Masturbace - Diskuze | e15.cz
Zpět na výpis diskuze

Masturbace

Diskuze

orgasmus
anonym
| 8. 9. 2006 13:43
Já mám to štěstí (a musím to zaklepat), že jsem již prožila a prožívám oba orgasmy - ne tedy najednou, ale záleží prostě na poloze. Také uznávám, že ten vaginální je mnohem intenzivnější a krásnější
Vaginální orgasmus
anonym
| 19. 8. 2006 20:41
Já k vaginálnímu orgasmu potřebuju tu správnou polohu. Tak zkus zkoušet různé polohy a když se ti to začne zdát příjemné, tak v tom pokračuj. Požádej partnera, aby v některých okamžicích zkusil zrychlit nebo zpomalit a ty se třeba ani moc nehýbej. Rozdíl v orgasmech - vaginální *** mi připadá intenzivnější. Nejlepší je se za orgasmem nehonit
dva druhy orgasmů
anonym
| 19. 8. 2006 18:44
Já jsem vaginální *** nezažila nikdy, prostě k tomu potřebuju orální ***, tam ho mám vždycky,ale jinak vůbec nic...trochu mě to mrzí a přemýšlím, jestli oba orgasmy mají stejný průběh nebo jsou trochu jiné....řekne mi to tady někdo?
orgasmus
anonym
| 19. 8. 2006 16:24
A když už jsme u toho vaginálního orgasmu - kolik z Vás ho má? Je mi 28
let, orgasmu dosáhnu jen "tam nahoře", uvnitř nic, ale někdy mám pocit,
jako by se to blížilo, ale nakonec stejně nic. Mám nešikovného partnera
nebo je chyba ve mě?
RE: masturbace a proč ne?
anonym
| 18. 8. 2006 15:31
Tak si říkám, že jsi asi nečetla dost důkladně... Vím o čem je život a umím si ho dostatečně užívat i bez masturbace. Pokud máš problém říct partnerovi o tom, co se ti líbí a je ti příjemné, tak se nedivím, že se musíš dělat sama. Mělo by platit, že o čem nedokážeš mluvit, tak bys neměla ani dělat. Nadávky, to by většině z vás mastrubujících šlo.
masturbace - a proč ne?
anonym
| 18. 8. 2006 15:09
Teda teď jsem to všechno dočetla a musím zas po dlouhé době něco někam napsat!
Přece masturbace je naprosto přirozená a ti "......či", kteří tady do toho kvedlají, cože to děláme, tak asi neví, o čem je život...
A mimo jiné, ai 30% ŽEN NEMÁ VAGINÁLNÍ *** - A KOLIK Z NICH , OBZVLÁŠT TĚCH MLADŠÍCH, MÁ ODVAHU ŘÍCT PARTNEROVI jak jim to má doudělat?!? Fandím všem, kteří jsou ochotni přijmout i jiný názor, ale někteří (spíše některá) zde jsou děsně chytlaví a startují i na to, co nebylo určeno právě jim.
Zdravím všechny a hlavně přeji všem umět říct si o to , co chci !!!
RE: re skoro
anonym
| 18. 8. 2006 14:26
Tak asi nějak tak, stejně jako tobě nic neříká anál, SM, tak mi navíc nic neříká masturbace. Proč zavrhuješ anál? Zdá se ti to nechutné? Žádná diskuse není nikdy tak specifikována, že by se o ní mělo mluvit jen "kladně", prostě jsem vyjádřila svůj názor na masturbaci. Vím, že srovnání s úchylem v parku bylo přehnané, ale chtěla jsem upozornit na to, že svět je snad jen o ***u. Lidé mají asi málo starostí a věcí na práci. A to že se diskuze nějak "zvrtla" bylo důsledkem narážek na mě. To nebylo mým záměrem.
re skoro
anonym
| 18. 8. 2006 07:53
víš, tahle doba je opravdu ***em posedlá, ale na druhou stanu, ať si každý dělá co chce, pokud tím neomezuje svobodu druhého, nebo mu tím neubližuje. tobě masturbace nic neříká....většině lidí tady ano. mně třeba nic neříká anál nebo SM, proto nepolezu do diskuzí, které jsou zaměřené na tohle téma a nebudu jim tam vykládat jaký jsou zvrhlíci a jak jsou divný. prostě každýmu dělá dobře něco jinýho, a pokud to vyhovuje i jeho partnerovi (partnerce) nevidím v tom problém, ať jí to strká třeba do ucha, když se jim to líbí.... tak asi takhle, nechápu jak se diskuze mohle od masturbace dostat, až k ***uálním úchylkám
Skoro
anonym
| 17. 8. 2006 15:39
Jenže ten člověk, co v parku někoho znásilní se chce taky milovat, jen mu nikdo nedá. Tak to řeší po svém. Tebe neuspokojuje jen milování, ale potřebuješ maturbaci, no a on kromě masturbace ke svému uspokojení potřebuje někoho znásilnit (tedy milovat se). Nezastávám se takových násilníků, ale připadá mi, že jsou lidi ***em úplně posedlí ... ty věty, když to na mě příjde ...
ještě dodatek
anonym
| 17. 8. 2006 15:16
ono je rozdíl, když si ho chlap honí v parku za bílýho dne, nebo nedej bože někoho znásilní a tím, když má člověk chuť na ***, ale jaksi zrovna není partner poblíž. nebo by bylo lepší, kdybych zklátila prvního slušně vypadajícího chlapa? pro mně teda ne, asi jsem staromódní, ale jsem monogamní
re:masturbace
anonym
| 17. 8. 2006 15:11
ups, že by omyl, já jsem tu dneska poprvé a tohle byl můj první přispěvek už je v těch anonymech menší zmatek
RE: masturbace 17.8.2006 13:46
anonym
| 17. 8. 2006 14:41
Zato ty jsi jiná ... jsi taky prudič. Proč do mě ryješ? Takoví jako ty mě dokážou naštvat. Je prostě nechutné jak myslíš pořád jen na to, aby sis udělala dobře. Už začínám chápat takové ty ***uální úchyly, on si prostě taky nemůže pomoct, tak si udělá dobře, tak jak je to příjemné jemu.
Masrurbace
anonym
| 17. 8. 2006 13:46
jen mě udivuje, že fakt všude se najdou prudiči.... no nic.
osobně proti masturbaci nic nemám, mám přítele, který mi (nejen) po ***uální stránce naprosto vyhovuje. ale když to na mě přijde a není zrovna po ruce, tak proč si sama nepomoct, že?
Duomasáž
anonym
| 17. 8. 2006 13:40
S kamarádem jsme maséři a můžeme Vám bez rozdílu věku nabídnout něco víc a to je senzuální masáž s eortickým nádechem - čtyři ruce "Tantrická masáž". Je to určitě lepší než automasáž. To musíte zkusit !!
Víc na Dvierka@seznam.cz.
vysavač
anonym
| 16. 8. 2006 18:00
Vážené dámy a dívky.Jsem chlap a dělá mně to pořád dobře.Masturbace se
ženou je jen spestřením ***uálního života.Máme novou verzi podle
jednoho starého filmu:Vemte vysavač a s hadicí u klitorisu zažijete
něco o čem se vám v tuto chvíli ani nesní.Je to hlučné,ale nemá to
chybu.

bambas
RE: RE: nemasturbace
anonym
| 13. 8. 2006 22:39
Tvůj příspěvěk mě docela potěšil, jsi snad první, která se mě tu nepokusila urážet. Takže děkuji, že hodláš diskutovat a ne urážet. Na masturbaci prostě nechápu to, jak to někomu může přinést takový požitek, když si vše dělá sám. Mi by chyběl ten pocit, že někoho přitahuju, vzrušuju. A je to pro mě o předstírání, protože se snaží něco (tedy ***) nahradit. Proto se mi zdá masturbace zbytečná. Kdybych měla psát, co je vše možné tam strčit, aby sis přivodila infekci, tak by to bylo na dlouho, měla jsem na mysli zejména tu sprchu a nemyslím, že zrovna každá používá na vibrátoru kondom. Vím, že si infekci můžeš zanést i při ***u, i když nevím jak velký vliv na to má milování v přírodě, teda pokud zrovna nemáš na mysli rybník. Pokud se dodržuje správná hygiena a nestřídá se partner, tak zánět myslím nehrozí, teda mi se to ještě nestalo. A chceš snad říct, že se pořád miluješ někde jinde než v posteli? Teda mám na mysli dům, byt a je jedno jestli to je kuchyň, obývák nebo ložnice.
Re:nemasturbace
anonym
| 13. 8. 2006 22:07
Já to pořád nějak nechápu. Ty tu píšeš že nechápeš jak si tam někdo může něco strkat a dřít si kůžičku. Pinďoura si tam taky necháš strčit a partnerovi prsty taky.Kůžičku máš sedřenou stejně tak nebo tak úplně stejně.A je jedno jestli díky masturbaci nebo souloži. Pokud si tam někdo nestrká kaktus. Co jsi psala o tom jak si můžeme přivodit nějakou infekci či zanést jiné viry, enterobakterie atd..Z vibrátoru to asi nehrozí protože se doporučuje a je to psáno i v návodu použít kondom. Kvůli lubrikaci a sterilitě, což kondom sterilní je. Infekci si můžeš zanést i při ***u. Třeba náhlý *** někde v přírodě. A no to ti vaginální krém, mýdlo, gel.. nestačí. Nebo se držíš stereotypu večer, ráno v posteli to už je tvoje věc.. Nijak se do tebe nenavážim ani tě nijak neurážim.. Jen píšu svůj názor na tvoje názory..
Lůca
Jak to bylo pěkně od začátku
anonym
| 11. 8. 2006 17:13
Na první straně jsem vyjádřila svůj názor na masturbaci, názor pro vás asi nepřijatelný. A vzhledem k mému názoru jsem reagovala na přispěvek Denisky, že masturbuje 4x týdně. Pochopila bych, kdyby se Denisce nelíbilo, že jsem na její adresu uvedla, že je úchylná, taky že nelíbilo, ale nechápu, proč jste se pustily do mě vy a zvolily jste zrovna způsob, který je vám proti srsti - urážky. Označily jste mě frigidkou a prý že závidím. Od té doby se jen bráním vašim urážkám. Tedy 24.7.2006 18:32 "ta co to napsala asi normálně závidí nebo je to frigidka" ... "Nezávidím. Není co. Myslíš, že jsem tak primitivní, že závidím, že si několikrát do týdne sama děláš dobře? Nechápu, co je na tom k závidění, nemáš něco, co já mít nemůžu" ... 26.7.2006 8:36 "když ji to tak vadí, tak co leze do diskuze, která se jmenuje Masturbace" ... "Téma se jmenuje "masturbace" a na toto téma se může reagovat kladně i záporně. Také se vám nelíbí můj názor, že se mi masturbace nelíbí, že v ní nic nevidím, stejně se mi nemusí líbit váš názor, že je to něco světoborného" ... pak následovala výměna názoru ohledně poranění při masturbaci ... 7.8.2006 8:32 "Je to naprosto přirozená věc! Beru kritiku, ale nechápu to uražení ze strany té "perfektní" slečny, která je dokonalá. Buď si to doma dělá víc než kterákoliv pisatelka tady, ale stydí se to přiznat. Nebo je to prostě jen mladý nevyzrálý kuře, kterýmu k orgasmu stačí jen finanční přínos ze strany přítele. Klidně mě tu, ty husičko, rozeber. Já si z tebe dělám houby. Nejdřív si zameď před svým prahem a pak choď někam diskutovat!" ... "Ten kdo urážel nevím kdo je, ale měla by ses podívat na sebe a na příspěvek, který jsi proti mě uvedla. Takže podle tebe jsem "perfektní" slečna, dokonalá, dělám si to celý den bez přestání a tady to tajím, jsem nevyzrálé kuře, husička a zajímavá věc, prý mi k orgasmu stačí jen finanční přínos ze strany přítele. Tak teď bych mohla zeptat, kdo tady uráží?! Nic o mě nevíš a veřejně něco takového prohlašuješ? Tak zametám před svým prahem, ale zbytečně, mám tu čisto, zato u tebe bude nastláno. Dokonalá určitě nejsem, to není nikdo, teda ani ty. Nedělám si to víc než kterákoli pisatelka tady, protože si to nedělám. Nebudu tvrdit, že v masturbaci nic nevidím a do toho budu masturbovat. Prostě nemasturbuju, tak to pochop. Mám víc věcí na práci, než masturbovat. O mém osobním životě taky nic nevíš a vypustíš do světa takový nesmysl. S přítelem nesdílíme společnou domácnost, tedy z jeho strany mi neplyne žádný finanční přínos. A nejsem typ ženské, která chlapa oškupe (asi vidíš jen sebe). A vidím jak si ze mě děláš houby. Snad jen závidíš, že jsem spokojená i bez toho, aniž bych si na ni dřela kůžičku. A budu se opět opakovat - diskutovat o masturbaci můžu kladně i záporně, nezávidím vám, protože nemáte nic, co já mít nemůžu, mám radši jiné ***uální zážitky a rozhodně jich mám víc než vy s masturbací. Dloubání v nose je taky přirozená věc, tak se pojďme bavit o tom. Jaké máte techniky?" ... v tomto okamžiku jste nepochopily ironii, že dloubání se v nose je taky přirozená věc, stejně jako přirozenou věcí neustále označujete masturbaci ... 7.8.2006 18:36 "Tak nám o těch praktikách řekni" ... "nepsala jsem ***uální praktiky, ale ***uální zážitky" (pro ty, které to stále nepochopily, techniky se týkaly dloubání se v nose) ... 8.8.2006 8:36 "Jen jsem se ozvala, protože se mi nelíbilo jak jsi útočná. Jistě, že můžeš napsat jiný názor než máme my, jistě, že si můžeš myslet, že nemáme kvalitní ***uální život, když máme potřebu masturbovat, ale psát o vzdělání a o tom, že neumíme číst, to už je trochu mimo mísu" ... "Nejsem útočná, jen se bráním vašim narážkám. Vyjádřila jsem zde na masturbaci záporný názor a hned jste se na mě sesypaly. A co si mám tedy myslet, když nepochopíte něčí příspěvek a ještě na něj narážíte. To pak musí člověk uvažovat nad vzděláním toho druhého. Nepotřebuji se hádat, jen si obhajuji svůj názor" ... 9.8.2006 9:28 "Prosím tě nemasturbující řekni mi, to jsi ani pod peřinou v pubertě nešahala na kačenu a nechtěla ji zkoumat? Nedovedu si představit, že bych šla do postele s chlapem a nevěděla co od svý "holky" můžu čekat.Ale vžádném případě tě neodsuzuju, jen mi to nejde na mysl" ... "Já zase nedokážu pochopit, jak si tam někdo může pořád něco strkat nebo si na ni dřít kůžičku. To mi tedy úžasné nepřipadá. Zkoumala jsem, ale ne sama, s klukem. Nechápu, co je na tom k nepochopení? A vůbec mě to v ***uálním životě neovlivnilo, ono se dá to krásné objevovat i s člověkem, který po vás touží. A vím, co od svého těla můžu očekávat i přesto, že nemasturbuju. Mám radši jiné ***uální zážitky než vzpomínat na to jak jsem si to pod peřinou dělala sama. Masturbace vůbec neovlivňuje ***uální život. Nemasturbuju a přesto jsem spoustou mužů vyhledávána! Pokud jde o dohadování a popichování, tak se masturbující pustili do mě. Nedokázaly přijmout názor, že masturbace je o ničem" ... 11.8.2006 14:56 "Myslíš si, že o mě něco víš??? Nechtěj být vtipná, vůbec ti to nejde. Jinak já sama velice slušně vydělávám, tak nepotřebuju na nikom těžit. Ale do toho tobě nic není. No, ale abysme se dostaly z místa. Urážet lidi si tu začala sama. Každýho věc, co dělá nebo nedělá. Nemáš právo kohokoliv soudit. A pokud já z něčím nesouhlasím, tak nesoudím a neurážím, jako ty. To, že jsi zakomplexovaná za to tu nikdo nemůže. A nepřesvědčuj nás tady, že máš perfektní život. Moc se s tím vytahuješ na to, aby to byla pravda. Nehodlám s tebou ztrácet čas, takže ani nereaguj" ... a já reaguju ... Nesnažím se být vtipná, jsem asi tak vtipná jako ty. Kolik vyděláváš mě vůbec nezajímá, asi ses chtěla jen pochlubit, tys mě nařkla, že mi k orgasmu stačí finanční přínos ze strany přítele a já jsem ti na to odpověděla, že tomu tak není, vůbec jsem se neptala na tvou finanční situaci. Nepotřebuješ na nikom těžit? Asi jsi už dotěžila, když tak machruješ, že máš hromadu peněz. Nemám právo kohokoli soudit? Ano? A proč soudíš ty mě? Máš snad jiná práva než já? To je teda zajímavé. Neurážíš? Nemám slov. A hluboký komplex máš asi ty. Já jsem teda v pohodě, šťastná, spokojená se životem jaký mám. A kolik toho můžeš vědět o mém perfektním životě? Můj život je dost perfektní, ale netřeba o tom psát, ty všechno víš a ještě bys mohla začít závidět. Jsi k smíchu. Tedy, každý můj příspěvek je reakce na vaše urážky a většinou každá věta je vysvětlení proč nejsou vaše urážky na správném místě. Jste pitomé husy. A myslím, že tady někdo pěkně kecá, ale já to nejsem. Nechápu ... 26.7.2006 21:39 "To, že nám masturbace nevadí, ba dokonce to děláme, pořád neznamená, že ty ***š a my se musíme dělat samy. My normálně souložíme, milujeme se, ***me, ale i masturbujem. Takže to sem ti chtěla říct, to že žena masturbuje, neznamená, že nemá ***. Stačí?" ... 27.7.2006 17:17 "Dobře, jak už sem řekla, sem skoro 5 měsíců bez partnera. ... bla, bla, bla ... Nijak originální, ale baví mě to. Zatím, ale už bych chtěla kluka. Moc" ... Takže nechápu, poslední dva příspěvky jsou od Denisky, takže normálně masturbuješ, ***š, máš tedy plnohodnotný život, ale už by to chtělo kluka? Jak se dá *** bez kluka? Tady se člověk dozví spoustu zajímavých věcí.
RE: Vlastní názor
anonym
| 11. 8. 2006 15:03
Je názor a názor. A ne hned někoho urážet. Ale co bysme o takový kravky mohly čekat. Táhni si na jinou diskusi a tady neotravuj. Není na tebe nikdo zvědavej!!!
RE: Zametání před vlastním prahem
anonym
| 11. 8. 2006 14:56
Myslíš si, že o mě něco víš??? Nechtěj být vtipná, vůbec ti to nejde. Jinak já sama velice slušně vydělávám, tak nepotřebuju na nikom těžit. Ale do toho tobě nic není.
No, ale abysme se dostaly z místa. Urážet lidi si tu začala sama. Každýho věc, co dělá nebo nedělá. Nemáš právo kohokoliv soudit. A pokud já z něčím nesouhlasím, tak nesoudím a neurážím, jako ty. To, že jsi zakomplexovaná za to tu nikdo nemůže. A nepřesvědčuj nás tady, že máš perfektní život. Moc se s tím vytahuješ na to, aby to byla pravda. Nehodlám s tebou ztrácet čas, takže ani nereaguj.
nemasturbace
anonym
| 9. 8. 2006 14:50
Já zase nedokážu pochopit, jak si tam někdo může pořád něco strkat nebo si na ni dřít kůžičku. To mi tedy úžasné nepřipadá. Zkoumala jsem, ale ne sama, s klukem. Nechápu, co je na tom k nepochopení? A vůbec mě to v ***uálním životě neovlivnilo, ono se dá to krásné objevovat i s člověkem, který po vás touží. A vím, co od svého těla můžu očekávat i přesto, že nemasturbuju. Mám radši jiné ***uální zážitky než vzpomínat na to jak jsem si to pod peřinou dělala sama. Masturbace vůbec neovlivňuje ***uální život. Nemasturbuju a přesto jsem spoustou mužů vyhledávána!
Pokud jde o dohadování a popichování, tak se masturbující pustili do mě. Nedokázaly přijmout názor, že masturbace je o ničem. A ty by sis ty urážky, které mířily na mou stranu nechala líbit? Myslím, že by ses také bránila.
S dobrým ***em souhlasím.
anonym
| 11. 10. 2013 15:47
TO Treba vyskušať a predviesť partnerovi eroticku šou,mysliš že sa urazi a nerozžhavi ho viac taka pekna podivana na spestrenie?:
Ahoj
anonym
| 9. 8. 2006 10:16
A kde sa podeli slušné ženy? Vôbec nejde o to čo pod perinou robíte.To je ako o prdení a vylučovaní.Neverím ,že toto sem naozaj píšu DAMY.To sa na Viktoriu namontovali uchylný chlapy a dávajú si ŽENSKE prezívky. Spálňa má DVERE! Toto je o ČERVENOM LAMPAŠI ?
masturbace
anonym
| 9. 8. 2006 09:28
Ahoj dámy, já zírám Nedokážu pochopit, že někdo nemasturbuje, je to naprosto úžasné.Prosím tě nemasturbující řekni mi, to jsi ani pod peřinou v pubertě nešahala na kačenu a nechtěla ji zkoumat?Vždycky když jsem si lehla na břicho tak to na mně šlo a musela jsem se chtě nechtě udělat (nejdřív mi stačil prst).Nedovedu si představit, že bych šla do postele s chlapem a nevěděla co od svý "holky" můžu čekat.Ale vžádném případě tě neodsuzuju, jen mi to nejde na mysl.Ale to dohadování a popichování jste si mohly odpustit .Všem přeju krásné masturbování a dobrý ***. Ahoj Naďka
Vlastní názor
anonym
| 8. 8. 2006 17:22
Nejsem útočná, jen se bráním vašim narážkám. Vyjádřila jsem zde na masturbaci záporný názor a hned jste se na mě sesypaly. Ten kdo zaútočil jako první byl někdo z řad vás masturbujících. A co si mám tedy myslet, když nepochopíte něčí příspěvek a ještě na něj narážíte. To pak musí člověk uvažovat nad vzděláním toho druhého. Nepotřebuji se hádat, jen si obhajuji svůj názor.
mimo mísu
anonym
| 8. 8. 2006 08:48
Ano, ta slečna je mimo mísu už dlouhou dobu...je to ten typ, co se potřebuje hádat, čili jí už asi v jejím okolí mají všichni plné zuby a tak prudí tady....navrhuju si jí nevšímat a na její kecy nereagovat, tím ji odstavíme mimo kolej a můžeme si tady v klidu vykládat na téma, které se tu má probírat -masturbace.
pro nemasturbující
anonym
| 8. 8. 2006 08:36


ne, nejsem ta, kterou myslíš. Nevyměňuju si kalhotky ani s kamarádkou, ani s nikým jiným. Jen jsem se ozvala, protože se mi nelíbilo jak jsi útočná. Jistě, že můžeš napsat jiný názor než máme my, jistě, že si můžeš myslet, že nemáme kvalitní ***uální život, když máme potřebu masturbovat, ale psát o vzdělání a o tom, že neumíme číst, to už je trochu mimo mísu ...
anonym
| 8. 9. 2013 04:35
TO : ty jsi velka pica :))
RE: pro nemasturbující
anonym
| 7. 8. 2006 22:01
Asi tady trpíte všechny stejnou chorobou - neumíte číst. Nevím, kdo se tady něčeho chytá. Já jsem ji jen upozornila na to, že je rozdíl mezi slovem zážiky a praktiky. Nebo ten rozdíl nevidíš? Tak to mi teda ukaž ten příspěvek, kde jsem se zmiňovala o nějakých svých technikách, já teda určitě ne. Nejsi ty ta, co si vyměňuje s kámoškou po masturbaci ty kalhotky? A ty jsi pořád tak tupá nebo si jen teď sedíš na vedení?! A pokud myslíš tu otázku "Jaké máte techniky?" z dneška 17:09, tak si pokládám otázku, navštěvovala jsi základní nebo zvláštní školu? Protože v tom případě jsi ten příspěvek nepochopila. Je tam ironie na to, že masturbace je přirozená věc a ony tvé techniky se týkají dloubání se v nose.
pro nemasturbující
anonym
| 7. 8. 2006 21:38
.. to jsi sice psala, že zážitky, ale taky techniky. Takže když Denisa použije místo slova techniky - praktiky, už jí chytáš za slovo. Jsi takhle hádavá pořád nebo jsi jenom nevybitá ?

Nejnovější příspěvky v diskusích

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
DIS
25. 4. 2024 23:34
408
Alka...
25. 4. 2024 20:17
70310
♥Jarka*Alice♥
25. 4. 2024 15:42
11820
Uivatel_5825696
16. 4. 2024 20:10
479
helena.07
27. 3. 2024 11:56
8
Uivatel_5747674
19. 1. 2024 11:51
16826
Pavlna Trojanov
12. 3. 2024 09:26
5
Jiina Koudelov
25. 2. 2024 20:33
148
Anna Soukov
23. 2. 2024 00:14
115
Jiina Koudelov
13. 2. 2024 21:43
46
Silvie Zimmermannova
13. 2. 2024 17:15
10831
Jiina Koudelov
3. 1. 2024 18:58
327
Uivatel_5725017
3. 1. 2024 10:00
33
Lucie Baklkov
28. 11. 2023 14:24
8775
Uivatel_5694482
24. 11. 2023 19:31
82
Cryptomeria Rasa
16. 11. 2023 18:49
287
sona.koutna8
30. 6. 2022 21:02
26
Vlado Schiffel
12. 11. 2023 01:48
439

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video