitosti. Také o zdravotním stavu a starostech.
(g) Na toto těžko reagovat, protože se mi nikdy nestala ta situace, že bych neměla po ruce partnera ... Mám jiné rozhledy a také bez rizika pohlavních chorob, vynaložení finančních prostředků, masturbace a tak jak to chci já

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
Alka...
20. 4. 2024 06:04
70262
2112Hana
19. 4. 2024 18:33
11798
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
2112Hana
30. 3. 2024 19:13
406
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video